abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34394867
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Gezien z'n loon (680) denk ik dat hij op ca. 7.3 zit. Maar ja YP he. Loon zegt niet zoveel, Tsi neigt toch wel naar goedlaag.
Ik ben er erg happy mee
keep believing
pi_34395621
Die lonen zijn aangepast, dus nu is het even opnieuw aankijken denk ik? Zelf houden we met wat gasten een database bij (veel verdedigers staan erin) kan je beetje vergelijken wat ze nodig hebben qua TSI om te stijgen.

Ik twijfel zelf wat ik als beste kan gaan doen. A-team staat voor IX divisie goed. 4 formidabel van 19 jaar. Dan heb ik nog wat 19 jaar uitstekend en 1 van 19 jaar hoog goed. 2x 18 jaar goed en 1 x 18 redelijk (vangt blessures op)

Nou weet ik niet of het slim is om die "goed" trainee te verkopen als hij stijgt en dan 17 jaar goed terug kopen. Die gasten uit mn A team gaan dit seizoen nog mee, maar ik weet niet of ik ze op 20 nog doortrain (eind vh jaar moeten er 2 briljant zijn). Anders krijg je weer zo'n groot gat tussen A en B spelers.....

Blijft lastig
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 02:34:06 #153
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_34402404
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef ExCibular het volgende:

[..]

Voor hoeveel had je hem gekocht? Ongeveer zoiets of je hebt hem voor veels te veel gekocht! Zo te zien heb je hem gepulled? Ik vraag me af of je er 200k voor krijgt.

BTW: Wat train je? Ik zie weinig/geen jonge trainees?
Zo te zien heb je een nieuwe trainer aangeschaft. voor dat geld had je beter een redelijk coach kunnen kopen met slecht leiderschap maar dat is voor de volgende keer.

Ik weet niet hoeveel je rood staat maar in pricipe zou ik zoveel mogelijk verkopen en beginnen met het trainen van jonkies. Begin met iets te trainen wat lekker snel gaat dan heb je snel geld om het e.e.a. aan fatsoenlijke spelers te kopen. Ik weet niet wat je nu traint maar als je nog niets zinnigs doet dan zou ik denk ik keepers gaan trainen. Dan kan je Misja verkopen. Volgens mij is dat een redelijk keeper die een beetje hoog zit. Met een beetje geluk krijg je daar 40k voor. Regillio mag ook weg maar ik denk dat je daar niks voor krijgt dus ik ben bang dat ontslaan goedkoper is dan op de tl zetten.

Dan zou ik 2 matig keepers van 17 kopen (redelijk zal te duur zijn maar als je een goedkope kan vinden is dat beter natuurlijk) met een TSI van minimaal 1100. en dan keepers gaan trainen. Met een beetje geluk stijgen die vrijsnel naar redelijk, door trainen naar uitstekend en verkopen. Dan eens gaan bedenken wat je wil gaan doen met je training.
Die 200k is misschien wat hoog in gezet, maar wie weet, en anders zet ik hem later voor minder neer. Train op positiespel, maar ik heb in het begin idd veel fouten dingen gedaan. kwam halverwege vorig seizoen in het spel. Deze speler is mijn eerste goede pull uit de opleiding. Sta nu 277k in de min, volgende week 330k. Komt nu meer op geluk aan of ik niet failliet ga waarschijnelijk.
Is nu een beetje kijken of ik het overleef en dan weer verder kijken naar training en geld verdienen.
Bedankt voor de info iig.
pi_34405660
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Die 200k is misschien wat hoog in gezet, maar wie weet, en anders zet ik hem later voor minder neer. Train op positiespel, maar ik heb in het begin idd veel fouten dingen gedaan. kwam halverwege vorig seizoen in het spel. Deze speler is mijn eerste goede pull uit de opleiding. Sta nu 277k in de min, volgende week 330k. Komt nu meer op geluk aan of ik niet failliet ga waarschijnelijk.
Is nu een beetje kijken of ik het overleef en dan weer verder kijken naar training en geld verdienen.
Dat is nog lang niet zo erg om failliet te raken. Ik sta constant 200k in de min, en draai 2 wekelijks verlies, maar af en toe een spelertje verkopen en een bijna gelijkwaardige terugkopen en je blijf een beetje rond die grens.
Nu proberen je training een beetje op orde te krijgen, en het gaat helemaal goedkomen.
pi_34405694
Nu al geboden op een speler die morgenavond afloopt
Hopen op iets dat een beetje lijkt op een bidwar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:23:02 #156
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34405699
Er is een heuze bidwar gaande voor de speler die tegen Hoolieganzen in de kwartfinale van de Fok!Cup de winnende goal scoorde Schijnbaar is hij erg gewild
quote:
Remy Pingpank (81054235)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!

Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 130
Loon: 1 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
edit - en verkocht voor 959k Morgenavond loopt mn potentiele u-20 af, laat hem morgenochtend nog spelen... hoop ik toch nog wat meer voor te vangen... en dan heb ik totaal een miljoentje of 8,3 ofzo... komt nog minimaal 4 miljoen bij van 3 trainees en dan is het op naar de shooting
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34407163
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je traint niet echt!
Als ik jou was zou ik het e.e.a. veranderen.
Stop je jeugdopleiding en ontsla personeel zodat je 2 wekelijks winst maakt. Daarnaast zul je moeten gaan trainen. Het liefst met 17 jarigen want die trainen een stuk sneller. Allen die ouder zijn dan 21 moeten van je trainigslinie af, die trainen te langzaam. Zorg dat je in totaal 10 trainees hebt 5 voor de competitie en 5 voor je friendlies, hoe jonger hoe beter dus het liefst 17 anders 18 etc.

De afgelopen 2 wedstrijden speelde je 3-5-2 met de volgende trainees
Delano - Gertjan - Joes - Jip -Alrbecht
Albrecht - Walter - Joes - Jip - Ron
Dus heb je maar 7 van de beschikbare 10 beschikbare trainingsplekken gebruikt.
Bovendien zijn Delano, Gertjan Joes en Ron te oud om te trainen dus effectief heb je 3 van de 10 beschikbare trainingposities gebruikt.

Zorg dus dat je 10 trainees hebt het liefst met redelijk of beter positiespel zorg dat je voor de niet trainings linies het aantal spelers dat je daar opstelt + 1 reserve, dus bij 3-5-2 heb je 2 keepers 4 verdedigers en 3 spitsen en een coach. Dus in totaal max 18 spelers.

Op de manier zoals het nu gaat ga je zeker falliet, je verdient namelijk geen geld!
pi_34407384
Signature
pi_34407400
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:19 schreef ExCibular het volgende:

[..]
Zorg dus dat je 10 trainees hebt het liefst met redelijk of beter positiespel zorg dat je voor de niet trainings linies het aantal spelers dat je daar opstelt + 1 reserve, dus bij 3-5-2 heb je 2 keepers 4 verdedigers en 3 spitsen en een coach. Dus in totaal max 18 spelers.
Als je 10 trainees wil hebben, zit je dus al aan 20 spelers.
pi_34407670
Laat ik dit nog toevoegen, lees www.hottrick.org en andere hattrick guides die je kan vinden in de OP.

Als je trainees gaat inkopen denk dan om de leeftijd, bijstats en de hoogte van de hoofdstat.
Het is een beetje uitzoeken wat hierin de ideal mix is. Ik kan je daar niet bij helpen want ik train geen spelmaken.
pi_34407715
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:27 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Als je 10 trainees wil hebben, zit je dus al aan 20 spelers.
oeps
Het is die windows calculator, wat een #%$%@ ding!
pi_34407745
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hallo frits
pi_34412840
Nieuwe speler:

Victor Olteanu (92237117) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Vervanger van een morgen vertrekkende trainee.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:49:23 #164
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_34413931
Netjes.. prijs?
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_34414279
114k
pi_34414588
snelle stijger ook denk ik.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_34414763
ik hoop het. blijft lastig voor me om dat in te schatten. heb een speler rondlopen waarvan ik had gedacht dat deze ook snel zou stijgen, maar deze zit inmiddels op +2
pi_34417380
Vanavond een leuke friendly in Duitsland. Tegen een 7de klasser PM trainer. Mijn reserves zijn waarschijnlijk niet helemaal opgewassen tegen zijn slecht (hoog) middenveld.

Dus we gaan eens kijken wat ik kan halen als ik met pressie speel. Ik heb een tegenstander in de league met bijna dezelfde stats dus het is een experiment met een doel.

Voor de anderen die ook moeten spelen, heel veel succes!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:18:17 #169
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_34418359
Als je veel conditie hebt..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_34418424
vanavond in paraguay, moet nog wel eerst 3 spelers kopen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34419688
de broertjes van barreto dan maar meenemen vandaar naar nederland?
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
pi_34419777
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:18 schreef Daemon19 het volgende:
Als je veel conditie hebt..
Ja ik heb een hoop conditie, alles uitstekend. Ik heb alleen geen krachtig spelers behalve mijn spits. daarom wil ik wel ff testen hoe effectief het is. Als ik er vanavond alsnog met 5-0 van af ga dan weet ik zeker dat ik een andere tactiek moet verzinnen.
pi_34420967
ik denk een weekje of drie yankee-one, nice one

trouwens, excibular, goed bezig met die adviezen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:02:46 #174
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34421574
Mijn seizoen zit er op voor dit jaar had alles op promotie gezet maat dat kan ik nu al vergeten, 2 verlies partijen 1 winst partij met en doelsaldo van 2 voor 7 tegen. Dus ik ga dit jaar maar volledig trainen want degradere doe ik toch niet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34421908
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef stefmans het volgende:
Mijn seizoen zit er op voor dit jaar had alles op promotie gezet maat dat kan ik nu al vergeten, 2 verlies partijen 1 winst partij met en doelsaldo van 2 voor 7 tegen. Dus ik ga dit jaar maar volledig trainen want degradere doe ik toch niet.
Welke divisie zit jij eigenlijk?Wat is jouw team?

Ik heb mijn eerste helft pressie erop zitten:
quote:
In de 42e minuut ontving knights-speler Daniel Häggblad een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. De ruststand was 2 - 1. Wü-City had met 66 procent balbezit een veldoverwicht.
3 kansen tegen 1 voor. Het effect valt me wat tegen. Bij 66% balbezit hadden ze anders vast ook maximaal 3 kansen gehad. We zullen zien wat de 2de helft gaat brengen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:32:39 #176
125053 stefmans
pi_34422236
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef ExCibular het volgende:

[..]

Welke divisie zit jij eigenlijk?Wat is jouw team?

Ik heb mijn eerste helft pressie erop zitten:
[..]

3 kansen tegen 1 voor. Het effect valt me wat tegen. Bij 66% balbezit hadden ze anders vast ook maximaal 3 kansen gehad. We zullen zien wat de 2de helft gaat brengen.
ik zit in de 9de had eigelijk dit jaar moeten promoveren maar ik begon tegen de nummer 1 die makkelijk kampioen gaat worden, maar ik had goede papieren voor de 2de plaats maar na zondag heb ik het zelf verkloot omdat ik was vergeten mijn opstelling van PIC te halen terwijl hij 2x op rij had gewonnen en thuis speelde, dus nu ga ik gewoon 10 spelers trainen want degraderen doe ik toch niet meer, mijn team is stef666army
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34422607
Maar waarom koop je dat net een 30 jarige kerel?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:01:35 #178
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_34423159
vraagje....ben tijdens lopend seizoen lid geworden van de Fok!Fed...wanneer kom ik bij AlltidHattrick erbij te staan?
Ik ben van pindavlees
pi_34423219
na een update van de site dan denk ik, maar ik weet niet of die ook het ledenbestand update en/of ook alle divisies meeneemt.

Heb mijn 3 trainees voor vandaag trouwens bijna binnen
pi_34423422
mijn nieuwe trainees:

Matthias Di Geronimo
TSI = 440, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

gokje ivm met zijn conditie, voor 124k (vorig jaar heb ik pankow zo gekocht)

Jörg Carcaterra
TSI = 840, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed

lijkt mij redelijk hoog of vergis ik me?? 200k iig

Beni Wallinger
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

voor 250k, en die moet bijna wel hoog zijn

VOor de echte def trainers, wat denken jullie. Allemaal korte termijn natuurlijk
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:23:32 #181
125053 stefmans
pi_34423901
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef ExCibular het volgende:
Maar waarom koop je dat net een 30 jarige kerel?
Hij is ervoor als ik een blessure krijg dat ik hem kan opstellen,
pi_34424042
Eindstand 3-1
2 de helft geen kans gegenereerd en 5 kansen tegen gehad.
Het verschil in middenveld is behoorlijk en wat dat betreft is 3-1 niet zo'n slechte uitslag maar ik ben toch niet helemaal tevreden. Ik vind dat ik een hoop kansen heb tegen gehad wat ook logisch is gezien mijn slechte tactische vaardigheid (lees gebrek aan verdedigers/verdedigende kwaliteiten en krachtig spelers), maar desondaks valt het tegen. Counteren is nuttiger voor mij als alternatief denk ik.

Al met al geslaagd experiment!
quote:
Tegenstander
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (heel laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)

Bright knights
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
pi_34424078
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:01 schreef Flappekz het volgende:
vraagje....ben tijdens lopend seizoen lid geworden van de Fok!Fed...wanneer kom ik bij AlltidHattrick erbij te staan?
Je bent allang toegevoegd.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:33:23 #184
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_34424304
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Je bent allang toegevoegd.
Kan mijn team in AlltidHattrick nog niet terugvinden bij de Fok!Fed...
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:50:32 #185
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_34425037
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:08 schreef komrad het volgende:
mijn nieuwe trainees:

Matthias Di Geronimo
TSI = 440, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

gokje ivm met zijn conditie, voor 124k (vorig jaar heb ik pankow zo gekocht)

Jörg Carcaterra
TSI = 840, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Positiespel: zwak Passen: slecht

lijkt mij redelijk hoog of vergis ik me?? 200k iig

Beni Wallinger
TSI = 840, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]

Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

voor 250k, en die moet bijna wel hoog zijn

VOor de echte def trainers, wat denken jullie. Allemaal korte termijn natuurlijk
Als mijn lijstje klopt
Matthias Di Geronimo 25%
Jörg Carcaterra 30%
Beni Wallinger 55%

Maar het is niet zeker het is een probeerseltje
pi_34425114
Ik kan je sowieso het volgende vertellen foetre,

nummer 1 is niet te voorspellen omdat rampzalig conditie de ondergrens weghaald (=0) en kan dus alle kanten op, daarom ook een gokje

nummer3 stijgt bijna zeker

het gaat mij om nummer 2, ik denk 2-3 weken en dat is oke omdat ik anders elke dinsdagavond 3 trainees moet zoeken. Hoe kom je aan die percentages, HT ratings? dat is namelijk niet altijd even betrouwbaar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:58:09 #187
66186 foetre
pi_34425348
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef komrad het volgende:
Ik kan je sowieso het volgende vertellen foetre,

nummer 1 is niet te voorspellen omdat rampzalig conditie de ondergrens weghaald (=0) en kan dus alle kanten op, daarom ook een gokje

nummer3 stijgt bijna zeker

het gaat mij om nummer 2, ik denk 2-3 weken en dat is oke omdat ik anders elke dinsdagavond 3 trainees moet zoeken. Hoe kom je aan die percentages, HT ratings? dat is namelijk niet altijd even betrouwbaar
Nee ik probeer nu een combi van psicotool/transfer list tool.
Heb hem nog ni in praktijk zelf gebruikt ivm met financien.
pi_34425436
Ach het is ook gewoon ervaring met stats combineren en je eigen lijstjes, maar ik durf wel een gokje te nemen nu omdat ik toch op niet al te lange termijn ga switchen en dus relatief steeds meer plekken vrij krijg
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:01:58 #189
66186 foetre
pi_34425515
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
Ach het is ook gewoon ervaring met stats combineren en je eigen lijstjes, maar ik durf wel een gokje te nemen nu omdat ik toch op niet al te lange termijn ga switchen en dus relatief steeds meer plekken vrij krijg
hou me op de hoogte wil weten of ik de combinatie zelf kan gebruiken
pi_34425545
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef Flappekz het volgende:
Kan mijn team in AlltidHattrick nog niet terugvinden bij de Fok!Fed...
Teamnaam?

Overigens heb ik echt alle teams die lid zijn van de federatie toegevoegd een tijdje terug en steeds alle changes die ik zag bij "laatste 10 veranderingen" doorgevoerd.
pi_34425590
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:01 schreef foetre het volgende:

[..]

hou me op de hoogte wil weten of ik de combinatie zelf kan gebruiken
ach ga er maar vanuit dat de laatse stijgt, de andere 2 zijn twijfegevalletjes
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:13:03 #192
66186 foetre
pi_34425950
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:02 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Teamnaam?

Overigens heb ik echt alle teams die lid zijn van de federatie toegevoegd een tijdje terug en steeds alle changes die ik zag bij "laatste 10 veranderingen" doorgevoerd.
YMFC (816532)
pi_34426238
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:13 schreef foetre het volgende:
YMFC (816532)
Ik kan alleen maar zeggen: die heb ik gecopy/paste tegelijkertijd met bijvoorbeeld Fortuna Airraid, dus raar dat het weggevallen is...
pi_34426774
Wat een service refused, geregeld terwijl u wacht
pi_34427129
Members: 87 Members

Fictive table
1. AFC Held
...
84. Kristiansund

Ik tel 2 buitenlandse teams...

Is Uddel dan toch in België gaan spelen?
pi_34427214
geen idee, maar ik weet wel wie die andere is
Jammer dat ik de finse vlag al heb
pi_34428068
Ben laatste dagen wanhopig op zoek gegaan naar een future coach, kzie dat ik minstens 300k moet betalen voor een redelijk XP / goed LS
Wat Joralf zei klopt dus helemaal niet
pi_34428316
300k is wel zo''n beetje de prijs, kan die knakker ook nog iets dan betaal je nog een stuk meer.

Ik moet er trouwens ook nog 1 hebben
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:51:16 #199
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34432310
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik zal even de prijzen posten

matig/goed = 20k
redelijk/goed = 250k
goed/goed= 600-800k

matig/redelijk = 5k
redelijk/redelijk = 40k
goed/redelijk = 300k
xcuse me... foutje gemaakt... het moet zo zijn...
edit- ik heb pas een redelijk/goed voor 190k verkocht.. dus het kan wel... alleen het is wel een prutser Wil je persee een goeie speler, dan wordt het idd duurder
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34432981
komrad, die eerste vind ik ook lastig te zeggen.
tweede en derde idd hoog, maar zonder loon zou ik niks zeker durven zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')