loon is lastig omdat ik gemerkt heb dat dat ook sterk loon gerelateerd is, nummer 2 is qua loon niet zo hoog, nummer 3 wel maar dat is ook een bijna zekerheidje wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, die eerste vind ik ook lastig te zeggen.
tweede en derde idd hoog, maar zonder loon zou ik niks zeker durven zeggen...
Hoog en laag = trainies of ze hoog in hun skill zijn dus of ze haast gaan stijgen naar een hogere skill.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:21 schreef JAM het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam met dat hoog en dat laag en dat dit en dat en dat matig/redelijk en al dat geld?
Matthias Di Geronimo 768 ¤/week inclusief een 20% bonusquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, die eerste vind ik ook lastig te zeggen.
tweede en derde idd hoog, maar zonder loon zou ik niks zeker durven zeggen...
das behoorlijk klote. Zelf nog nooit gehad gelukkig *klopt af*quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:43 schreef REFUSED het volgende:
Johan-Derksen en ik beginnen steeds meer op elkaar te lijken.
En dat is niet positief kan ik je vertellen.
Eerst gaat hij al steeds met me mee in geen kaarten en blessures veroorzaken waardoor ik de "kop"positie moet delen, en vervolgens krijg ik de ene na de andere blessure terwijl ik 10 psychiotherapisten in dienst heb... na 5 blessures afgelopen week is het deze friendly weer raak met een +5 voor een toptrainee.
[/gehuil]
das dan heel mooi, net dan ff een reserve trainee gehaald die naar mijn eigen verwachting maar een paar trainingen nodig heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:36 schreef Lortnoc het volgende:
Juist en tevens correct zou JD zeggen
quote:25-01-2006 Voorbereiding Fok!Cup
Vanavond oefenen de Emmenaren in Limboland tegen de nieuwe manager AirRaid van AtleticoAelse. Dit is de laatste wedstrijd in voorbereiding op de Fok!Cup, de cup die we dolgraag weer naar Emmen brengen. Enkele dragende spelers, Naser, Wieste en Reto, blijven in Emmen achter. Zij kunnen op tv gaan toekijken. Volgende week gaat het om het echie, dan tegen Wurdsje FC, een te kloppen tegenstander. Maar eerst vanavond, daar waar we een gemakkelijke overwinning vewachten...
Correct. En tevens juist...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:36 schreef Lortnoc het volgende:
Juist en tevens correct zou JD zeggen
Ben jij Cees Geel?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Correct. En tevens juist...
(Zeg ik dat zo vaak, dat jij het onthoudt?)
Oh. Ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:23 schreef pekel het volgende:
K heb eik wel zin in een Fok!Hattrick Radio vanaaf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |