http://www.bnn.nl/view/542/1022/8041107quote:Jelle (16) is bang om naar buiten te gaan, maar na de vakantie moet hij naar een nieuwe school en daar ziet hij gigantisch tegen op. BANG vertelt het verhaal van Jelle (16). Hij is behandeld in een psychiatrische kliniek en nu is hij op weg naar zijn nieuwe school.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Slikchick het volgende:
Die heb jij bang gemaakt of niet? Heb je hem je pielemaus laten zien ofzo?
HAHAHAHAHAHA
Die iconquote:Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Slikchick het volgende:
Die heb jij bang gemaakt of niet? Heb je hem je pielemaus laten zien ofzo?
HAHAHAHAHAHA
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:39 schreef Brigadier_Blehrbek het volgende:
Is die gothic op dat plaatje ook die jongen?
Zeg, ik dacht dat C. er om bekend stond nooit die Emo-smiley te gebruiken...quote:
Weet je wat pas hypocriet is? Als je te bang bent om te leven maar te laf bent om er mee te stoppen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:42 schreef rashudo het volgende:
Chriz is vast de veroorzaker van dit trauma.
So true.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Brigadier_Blehrbek het volgende:
[..]
Weet je wat pas hypocriet is? Als je te bang bent om te leven maar te laf bent om er mee te stoppen.
Mwah, eerst was hij gewoon een normale jongen, maar opeens werd hij gothic en begon hij raar te doen.quote:
Hoort bij de leeftijd alleen die angst is niet echt normaal , vreselijk als zoiets je leven zo beinvloedquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mwah, eerst was hij gewoon een normale jongen, maar opeens werd hij gothic en begon hij raar te doen.
Ik kots ook liever in m'n eentje dan in een propvolle bus.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij BNN was ook zo'n vrouw die bang was om in de buurt van anderen over te geven. Ging ze in de bus, vond ze doodeng
En juist door die angst om te kotsen, zal ze waarschijnlijk continu het idee hebben dat ze een brok in de keel heeftquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij BNN was ook zo'n vrouw die bang was om in de buurt van anderen over te geven. Ging ze in de bus, vond ze doodeng
Vragen ze zo hoe zijn angst is gekomen:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat hij mijn klas nog noemt, ik zat in groep 7, groep 8, en in de brugklas bij hem.
Of ik val door de mand:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Vragen ze zo hoe zijn angst is gekomen:
Jelle: "Het begon allemaal in groep 7, toen kwam ik bij Chriz in de klas."
En best of all "Chris was ook een gothic"quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Of ik val door de mand:
Jelle: ''Chris was de enige die mij steunde, hij was mijn mattie, mijn soulmate''
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En best of all "Chris was ook een gothic"
![]()
Of: "Ik hoop niet dat Chris een topic over mij op FOK! opent"quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
En best of all "Chris was ook een gothic"
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Jelle: "Op het internet heet ik Chriz2k"
![]()
Op dat gebied is Jett niet zo breed geschapen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:27 schreef stijgende_ster het volgende:
Het is toch Clitpiercing?
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef BrauN het volgende:
Is meester Roel de aanstichter geweest van deze tragedie?![]()
Nederland 2 (BNN) Jep.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:49 schreef amornl87 het volgende:
is het nu op tv?
Let's all point and laugh children!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef BrauN het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken.
En dan wijzen hè! Vooral goed wijzen!
En lachen!
Ach iedere stad heeft wel een aantal van zulke malloten.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef XiChico het volgende:
Apart eng mannetje, wat een egoist. En de zoveelste die roept, ik hoor niet bij die groep, ik ben anders. Jaaa.. iedereen komt van links en jij van rechts![]()
![]()
die make-up was ook superslecht aangebracht, zag je hetquote:Op maandag 23 januari 2006 23:55 schreef hallo_mensen het volgende:
Die trein in het stukje
komt dat in deel 2 weer terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |