keep believingquote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Gezien z'n loon (680) denk ik dat hij op ca. 7.3 zit. Maar ja YP he. Loon zegt niet zoveel, Tsi neigt toch wel naar goedlaag.
Ik ben er erg happy mee
Die 200k is misschien wat hoog in gezet, maar wie weet, en anders zet ik hem later voor minder neer. Train op positiespel, maar ik heb in het begin idd veel fouten dingen gedaan. kwam halverwege vorig seizoen in het spel. Deze speler is mijn eerste goede pull uit de opleiding. Sta nu 277k in de min, volgende week 330k. Komt nu meer op geluk aan of ik niet failliet ga waarschijnelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Voor hoeveel had je hem gekocht? Ongeveer zoiets of je hebt hem voor veels te veel gekocht!Zo te zien heb je hem gepulled? Ik vraag me af of je er 200k voor krijgt.
BTW: Wat train je? Ik zie weinig/geen jonge trainees?
Zo te zien heb je een nieuwe trainer aangeschaft. voor dat geld had je beter een redelijk coach kunnen kopen met slecht leiderschap maar dat is voor de volgende keer.
Ik weet niet hoeveel je rood staat maar in pricipe zou ik zoveel mogelijk verkopen en beginnen met het trainen van jonkies. Begin met iets te trainen wat lekker snel gaat dan heb je snel geld om het e.e.a. aan fatsoenlijke spelers te kopen. Ik weet niet wat je nu traint maar als je nog niets zinnigs doet dan zou ik denk ik keepers gaan trainen. Dan kan je Misja verkopen. Volgens mij is dat een redelijk keeper die een beetje hoog zit. Met een beetje geluk krijg je daar 40k voor. Regillio mag ook weg maar ik denk dat je daar niks voor krijgt dus ik ben bang dat ontslaan goedkoper is dan op de tl zetten.
Dan zou ik 2 matig keepers van 17 kopen (redelijk zal te duur zijn maar als je een goedkope kan vinden is dat beter natuurlijk) met een TSI van minimaal 1100. en dan keepers gaan trainen. Met een beetje geluk stijgen die vrijsnel naar redelijk, door trainen naar uitstekend en verkopen. Dan eens gaan bedenken wat je wil gaan doen met je training.
Dat is nog lang niet zo erg om failliet te raken. Ik sta constant 200k in de min, en draai 2 wekelijks verlies, maar af en toe een spelertje verkopen en een bijna gelijkwaardige terugkopen en je blijf een beetje rond die grens.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die 200k is misschien wat hoog in gezet, maar wie weet, en anders zet ik hem later voor minder neer. Train op positiespel, maar ik heb in het begin idd veel fouten dingen gedaan. kwam halverwege vorig seizoen in het spel. Deze speler is mijn eerste goede pull uit de opleiding. Sta nu 277k in de min, volgende week 330k. Komt nu meer op geluk aan of ik niet failliet ga waarschijnelijk.
Is nu een beetje kijken of ik het overleef en dan weer verder kijken naar training en geld verdienen.
Bedankt voor de info iig.
edit - en verkocht voor 959kquote:Remy Pingpank (81054235)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 130
Loon: 1 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Je traint niet echt!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die 200k is misschien wat hoog in gezet, maar wie weet, en anders zet ik hem later voor minder neer. Train op positiespel, maar ik heb in het begin idd veel fouten dingen gedaan. kwam halverwege vorig seizoen in het spel. Deze speler is mijn eerste goede pull uit de opleiding. Sta nu 277k in de min, volgende week 330k. Komt nu meer op geluk aan of ik niet failliet ga waarschijnelijk.
Is nu een beetje kijken of ik het overleef en dan weer verder kijken naar training en geld verdienen.
Bedankt voor de info iig.
Als je 10 trainees wil hebben, zit je dus al aan 20 spelers.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:19 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Zorg dus dat je 10 trainees hebt het liefst met redelijk of beter positiespel zorg dat je voor de niet trainings linies het aantal spelers dat je daar opstelt + 1 reserve, dus bij 3-5-2 heb je 2 keepers 4 verdedigers en 3 spitsen en een coach. Dus in totaal max 18 spelers.
oepsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als je 10 trainees wil hebben, zit je dus al aan 20 spelers.
Ja ik heb een hoop conditie, alles uitstekend. Ik heb alleen geen krachtig spelers behalve mijn spits. daarom wil ik wel ff testen hoe effectief het is. Als ik er vanavond alsnog met 5-0 van af ga dan weet ik zeker dat ik een andere tactiek moet verzinnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Daemon19 het volgende:
Als je veel conditie hebt..
Welke divisie zit jij eigenlijk?Wat is jouw team?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef stefmans het volgende:
Mijn seizoen zit er op voor dit jaar had alles op promotie gezet maat dat kan ik nu al vergeten, 2 verlies partijen 1 winst partij met en doelsaldo van 2 voor 7 tegen. Dus ik ga dit jaar maar volledig trainen want degradere doe ik toch niet.![]()
3 kansen tegen 1 voor. Het effect valt me wat tegen. Bij 66% balbezit hadden ze anders vast ook maximaal 3 kansen gehad. We zullen zien wat de 2de helft gaat brengen.quote:In de 42e minuut ontving knights-speler Daniel Häggblad een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. De ruststand was 2 - 1. Wü-City had met 66 procent balbezit een veldoverwicht.
ik zit in de 9de had eigelijk dit jaar moeten promoveren maar ik begon tegen de nummer 1 die makkelijk kampioen gaat worden, maar ik had goede papieren voor de 2de plaats maar na zondag heb ik het zelf verkloot omdat ik was vergeten mijn opstelling van PIC te halen terwijl hij 2x op rij had gewonnen en thuis speelde, dus nu ga ik gewoon 10 spelers trainen want degraderen doe ik toch niet meer, mijn team is stef666armyquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Welke divisie zit jij eigenlijk?Wat is jouw team?![]()
Ik heb mijn eerste helft pressie erop zitten:
[..]
3 kansen tegen 1 voor. Het effect valt me wat tegen. Bij 66% balbezit hadden ze anders vast ook maximaal 3 kansen gehad. We zullen zien wat de 2de helft gaat brengen.
Hij is ervoor als ik een blessure krijg dat ik hem kan opstellen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef ExCibular het volgende:
Maar waarom koop je dat net een 30 jarige kerel?![]()
quote:Tegenstander
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Bright knights
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Je bent allang toegevoegd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef Flappekz het volgende:
vraagje....ben tijdens lopend seizoen lid geworden van de Fok!Fed...wanneer kom ik bij AlltidHattrick erbij te staan?
Als mijn lijstje kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
mijn nieuwe trainees:
Matthias Di Geronimo
TSI = 440, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
gokje ivm met zijn conditie, voor 124k (vorig jaar heb ik pankow zo gekocht)
Jörg Carcaterra
TSI = 840, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
lijkt mij redelijk hoog of vergis ik me?? 200k iig
Beni Wallinger
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
voor 250k, en die moet bijna wel hoog zijn
VOor de echte def trainers, wat denken jullie. Allemaal korte termijn natuurlijk
Nee ik probeer nu een combi van psicotool/transfer list tool.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef komrad het volgende:
Ik kan je sowieso het volgende vertellen foetre,
nummer 1 is niet te voorspellen omdat rampzalig conditie de ondergrens weghaald (=0) en kan dus alle kanten op, daarom ook een gokje
nummer3 stijgt bijna zeker
het gaat mij om nummer 2, ik denk 2-3 weken en dat is oke omdat ik anders elke dinsdagavond 3 trainees moet zoeken. Hoe kom je aan die percentages, HT ratings? dat is namelijk niet altijd even betrouwbaar
hou me op de hoogte wil weten of ik de combinatie zelf kan gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
Ach het is ook gewoon ervaring met stats combineren en je eigen lijstjes, maar ik durf wel een gokje te nemen nu omdat ik toch op niet al te lange termijn ga switchen en dus relatief steeds meer plekken vrij krijg
Teamnaam?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef Flappekz het volgende:
Kan mijn team in AlltidHattrick nog niet terugvinden bij de Fok!Fed...
ach ga er maar vanuit dat de laatse stijgt, de andere 2 zijn twijfegevalletjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef foetre het volgende:
[..]
hou me op de hoogte wil weten of ik de combinatie zelf kan gebruiken
YMFC (816532)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Teamnaam?
Overigens heb ik echt alle teams die lid zijn van de federatie toegevoegd een tijdje terug en steeds alle changes die ik zag bij "laatste 10 veranderingen" doorgevoerd.
Ik kan alleen maar zeggen: die heb ik gecopy/paste tegelijkertijd met bijvoorbeeld Fortuna Airraid, dus raar dat het weggevallen is...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef foetre het volgende:
YMFC (816532)
xcuse me... foutje gemaakt... het moet zo zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal even de prijzen posten
matig/goed = 20k
redelijk/goed = 250k
goed/goed= 600-800k
matig/redelijk = 5k
redelijk/redelijk = 40k
goed/redelijk = 300k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |