ik blij dat ik mss per maart/april een baan heb naast mijn studie die zorgt dat ik me daar wienig zorgen over hoef te makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef Webby het volgende:
Ik moet ook maar eens Castlevania kopen, maar sta deze maand al zo rood dat ik heel februari eigenlijk geen dvd's en/of games meer kan halen..
Ik ben nu bij stage 5 maar ik vind het nogsteeds niet echt geweldig. 3 en 4 zijn wel beter dan 1 en 2 maar ik heb toch het gevoel dat ik niet echt iets hoef te doen. Er zijn steeds alleen een paar punten waar je goed moet opletten. Gelukkig heb ik hem bij de FRS gekocht en staat er op de bon dat je alles binnen 2 weken mag ruilen. Ik ga vrijdag dus maar even sonic ruilen voor mario en luigi, ik denk dat dat spel mij veel beter zal bevallen. Hoop alleen wel dat ze M&L dan hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo is het spel in stage 1, wacht maar, stage 2 is een kutstage, daar moet je je ff doorheen slaan, daarna kun je rustig van de andere stages genieten![]()
Die zijn geweldig
Mag je op Crazy Frog jagenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:08 schreef knater het volgende:
Metroid Prime Hunters Scans
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Vooral bagger, een paar toffe games.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoveel goede games.En een hoop bagger ook
Ah, die kan ook onder de kop links te laten liggen crap dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is Nintendo Puzzle League, aka Tetris Attack: een puzzelgame maar dan met Pokehoofdjes.
Pokemon games zijn zelde goed als het geen RPG's zijn. Colloseum was vet, Snap was best ok. Maar verder.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ho. Puzzle League is GEEN crap. Fantastische puzzelgame
Godverdomme heel stad en land afgezocht naar Castlevania, hadden ze hem nérgens! Heb ik me uur zitten vervelen in die kuttrein..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:33 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zo ook Castlevania halen. En dan 6 uur treinen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |