velen maal dankquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Larry Clinton - "Heart and Soul"
Staat ook op deze pagina.
Dat zal Desmond dan wel zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Scotix het volgende:
als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.
Het antwoordt komt binnenkort![]()
Of baardmensquote:
Als je weeën let je niet echt op wat mensen om je heen roepen denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..
Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!
Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken)
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=737&pos=320quote:
Kijk hier eens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef -Lin- het volgende:
(kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking...)
Ze wist het ook al. Ze zei in de vorige aflevering: "This was in your statue, and unless I'm mistaken i seem to remember you telling me you're a drug addict."quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..
Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!
Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken)
Bijna, recovering..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef robertvt het volgende:
Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
[..]
Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
Ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Van E-online:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !![]()
![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door JPeetje op 26-01-2006 04:20:05 (Verkeerde icoontje geklikt (quote ipv wijzig)) ]![]()
Ja hij heeft wel de verkeerde neergeschoten inderdaad. Z'n informant heeft tegen hem gezegd dat hij de echte Sawyer had gevonden, bleek een vent te zijn die een schuld had bij die informant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef splendor het volgende:
[..]
Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:18 schreef JPeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 05:20:10 ]![]()
Lost is laat vandaag...Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: