en hoeveel luister je van die 70 gig? en hoeveel is dubbel ?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier ook.. Heb zo'n 70 gig muziek waarvan een hoop geen tags heeft of zelfs een filename, weet niet of je bekend bent met early rave want daar is een hoop niet van getagged en hebben bestandsnamen als 0.mp3.
.
nou, komt anders aardig in de buurt, hehequote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kan beter drummer dan dat jij kan gitaarspelen
En waarom staat mijnquote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wie heeft die quote van mij in de OP gezet?
Ik gok op Tietje
Sleep?quote:
Iets met geneuzel over een newbie die wilde komen waarna iedereen afzegde.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Meeting afgelast? Sinds wanneer??
Omdat we met zijn allen de beste quotes eruit hebben gekozen om de OP niet te groot te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom staat mijn
"een gebroken frituur is een kwetsuur" quote niet in de OP![]()
Depends on the companyquote:
En sowieso opeens allemaal mensen niet kondenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets met geneuzel over een newbie die wilde komen waarna iedereen afzegde.
Owquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets met geneuzel over een newbie die wilde komen waarna iedereen afzegde.
Ik heb t lang van tevoren aangegevenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En sowieso opeens allemaal mensen niet konden
Arnhem man, wat denk je wel niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En sowieso opeens allemaal mensen niet konden
Krolse poezen bijvoorbeeld.quote:
Ja jij, maar de rest heeft ook afgezegd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb t lang van tevoren aangegeven![]()
Da's al een heel stuk bereikbaarder.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Als t nou in Zwolle was...
quote:
En meer slaapplaatsen beschikbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's al een heel stuk bereikbaarder.
Is that so.....?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
En meer slaapplaatsen beschikbaar![]()
Heel frustrerend idd.quote:
Groot huis, veel ruimtequote:
En niks aan te doenquote:
Ik kom.quote:
Krolse katten zijn altijd een verschrikking, nog een paar dagen en dan meteen naar de dierenarts brengen.quote:
Nou nog een datumquote:
Will doquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Krolse katten zijn altijd een verschrikking, nog een paar dagen en dan meteen naar de dierenarts brengen.
Aankomende zaterdag?quote:
Goezzo, is voor dat beest een stuk beter (en de buurt, en jezelf, en zwerfkatten die dan allemaal van het gejank verlost zijnquote:
*agenda checkedquote:
Vooral voor mezelf, ik doe geen oog dicht zoquote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goezzo, is voor dat beest een stuk beter (en de buurt, en jezelf, en zwerfkatten die dan allemaal van het gejank verlost zijn).
Okay, dat zijn al twee personen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
*agenda checked
*lege ruimte opvult
Beest zelf ook niet hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vooral voor mezelf, ik doe geen oog dicht zo![]()
Iemand anders nog belangstelling?quote:
Dat is zo, heb t met er te doenquote:
Ik ken het, wist ook niet wat me overkwam toen Pebbles krols werd.quote:
Geen newbiesquote:Op zondag 22 januari 2006 21:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iemand anders nog belangstelling?
Nee?
Jammer![]()
Ik had iig niet verwacht dat het zó erg zou zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ken het, wist ook niet wat me overkwam toen Pebbles krols werd.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
OP vorig topic:
pc-fr34k - zaterdag 21 januari 2006 @ 12:05
LAPO vorig topic:
Donnie.Darko - zondag 22 januari 2006 @ 21:03
Dat kan toch niet..
Ik melde het ook maar alleen.quote:
Dat was vast een subtiele hint.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik melde het ook maar alleen.
Oja, ik vierde m'n verjaardag gisteren(Ben nog niet jarig hoor, maar dat kwam beter uit ivm met een meet die er zou komen.) en heb van m'n zus, haar vriend en m'n ma een medaile gekregen. S'wereld beste nerd..
lolquote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, ik vierde m'n verjaardag gisteren(Ben nog niet jarig hoor, maar dat kwam beter uit ivm met een meet die er zou komen.) en heb van m'n zus, haar vriend en m'n ma een medaile gekregen. S'wereld beste nerd..
Ik heb cerror een oorkonde gegeven met z'n verjaardag :quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zodra het in Rotterdam is, kom ik langs.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Er staat nog bij dat ik ze altijd goed help enzo.quote:
BeF komt naar je toe deze zomer.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Zodra het in Rotterdam is, kom ik langs.
Ghehehe we kunnen zaterdag allicht een biertje drinken ergens in Rotterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Wel met enige voorkennis graag. Zaterdag heb ik een feestje.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehehe we kunnen zaterdag allicht een biertje drinken ergens in Rotterdam.
Rotterdam lijkt mij idd het puikst. Dan hebben we J. DL, ik en jij die dichtbij zijn. Wie er nog meer in de buurt wonen weet ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij de volgende meet wordt het 'meeste stemmen gelden'.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rotterdam lijkt mij idd het puikst. Dan hebben we J. DL, ik en jij die dichtbij zijn. Wie er nog meer in de buurt wonen weet ik niet.
Goed, de kans is dan groot dat ik (ergens in de omgeving) aanwezig zal zijn.quote:
Vorige eker dat we dat deden waren we op zwolle uitgekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij de volgende meet wordt het 'meeste stemmen gelden'.
Door orginele users dan.
Anders wint Litso.
Ok dat wordt rotterdam danquote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij de volgende meet wordt het 'meeste stemmen gelden'.
Door orginele users dan.
Anders wint Litso.
Omdat het een aantal niet uit maakt waar het is....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vorige eker dat we dat deden waren we op zwolle uitgekomen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Volgens mij ws dat toch ook de plaats waar we heen zouden gaan. Was dacht ik deeltje 250 meet. Die is er ook nooit gekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
de dokter is wel gezellig
Wat is er in godsnaam in Zwolle te doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vorige eker dat we dat deden waren we op zwolle uitgekomen.
Tis ook geen tijd voor een meet, dat moet in de zomer... als het warm is enzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij ws dat toch ook de plaats waar we heen zouden gaan. Was dacht ik deeltje 250 meet. Die is er ook nooit gekomen..
Dat vroeg ik me dus af van arhnemquote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam in Zwolle te doen?
Inderdaad, lekker koud biertje smaakt veel beter als het warm is.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tis ook geen tijd voor een meet, dat moet in de zomer... als het warm is enzo.
Dat zou wel te doen zijn.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker koud biertje smaakt veel beter als het warm is.
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker koud biertje smaakt veel beter als het warm is altijd.
Als het Rotterdam is dan komen er denk ik wel meer mensen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:25 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nijmegen is ook tof.
Maar door het 'enthousiasme' van deze keer heb ik niet zo'n zin om nog een poging te ondernemen
Organiseren jullie maar
Het smaakt altijd goed, maar als het warm is nog beter.quote:
Nou, er moeten best wat BeF'ers uit het oosten en zuid-oosten komen dus Rotterdam heeft echt niet meer kans van slagen ofzo. De aanwezigheid van fatsoenlijke slaapplekken is het belangrijkst en dat ontbrak er ook aan in Arnhem.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het Rotterdam is dan komen er denk ik wel meer mensen.. Maar het is dan ook een mooie stad.
.
Warm bier is smerigquote:Op zondag 22 januari 2006 22:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het smaakt altijd goed, maar als het warm is nog beter.
En ver wegquote:Op zondag 22 januari 2006 22:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het Rotterdam is dan komen er denk ik wel meer mensen.. Maar het is dan ook een mooie stad.
.
Anders organiseer jij een keer wat in plaats van constant alles en iedereen af te zeiken.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Bizznitch het volgende:
Wat een kanker TT de Beffers onderling weten alang dat het niet doorgaat dus een beetje debiel om het zo in de op te zetten jij die het als laatste wist
Jaa geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wie heeft die quote van mij in de OP gezet?
Ik gok op Tietje
wat hij zegtquote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, er moeten best wat BeF'ers uit het oosten en zuid-oosten komen dus Rotterdam heeft echt niet meer kans van slagen ofzo. De aanwezigheid van fatsoenlijke slaapplekken is het belangrijkst en dat ontbrak er ook aan in Arnhem.
ik zeik niet alles en iedereen afquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Anders organiseer jij een keer wat in plaats van constant alles en iedereen af te zeiken.
Das interessiert mir gar nichts.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nog een klein koelkastje op m'n kamer![]()
Ga gewoon lekker de hele nacht door en neem de eerste trein terug dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, er moeten best wat BeF'ers uit het oosten en zuid-oosten komen dus Rotterdam heeft echt niet meer kans van slagen ofzo. De aanwezigheid van fatsoenlijke slaapplekken is het belangrijkst en dat ontbrak er ook aan in Arnhem.
true, mits slaap plaatsen of de garantie dat ik tenminste tot een uur of 6 mezelf vol kan tanken zodat ik de eerste trein kan pakkenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef guitarist.nl het volgende:
utrecht ligt wel lekker in het midden van het land, opzich de meest geschikte plek, is ook nog es een gezellige stad
Nu nog slaapplekken aldaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef guitarist.nl het volgende:
utrecht ligt wel lekker in het midden van het land, opzich de meest geschikte plek, is ook nog es een gezellige stad
dat is toch geen probleem in utrecht?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
true, mits slaap plaatsen of de garantie dat ik tenminste tot een uur of 6 mezelf vol kan tanken zodat ik de eerste trein kan pakken
En terecht?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jaa geef mij maar weer de schuld
In Rotterdam ook niet moeilijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
true, mits slaap plaatsen of de garantie dat ik tenminste tot een uur of 6 mezelf vol kan tanken zodat ik de eerste trein kan pakken
ja maar het is wel naar waarheid ingevuld... dat andere zinnetje vond ik maar nergens op slaanquote:
Het nachtleven van Voorhout is niet al te bruisendquote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Bizznitch het volgende:
joah utrecht 14.gif of bij iemand in de woonplaats waar je gegarrandeerd slaapplekken hebt
Het is een haiku! Gij onverlaat!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja maar het is wel naar waarheid ingevuld... dat andere zinnetje vond ik maar nergens op slaan
Mwach, ik denk dat ik me daar wel kan amuseren.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam in Zwolle te doen?
In Utrecht ken ik alleen "De Beurs". Wel ok café, veel studentesquote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
En als we in Utrecht meeten stem ik voor Kafe België
Kafe Belgie is tot 5 uur open en schenkt 10 bieren op de tap en 250 uit fles.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
In Utrecht ken ik alleen "De Beurs". Wel ok café, veel studentes
lol je stapt met heel bef een kroegje binnen en je zit gezelligquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het nachtleven van Voorhout is niet al te bruisend
ik ga dus echt niet bij jou in huis slapen als je het daar over hebtquote:
als alle kloontjes ook komen wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol je stapt met heel bef een kroegje binnen en je zit gezellig
Leuk, maar tijdens een meet ga ik niet om bier te proeven. DUs dan is dat niet zo heel boeiend, wat mij betreft.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Kafe Belgie is tot 5 uur open en schenkt 10 bieren op de tap en 250 uit fles.
Alleen is het maar tot twee uur openquote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lol je stapt met heel bef een kroegje binnen en je zit gezellig
Ik bedoelde dus dat er genoeg is dat laat dicht gaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ga dus echt niet bij jou in huis slapen als je het daar over hebt!
Ik ben overgehaalt.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef Bizznitch het volgende:
iig ik woon in Hoorn en daar zouden eventueel wel menschen naartoe mogen komen maar dat is echt kanker veren ik heb niet ruimte voor alle beffers
!.... wel is het zo dat we een stel fantastische kroegen hebben om een groot plein en een coffeeshop om de hoek....
Rond de tien die hier echt vast posten sinds afgelopen zomer. Nog een paar die één, twee maandjes later instapten. En die groep reken ik tot de vaste BeF'ersquote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als alle kloontjes ook komen wel ja
hoeveel 'echte' beffers zijn er?
Wrppzquote:Op zondag 22 januari 2006 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rond de tien die hier echt vast posten sinds afgelopen zomer. Nog een paar die één, twee maandjes later instapten. En die groep reken ik tot de vaste BeF'ers
Dat is dus hoe ik het zie.
Ik zat al te twijfelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarentegen ben ik overgehaald...
goed puntquote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ga dus echt niet bij jou in huis slapen als je het daar over hebt!
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, ik denk dat ik me daar wel kan amuseren.
quote:
Dat is een negert, een hele aardige maar ik weet niet of t. daar uberhaupt wat mee zou willen doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
goed punt
daarbij heeft zen zus al een vriend dus...
Fokke en Sukke.quote:
het ging er ook meer om of ik wat met je zus zou willen doenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
.
[..]
Dat is een negert, een hele aardige maar ik weet niet of t. daar uberhaupt wat mee zou willen doen..
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
het ging er ook meer om of ik wat met je zus zou willen doen
Alsof jij zo krap kijkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja duhh die negert mag je houden man
heb je geen foto van je zus, kan ik ff keuren
'quote:
neu maar als ik kijk naar de foto's van pc-fr34k dan wil ik wel eerst ff weten hoe zen zus eruit zietquote:
True that.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu maar als ik kijk naar de foto's van pc-fr34k dan wil ik wel eerst ff weten hoe zen zus eruit ziet
Er staan vanavond waarschijnlijk een stuk of vijf beffers voor de deur van de zus van gitarist.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef Misstique het volgende:
Toch een meet in zwolle??
sorry maar ik ben geen vrijgezelquote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
als er een meeting komt kunnen jullie wel bij mun zus pitten, die woont in zwolle
ff foto zoeken
Ik + mijn lieve zus, o ja ze is nog vrijgezel
[afbeelding]
Denk je?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staan vanavond waarschijnlijk een stuk of vijf beffers voor de deur van de zus van gitarist.
neej jij mag ook niet, mun zus heeft al eerder met een bandlid verkering gehad (hans van invane)quote:
haha, jah , dan kan je niet stiekem met andere groupies neuzen hequote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej jij mag ook niet, mun zus heeft al eerder met een bandlid verkering gehad (hans van invane)
en dat is niet leuk
En ik ben een bandlid?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej jij mag ook niet, mun zus heeft al eerder met een bandlid verkering gehad (hans van invane)
en dat is niet leuk
Wil jij verkering met er dan?quote:
Leuk, dat "Slätte" op de achtergrond. Toeval?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
als er een meeting komt kunnen jullie wel bij mun zus pitten, die woont in zwolle
ff foto zoeken
[afbeelding]
Ehm ff kloon.txt doorzoeken,,quote:
Hoe oud is ze, ik schat dat ik te jong ben.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef guitarist.nl het volgende:
ff foto zoeken
[afbeelding]
Hap hap hapquote:Op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, ik schat dat ik te jong ben..
.
Zwolle en vanavond, dat gaat niet meer lukken.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staan vanavond waarschijnlijk een stuk of vijf beffers voor de deur van de zus van gitarist.
Nou danquote:Op zondag 22 januari 2006 23:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ehm ff kloon.txt doorzoeken,,
neej geen dazzled en ook geen googoodoll, geen bandlid dus
haha, die foto is genomen in clouso, de gezelligste kroeg van meppel, en daar hangt een plaatsnaambord van een zweedse plaatsnaam ofzo: Slättebackequote:Op zondag 22 januari 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leuk, dat "Slätte" op de achtergrond. Toeval?
Dat is vroegquote:Op zondag 22 januari 2006 23:20 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga slapen.... Om 5 uur speelt m'n wekker weer een irritant deuntje met de bedoeling mij m'n bed uit te krijgen om aan het werk te gaan.
Dat is te kinky voor mij.quote:
24, ze heeft wel vaker jongere vriendjes gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, ik schat dat ik te jong ben..
.
Tja, een jaar lang, 2 dagen, dan 2 dagen vrij, dan weer 2 dagen..... Maar geld en vrije tijd zijn een zeldzame combinatie.quote:
Waarom probeer je je zus te koppelen aan BeFers eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
24, ze heeft wel vaker jongere vriendjes gehad
5 jaar jonger is d'r record
Ik weet het...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tja, een jaar lang, 2 dagen, dan 2 dagen vrij, dan weer 2 dagen..... Maar geld en vrije tijd zijn een zeldzame combinatie.
In de hoop op de meeting te mogen komenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom probeer je je zus te koppelen aan BeFers eigenlijk?.
Goed punt.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie je dat niet aan die fotoquote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Scherp. Soort van newbie wijven inleiden is tieten laten zien, hij mag z'n zus dat laten doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:24 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
In de hoop op de meeting te mogen komen
Ze ziet er imo niet slecht uit hoor.quote:
Op zich wel een goede inwijding iddquote:Op zondag 22 januari 2006 23:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Scherp. Soort van newbie wijven inleiden is tieten laten zien, hij mag z'n zus dat laten doen..
Welneequote:Op zondag 22 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tja, een jaar lang, 2 dagen, dan 2 dagen vrij, dan weer 2 dagen..... Maar geld en vrije tijd zijn een zeldzame combinatie.
Maar jij mag dan ook lekker chillen op een boot en op de boot als er niemand anders is gewoon zitten BeFen.quote:
Ik moest lachen. Hard.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Bizznitch het volgende:
verkapte-kijk-mij-nou-eens-stoer-zijn-ik-zit-in-een-totaal-onbekende-band-post
beetje de quote verneukt en erg laat na die postquote:
dan nog.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
beetje de quote verneukt en erg laat na die post.....
I second that, jus d'orange in je mond houden is moeilijk.quote:
Je voelde je niet aangesproken?quote:
Maakt niet uit, maakt weer duidelijk dat je té newbie bentquote:
Lekker chillen? 84 Uur per week werken, dude.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij mag dan ook lekker chillen op een boot en op de boot als er niemand anders is gewoon zitten BeFen.
ik denk eerder scene uit dumb & dumberquote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef dazzled het volgende:
zet deze mensen bij elkaar bij een 'meeting' en je krijgt een scene uit 1 of andere slacht/sterf film
Hier nietquote:
Zoveel werken bestaat nietquote:Op zondag 22 januari 2006 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker chillen? 84 Uur per week werken, dude.
Maar het is wel iets wat je leuk vind toch? En je hoeft niet vroeg eruit en ergens heen, mss wel vroeg eruit maar dan hoef je niet nog eens naar je werk toe.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker chillen? 84 Uur per week werken, dude.
Minder pr0n leechen.quote:
Bullshit. Het is gewoon een samenzwering.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Twaalf uur per dag, zeven dagen in de week. You do the math.
Ja, maar dat betekent niet dat het 'lekker chillen' is.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar het is wel iets wat je leuk vind toch? En je hoeft niet vroeg eruit en ergens heen, mss wel vroeg eruit maar dan hoef je niet nog eens naar je werk toe.
Kan je nog lopen, J.?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef RoosJaCee het volgende:
Bier, krengen..
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je achter elkander van de trap mietert!
Scherp.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je achter elkander van de trap mietert!
En nee ik ben geen negerquote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Slarioux het volgende:
Stelletje mongeaulen, waarom gaat die meet niet door? Nu kan ik niet IRL pimpen met mijn kleurtje!
Flikker op met je rozenbottel.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, neem maar een beetje rozenbottelsap dan
Beetje jammer dat die HTML in je sig niet werktquote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Slarioux het volgende:
Stelletje mongeaulen, waarom gaat die meet niet door? Nu kan ik niet IRL pimpen met mijn kleurtje!
Omdat mensne niet wilden dat er ene newbie mee ging die wel mee wilde ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Slarioux het volgende:
dit was toch je weekend acountje? wat doe je hier nog?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Flikker op met je rozenbottel.
Bier domme hoer, bier bitch!
Jij zit er dichterbij dan ik, je loopt zelf maar met je luie reetquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Flikker op met je rozenbottel.
Bier domme hoer, bier bitch!
RDE bugje, don't get me startedquote:Op maandag 23 januari 2006 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die HTML in je sig niet werkt
Vast een jongen dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Omdat mensne niet wilden dat er ene newbie mee ging die wel mee wilde ofzo..
Volgende keer fix je het maar lekker zelf.quote:
Klopt. Maar hij heeft wel een zus.quote:
Sorry dat was Roel niet dat ik het er niet mee eensch ben...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij zit er dichterbij dan ik, je loopt zelf maar met je luie reet
En zelf was ik daar dus echt niet opgekomenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgende keer fix je het maar lekker zelf.
Terug naar stelletje mongeaulen dus.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij heeft wel een zus..
.
* guitarist.nl voelt zich wannabee mongeaulquote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Terug naar stelletje mongeaulen dus.
Kan hij niet inloggen onder z'n eigen account(s)?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:10 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Sorry dat was Roel niet dat ik het er niet mee eensch ben...
Laat dat wannabee maar weg.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl voelt zich wannabee mongeaul
Open er een topic overquote:
Dat was inderdaad niet duidelijk, bedrankt voor de ophelderingquote:Op maandag 23 januari 2006 00:10 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Sorry dat was Roel niet dat ik het er niet mee eensch ben...
Nah. Zo geestelijk instabiel ben ik nou ook weer niet. [kras.gif]quote:Op maandag 23 januari 2006 00:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Open er een topic over [afbeelding]
Welkom en welkomen!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hela een modje!
Idem. Ik wil nog ff een gedag-mailtje sturen vandaag of morgen.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik mis nina nu al
Ik wil nog een valentijnskaart in haar tas verstoppenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Idem. Ik wil nog ff een gedag-mailtje sturen vandaag of morgen.
Ik kijk nu Buffy op SBSquote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Stargate roeleert.
Ik hack haar weblog wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik wil nog een valentijnskaart in haar tas verstoppen
Dit is één van mijn eigen accounts.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan hij niet inloggen onder z'n eigen account(s)?.
Blauw isquote:
Wie de nueck is Nina?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik mis nina nu al
Tis net als je een beetje met je vrienden loopt te klieren in de stad en er loopt politie achter jequote:
Ik heb geen flauw idee wie dit nu weer is, maar ik mag je wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Dit is één van mijn eigen accounts.(gezamelijk dit maal.)
En ja NJ, stergat is tof.
Wie had t hier over bier?quote:
Iddquote:Op maandag 23 januari 2006 00:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mooi moment om even te douchen.
Klopt helemaal.quote:
Tenzij ze willig bij U is zeker.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, en inmiddels kan het me ganz weinig meer schelen.
Alsof dat zo speciaal is.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik weet het lekker wel.
Die kans is enorm kleinquote:Op maandag 23 januari 2006 00:36 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Tenzij ze willig bij U is zeker.
Lekker boejondquote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik weet het lekker wel.
Lees je in.quote:
Awwww.. Hansje toch..quote:
Iig tot voor vrienden van amster live.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Awwww.. Hansje toch..
Zeg, tot wanneer ben je nu in ons land?
Dinsdag, wellicht woensdag. Morgen denk ik vluchtdetails te krijgen en dergelijke.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Awwww.. Hansje toch..
Zeg, tot wanneer ben je nu in ons land?
Vroeg ik het aan jou domme kutnerd?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iig tot voor vrienden van amster live..
Biertje voor jou dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dinsdag, wellicht woensdag. Morgen denk ik vluchtdetails te krijgen en dergelijke.
Smoel. En leer typen.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iig tot voor vrienden van amster live..
Halloquote:Op maandag 23 januari 2006 00:50 schreef hallo_mensen het volgende:
Hoi
Die ik net in mijn had had was inderdaad leeg..quote:
Lachen wat je wilt muts, je haalt maar lekker zelf!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Die ik net in mijn had had was inderdaad leeg..
*hintend naar c kijkt...
Ik probeer alleen behulpzaam te zijn hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Vroeg ik het aan jou domme kutnerd?
*heel sip kijkt..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:53 schreef RoosJaCee het volgende:
[..]
Lachen wat je wilt muts, je haalt maar lekker zelf!
\quote:Op maandag 23 januari 2006 00:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik probeer alleen behulpzaam te zijn hoor..
c. weet nog niet zo goed hoe hij met vrouwen om moet gaan!quote:
Ik blijk altijd onnodig te zijn, tenzij er iets met een computer is.quote:
Die krijg ik zonder ook wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
c. weet nog niet zo goed hoe hij met vrouwen om moet gaan!
ik had er lang eentje gepakt, en ook eentje voor mezelf, en daarna een kus geeist!!
Ze pakt net zelf.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
En opstaat?
Neem er voor mij ook nog eentje mee dan
máár dan moet het wel gratis zijn héquote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik blijk altijd onnodig te zijn, tenzij er iets met een computer is..
Als hij zo zou zijn geweest, had-ie nu niet in Mestreech gezeten.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
c. weet nog niet zo goed hoe hij met vrouwen om moet gaan!
ik had er lang eentje gepakt, en ook eentje voor mezelf, en daarna een kus geeist!!
Het zijn allemaal vrienden, familie of kenissen, daar ga ik geen geld voor vragen. Als ik iets nodig heb is het andersom ook zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:56 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
máár dan moet het wel gratis zijn hé
Waarheid troef.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als hij zo zou zijn geweest, had-ie nu niet in Mestreech gezeten.
Heeft ze ook een biertje voor jou meegenomen?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:56 schreef RoosJaCee het volgende:
Ze pakt net zelf.
Respect my authoratiaaah!
Ik had nog een bijna volle.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heeft ze ook een biertje voor jou meegenomen?
Dan zuip je die op en neem je de volgende toch aan?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan zuip je die op en neem je de volgende toch aan?
het wat?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je met z'n tweeën bent, ga je niet voor het kansloos kantelen.
Hoi, ook weer schoon ??quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |