en hoeveel luister je van die 70 gig? en hoeveel is dubbel ?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier ook.. Heb zo'n 70 gig muziek waarvan een hoop geen tags heeft of zelfs een filename, weet niet of je bekend bent met early rave want daar is een hoop niet van getagged en hebben bestandsnamen als 0.mp3.
.
nou, komt anders aardig in de buurt, hehequote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kan beter drummer dan dat jij kan gitaarspelen
En waarom staat mijnquote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wie heeft die quote van mij in de OP gezet?
Ik gok op Tietje
Sleep?quote:
Iets met geneuzel over een newbie die wilde komen waarna iedereen afzegde.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef Misstique het volgende:
Meeting afgelast? Sinds wanneer??
Omdat we met zijn allen de beste quotes eruit hebben gekozen om de OP niet te groot te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom staat mijn
"een gebroken frituur is een kwetsuur" quote niet in de OP![]()
Depends on the companyquote:
En sowieso opeens allemaal mensen niet kondenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets met geneuzel over een newbie die wilde komen waarna iedereen afzegde.
Owquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets met geneuzel over een newbie die wilde komen waarna iedereen afzegde.
Ik heb t lang van tevoren aangegevenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En sowieso opeens allemaal mensen niet konden
Arnhem man, wat denk je wel niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
En sowieso opeens allemaal mensen niet konden
Krolse poezen bijvoorbeeld.quote:
Ja jij, maar de rest heeft ook afgezegd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb t lang van tevoren aangegeven![]()
Da's al een heel stuk bereikbaarder.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Als t nou in Zwolle was...
quote:
En meer slaapplaatsen beschikbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's al een heel stuk bereikbaarder.
Is that so.....?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
En meer slaapplaatsen beschikbaar![]()
Heel frustrerend idd.quote:
Groot huis, veel ruimtequote:
En niks aan te doenquote:
Ik kom.quote:
Krolse katten zijn altijd een verschrikking, nog een paar dagen en dan meteen naar de dierenarts brengen.quote:
Nou nog een datumquote:
Will doquote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Krolse katten zijn altijd een verschrikking, nog een paar dagen en dan meteen naar de dierenarts brengen.
Aankomende zaterdag?quote:
Goezzo, is voor dat beest een stuk beter (en de buurt, en jezelf, en zwerfkatten die dan allemaal van het gejank verlost zijnquote:
*agenda checkedquote:
Vooral voor mezelf, ik doe geen oog dicht zoquote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goezzo, is voor dat beest een stuk beter (en de buurt, en jezelf, en zwerfkatten die dan allemaal van het gejank verlost zijn).
Okay, dat zijn al twee personen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
*agenda checked
*lege ruimte opvult
Beest zelf ook niet hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vooral voor mezelf, ik doe geen oog dicht zo![]()
Iemand anders nog belangstelling?quote:
Dat is zo, heb t met er te doenquote:
Ik ken het, wist ook niet wat me overkwam toen Pebbles krols werd.quote:
Geen newbiesquote:Op zondag 22 januari 2006 21:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iemand anders nog belangstelling?
Nee?
Jammer![]()
Ik had iig niet verwacht dat het zó erg zou zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ken het, wist ook niet wat me overkwam toen Pebbles krols werd.
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
OP vorig topic:
pc-fr34k - zaterdag 21 januari 2006 @ 12:05
LAPO vorig topic:
Donnie.Darko - zondag 22 januari 2006 @ 21:03
Dat kan toch niet..
Ik melde het ook maar alleen.quote:
Dat was vast een subtiele hint.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik melde het ook maar alleen.
Oja, ik vierde m'n verjaardag gisteren(Ben nog niet jarig hoor, maar dat kwam beter uit ivm met een meet die er zou komen.) en heb van m'n zus, haar vriend en m'n ma een medaile gekregen. S'wereld beste nerd..
lolquote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, ik vierde m'n verjaardag gisteren(Ben nog niet jarig hoor, maar dat kwam beter uit ivm met een meet die er zou komen.) en heb van m'n zus, haar vriend en m'n ma een medaile gekregen. S'wereld beste nerd..
Ik heb cerror een oorkonde gegeven met z'n verjaardag :quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zodra het in Rotterdam is, kom ik langs.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
Als t nou in Zwolle was...
Er staat nog bij dat ik ze altijd goed help enzo.quote:
BeF komt naar je toe deze zomer.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Zodra het in Rotterdam is, kom ik langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |