Gieie beredeneringquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vakkie 410, inderdaad het meest triest op supportersgebied wat er op de wereld te vinden is![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vakkie 410, inderdaad het meest triest op supportersgebied wat er op de wereld te vinden is![]()
tsja als we dan over dat zielige rotterdam moeten gaan beginnen is de bijlmer natuurlijk een nette buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef Staanplaats het volgende:
a'damse humor
Haha, naja in de bijlmer neuken ze ook voor een happy meal, lift naar huis, of een replay jeans..opzich niet eens zo gek dat spandoek..
Jawi en ik hebben beiden onze interesses wat verlegd, laten we het zo zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is vandaag joden posten een bericht maar editen weer snel dag?
Nee hoor, ik ga zo een mooi megadoek knutselen en 8 banderiesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:40 schreef Staanplaats het volgende:
Zijn jullie nu echte hooliegunzzz geworden?
Om er een echte kaos van te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo een mooi megadoek knutselen en 8 banderies.
Ik heb nog stokjes voor jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo een mooi megadoek knutselen en 8 banderies.
Prachtig filmpjequote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef Breemz het volgende:
http://www.hafc.nl/video/2005-2006/video-ajaxthuis.wmv
video v/d sfeeractie
[afbeelding]
battle of the greek
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi doekquote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef Breemz het volgende:
http://www.hafc.nl/video/2005-2006/video-ajaxthuis.wmv
video v/d sfeeractie
[afbeelding]
battle of the greek
[afbeelding]
[afbeelding]
Want? Of was het gewoon een schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje gay, dat doek. Maargoed dat was bij HAFCA al bekend.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom dan?? en bij ajax bekend? hoe kom je bij die info dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee waar Robbie het precies over heeft, maar ik weet wel dat met HAFCA geen Ajax wordt bedoeld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef Breemz het volgende:
[..]
Waarom dan?? en bij ajax bekend? hoe kom je bij die info dan?scheelt dat ze bij den bosch betere doeken hebben.
Hij bedoelt gewoon dat 'ie vindt dat jullie gay doeken hebben. En je weet toch ook wel dat ze jullie HAFCA noemen, waarom weet je ook wel lijkt mequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef Breemz het volgende:
[..]
Waarom dan?? en bij ajax bekend? hoe kom je bij die info dan?scheelt dat ze bij den bosch betere doeken hebben.
Ben blij dat ze bij ons niet met die onzin meedoenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef Breemz het volgende:
[..]
scheelt dat ze bij den bosch betere doeken hebben.
zeg dan niks.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben blij dat ze bij ons niet met die onzin meedoen
want?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Breemz het volgende:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeg dan niks.....![]()
Inmiddels wel... vraag maar aan Robbie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
???quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Inmiddels wel... vraag maar aan Robbie.
Omdat ik op dat achterlijke spandoek werd gewezen door iemand,normaal zie je mij hier ook niet/amper.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Breemz het volgende:
maar nogmaals waarom hier dan kijken/posten?
Kan het ff niet terugvinden, maar op dutchtifo was zo'n knakker uit Den Bosch die grote plannen had. Jij reageerde daar ook nog op volgens mij.quote:
Ben benieuwd...quote:Ook fc den bsoch heeft voortaan een tifo groep.
Na wat vervelende omstandigheden met het oude sfeerteam
heeft deze groep besloten het werk over te nemen.
Bij deze melden wij de ander tifo groepen dit even.
Heb je vragen, opmerkingen etc: reageer dan maar gewoon ff in dit topic.
Ik hoop dat jullie tifo fans nog vaak leuke acties van ons gaan terug zien in de toekomst.
Houdoe,
Fcdb Tifosi
Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan het ff niet terugvinden, maar op dutchtifo was zo'n knakker uit Den Bosch die grote plannen had. Jij reageerde daar ook nog op volgens mij.
Doet het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
www.amateurtifo.tk
Ook best leuk af en toe.
Sure, en de sfeer in die zuidelijke landen is ook gemaakt. Man, een betere sfeer bestaat er niet. Dat het niet jouw ding is kan ik mee leven maar dat gelul over gemaakte sfeer is onzin. Alsof een beetje vuurwerk daar wel voor zorgt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Guvnor het volgende:
tifo is ook gay, gemaakte sfeer is suf, iedereen moet zelf vuurwerk mee nemen en vlaggen en doeken en geen tifo team wat voor de wedstrijd dan wel een geweldige actie ken hebben, en daarna de halve wedstrijd iedereen z'n bek dicht houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |