Ach boeiend. Ik vind niet dat hij gelijk heeft maar wat hij roept moet 'ie zelf weten. Je hoeft zelf niet altijd ergens beter in te zijn dan anderen om een mening over die andere te hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wel eerst editten en dan pas reageren he
Maargoed, ieder zijn ding, ik vind Den Bosch nou niet echt vooruitstrevend in sfeer en vind het onterecht dat juist fans van deze club dan andere supporters afkraken..
Den bosch, sfeer. Woorden die nu toch echt ontopic zijn, zowel positief als negatief. De rest kan je invullen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij "Den Bosch en sfeer" bedoeld.
Maar wat mij betreft houden we er over op.
Jij was toch geen tifosi meer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ach boeiend. Ik vind niet dat hij gelijk heeft maar wat hij roept moet 'ie zelf weten. Je hoeft zelf niet altijd ergens beter in te zijn dan anderen om een mening over die andere te hebben
En nu weer over die tifo enzo dan denk ik
Tss, nog wel naar het feestje gaan en dan afhaken....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Bananenman het volgende:
Nee ben ik ook niet maar ik vind het nog wel vet om te zien
Zijn we ook niet en dat hoeven wij ook niet te worden wmb als het dmv TIFO moet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Maargoed, ieder zijn ding, ik vind Den Bosch nou niet echt vooruitstrevend in sfeer en vind het onterecht dat juist fans van deze club dan andere supporters afkraken..
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wederom een matig optreden van Heracles
spelfouten, slechte doeken etc.
Foto's?? Heb Talpa weer gemist zoals gewoonlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wederom een matig optreden van Heracles
spelfouten, slechte doeken etc.
"Een nieuw embleem verhulD geen historisch probleem"quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Foto's?? Heb Talpa weer gemist zoals gewoonlijk
Prachtig idd!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Dat spandoek van Twente.... "wat is het toch fijn, om een echte grasspriet te zijn".
Nou hilarisch zeg. Geeft meteen wel weer aan dat jullie in rotterdam geen enkel gevoel voor humor hebben als je zo'n voorspelbaar inkoppertje al prachtig vindt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is pas humor. Ben benieuwd wat voor zielige reactie Vakkie 410 hier nu weer op plaatst.
Prachtig. Ik zie hier bijna de tranen in je ogen toen je dit typte, want in jouw beleving is Vakkie 410 het allerbeste op supportersgebied.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef devv05 het volgende:
Nou hilarisch zeg. Geeft meteen wel weer aan dat jullie in rotterdam geen enkel gevoel voor humor hebben als je zo'n voorspelbaar inkoppertje al prachtig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |