ik scheld je wel uit tijdens vites-nec hoor, maar ik ga ervanuit dat je dat ook bij mij doetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wel leuk om te horen dat zulke supps bestaan
Ik vergat je, sorry!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef DonStefano het volgende:
heee, ik mag met mijn avatar toch ook wel op t lijstje?!
Ik ben gewoon allround. ASWH-fan, Ajax-aanhanger en een zwak voor met name Excelsior, Sparta, Dordrecht en Vitesse.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In zijn post lijkt het erop dat hij een zwak heeft voor NEC, vandaar zn deelname.
Maar een supporter is hij idd niet.
Hij waait met alle winden mee... grapje
Goed beschouwd klopt dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Beschouw het volgende:
En iedereen altijd maar zeiken over de shirtjes van NEC. Ze hebben gewoon het mooiste tenue van de eredivisie.
Zat 'm laatst ook al te zoeken. Betekent nl ook dat dit NEC-topic #7 is ipv #6..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:37 schreef hoM3r het volgende:
Ik wil eigenlijk even iets rechtzetten, de echte eerste starter van een NEC-topic was ik namelijk, maar die staat niet in de OP, daar baal ik een beetje van vandaag.
Het grote Eniesee Topic
Ik vind dat deze er dus bij moet.
En oh ja, numero_uno is ook een zeer fanatiek aanhanger van NEC, hij kwam al in de Goffert toen wij er nog nooit van gehoord hebben, zegt hij![]()
nummer 7 it isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Zat 'm laatst ook al te zoeken. Betekent nl ook dat dit NEC-topic #7 is ipv #6..
Ik bied mijn oprechte excusus aan. Kon toen ik deeltje 1? startte alleen geen NEC topic vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:37 schreef hoM3r het volgende:
Ik wil eigenlijk even iets rechtzetten, de echte eerste starter van een NEC-topic was ik namelijk, maar die staat niet in de OP, daar baal ik een beetje van vandaag.
Het grote Eniesee Topic
Ik vind dat deze er dus bij moet.
En oh ja, numero_uno is ook een zeer fanatiek aanhanger van NEC, hij kwam al in de Goffert toen wij er nog nooit van gehoord hebben, zegt hij![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Beschouw het volgende:
En iedereen altijd maar zeiken over de shirtjes van NEC.
Ze hebben gewoon het mooiste tenue van de eredivisie.
Ahja, zie de slingers hangenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef -J-D- het volgende:
Zullen we met z'n allen even zingen voor Rutger?
Hij is jarig vandaag! Pas 20 lentes jong.
"Lang zal hij leven, lang zal hij leven.... "
Oftewel, dat wordt niets.quote:NEC wil graag verder met doelman Gabor Babos, maar wil geen transferbedrag betalen voor de doelman. Babos wordt op dit moment nog gehuurd van Feyenoord. ''Zij hebben aangegeven dat we Babos kunnen kopen voor een transferbedrag, maar dat gaan we niet doen.'', Legt technisch directeur Leen Looyen uit. ''We zijn uiterst tevreden over hem en zijn zaakwaarnemer Ploegsma is ook in gesprek met Feyenoord. Een transfersom kan NEC niet betalen. ''Dat zouden we best willen, maar dan zouden we de helft moeten financieren. We doen dat alleen als we hem kunnen doorverkopen en dat zit er niet in.''
Lijkt me niet, die gaat het liever elders in het buitenland proberen als hij al weg wil.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oftewel, dat wordt niets.Gabor
Dus nu zullen ze de pijlen richten op Dennis, lijkt me.
Ach, misschien wil boekhoorn nog wel een keerrtje de knip trekkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Oftewel, dat wordt niets.Gabor
Dus nu zullen ze de pijlen richten op Dennis, lijkt me.
Ik zeg ook niet dat hij het wordt, ik zeg dat NEC een poging zal wagen :')quote:Op maandag 6 februari 2006 09:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die gaat het liever elders in het buitenland proberen als hij al weg wil.
tegen een Feyenoord pak je eventueel bonus puntenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:26 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij pakt nec op dit moment tegen álles punten...
hier een beginnetje http://nec.startpagina.nl/ succesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
wie kan een paar nec fan sites hier posten waar ik aan kan linken
Nu wel hè....redden jullie het niet op eigen kracht of zo??quote:
ja die horen we niet vanavondquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:21 schreef -J-D- het volgende:
Bedoel je dat nummer van de Sjonnies? Wat we draaien als weer eens gescoord hebben in een thuiswedstrijd? "Te te te te" (Roos in je blond haren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |