Jij denkt echt dat je auto de voorloper van de Ferrari Enzo is ehquote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een rode Alfa Romeo trekt echt wel de aandacht hoor (helaas)en ja ik flirt regelmatig in de auto, stelt geen ruk voor man, je moet toch iets doen als je je verveelt.
Welnee, die van mij is veel beterquote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je auto de voorloper van de Ferrari Enzo is eh
Net als mijn buurjongen die denkt dat zijn Volvo 460 uit 1989 een veel betere auto is dan de Renault Velsatis van mijn andere buurman omdat het een beter merk isquote:
popla kennen we immers allemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ouwe flirtkoning!
Je denkt echt gewoon dat je koning, keizer, admiraal bent eh????![]()
Ik hoef het allebei nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Net als mijn buurjongen die denkt dat zijn Volvo 460 uit 1989 een veel betere auto is dan de Renault Velsatis van mijn andere buurman omdat het een beter merk is![]()
geen flauw idee, maar daar moest ik ineens aan denkenquote:
nee peuracquote:
quote:
Wat een kennerquote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Net als mijn buurjongen die denkt dat zijn Volvo 460 uit 1989 een veel betere auto is dan de Renault Velsatis van mijn andere buurman omdat het een beter merk is![]()
Het doet me pijn dit te zeggen...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, die van mij is veel betermet 5 man op vakantie plus bagage ben ik veel eerder daar als hij
![]()
Daar moet op gedronken wordenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
Voor het eerst dat ik die smiley gebruik overigens en jullie zijn er getuigen van![]()
Tegen een grapje kan je ook al niet dusquote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het doet me pijn dit te zeggen...
Maar je bent volgens mij ECHT nog zieliger dan Fwnk....
ECHT ja... Wisten we al...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het doet me pijn dit te zeggen...
Maar je bent volgens mij ECHT nog zieliger dan Fwnk....
De zieligheid waarmee jij je auto presenteert als Ferrari is werkelijk niet te versmadenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen een grapje kan je ook al niet dus
Je moet blij zijn gek. We hebben je broer gevondenquote:
Voel je nou maar niet op je schwans getrapt want dat is nogal moeilijk bij jou...quote:
ik vinnut kostelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De zieligheid waarmee jij je auto presenteert als Ferrari is werkelijk niet te versmaden
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Voel je nou maar niet op je schwans getrapt want dat is nogal moeilijk bij jou...
1) een Ferrari doet me echt helemaal niks, dus zou ik em daar niet mee vergelijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De zieligheid waarmee jij je auto presenteert als Ferrari is werkelijk niet te versmaden
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Voel je nou maar niet op je schwans getrapt want dat is nogal moeilijk bij jou...
Bij mij daarintegenquote:
Dat soort sneue types moeten toch bestaan, anders is er toch geen reden voor leedvermaak?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het echt ergerlijk....
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Fwnk het volgende:
Bojo komt echt niet meer terug
Heeft iemand em nog gesproken?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) een Ferrari doet me echt helemaal niks, dus zou ik em daar niet mee vergelijken
2) als ik zeg dat mn auto opvalt, dan snap jij ook wel dat de politie gewoon op auto's let met potentiele snelheids/verkeersregel overtreders erin.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Bij mij daarintegen
Als ik geirriteerd reageer vraag ik altijd of ze eraf willen stappen...
Hij heeft een puntquote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
issie nog niet terug dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef Fwnk het volgende:
Bojo komt echt niet meer terug
Heeft iemand em nog gesproken?
Daar heb je ook weer gelijk in, maar dit neigt naar puur medelijden wat ik krijg met dat ventjequote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat soort sneue types moeten toch bestaan, anders is er toch geen reden voor leedvermaak?
En zeg nou zelf, welk vermaak is nu het leukste?
medelijden is zwakquote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in, maar dit neigt naar puur medelijden wat ik krijg met dat ventje
Zefls jij bent een stuk minder kansloos dan Peuquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef Fugie het volgende:
zo van he, ik ik rij in een rode alfa (met steigerpijp ofcourse) enneh ga je met mij een cappuciono drinken in het volgende tenkstation schatje
![]()
ownee ik heet geen peu, ik heb een opel
Daar heb ik het niet met hem over gehadquote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij komt echt niet meer terug?
Okequote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet met hem over gehad
hmmmquote:
OKquote:Op zondag 22 januari 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet met hem over gehad
Kom op, wees een ventquote:
Als je hem met z'n 4en opzuipt telt het niet als 1 krat pp ehquote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef Fugie het volgende:
ja maar, ik heb alweer een krat bier op :d
en ik had leukere dingen kunnen doen dan peu dissen![]()
Dan moet ie eerst neuken....quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke...
PEU STERF AAN EEN SOA!
Zo goed juffrouw?
Doodverwensing, een perm ban!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke...
PEU STERF AAN EEN SOA!
Zo goed juffrouw?
Hangt er van af met wie?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wens hem dus eerst nog een partij sex toe, is dat niet liev van mij?
En dan kun je nog zo typen?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef Fugie het volgende:
ik 1 krat bier, de rest ook, andere zaken te gecompliceerd
daarom moet je het volgende zeggen.quote:
Je kunt niet altijd even lief zijn hè.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt er van af met wie?
Als je m anaal wilt laten nemen door een gorilla met AIDS, tegen zn zin in, met veel geweld.... Nee, dat is neit lief.
moet ie eerst neukenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke...
PEU STERF AAN EEN SOA!
Zo goed juffrouw?
weet jij veel hoe lang hij daar over gedaan heeft dat typenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan kun je nog zo typen?
Kratje bavaria zeker
ben je zo hard aan de weg aant timmeren?quote:
2quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben je zo hard aan de weg aant timmeren?
ik las het te laatquote:Op zondag 22 januari 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wens hem dus eerst nog een partij sex toe, is dat niet liev van mij?
ik in de gehele tijd maar net 5, waarvan er 3 zijn ingewilligdquote:
Moet je vaker 's nachts online zijn.. dan kom je nog wel eens een goatse of zo tegenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik in de gehele tijd maar net 5, waarvan er 3 zijn ingewilligd![]()
hoe kom je erop?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt er van af met wie?
Als je m anaal wilt laten nemen door een gorilla met AIDS, tegen zn zin in, met veel geweld.... Nee, dat is neit lief.
Ik was vaak 's nachts online tot ik last van mn schouder en nek kreegquote:Op zondag 22 januari 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je vaker 's nachts online zijn.. dan kom je nog wel eens een goatse of zo tegen
http://home.wanadoo.nl/smek/hond/sample.MPGquote:Op zondag 22 januari 2006 21:04 schreef Ballebek het volgende:
BTW: Flodder op RTL5
En Sjoewe baalt er nog steeds van dat hij het niet is gewordenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik was vaak 's nachts online tot ik last van mn schouder en nek kreeg
Maar ik heb nu een medemod
dat kun je wel zeggen ja, ik heb het extra teruggelezenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Sjoewe baalt er nog steeds van dat hij het niet is geworden
En nog iemand anders ook trouwens
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ken je dat spreekwoord?
"De wens is de vader van de gedachte"
Ik ken het wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/smek/hond/sample.MPG
Jij weet dit wel. Die sample in dit nummer. Van welk orgineel nummer van vroeger is dat?
topper, het ligt bij mij echt op het puntje van mijn tong!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ken het wel ja
"You got to get the music" maar daar is het ook wel eens mee gemixed, mocht ik erop komen dan hoor je het ASAP
Ik dacht al dat jij het wasquote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een uur of wat geleden ook 1 zeker?
wtfquote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is ook een stripalbum over haar
Suske en Wiske - De Belgische bever
C&C music factory toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ken het wel ja
"You got to get the music" maar daar is het ook wel eens mee gemixed, mocht ik erop komen dan hoor je het ASAP
Ik heb het van de week nog geboert toevalligquote:Op zondag 22 januari 2006 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
topper, het ligt bij mij echt op het puntje van mijn tong!
maar een klein deel van de bans komt daar te staan, echt een ereplaatsquote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat alleen niet in MED, gemiste kans
sararaats heeft gesolliciteerd als US mod.. hilariteit alom....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
wtf![]()
ik ben helemaal kapot, heb de hele dag met een pneumatische hamer gespeeld, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt![]()
Jammerquote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar een klein deel van de bans komt daar te staan, echt een ereplaats
Zijn die foto's/topics van haar toen nog ergens terug te vinden?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sararaats heeft gesolliciteerd als US mod.. hilariteit alom....
die worden niet opgehaaldquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Zijn die foto's/topics van haar toen nog ergens terug te vinden?
voor jou nietquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Zijn die foto's/topics van haar toen nog ergens terug te vinden?
Ik heb ze nooit gezienquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
die worden niet opgehaald![]()
ik wil niet over mn nek gaan man![]()
Koetjequote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Idle CPU time moet goed benut worden![]()
Dat draait al op een riessen cluster bij een klant van mij; staat op alle computers daar (1100 stuks)quote:
Als ik iets dom vind is het wel dat hele powercows gebeurenquote:
Ja die rukker is er van tussenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ben ik eindelijk thuis is de rel weer over gewaaid
Je mist watquote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik iets dom vind is het wel dat hele powercows gebeuren
Geilen op wie de meeste packets geflusht heeft.![]()
Holy shit wat geeft dat voor een massive output per dag?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat draait al op een riessen cluster bij een klant van mij; staat op alle computers daar (1100 stuks)
Precies als er een sjanskar op aarde was was het de SOTMC H100quote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja die rukker is er van tussen
Nou enormquote:
Je kan ook vragen: Wat voor massive input is daarvoor nodig via Enecoquote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Holy shit wat geeft dat voor een massive output per dag?
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je kan ook vragen: Wat voor massive input is daarvoor nodig via Eneco
Stroomverbruik was verdubbeld sinds we dat gedaan hebben
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sararaats heeft gesolliciteerd als US mod.. hilariteit alom....
Vroeger stond het op naam van iemand die daar werkte maar nu heb ik geen idee...quote:
Het idee?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Meer in het idee erachter, en dat het niet alleen DPC (Dutch Power Cows) zijn
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies als er een sjanskar op aarde was was het de SOTMC H100
Serenades brengen aan lelijke mokkels bij het stoplicht als we weer eens met z'n allen in dat brik zaten
Meesterlijk gek, die twee gamma boomboxen van mij in de bak, en gaaaaaanquote:Op zondag 22 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
En heren, kap eens met die nerd-talk, doe dat in DIG ofzo
Ik doe liever een lekker nummertje...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef ook_gek het volgende:
als je een lekker nummertje wilt horen...
Net zoals bij mij in de badkamer hangt? Zo'n unit?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meesterlijk gek, die twee gamma boomboxen van mij in de bak, en gaaaaaan
Een nummertje 69 bestellen bij de Chineesquote:Op zondag 22 januari 2006 21:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik doe liever een lekker nummertje...
Ja en dan een slagje groterquote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net zoals bij mij in de badkamer hangt? Zo'n unit?
Staat dat filmpje nog online?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een nummertje 69 bestellen bij de Chinees
Jupquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Heerlijke herrie moet dat gegeven hebben
Iets wat al die plattelanders nooit zullen begrijpenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het leven van de straat, je weet
Inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iets wat al die plattelanders nooit zullen begrijpen
Tjabbo!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iets wat al die plattelanders nooit zullen begrijpen
En Fwnk Peu en die hele meutequote:
Bara, TF, Alexxx, enz enz enzquote:Op zondag 22 januari 2006 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En Fwnk Peu en die hele meute
Geen respect voor de wetten van de straat, het harde leven, het husstlen en het opeisen van je restecpt
Zijn teveel mensen die een bak voor 100 gulden kopen (zo lang staat ie al op de sloop) en er dan een paar brokken plastic op lijmen en denken dat ze een 2F2F mobiel hebbenquote:
Die velgen zijn echt kansloos lelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 22:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zijn teveel mensen die een bak voor 100 gulden kopen (zo lang staat ie al op de sloop) en er dan een paar brokken plastic op lijmen en denken dat ze een 2F2F mobiel hebben![]()
Ik heb niet eens mijn TV aanstaan maar wist gewoon dat het zoiets wasquote:
Van die vage A-symmetrische velgenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens mijn TV aanstaan maar wist gewoon dat het zoiets was![]()
mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
Zo het blok (lees: halve auto) staat naast het huis.
Het was iets meer, groter en lomper dan we dachten. We zagen het zelfs somber in om het in de auto te krijgen.
Maar het is gelukt!
Preciesquote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bara, TF, Alexxx, enz enz enz
Wat weet jij nou van het harde streetlifequote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
PreciesIk eis dat volvorijders een beetje naar voren worden geschoven
![]()
Alleen verhuizen zou nog kunnen helpen!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
PreciesIk eis dat volvorijders een beetje naar voren worden geschoven
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bara, TF, Alexxx, enz enz enz
Ik heb in breda gewoontquote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van het harde streetlife
Waar is jouw gangster posse dan, ehquote:
Ik bestelde helemaal geen nummertje 69quote:Op zondag 22 januari 2006 21:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Staat dat filmpje nog online?
Hebbe!!!
Niets bijzonders, m'n kloon, AIexxxxx genaamd is gebanned en Peu heeft weer een uurtje lopen patsen over z'n wagen. Verder niets...quote:
overal, de straat moet constant in de gaten worden gehouden.....anders kun je je moves niet plannenquote:
die westenaren lusten we rauw hier.....pussy'squote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt er behalve verhuizen ook niets aan doen dat je uit een onderontwikkeld gebied komt
De westenarenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
overal, de straat moet constant in de gaten worden gehouden.....anders kun je je moves niet plannen![]()
[..]
die westenaren lusten we rauw hier.....pussy's![]()
ook niet. straks maar eens pitten. morgen weer vroeg d'r uit.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niets bijzonders, m'n kloon, AIexxxxx genaamd is gebanned en Peu heeft weer een uurtje lopen patsen over z'n wagen. Verder niets...
Daar?
Grapjas, het enige moment dat je bij jullie de straat in de gaten moet houden wanneer ze weer eens carbiet aan het schieten zijn, opdat je niet onthoofd wordt door een melkbus dekselquote:Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
overal, de straat moet constant in de gaten worden gehouden.....anders kun je je moves niet plannen![]()
[..]
die westenaren lusten we rauw hier.....pussy's![]()
Weer om 15h werken?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ook niet. straks maar eens pitten. morgen weer vroeg d'r uit.
knap een tekst horenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De westenarenHoor jezelf eens man
kom maar eens langs hier in de hoodquote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Grapjas, het enige moment dat je bij jullie de straat in de gaten moet houden wanneer ze weer eens carbiet aan het schieten zijn, opdat je niet onthoofd wordt door een melkbus deksel
Ik mag van de officier van justitie de stad niet uitquote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom maar eens langs hier in de hood![]()
is wel een lekkere shift ja. lekker vroeg klaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best te doen... een kwartier later mag ik er ook weer uit
Inderdaad, best oke jaquote:Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
is wel een lekkere shift ja. lekker vroeg klaar.
Je foto wordt hier geblocktquote:Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Fwnk het volgende:
Hoezo Mukie?
moet je ook geen XTC slikken hequote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef M5 het volgende:
ik krijg meldingen dat ik te snel achter elkaar post. is me nog nooit overkomen
Is het zo erg dan?quote:
Jowquote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef M5 het volgende:
Ik ben dus pleite, ff tv kijken en dan pitten
Werk ze allemaal,
of studeer ze
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef M5 het volgende:
[..]
wtf. waarom doe je dat![]()
slecht voor m'n hart.
Dat is mijn zorg nietquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zeg ik ben net 20 gewordenwrijf het niet in
Thanks, en jij ook werkse morgen! Moet lukken lijkt me, vroeg weer thuis...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:31 schreef M5 het volgende:
Ik ben dus pleite, ff tv kijken en dan pitten
Werk ze allemaal,
of studeer ze
Boehoehoequote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is mijn zorg nietVind je het gek dat je nog maagd bent man, mannen van 40 hebben nog meer haar op hun kop staan dan jij
![]()
ben jij 20?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zeg ik ben net 20 gewordenwrijf het niet in
waar kom jij nou weer vandaan danquote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Rydell het volgende:
[..]
Thanks, en jij ook werkse morgen! Moet lukken lijkt me, vroeg weer thuis...![]()
omdat je dat nog nooit eerder deedquote:Op zondag 22 januari 2006 22:29 schreef Fwnk het volgende:
Hoezo Mukie?
Jupquote:
Lach er maar om, over drie jaar ben je 65quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jup
Ik had laatst serieus een meisje die een foto wou hebben de me aansprak met meneer en me op 35 schatte
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor zover ik kan zien, snap ik het welquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jup
Ik had laatst serieus een meisje die een foto wou hebben de me aansprak met meneer en me op 35 schatte
V8 supercharchedquote:
devil in disguisequote:
Mja als ze het dak nou niet verlaagd hadden was het helemaal meesterlijk geweestquote:
HOER! Waar zijn de specs ?!?!?!?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Rydell het volgende:
Leuk, die bloemetjes op het dashboard!Maare, da's tenminste een lekker bussie...
Dat ding is bijna net zo groot als het blok zelfquote:
Hahaha kansloosquote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jup
Mijn meisje werd gisteren nog om haar ID gevraagd bij een feest voor 16+quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaha kansloos
Ik werd gisteren nog 24 geschat door een leuk meisje van 18
en ja ja ik ben 25![]()
Hahaha gisteren bij de cocoon werd er ook aan een meisje gevraagt om ID. Dus ik zeg ja ja je lijkt net 14 dat moeten we toe geven. ZO die ging me daar toch effe uit haar bol tegen mijquote:Op zondag 22 januari 2006 22:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn meisje werd gisteren nog om haar ID gevraagd bij een feest voor 16+![]()
Whehequote:Op zondag 22 januari 2006 22:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Rolf, hier in Tivoli Utrecht doen ze meestal heel erg makkelijk over legitimatie. We waren daar een keer met een groep vrienden stonden er twee meisjes voor ons, overduidelijk niet ouder dan 14.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaha gisteren bij de cocoon werd er ook aan een meisje gevraagt om ID. Dus ik zeg ja ja je lijkt net 14 dat moeten we toe geven. ZO die ging me daar toch effe uit haar bol tegen mij
En die gast met wie ik was en ik stikte bijna whehe. En die portier vond het ook helemaal geweldig![]()
welk feest ben jij geweest dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
doe je goedquote:
in plaats daarvan ga ik met een berg andere vrouwen uitquote:
cappella al gevonden?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert Live @ Automatik, Rex Club - Paris (FR) 13-05-2005-DC 2uur lange set
cappella? Oke welk nummer is het van hun danquote:
wanneer ga ik jou eens tegen komen dan in de sillysquote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
in plaats daarvan ga ik met een berg andere vrouwen uit
U got 2 knowquote:Op zondag 22 januari 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
cappella? Oke welk nummer is het van hun dan
ik volg je effe niet meerquote:
quote:
wel als je daarna 10 uur in je bed blijft liggenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
ah dank je wel![]()
Ja ik ben nog een beetje suf van het stappen. Door gaan tot 14uur is niet slim
dus je ouders waren al aan het lunchen toen je thuiskwam?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
ah dank je wel![]()
Ja ik ben nog een beetje suf van het stappen. Door gaan tot 14uur is niet slim
Volgens mij moet ik die cd nog hebben. Ik heb al die singels uit die tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
het nummer staat trouwens op Move The House 8
Ik herkende het nummer gelijk, maar wist niet hoe het heette.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die cd nog hebben. Ik heb al die singels uit die tijd
Ik heb ze niet meer gezien. Die zijn om 12:30 ongeveer richting een kasteel gereden in limburg om daar een paar dagen vakantie te gaan houden.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:37 schreef lipje het volgende:
[..]
dus je ouders waren al aan het lunchen toen je thuiskwam?![]()
ja het nummer zelf herkende ik zelf ook ja. Maar inderdaad hoe het heet weet ik dus niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik herkende het nummer gelijk, maar wist niet hoe het heette.
Meende wel dat ie op de cd stond, dus die had ik er ff bijgezocht
Order pickerquote:
Nou ja ik heb wel afwisselend werkquote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
die bovenste drie zijn best ok jarest is niet mijn kopje thee
Dat wilde ik net zeggen ja, erg afwisselend!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel afwisselend werk![]()
het leuke is dat we elkaar niet als collega's zien. Als er een besluit genomen moet worden moet iedereen zijn mening geven. En dan is het de meeste stemmen gelden. Als het een gelijk aantal stemmen is word het niet gedaan. Je mag later altijd nog een keer het zelfde idee naar voren schuiven en het op nieuwe proberen te doenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Lijkt me ook een baan waar je goed je ei in kwijt kunt
Hetzelfde wat aangepast, met wat tips van iemandquote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat heb je dit keer gesoept?
Pats er even mee, kan ik ook even patsen met m'n schoolprojectjequote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hetzelfde wat aangepast, met wat tips van iemand
Catamaranquote:Op maandag 23 januari 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar dient die rare voorkant voor herman? kun je ze daarmee aan elkaar koppen of zo? lijt of er een draaipunt tussen kanLijkt me persoonlijk stug, maar misschien heb je nu iets heel geniaals uitgevonden....
Het blijft natuurlijk een computeranimatie met kunstmatig opgehangen lampen enzo ehquote:Op maandag 23 januari 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, ik zie het al.. de tekening is, als gevolg van het ontbreken van schaduwen en lichtinvallen, op twee manieren te bekijken.. als je er op de andere manier naar kijkt, ziet het er wel normaal uit
Idd, morgen ga ik er een heeeeeeele partij renderenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, als je er wat meer plaatjes van ziet kun je direct een stuk beter een beeld vormen, als noob zijnde
Ziet er wel blits uit.. ik bala er nog steeds van dat ik tijdens mn vele OV ritjes die boot tussen Velsen en Amsterdam niet mee heb gepikt, maar in Velsen kon ik het startpunt niet vinden, en in Amsterdam had ik m net gemist, en moets ik anderhalf uur wachten of zo
Neequote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
waar blijft M5767 is dacht ik een van zijn afdeling
of maakt een van jullie hem?
dat is meer mijn kopje theequote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
die bovenste drie zijn best ok jarest is niet mijn kopje thee
Renderen is puur en bruut processor werk hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, morgen ga ik er een heeeeeeele partij renderenOp school zijn de videokaarten iets beter dan in m'n lappie
Dat kloptquote:Op maandag 23 januari 2006 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Renderen is puur en bruut processor werk hoor![]()
vakantie en etenstijd jaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, morgen ga ik er een heeeeeeele partij renderenOp school zijn de videokaarten iets beter dan in m'n lappie
Maar je moet het idd eens doen, in Velsen is hij heel ruk te vinden jaKlein kutdorp is het ook
Maar het is een mooie gewaarwording, je hebt het gevoel alsof het ding uit elkaar gaat vallen zo gammel zijn ze
![]()
Maar snel dat ze tussen de grote schepen doorvaren
!
En 1,5 uur wachten?Precies tijdens de lunch ofzo?
Normaal gaan ze 2 keer per uur dacht ik...
Ah, dus als ook_gek ziek word, kunnen wij met zn tweeën hem vervangenquote:
Slimme zetquote:Op maandag 23 januari 2006 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kloptIk ben ietwat gaar zoals je merkt
Maja, er staat 1 dual processor ding, dus ik ben er om 9h om dat ding te bemachtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |