15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef JPeetje het volgende:
Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat
En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !
Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials. Check: http://epguides.com/Lost/
Hm, zou zomaar kunnen !quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef splendor het volgende:
[..]
15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
Seizoen 2 krijgt 24 afleveringen uur aan afleveringen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef VIP het volgende:
Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
quote:There will be 24 hours of LOST in Season 2. Source: January 9, Lost Podcast [Note: This means one episode will have two hours. Surely the season finale.]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Symer het volgende:
Nieuwe podcast![]()
Korte samenvatting van spoilerfix.com:... this season ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
Dus zal wel weer uitgerokken worden over alle komende afleveringen![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Er komt iig een seizoen 3
http://www.cnn.com/2006/S(...)lost.reut/index.html
En nogquote:When actors sign on to do a network pilot, they are automatically committed to long-term deals that usually run at least five years.
Zie je dat Walt iets te maken heeft met dat eilandquote:Representatives for Touchstone TV and all "Lost" cast members declined comment for this report. ABC and Touchstone are owned by Walt Disney Co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Wat hij zegt. Sawyer lief.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul
als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
Tof van Charlie en Kate.
Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?
Kzou em graag als berichttoontje willen.
Dat zegt niks, dat kan dan net zo goed al veel eerder gebeurd zijn. De rest van het vliegtuigvolk staat onder hun echte naam op de manifest, dus die zijn ook uitgesloten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul
Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
Hier staat wat je bedoelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
Tof van Charlie en Kate.
Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?
Kzou em graag als berichttoontje willen.
Larry Clinton - "Heart and Soul"quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |