quote:Op zondag 22 januari 2006 21:59 schreef TimmyAsd het volgende:
2-5(ook voor JD
)
En mij spits heeft er nu al 6 in liggen
heb ik ook...hoop dat we het ng wel krijgenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef sjakie007 het volgende:
damnz, had vandaag een walkover, aangezien die kerel dus een halve opstelling had gemaakt. Ik speelde thuis. Maar heb nog steeds niet het geld gekregen terwijl mijn stadion zowat was uitverkocht
en hoe groot is dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef sjakie007 het volgende:
damnz, had vandaag een walkover, aangezien die kerel dus een halve opstelling had gemaakt. Ik speelde thuis. Maar heb nog steeds niet het geld gekregen terwijl mijn stadion zowat was uitverkocht
21940 plaatsen heeft hij. En er zaten ruim 20.000 supporters. Dus dan is het wel prettig als je dat geld krijgt. Vooral aangezien ik binnenkort een nieuwe middenvelder wil aanschaffen...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en hoe groot is dat dan?
Ik merk dat de uitbreiding van mijn stadion nog niet zijn effect heeft gehad, ok, nog maar 1 wedstrijd thuis gespeeld na uitbreiding, maar er mag volgende week wel wat meer volk komen...
Maar na verlies van vandaag zal dat wel tegenvallen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |