dat wat Rewimo zegt slaat niet op het plaatje dat daarboven staat beste mensenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef Rewimo het volgende:
evenstar, wat een plaatje is jullie dochter
Dat kruisje bedoel je?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:50 schreef snoopy het volgende:
dat wat Rewimo zegt slaat niet op het plaatje dat daarboven staat beste mensen![]()
![]()
![]()
Ik denk dat als ik zo zou gaan staan strijken, mijn man niet zou klagenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef snoopy het volgende:
Strijken wasda? vroeg Belana
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef _evenstar_ het volgende:
nope babyfeet ik mail je zo even![]()
en trotse mama modus.. tis ook echt een heerlijk meiske om te zien.. kun je uren naar staren en verdrinken in die heldere kijkersmaar ik ben dan ook bevooroordeeld
![]()
Ik zit op je mailtje te wachtenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef _evenstar_ het volgende:
easy waar blijf je nou
bijna.. ze moet nog dat apenvoetje aflerenquote:
-7 is het waar hij het laatst was (hier ergens ? in de noordkop)quote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Wagens die bevriezen? Is die Russische kou al zo dichtbij?
ze komen op je tafel af mousquote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb weer een turk op mn msneen andere dan de vorige keer
![]()
dát zal het zijn!!quote:
dat zou helemaal super zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Danosa, ik heb er ergens 1, zal zo ff kijken.
Ik heb hier een ¤50,- bon. Tis niet veel, maar iig iets.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij zijn ze hiervoor een Heinekencommercial aan het opnemen. Zitten een stelletje debielen in een open bootje met een flesje Heineken in hun handen 'Tulpen uit Amsterdam' te zingen. Er staat een camera in het bootje en ze hebben het al 5x over moeten doen. en dat met -3![]()
Ik wil je illussies niet verstorenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:15 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg easy going ik wacht nog steeds op mail![]()
![]()
Ik zeg: houwen zoquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef dutchie het volgende:
Syrena dat kan als het de lucht niet vochtig is.
JAAAAAquote:Op maandag 23 januari 2006 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb hier een ¤50,- bon. Tis niet veel, maar iig iets.
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef jessie het volgende:
Wij zij bij het huisje wezen kijken en......We doen t
ja natuurlijk mag je die hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef danosa het volgende:
[..]
JAAAAAlieve schat die bedoel ik ook
't is toch weer 50 euro, ja toch?
Ik hoorde al anderen over die bon en dat 'ie vaak met het oud papier mee verdwijnt. Normaliter is dat bij ons ook zo en laat ik nu net het plan hebben opgepakt om manlief te verrassen op zijn verjaardagehh wil je 'm wel kwijt trouwens
Ja, zit in de pijplijn hoor. Moet er alleen weer gerommeld wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:06 schreef jessie het volgende:
Ja lol als ik de sleutel krijg en dat duurt nog even
Echt zo stom dat ik het vergeten ben. Maar ik kan er van de week wel langs om foto's van de buitenkant te maken.
O en Rewimo het is nog steeds vlakbij jou rommelgedoetje hoor. Dussehhhhhh...bakkie koffie enzo
mn gerepareerde exemplaarquote:
Zaterdag waren er kijkers in stinkies flat en daar wonen we natuurlijk helemaal niet meer.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:38 schreef moussy het volgende:
Staat je appeltaart al in de oven? De gekleurde mooie tulpen op de tafel en de cv op 21 graden?
Oeh nee joh, hoe leger hoe beter toch ook? Leeg = ruim, mensen houden van ruime kamersquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zaterdag waren er kijkers in stinkies flat en daar wonen we natuurlijk helemaal niet meer.
En er is al heel wat van de meubels weg enzo.
We hebben dus de verwarming even laten draaien vrijdagavond. Even de plee gesprayed enzo.
Vanavond gaan we ook nog maar even bij de Gamma uit de aanbieding van die grote planten halen, een stuk of 2 of zo, want er staat nu helemaal niks levends enzo.
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:05 schreef moussy het volgende:
Ik zal wel weer een zeikerd zijn hoor, maar kan het mail getuttel verzonden/aanvragen niet via msn/mail/homepeetsj van evenstar?
Misschien kan je haar enthousiast maken als ze haar eigen kamertje mag helpen verzinnen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef jessie het volgende:
Bo wil niet verhuizen, die heeft al heel wat potjes gehuild vandaag. We willen haar er nog helemaal niet mee opzadelen, maar ze hoort natuurlijk toch het 1 en ander. Als alles doorgaat daar maar eens een plan voor verzinnen.
We moeten ff binnen 2 maanden een nieuwe meet doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:12 schreef Lishe het volgende:
Ja he? ben ook helemaal superenthousiastquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:13 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, dat ziet er lekker luxe uit, Daan
Ja, dat weten we dus nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef moussy het volgende:
Daandie keuken
en wat een ruimte!! Zijn de slaapkamers ook lekker groot?
Maar als je een makelaar hebt, dan kan je toch niet zomaar zelf ook mensen gaan ontvangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef moussy het volgende:
Onze achterburen hebben tot nu toe meer kijkers via marktplaats en speurders gehad dan via de makelaar zelfMisschien is dat een idee?
Ze maken dan zelf een afspraak met de makelaar dat er dan en dan mensen willen komen kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of laten ze die mensen dan alsnog de makelaar bellen voor een afspraak?
Zonder hond ga ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Daan, het lijkt me zo gaaf he, om een paar jaar in Amerika te wonen
Fijn ook dat de hond gewoon mee gaat
Zo staat er hier achter een huis al bijna 3 jaar te koop! Geen speciaal huis, maar de verkoper is een turkse man en daarop haken de meesten afquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:36 schreef dutchie het volgende:
Lishe, het zal vast niet zo lopen als met een huis eerder bij ons in de straat. Die staat volgens mij nu zeker al een jaar te koop.
Maar dat is ook een specifiek huis. Vrijstaand maar best klein en er was iets met de vraagprijs. Te hoog en ze wilden niet zakken. Maar goed, als je huis al een jaar te koop staat...Volgens mij woont er niemand meer, maar de woonkamer is nog wel volledig gemeubileerd.
Ah ok. Maar showen ze dan zelf? Of showt de makelaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef moussy het volgende:
Ze maken dan zelf een afspraak met de makelaar dat er dan en dan mensen willen komen kijken.
De makelaar komt gewoon showenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok. Maar showen ze dan zelf? Of showt de makelaar.
We werken allebei full time en dan wordt dat showen weer heel lastig.
Ik denk het, maar dat is het helemaal niet! tis wel jammer dat het heel raar op de foto is gezet. En er staat dat er 25m2 woonkamer is, maar das groterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat vind ik ook heel vreemd ja. Gaan ze er dan meteen vanuit dat het uitgewoond is of zo? Best frustrerend voor die man lijkt me, als je zo lang moet wachten.
Nou, ik las pas in het Eigen Huis magazine, dat je de meubels er vaak in laat staan om het er bewoond uit te laten zien. Als het huis langer dan een jaar onbewoond is mag het gekraakt worden. Alleen als je betrapt wordt tijdens het kraken is het strafbaar schijnt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef lady-wrb het volgende:
zolang er meubels in staan is kraken huisvredebreuk toch?
Beetje jammer van de foto's idd, maar jezus... als het al 3 jaar te koop staat dan hadden er toch ook nog wel een keer andere foto's gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:57 schreef moussy het volgende:
Ik denk het, maar dat is het helemaal niet! tis wel jammer dat het heel raar op de foto is gezet. En er staat dat er 25m2 woonkamer is, maar das groter
Ik vind het er best goed uitzienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef dutchie het volgende:
Ik vind het echt sneu, want volgens mij is het een prima starterswoning toch?
ja het ziet er best leuk uit!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef dutchie het volgende:
Wij zijn er ook in begonnen en hadden 5 jaar voor onszelf genomen om er te blijven en dan aan gezinsuitbreiding en een ander huis denken. We wonen er nu 8 jaar later nog steedsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef dutchie het volgende:
Nouja, nu kun je aan huisuitbreiding doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij zijn er ook in begonnen en hadden 5 jaar voor onszelf genomen om er te blijven en dan aan gezinsuitbreiding en een ander huis denken. We wonen er nu 8 jaar later nog steeds
we zijn bezig met het huis van de alco-buurvrouwquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, nu kun je aan huisuitbreiding doenJammer dat het niet jullie buren zijn.
Nouja, maar het kwam er dus wel op neer dat huisjes zonder verhoogd aanrecht bij mij direct weg werden geschoven, en helemaal reeel is dat natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef dutchie het volgende:
Troel, dat heeft juist weer met de indeling te maken en niet met de inrichting. Dus dat mag van mij hoor.
Ik hoop voor jullie dat het lukt. EN ik hoop dat het dan beter gaat komen met de buufquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:18 schreef moussy het volgende:
[..]
we zijn bezig met het huis van de alco-buurvrouw
We gaan er niet vanuit, want het is dan wel een tweede huis wat we in eerste instantie zouden kopen en dan de verbouwingskosten nog.. Maar mocht ik een baan vinden dan happen we meteen toe zodra ze wat anders heeftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het lukt. EN ik hoop dat het dan beter gaat komen met de buuf
Ik snap daar ook nooit iets van. Net als badkamer en keuken, hoeven van mij echt niet mooi te zijn, liever niet zelfs, dan kan ik lekker zelf kiezen. Maar goed, daarom zit ik dus vaak verbaasd te kijken, wat boeit het jou nou dat die vorige bewoner een leuk schilderij boven de bank had hangenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef dutchie het volgende:
En ik snap trouwens niet dat mensen niet door de persoonlijke inrichting kunnen kijken.
Zou wel heel gaaf zijn! Mss krijg je het bij de bank nog wel zo gek geluld ook dat je het als verhoging van de hypotheek voor verbouwing doet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:20 schreef moussy het volgende:
We gaan er niet vanuit, want het is dan wel een tweede huis wat we in eerste instantie zouden kopen en dan de verbouwingskosten nog.. Maar mocht ik een baan vinden dan happen we meteen toe zodra ze wat anders heeft
Somos zijn duitsers dus wel leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:30 schreef moussy het volgende:
Wij hebben dit huis gekocht van een duitser, er stond de meest aftanse troep in, er hingen hele enge valletjes voor de ramen... maar de suffert zat onder de verkoopprijs en had net het huis verbouwd (dubbele ramen boven, een klapraam in de badkamer en óveral plavuizen) voor hij het verkocht
Ik geloof dat onze makelaar toen zei dat ze 80% van de vragen en telefoontjes krijgen nav Funda. Dus dat is echt onwijs veel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef MarjoleinA het volgende:
Groot nadeel van een LMV makelaar is dat de woningen niet op Funda komen te staan.
Die man moet het dus alleen hebben van mensen die die makelaar kennen.
Ja precies. Onze verkopers hadden dus uiteindelijk 2 makelaars en konden dus ook 2 keer kosten betalen... da's wel jammer, maar je wil er toch vanaf uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:35 schreef MarjoleinA het volgende:
Maar goed 3 jaar is gewoon teveel. Ik zou zelfs als makelaar dan al zeggen dat ik de opdracht terug geef. Die Turk moet gewoon actie ondernemen.
125.000 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:57 schreef moussy het volgende:
Ik denk het, maar dat is het helemaal niet! tis wel jammer dat het heel raar op de foto is gezet. En er staat dat er 25m2 woonkamer is, maar das groter
Zodra ik hem weer zie of spreek (zelden, maar oke) zal ik het hem absoluut zeggen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:57 schreef poemojn het volgende:
Moussy, misschien is dit iets voor hem? Kost 795 euro maar je huis staat dan wel op funda: http://www.makelaarsland.nl/verkoop1.aspx
Ik ben heel benieuwd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:57 schreef moussy het volgende:
Magoe, ik heb de fabrikant gemaild over mijn droger, of ik al aanspraak maak op een nieuwe droger. Er komt voor de 5de keur een monteur á 80 euro ex BTW bij me langs. Inmiddels is dat duurder dan de droger
Maar ik denk dat er wel mensen zijn die hem daarbij willen helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef MarjoleinA het volgende:
Dan moet hij wel zelf de tekst maken en bezichtigingen doen.
Ik weet niet hoe goed zijn nederlands is.
![]()
Ze gaan donderdag nadat de monteur hier is geweest contact op nemen met de monteurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Brrr, ik moet er echt niet aan denken dat het zo lang zou kunnen gaan duren.
[..]
Ik ben heel benieuwd!
Oew spannend! Waar?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef moussy het volgende:
Jaaaah!! Ik heb maandag sollicitatiegesprek![]()
![]()
Oe! Maar dan is het helemaal gaaf!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef moussy het volgende:
Omdat het nog open staat en ik gebeld ben vóór de vacature in de krant komt te staan zeg ik nog niks tot ik zelf wat meer weet
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef moussy het volgende:
Omdat het nog open staat en ik gebeld ben vóór de vacature in de krant komt te staan zeg ik nog niks tot ik zelf wat meer weet
Ik heb een paar maanden geleden gewoon een briefje gestuurd en nu komen er volgens die vrouw die ik vanmiddag aan de telefoon had 10 vacature's vrijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef texelonia het volgende:
Succes maandag moussy!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Had je al eerder een open sollicitatie ingestuurd ofzow, of hoe wist je dat er een vacature was als het nog niet in de krant stond?
quote:
haha, nou eeeeeh wat wil je weten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:50 schreef jessie het volgende:
Echt waar? O meid wat leuk!!!!! Van harte Snoop
Vertel vertel vertel!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Ik wil hier even melden dat er een nieuw snoepje in aantocht is![]()
Wat gaahaaf!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
heb je wel ff bijgehouden wie wat zei?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:59 schreef snoopy het volgende:
Het klopt wel dat ik in aug nog zwanger ben ja![]()
En een jongen zie ik, daar reken ik dan wel op hè!
Nee, maar ik hoef niet lang na te denken over wie dat wasquote:
haha leuk, wist je het met dat zwendelen eigenlijk al?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet lang na te denken over wie dat was![]()
nou eh, ik ben wel overtijd en opgeblazen en zo. Maar das gewoon van een ongesteldheidskindje wat nog te lekker zitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef snoopy het volgende:
Nee, toen wist ik het niet.
Maar volgens mij ben ik toevallig de enige bij wie het tot nu toe klopt. En het is natuurlijk in de meeste gevallen wel zo dat de mensen die graag kinderen willen op dit topic afkwamen.
Ben benieuwd wanneer jij je komt melden Mous![]()
Ach mijn pendel zat er met augustus 2006 niet ver naast toch , is bijna goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet lang na te denken over wie dat was![]()
snoopy!!! Nog zo'n mopje erbijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Het liep een beetje uit vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef Luchtbel het volgende:
Hiehie Snoopyhet is zo leuk
spannend
Coolbabe ben je ook voor de tv vandaan
Johquote:
Nu deze nog even:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach mijn pendel zat er met augustus 2006 niet ver naast toch , is bijna goed![]()
quote:
Zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:21 schreef DaanBanaantje het volgende:
En troelmeer dan 40 kilo.. hoe heb je dat gedaan?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:34 schreef dutchie het volgende:
Jessie, ik was je helemáál vergeten te feliciteren met jullie huis, maar gefeliciteerd hoor!(je weet zo langzamerhand wel, dat ik iemand ben die zo af en toe achter de feiten aanloopt.
)
Moussy, succes met de sollicitatie.
dank je! Ja lekker he die ruimte!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:52 schreef babyfeet het volgende:
zo ff een pauze hoor
vloerbedekking eruit halen is een rot klus zeker als het gelijmd zit..
daanbanaantje ik vind dat app echt geweldigwat een ruimte
kop op! wel hoop blijven houden! dat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Luchtbel het volgende:
Jessie wat fijnik had het huis ook gemist
Is het nu 'in de loop van volgende week?' Ik word helemaal gek van mezelf, ik zou zo graag die baan willen maar ik heb helemaal geen hoop meer. Bah!
zeg dat welquote:
Lieve LBquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou het zal allemaal best maar voorlopig kan ik er alleen nog maar van huilen. Kan ook geen normale andere dingen doen lijkt het wel. Ik heb die baan zo hard nodig, niet alleen om het geld en het werk maar ook om mezelf minder stom en leeg te laten voelen nu het uit is..... klinkt vast debiel en kinderachtig maar soms werkt het zo. Maar dan moet het natuurlijk wel lukken
Blegh Jessie wat rot!
Oh Daan, ik dacht dat jullie dat huis gekocht hadden, zo is het wel wat anders. Wele cht spannend en misschien tot vanmiddag.
Dat heb ik al jaren in mijn hoofd, dat me dat 'leuk' lijkt. Het klinkt een beetje stom om het woord 'leuk' te gebruiken in deze context.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef Igraine het volgende:
Begrafenisondernemer?
Wat apart, hoe kom je daar zo ineens bij?
Dan klinkt dat dealine ook zo raarquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
En het sluit ergens een beetje aan op wat ik nu doe, het organiseren van een groot congress. Een begrafenis is in principe ook een 'event' alleen dan een heel stuk kleiner en met een kortere deadline.
Berts oom is ook begrafenisondernemen, kennisje van mij ook.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Afspraak gaat helaas weer niet door.Vorige week ook al niet.
Hij belde net, er kwam iets tussendoor...
Nu verzet naar vrijdag.
Ik denk zelf juist Igraine dat het bij jongere mensen nog veel belangrijker is dat je er een mooi gebeuren van maakt omdat die vaak nog midden in het leven stonden en de schok vele malen groter is zeg maar.
Ik heb de begrafenis van het doodgeboren 28 weken kindje van vrienden van mij meegemaakt en dat heeft heel veel indruk gemaakt.
Nou nee, ik zeg het verkeerd. Ieder afscheid is natuurlijk even belangrijk maar ik dat je juist daar waar het nog niet 'af' is heel veel kan doen om er toch een soort van eind van te kunnen maken...
Balen zeg,quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Afspraak gaat helaas weer niet door.Vorige week ook al niet.
Hij belde net, er kwam iets tussendoor...
Nu verzet naar vrijdag.
Ik denk zelf juist Igraine dat het bij jongere mensen nog veel belangrijker is dat je er een mooi gebeuren van maakt omdat die vaak nog midden in het leven stonden en de schok vele malen groter is zeg maar.
Ik heb de begrafenis van het doodgeboren 28 weken kindje van vrienden van mij meegemaakt en dat heeft heel veel indruk gemaakt.
Nou nee, ik zeg het verkeerd. Ieder afscheid is natuurlijk even belangrijk maar ik dat je juist daar waar het nog niet 'af' is heel veel kan doen om er toch een soort van eind van te kunnen maken...
Als we niet zo ver uit elkaar gewoond hadden had ik al lang een keer met jou om de tafel gezeten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:19 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook om de tafel gezeten met een begrafenisondernemerIk heb alleen zelf de beslissing genomen om hier niet mee te starten na 7 jaar thuis zijn.
Zelf denk ik, dat je met jonge mensen en met kinderen meer je hakken in het zand zet om dingen voor elkaar te krijgen, om het voor ouders iets dragelijker te maken.
Ja dat denk ik ook welquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als we niet zo ver uit elkaar gewoond hadden had ik al lang een keer met jou om de tafel gezeten...
De man die ik laatst gesproken heb zei dat hij (ouwe rot in het vak) ook nog wel eens een excuus moest zoeken om weg te kunnen lopen. Je kan nou eenmaal niet altijd een knop om zetten.quote:Oh, en over dat emo... ik jank zelf eigenlijk vrij snel (maar ook om blije dingen enzo) maar toch denk ik dat het hier anders is. Meer een 'iemand moet zijn kop erbij houden' enzo.
Ook dat idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:37 schreef moussy het volgende:
De man die ik laatst gesproken heb zei dat hij (ouwe rot in het vak) ook nog wel eens een excuus moest zoeken om weg te kunnen lopen. Je kan nou eenmaal niet altijd een knop om zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |