http://www.bnn.nl/view/542/1022/8041107quote:Jelle (16) is bang om naar buiten te gaan, maar na de vakantie moet hij naar een nieuwe school en daar ziet hij gigantisch tegen op. BANG vertelt het verhaal van Jelle (16). Hij is behandeld in een psychiatrische kliniek en nu is hij op weg naar zijn nieuwe school.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Slikchick het volgende:
Die heb jij bang gemaakt of niet? Heb je hem je pielemaus laten zien ofzo?
HAHAHAHAHAHA
Die iconquote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Slikchick het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Brigadier_Blehrbek het volgende:
Is die gothic op dat plaatje ook die jongen?
Zeg, ik dacht dat C. er om bekend stond nooit die Emo-smiley te gebruiken...quote:
Weet je wat pas hypocriet is? Als je te bang bent om te leven maar te laf bent om er mee te stoppen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef rashudo het volgende:
Chriz is vast de veroorzaker van dit trauma.
So true.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Brigadier_Blehrbek het volgende:
[..]
Weet je wat pas hypocriet is? Als je te bang bent om te leven maar te laf bent om er mee te stoppen.
Mwah, eerst was hij gewoon een normale jongen, maar opeens werd hij gothic en begon hij raar te doen.quote:
Hoort bij de leeftijd alleen die angst is niet echt normaal , vreselijk als zoiets je leven zo beinvloedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, eerst was hij gewoon een normale jongen, maar opeens werd hij gothic en begon hij raar te doen.
Ik kots ook liever in m'n eentje dan in een propvolle bus.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij BNN was ook zo'n vrouw die bang was om in de buurt van anderen over te geven. Ging ze in de bus, vond ze doodeng
En juist door die angst om te kotsen, zal ze waarschijnlijk continu het idee hebben dat ze een brok in de keel heeftquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij BNN was ook zo'n vrouw die bang was om in de buurt van anderen over te geven. Ging ze in de bus, vond ze doodeng
Vragen ze zo hoe zijn angst is gekomen:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat hij mijn klas nog noemt, ik zat in groep 7, groep 8, en in de brugklas bij hem.
Of ik val door de mand:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Vragen ze zo hoe zijn angst is gekomen:
Jelle: "Het begon allemaal in groep 7, toen kwam ik bij Chriz in de klas."
En best of all "Chris was ook een gothic"quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Of ik val door de mand:
Jelle: ''Chris was de enige die mij steunde, hij was mijn mattie, mijn soulmate''
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En best of all "Chris was ook een gothic"
![]()
Of: "Ik hoop niet dat Chris een topic over mij op FOK! opent"quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En best of all "Chris was ook een gothic"
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Jelle: "Op het internet heet ik Chriz2k"
![]()
Op dat gebied is Jett niet zo breed geschapen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:27 schreef stijgende_ster het volgende:
Het is toch Clitpiercing?
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef BrauN het volgende:
Is meester Roel de aanstichter geweest van deze tragedie?![]()
Nederland 2 (BNN) Jep.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:49 schreef amornl87 het volgende:
is het nu op tv?
Let's all point and laugh children!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef BrauN het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken.
En dan wijzen hè! Vooral goed wijzen!
En lachen!
Ach iedere stad heeft wel een aantal van zulke malloten.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef XiChico het volgende:
Apart eng mannetje, wat een egoist. En de zoveelste die roept, ik hoor niet bij die groep, ik ben anders. Jaaa.. iedereen komt van links en jij van rechts![]()
![]()
die make-up was ook superslecht aangebracht, zag je hetquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef hallo_mensen het volgende:
Die trein in het stukje
komt dat in deel 2 weer terug?
Ik heet ook Jellequote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/view/542/1022/8041107!
ja, als het goed is wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk, een kutgottik, komt hier een herhaling van op uitzendinggemist.nl?
Je hebt niks gemist denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk, een kutgottik, komt hier een herhaling van op uitzendinggemist.nl?
Ik heb geen verstand van make-up.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:56 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die make-up was ook superslecht aangebracht, zag je het
Satan en Allah zullen je straffen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:06 schreef Chriz2k het volgende:
Hij noemde trouwens nog wel mijn klas, dat met dat hij in elkaar werd geslagen en werd bespoten met deo omdat hij stinkt.
oke van wie was de deo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:06 schreef Chriz2k het volgende:
Hij noemde trouwens nog wel mijn klas, dat met dat hij in elkaar werd geslagen en werd bespoten met deo omdat hij stinkt.
Zeer begrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:06 schreef Chriz2k het volgende:
Zat hij daar zo alleen in de kantine zielig te etenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef amornl87 het volgende:
ik denk trouwens dat ie niet veel vrienden gaat maken in zn nieuwe klas![]()
Hij eet!?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zat hij daar zo alleen in de kantine zielig te eten.
jaaaa dat moet van de begeleidingquote:
Waar kan ik die uitzending op het internet opnieuw bekijken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Jelle die zijn hart uit stort op de Nederlandse nationale tv: "Ik vind het beangstigend dat mensen je gevoelens en emotie kunnen zien."
Wel een verdomd goeie plaats om dat uit te leggen![]()
Weet niet, kan dat danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Waar kan ik die uitzending op het internet opnieuw bekijken?
Zou wel vet zijn, ik vond t behoorlijk lachen gisterquote:
van de bnn site:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:00 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, ik vond t behoorlijk lachen gister
quote:Hè shit! Het is alweer dinsdag en natuurlijk heb jij gisteravond BNN op Ned. 2 gemist. Toch? Dat dachten we al, dus hebben we de hele meuk maar online geflikkerd. Laughing Matters met Alkemade & BLoem check je hier. Voor Sprint ga je hierheen. En de vierde aflevering van Je Zal Het Maar Hebben bekijk je hiiiiier. De BNN docu 'Bang' gooien we later nog online.
hij kwam behoorlijk pretentieus over, vond jij niet ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
Ach, hij had in ieder geval wel een eigen mening.
ik vond t t allerslechts dat die make-up zo slecht opgebracht was, t leek net poedersuiker en t was heel ongelijk verdeeld over zn gezicht,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hier kan je de uitzending later terugkijken, hij staat nu nog niet online.. Apart figuur trouwensAls ie zo graag 'normaal' wil zijn dan moet ie zich ook wel een beetje aanpassen natuurlijk. Minder make-up bijvoorbeeld
![]()
quote:
Ik ga nog een keer kijken denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hij staat online:
Realmedia Smallband
Realmedia Breedband
Windowsmedia Smallband
Windowsmedia Breedband
Over wat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef amornl87 het volgende:
Chrisz2k licht je nog ons nog bij??
wat hebben jullie in de klas gedaan dan gedaan? Was het echt zo erg?quote:
Viel wel mee, alleen dat deo over hem heen spuiten (hij stonk echt), iemand had hem nog eens in elkaar geslagen, en zijn ketting die hij aan zijn broek had aan een kast vastgemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef amornl87 het volgende:
[..]
wat hebben jullie in de klas gedaan dan gedaan? Was het echt zo erg?
Kijk naar die geitenwollenkotskop van die gast. Natuurlijk was het erg.... ERG GOED van ze dat ze dat gedaan hebben. Zulke mislukte gothics verdienen het om geschoffeerd te worden. Stuk voor stuk moet de maatschappij ze angstig maken zodat we ze a.) niet meer op straat hoeven tegen te komen b.) geen medelijden met ze hoeven te hebben als ze zelfmoord plegen en c.) op tv voor lul kunnen zien staan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef amornl87 het volgende:
[..]
wat hebben jullie in de klas gedaan dan gedaan? Was het echt zo erg?
Maar hoe zie JIJ eruit dan? ik kan me niet voorstellen dat jij erniet uitziet als een nerdje(dit is fok hequote:
Ik ben absoluut geen nerd. Ik lijk eerder op Jean Claude van Damme.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:43 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Maar hoe zie JIJ eruit dan? ik kan me niet voorstellen dat jij erniet uitziet als een nerdje(dit is fok he),
Maar zag ie er toen ook al zo uit ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Viel wel mee, alleen dat deo over hem heen spuiten (hij stonk echt), iemand had hem nog eens in elkaar geslagen, en zijn ketting die hij aan zijn broek had aan een kast vastgemaakt.
Hey Xebroquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef Brigadier_Blehrbek het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen nerd. Ik lijk eerder op Jean Claude van Damme..
en wat ben jij dan? Een onwijs succesvolle gebalanceerd sterk fok-persoon die een alternatieve muzieksmaak heeft(beter dan al die 50 cent shit iigquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij was zeg maar een gematigde gothic.
In de 2e werd hij zoals hij nu is.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef amornl87 het volgende:
[..]
en wat ben jij dan? Een onwijs succesvolle gebalanceerd sterk fok-persoon die een alternatieve muzieksmaak heeft(beter dan al die 50 cent shit iig)?
....
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als zo'n mongool je ex-klasgenoot is..
..Dan zat je dus in een klas met een mongool.
Roellio.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EN ZIT JE DOCENT OP FOK:{[; ;:D
![]()
; [; :
![]()
:~!~1
Lees deze pagina eens doorquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, ken ik 't nog ergens terugzien ofzo?.
Sterf aan kanker, net als je vaderquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:07 schreef Paltos het volgende:
Ik dacht: Een rare kerel, maar ach boeien.
Tot hij zijn broer begint uit te schelden!
En nog lelijk ook, heb je dat gezien!?!111quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een debiel, onbegrijpelijk dat hij niet gewoon die schmink af doet
Hij vindt het oneerlijk dat z'n broer wel een normaal leven heeft, doh hoe zou dat nou kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nog lelijk ook, heb je dat gezien!?!111D
11
Nee hoor, hij geeft me negens in ruil voor dat ik zijn geheimpjes niet aan de rest van de leerlingen vertel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat niet vervelend? Het lijkt mij echt irritant als je leraar ook op Fok zit
![]()
Nouja.. hangt ervan af welke leraar
Ik las 'negers'.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, hij geeft me negens in ruil voor dat ik zijn geheimpjes niet aan de rest van de leerlingen vertel.
O, nouja, dat is dan wel weer beter natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, hij geeft me negens in ruil voor dat ik zijn geheimpjes niet aan de rest van de leerlingen vertel.
hopen betekent altijd dat het fout gaat. Ik ben benieuwd hoe het verder met hem zal aflopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:24 schreef Me_Wesley het volgende:
"Ik hoop dat ik het ga redden op deze school"
Het kan ook maar een 'x'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef renz0r het volgende:
Je ziet na iedere scene een trein voorbij rijden. Ik dacht dan steeds van: Gaat die voor de trein springen?.
Zo iemand is het wel om dat een x te doen
Hou oud ben je?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Slikchick het volgende:
HAHAHAHAHAHA
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:20 schreef PsyCha het volgende:
Ik voorspel een Columbine-drama bij hem op school.
jah, als je zo naar school gaat, moet je niet raar opkijken als mensen dr wat van zeggen!quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Jelle: "Op het internet heet ik Chriz2k"
![]()
zn gitaar"skills" zijn echt lachwekkend slecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb ook gekeken, wat een homo, en z'n gitaarskills zijn ook niet echt denderend. En dat stukje slapbass was gewoon grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |