Jij denkt echt dat je auto de voorloper van de Ferrari Enzo is ehquote:Op zondag 22 januari 2006 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een rode Alfa Romeo trekt echt wel de aandacht hoor (helaas)en ja ik flirt regelmatig in de auto, stelt geen ruk voor man, je moet toch iets doen als je je verveelt.
Welnee, die van mij is veel beterquote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je auto de voorloper van de Ferrari Enzo is eh
Net als mijn buurjongen die denkt dat zijn Volvo 460 uit 1989 een veel betere auto is dan de Renault Velsatis van mijn andere buurman omdat het een beter merk isquote:
popla kennen we immers allemaalquote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ouwe flirtkoning!
Je denkt echt gewoon dat je koning, keizer, admiraal bent eh????![]()
Ik hoef het allebei nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Net als mijn buurjongen die denkt dat zijn Volvo 460 uit 1989 een veel betere auto is dan de Renault Velsatis van mijn andere buurman omdat het een beter merk is![]()
geen flauw idee, maar daar moest ik ineens aan denkenquote:
nee peuracquote:
quote:
Wat een kennerquote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Net als mijn buurjongen die denkt dat zijn Volvo 460 uit 1989 een veel betere auto is dan de Renault Velsatis van mijn andere buurman omdat het een beter merk is![]()
Het doet me pijn dit te zeggen...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, die van mij is veel betermet 5 man op vakantie plus bagage ben ik veel eerder daar als hij
![]()
Daar moet op gedronken wordenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
Voor het eerst dat ik die smiley gebruik overigens en jullie zijn er getuigen van![]()
Tegen een grapje kan je ook al niet dusquote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het doet me pijn dit te zeggen...
Maar je bent volgens mij ECHT nog zieliger dan Fwnk....
ECHT ja... Wisten we al...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het doet me pijn dit te zeggen...
Maar je bent volgens mij ECHT nog zieliger dan Fwnk....
De zieligheid waarmee jij je auto presenteert als Ferrari is werkelijk niet te versmadenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen een grapje kan je ook al niet dus
Je moet blij zijn gek. We hebben je broer gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |