Gast, het doek waar ze op reageren hing niet bij 410.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is pas humor. Ben benieuwd wat voor zielige reactie Vakkie 410 hier nu weer op plaatst.
Scheelt dat 'de echte supporters' in Duivendrecht dat Vak410 ook een kinderklasje vindquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Prachtig. Ik zie hier bijna de tranen in je ogen toen je dit typte, want in jouw beleving is Vakkie 410 het allerbeste op supportersgebied.
Bij choreografie denk ik aan Barry Stevens, dus zo geweldig vond ik die actie niet. Ik snap goed dat de echte Ajacieden zo weinig mogelijk met dat 410 te maken willen hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:34 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja en jullie zijn ook zo dapper om te reageren op de choreo tegen PSV hè. Oh nee, dat was een aardige actie van de joden
Van dat joodse imago kom je toch nooit meer af, 410 is idd een jongerenvak.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Scheelt dat 'de echte supporters' in Duivendrecht dat Vak410 ook een kinderklasje vind
En ik dacht dat ze van het Joodsche imago afwilden, de foto's doen iets anders denken ...
![]()
Voor de zoveelste keer: Het doek dat in de Arena hing, is niet door 410 gemaakt, maar door jongens van Zuid. Dus 410 heeft daar helemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is pas humor. Ben benieuwd wat voor zielige reactie Vakkie 410 hier nu weer op plaatst.
Ja zo vind ik het wel een gers gezicht, alleen jammer van die ajax vlaggen erbij!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef the_hunter het volgende:
@ guvnor: Durf je nu ook toe te geven dat het een goede actie was van Ajax met die fakkels? Dit is toch wat je wilde?
Wat een indianenverhalenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef the_hunter het volgende:
@ dos: Een paar fakkeltjes? Dat hele stadion stond blank van de rook. Het was ook echt geniaal hoe die fakkels naar binnen werden gesmokkeld. Eén gast die zo lam als de tering was, ging aan alle carabinieri vragen of ze pizza's verkochten. Daardoor kon er een hele groep met fakkels doorlopen naar binnen.
quote:
Tuurlijk johquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Scheelt dat 'de echte supporters' in Duivendrecht dat Vak410 ook een kinderklasje vind
En ik dacht dat ze van het Joodsche imago afwilden, de foto's doen iets anders denken ...
![]()
Whehequote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06110/RSCN1758.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Graag gedaan
tuurlijk jongenquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Dat verhaal klopt anders wel hoor bananeman dus waarom je het dan indianenverhalen noemtquote:@ dos: Een paar fakkeltjes? Dat hele stadion stond blank van de rook. Het was ook echt geniaal hoe die fakkels naar binnen werden gesmokkeld. Eén gast die zo lam als de tering was, ging aan alle carabinieri vragen of ze pizza's verkochten. Daardoor kon er een hele groep met fakkels doorlopen naar binnen.
Hij moet het niet zo aandikken alsof het zo georganiseerd was, het was mazzel waardoor er misschien een paar makkelijker binnen kwamen. Niet dat het boeide, want het kwam toch allemaal wel binnen en als ze het vonden moest je de fakkel inleveren en mocht je doorlopen...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Dat verhaal klopt anders wel hoor bananeman dus waarom je het dan indianenverhalen noemt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |