Ik denk... uhm... ik denk ... ja.. gek he... ik denk! En ik denk dat je best kan frituren maar dat het in jouw specifieke geval gewoon veiliger is dat door professionals te laten doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
En ik kan prima frituren!
Ik heb het niet over verliefdheid gehad, maar over gevoelens, ik geloof niet in verliefdheidquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef petre86 het volgende:
gods.. BBK, wacht je nou wel of niet op iemand waar je verliefd op bent?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ziet Parleur je dan als een soort van reserve Ang3l, zo van een next target to watch over?
*giechel*quote:Op zondag 22 januari 2006 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
*play*
Pfffquote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef Sunjammer het volgende:
Ang3l je bent de backup van mij! Wil je er over praten? Moet ik je mentaal ondersteuning geven? Of wil je gewoon even uithuilen...
Kun je dat niet instellen dan dat ie dat niet doet? Jij bent toch systeemdinges? Zelfs MIJ lukt het om gewoon dat soort dingen door de modem te krijgen! Lees die handleiding gewoon eens! Ik weet zeker dat het kan!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef Sunjammer het volgende:
Oh en Parleur? Ik ga GEEN songfestival krakers met je uitwisselen op MSN. M'n modem zou spontaan crashen!
The thing is working as designedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen dan dat ie dat niet doet? Jij bent toch systeemdinges? Zelfs MIJ lukt het om gewoon dat soort dingen door de modem te krijgen! Lees die handleiding gewoon eens! Ik weet zeker dat het kan!![]()
Oh dus jij bezit dan vast wel ook dat vocale hoogstandje van Geer en Goor in de Amsterdamse Galmbak waar ze ook weer wat Eurovision nummers ten gehore brengenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen dan dat ie dat niet doet? Jij bent toch systeemdinges? Zelfs MIJ lukt het om gewoon dat soort dingen door de modem te krijgen! Lees die handleiding gewoon eens! Ik weet zeker dat het kan!![]()
Nee, ik moet morgen gewoon werken. Dan wil ik mentaal sterk zijn.quote:
nie me verjaardag spammen he.....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Burner
gefelicitieerd, dat je maar een grote jongen mag worden![]()
ennu je valt hier met de neus in de...euhmmm "boter"
Oh bah!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen gewoon werken. Dan wil ik mentaal sterk zijn.
Als het onofficieel ook zo is... snap ik er geen neuk meer van.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben officieel single denk ik.
Wees gerust, onofficieel ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als het onofficieel ook zo is... snap ik er geen neuk meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |