Altijd terug naar 108, al zijn ernog 5 minuten over, of nog enkele seconden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef splendor het volgende:
[..]
Zitten hele leuke stukjes in die goed mogelijk zouden zijn, alleen heeft iemand toevallig gezien dat de teller ooit op 107 stond? Begint de teller metteen weer terug te tellen na de reset? Want ze hebben steeds ik meen 5 minuten de tijd, maar stel dat ik bij 3minuten de teller reset.. dan komt de sateliet niet over 108 maar over 108+3 minuten, als de makers hier rekening mee hebben gehouden dan lijkt me dat vrij logisch van die sateliet.
Alles kan gewoon terug gedraait worden op de experimenten van Dharmaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef Quarks het volgende:
[..]
Erg ver gezocht allemaal, maar er staan interessante in.
Een schrijver heeft zelf gezegd: "This isn't a show about the supernatural."
Sommige mensen gaan echt veel te veel op in de Lost wereld.
Is dat niet al een tijdje zo? Hij liet die letters toch achter toen hij door Ethan werd meegenomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Jaytonism het volgende:
Is het trouwens jullie ook opgevallen Charlie, op het laatst niet meer "Fate" op z'n vinger had staan?
Aan 't begin van de aflevering had hij ze anders nogquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is dat niet al een tijdje zo? Hij liet die letters toch achter toen hij door Ethan werd meegenomen?
Dat was in een visioen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan 't begin van de aflevering had hij ze anders nog.
Wat moet er dan nep zijn voor die Dharma medewerkers ? Dat zijn gewoon een stelletje lunatics die hun kolonie in stand willen houden en daarvoor jonge mensen willen hebbe. Die kunnen ze namelijk nog helemaal vormen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Sauruzin het volgende:
Die theorie vind ik erg aannemelijk klinken. Maar de plaatjes van Walt en Michael vind ik wel wat vergezocht. Denk dat dat op toeval berust. En de Others lijken al langer dan de andere Lost bewoners op het eiland te zitten. Als zij gevluchte Darmamedewerkers zijn, dan zouden ze toch moeten weten dat het allemaal nep is?
Waarschijnlijk omdat hij achteraf toch geloofde dat de heroïne er voor een reden was, zoals alles op het eiland.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef SweetLakeFlasher het volgende:
Waarom zou Locke de drugs bewaren?
Dan is-ie "gewoon" gek!quote:
Ik vind Michael het domste. WAAAAAAALT WAAAAAAAAAALTquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan is-ie "gewoon" gek!
Ik ben er nu achter: ik vind Charlie het meest irritante personage dat er op dat hele eiland rondloopt! Achterlijke crackhead is-ie! Ik hoop dat Locke die zooi bewaard om Charlie later aan een overdosis dood te laten gaan, ik zal hem niet missen!
En verder vond ik dit de saaiste aflevering tot nog toe!![]()
wat een sloom gebeuren!
vind je het gek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik vind Michael het domste. WAAAAAAALT WAAAAAAAAAALT
![]()
Ja maar toch. Moet dat dan zo irritantquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef Scotix het volgende:
[..]
vind je het gek?
zijn zoon is verdwenen/gekidnapt, hij draait door
Oppervlakkig hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja maar toch. Moet dat dan zo irritant![]()
Haha, vertel eens waarom jij hem interessant vindt dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Quarks het volgende:
[..]
Oppervlakkig hoor.
Het personage dat het minst aardig is is meteen het 'domste'.
Michael is juist een erg interessant persoange.
Hij draait helemaal door omdat 'the others' zijn zoon hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haha, vertel eens waarom jij hem interessant vindt dan?![]()
Hij zegt het meerdere malen (tegen Jack, Locke en Eko).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:51 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wie zegt trouwens dat charlie niet gebruikt heeft?
Ik heb hem het geen enkele keer horen ontkennen (of ik moet iets gemist hebben).
Klopt niet helemaal, hij geeft het alleen toe aan Jack. Bij Locke lult hij er een beetje omheen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hij zegt het meerdere malen (tegen Jack, Locke en Eko).
Ik denk dat jij als vader die altijd al ze zoontje heeft willen opvoeden, hem dan ontvoerd ziet worden door een stelletje baardapen ook redelijk zal doordraaien..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja maar toch. Moet dat dan zo irritant![]()
idd, ben ook beniewd waar hij nu is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hij draait helemaal door omdat 'the others' zijn zoon hebben.
Ben wel benieuwd waar hij nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |