quote:Zelfs uitlachen kunnen ze niet...
Blijkbaar is er in de rotterdamse haven weer een container met radioactief materiaal aangespoeld waardoor de spaarzame hersentjes van de havenwerkers nog verder aangetast zijn. Bij gebrek aan europees succes meenden ze namelijk weer eens naar ons te moeten kijken, die klassieker dvd deed ze schijnbaar naar meer Ajax-voetbal verlangen. Een oog van een kakkerlakje viel blijkbaar op een spandoek dat op Zuid hing, de tekst die hierop stond was "I Migliori clienti di mia madre sono i tifosi dell´Inter." Dat ze in rotterdam het woord tifosi niet kunnen schrijven (LN: tofisi) is één, dat ze Zuid en 410 niet uit elkaar kunnen houden is toch behoorlijk lachwekkend te noemen. Van een fanzine dat minstens 1x per week een stukje aan ons besteed valt toch wel wat meer kennis van zaken te verwachten.
De vertaling die LN heeft weten te maken klopt inderdaad. Als de knipoog in deze echter gemist wordt snap je er als supporter weinig van. Italianen zingen standaard: "jullie moeders zijn hoeren," ok als jullie dat vinden prima, maar jullie zijn dan wel hun beste klanten hebben de makers van het doek gedacht. En wij maar denken na 010-Ajax van een paar weken terug dat die kakkerlakken met liedjes als "Danny moet blijven" eindelijk iets van amsterdamse humor leken te snappen. Een illusie blijkt nu...
Gieie beredeneringquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vakkie 410, inderdaad het meest triest op supportersgebied wat er op de wereld te vinden is![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vakkie 410, inderdaad het meest triest op supportersgebied wat er op de wereld te vinden is![]()
tsja als we dan over dat zielige rotterdam moeten gaan beginnen is de bijlmer natuurlijk een nette buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef Staanplaats het volgende:
a'damse humor
Haha, naja in de bijlmer neuken ze ook voor een happy meal, lift naar huis, of een replay jeans..opzich niet eens zo gek dat spandoek..
Jawi en ik hebben beiden onze interesses wat verlegd, laten we het zo zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is vandaag joden posten een bericht maar editen weer snel dag?
Nee hoor, ik ga zo een mooi megadoek knutselen en 8 banderiesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:40 schreef Staanplaats het volgende:
Zijn jullie nu echte hooliegunzzz geworden?
Om er een echte kaos van te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo een mooi megadoek knutselen en 8 banderies.
Ik heb nog stokjes voor jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga zo een mooi megadoek knutselen en 8 banderies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |