Sure, en de sfeer in die zuidelijke landen is ook gemaakt. Man, een betere sfeer bestaat er niet. Dat het niet jouw ding is kan ik mee leven maar dat gelul over gemaakte sfeer is onzin. Alsof een beetje vuurwerk daar wel voor zorgt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Guvnor het volgende:
tifo is ook gay, gemaakte sfeer is suf, iedereen moet zelf vuurwerk mee nemen en vlaggen en doeken en geen tifo team wat voor de wedstrijd dan wel een geweldige actie ken hebben, en daarna de halve wedstrijd iedereen z'n bek dicht houdt
Sja, die tijd is nu eenmaal voorbij. Als je tegenwoordig vuurwerk afsteekt krijgt de club enorme boetes en jijzelf een stadionverbod van een paar jaar. En met al die camera's op je pan is de pakkans nu eenmaal levensgroot geworden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Guvnor het volgende:
Kijk maar eens wat videos van Feyenoord, Ajax, uit de jaren 80, 90... toen die tifo zooi er nog niet was, 10 keer sfeervoller als al die suffe kk-zooi nu. En geloof mijn nou maar, als 30 man der eigen fakkels, bommen etc meenemen kijken wat voor effect dat geeft, dat zou pas gek zijn en niet al die suffe vlaggetjes of zak doekkies met 2 stokkies eraan..
Den Bosch en sfeerquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij dat ze bij ons niet met die onzin meedoen
Dat moet jij zeggenquote:
Je bent er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen(wat een sneue reactie zeg
![]()
)
maargoed, den bosch heeft een kutstadion met 0 sfeer, men doet er niet eens moeite voor en dat is maar goed ook, weggegooite moeite
Anders lees je ff terug en ziet dat ik mijn reactie allang ge-edit hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest.
weggegooite![]()
Die staan er ook al jarenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Anders lees je ff terug en ziet dat ik mijn reactie allang ge-edit heb
En ik zie/lees genoeg terug om tot die conclusie te komen. Een van de meest lelijke stadions die er in NL te vinden zijn, is wat verbeterd doordat de achterzijden nu ook gewoon bebouwd is, was eerst echt geen gezicht..
Kneusje, je bent lelijk en dat soort taal: je bent een echte hooliganquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die staan er ook al jaren, je weet niet waar je over praat, kneusje.. Wat is er dan zo lelijk aan.
Komop zeg, dat heeft er veel mee te maken. De Kuip is een mooi stadion, dat ademt voetbal en heeft dus altijd veel sfeer. De Arena ademt hoogstens beton, zelfde verhaal voor het gelredome en het philips stadion. Daar is geen sfeer te happen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens zou jij als ajax supporter moeten weten dat de lelijkheid van het stadion niks te maken heeft met de sfeer. Maar daar heb je zeker ook veel over gelezen?
Waar zeg ik dat je lelijk bent? En die andere soort taal?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kneusje, je bent lelijk en dat soort taal: je bent een echte hooligan"
In inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je lelijk bent? En die andere soort taal?
Citeer maar....
In inderdaad die taal wordt vaak door Hooligans gebruikt![]()
En kneusje gebruikt men vaak als je niets meer te zeggen hebtquote:
Wel eerst editten en dan pas reageren hequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat valt wel mee gezien er nog een vraag, welliswaar zonder vraagteken, achteraan komt.
En dat andere heb ik allang ge-edit man
Dat wordt al gedaan op sommige plekkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Guvnor het volgende:
Beter gaan ze voortaan ipv vlaggen, drugs op de tribune,s uitdelen dat zal de sfeer ook wel ten goede komen hihi bla bla bla jalalala ole ole
Op dezelfde manier als jij "Den Bosch en sfeerquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
maar je mag ook wel uitleggen hoe je
[..]
bedoelde
Ach boeiend. Ik vind niet dat hij gelijk heeft maar wat hij roept moet 'ie zelf weten. Je hoeft zelf niet altijd ergens beter in te zijn dan anderen om een mening over die andere te hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wel eerst editten en dan pas reageren he
Maargoed, ieder zijn ding, ik vind Den Bosch nou niet echt vooruitstrevend in sfeer en vind het onterecht dat juist fans van deze club dan andere supporters afkraken..
Den bosch, sfeer. Woorden die nu toch echt ontopic zijn, zowel positief als negatief. De rest kan je invullen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als jij "Den Bosch en sfeer" bedoeld.
Maar wat mij betreft houden we er over op.
Jij was toch geen tifosi meer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ach boeiend. Ik vind niet dat hij gelijk heeft maar wat hij roept moet 'ie zelf weten. Je hoeft zelf niet altijd ergens beter in te zijn dan anderen om een mening over die andere te hebben
En nu weer over die tifo enzo dan denk ik
Tss, nog wel naar het feestje gaan en dan afhaken....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Bananenman het volgende:
Nee ben ik ook niet maar ik vind het nog wel vet om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |