abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34391227
Jordy ook al zoveel vooruit ineens en Myrthe
Het is zo leuk te zien hoeveel die kleintjes van elkaar opsteken!
Djulian kon vlak nadat Tan hier geweest was met Junah ineens lopen, dus ze kijken het wel degelijk van elkaar af hoor!

Vicky hoe is het met Amber?
  maandag 23 januari 2006 @ 22:45:32 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34396227
ja idd vicky hoe is het met ambertje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34403759
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef _evenstar_ het volgende:
jordy en julius petje af hoor

en trouwens sara lieve foto van a met sara
Liev he Hij's echt superoom/suikeroom

Wat gaaf dat alle ukjes van elkaar spieken

Sara heeft het niet slapen gisteren volgehouden tot de laatste fles, toen was ze helemaal munt, knalrode wangetjes en heerlijk knuffelig. Ze sliep tot 7 uur vanmorgen en is nu wel moe geloof ik. Ze gaat zo lekker naar opa en oma (oppasdag) en wij kunnen even de stad in, voor we moeten werken
Overigens lijkt de maizena goed te werken, de luieruitslag wordt iets minder nu.

Vicky, hoe is het nu?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34406365
Wij zaten zondag weer bij de EHBO. Amber bleef spugen en dan vooral zurige maagzuur. Zo zielig. Had eerst de hap gebeld en die belde terug dat ik de dag erna de ka kon bellen of dat we wel naar de EHBO mochten. Dus wij naar de EHBO. Ka heeft haar onderzocht maar kon verder niets vinden. Ze krijgt al medicijnen voor het maagzuur, ze heeft speciale voeding en de voeding wordt ook nog eens verdikt. Gister en vandaag ging het gelukkig al weer beter maar ik kijk het nog even aan. Kwamen we zondag thuis.. Migraine

Amber is gister met Michel naar het cb geweest. Ze weegt nu 5260 gram en is 59 cm. 2 januari waren we ook bij het cb om te wegen en toen woog ze 4660. Ze heeft gister ook weer prikje gehad, maar dat ging helemaal fout. Geloof dat ze bijna de hele dag heeft liggen huilen, nou ja krijsen en ze was heel erg aanhankelijk. Toen Michel een flesje wilde geven was ze in slaap gevallen in de box. 's Avonds hebben we haar een zetpilletje gegeven en ze heeft goed geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33:26 #81
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34407620
Vicky; wat naar joh! Arme Ambertje.... (en arme jij, met je migraine!)

Hoe is het met de dames Bos en Jdee? Al een beetje de zenuwen? Staan de taarten gereed en zijn de cadeau's ingepakt? uiteraard willen wij uitgebreide fotoverslagen van de grote 1-jarigen-festijnen...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:34:52 #82
105888 renzell
pi_34407688
Dit topic wordt trouwens de laatste tijd iets te grondig opgeschoond naar mijn mijn mening!
pi_34407752
Ingrid, wat fijn dat het nu goed gaat met de fles en de speen. Houden zo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:42:45 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34407951
Ik kom hier eens even jompelen. Wat gaan die kleine groterds hard! Sjongejonge!
Alle mama's van de bijna jarigen.... Joepie, de voorpret is begonnen. Slingers, ballonnen uit de kast...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34408398
Dylan zit zo lief te spelen met autotjes Helemaal alleen in zn kamertje en ik hoor telkens *boem boem boem boem*
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 12:08:24 #86
81992 Githa
pi_34408836
Dylan wat knap Jordy speelt niet graag alleen in zijn kamer, zodra ik de kamer uitga komt hij me achterna.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:47:15 #87
105888 renzell
pi_34409911
Boem boem... wat lief!
pi_34410381
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:08 schreef Githa het volgende:
Dylan wat knap Jordy speelt niet graag alleen in zijn kamer, zodra ik de kamer uitga komt hij me achterna.
is hier normaal ook altijd zo! Maar ik heb de little people garage gister uit doos gehaald en hij is er helemaal verzot op! continu die auto's van de glijbaan enzo.. en dan maar lachen want dan zwiepen ze zo hard onder zn bedje en knallen ze tegen de muur aan.. hij vind het prachtig!
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 13:08:54 #89
81992 Githa
pi_34410533
Leuk he !

Jordy vind zijn little people garage ook helemaal het einde, het kasteel trouwens ook
Maar wel heel knap van je Dylan dat je zo alleen kunt spelen op je kamer en dat * boem*boem* Tja
pi_34411561
Ja dat Little people spul is echt superleuk! Ik heb hier ook nog een racebaan in doos staan Hij heeft nu de boerderij en de garage dan uitstaan.. die dingen nemen nog een hoop ruimte in beslag! En voorlopig is de garage weer interessant genoeg om mee te spelen
pi_34412079
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef renzell het volgende:

Hoe is het met de dames Bos en Jdee? Al een beetje de zenuwen? Staan de taarten gereed en zijn de cadeau's ingepakt? uiteraard willen wij uitgebreide fotoverslagen van de grote 1-jarigen-festijnen...
Jazeker, volop de zenuwen hier Moet steeds denken aan een jaar terug, m'n vliezen waren gebroken en ik was nog snel vanalles aan het afhandelen op de computer De taart wordt vanmiddag opgehaald (een teletubbietaart dus we zijn er helemaal klaar voor
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:55:59 #92
105888 renzell
pi_34414136
Dat herbeleven van die dag(en) voor je bevalling kan ik me zo goed voorstellen. Alles was een jaar geleden al in volle gang. En nu.... nu loopt daar zo'n prachtig meisje door je woonkamer te stappen. Onbegrijpelijk toch?! Geniet nog maar 1 dagje van je kleine baby'tje.
pi_34414243
Vicky, wat zielig voor Amber, groeit ze hier nou op den duur overheen of kan daar niets over gezegd worden?

Dylan, wat kun jij lief spelen zeg

Wat spannend! Allemaal jarige kindjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34414847
Oeh Myrthe Jij ook alweer bijna baby-af.. Men wat gaat dat snel! En dat terugkijken kan ook ik me heel goed voorstellen. Ik doe het nu al en Dylan is pas over 3.5 week 1 jaar

Maak er een hele leuke gezellige dag van.. en vind je het goed als we volgende week even langskomen? Ga ik ook nog een mooi kadootje scoren
pi_34415872
Fuente, als het goed is groeit ze er overheen. Het kan nij 3 mnd. over gaan maar het kan ook nog duren tot haar 1e jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:01:15 #96
105888 renzell
pi_34416167
Pas?! Ik vind dat toch al behoorlijk dichtbij hoor Daan. niet om je zenuwachtig te maken hoor...

Ik doe dat zelfs bij Juultje al, en die is nog lang geen 1....
pi_34416362
zelfs ik kijk al terug en Amber is net 3 mnd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 16:13:25 #98
81992 Githa
pi_34416527
Oooohw, maar dat terugkijken doe ik ook al heel lang wat is ie al groot enzo en wat gaat het vlug... en ik had ook wel verwacht dat ik wat meer kriebels e.d. zou hebben omtrent zijn verjaardag, die volgende week al is, maar dat is niet zo
Ik heb het ook zo druk thuis, op het werk en elke dag dat ziekenhuis...ohwja, en niet te vergeten slapeloze nachten is het niet van een krijsende Jordy dan is het wel van een malend hoofd.
Vandaag te horen gekregen dat oma die misschien morgen naar huis mocht nog zeker een week moet blijven nu is het helemaal niet zo zeker dat ze bij Jordy's eerste verjaardag is.... ze ligt er dan gewoon al een maand in !!! maar goed vreselijk off-topic
pi_34417240
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:17 schreef DaanBanaantje het volgende:
Oeh Myrthe Jij ook alweer bijna baby-af.. Men wat gaat dat snel! En dat terugkijken kan ook ik me heel goed voorstellen. Ik doe het nu al en Dylan is pas over 3.5 week 1 jaar

Maak er een hele leuke gezellige dag van.. en vind je het goed als we volgende week even langskomen? Ga ik ook nog een mooi kadootje scoren
Ja gezellig, je bent welkom hoor ! Ook morgenmiddag trouwens als je niets te doen hebt En kadootje hoeft niet hoor, ze heeft net zo'n mooie puzzel van je gehad !!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:50:51 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34417496
hmm vraagje aan de gebruikers van comfort voeding...
ik doe nu 2 schepjes van normaal en 2 van comfort.. nu heb die cb dame verteld met net gekookt water te doen.. maar das veelste heet nog voor zo een moppie duurt een half uur wachten tot het op goede temp is.. overdags is dat wel te regelen maar dan wete je wel de tijden ongeveer.. maar hoe doe je dat snachts is toch hartstikke zielig heb die kleine mega honger en moet er nog zolang gewacht worden ? er zit niet echt een vaste tijd in de eerste voeding tussen half zes en half zeven.. dus om een half uur eerder er voor op te staan is geen optie want als mevrouw nog geen honger heeft dan krijg je er niks in en dwingen doe ik niet..
misschien dat iemand de gouden tip heeft..
scheelt dat ze nogal goed te troosten is met mijn pink maar moet toch iets anders op te verzinnen zijn
pi_34417646
Gootsteen me koud water vullen en de fles erin zetten , af en toe even schudden. Zo heb ik hier meestal een te hete fles in 10 minuten op drink temperatuur.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:59:02 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34417715
oh tegen mij werd gezegd dat het dan ging klonteren maar zal dat eens proberen thanx
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:13:02 #103
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_34418191
Hallo iedereen
weer een tijdje geleden dat ik hier nog was, maar ik ben ondertussen terug aan het werk en heb het dus vreselijk druk.
Aiken doet het prima in het kinderdagverblijf! Een echte charmeur stond er overlaatst in zijn boekje.
Hij heeft ondertussen vijf tandjes staan. Die zijn razendsnel gegroeid want met Kerstmis had hij er nog geen.
Hij is nu wel snipverkouden. Dat krijg je natuurlijk van heel de dag bij andere kindjes te zitten.
Wat ik wel minder leuk vind is dat ik oudercontact heb (ik sta in het onderwijs) op zijn eerste verjaardag (pas in juni hoor). Dat betekent dat ik hem die dag enkel 's ochtends een half uurtje ga zien, want als ik thuiskom zal hij al in zijn bedje liggen. Dat vind ik wel heel erg jammer.

Verder lees ik hier leuke dingen over kindjes die zich al rechttrekken en zelfs beginnen te lopen! Knap hoor!
pi_34419831
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:59 schreef _evenstar_ het volgende:
oh tegen mij werd gezegd dat het dan ging klonteren maar zal dat eens proberen thanx
Gaat wel goed hoor, deden wij altijd .

Sara rolt nu de hele dag op haar buikje zoo grappig Ze kan alleen niet terugrollen
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:25:09 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34420614
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:56 schreef Xanthe het volgende:
Gootsteen me koud water vullen en de fles erin zetten , af en toe even schudden. Zo heb ik hier meestal een te hete fles in 10 minuten op drink temperatuur.
Wij deden altijd onder de koude kraan houden en onderwijl schudden. Maar is zelfde principe eigenlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34421832
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Ja gezellig, je bent welkom hoor ! Ook morgenmiddag trouwens als je niets te doen hebt En kadootje hoeft niet hoor, ze heeft net zo'n mooie puzzel van je gehad !!
Leuk! dan komen we morgenmiddag even langs Ik heb wel trek in teletubbietaart! Hoe laat ongeveer? En natuurlijk wel een kadootje.. dat hoort erbij! je word maar 1 keer 1!
pi_34422269
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

Leuk! dan komen we morgenmiddag even langs Ik heb wel trek in teletubbietaart! Hoe laat ongeveer? En natuurlijk wel een kadootje.. dat hoort erbij! je word maar 1 keer 1!
Vanaf 3 uur
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:38:45 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34422442
Saskia heeft een klein tijdje Comfort gekregen en voor de nachtfles deed ik 't altijd 's avonds klaarmaken, dan meteen in de koelkast
's nachts hoef je 't dan alleen nog maar op te warmen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_34422472
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Vanaf 3 uur
Prima! Dan heeft Dylan ook geslapen... dan ben ik tussen 3 en 4 bij je! Tot morgen!
pi_34425565
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:25 schreef texelonia het volgende:

[..]

Wij deden altijd onder de koude kraan houden en onderwijl schudden. Maar is zelfde principe eigenlijk
Deden wij eerst ook , maar mijn ervaring is dat het sneller afkoelt in een bak water. Dit omdat de fles dan op een groter oppervalk gekoeld word.
pi_34426358
woei julius, al zelf gaan staan, knappp!!!!

evenstar, waarom moet het dan met net gekookt water? ik maakte altijd een (afsluitbare) kan gekookt water die we gewoon lieten afkoelen, dus zodra ik de fles ermee ging maken moest het zelfs nog opgewarmd worden. maar dit was dus geen 'comfort'. en arwens gewicht is al flink zeg! ik vrees dat die kleine broekjes die ik je gestuurd heb haar niet eens meer passen of valt dat mee?

libel, fijn dat aiken 't zo goed doet op het kinderdagverblijf. en wow, 5 tanden in zo'n korte tijd! kun je die dag in juni niet nog ruilen met een collega ofzo? ik moet ook werken op anna's verjaardag, maar neem 's ochtends denk ik wel een paar uurtjes vrij, omdat mijn ouders en m'n schoonmoeder er dan ook toevallig allemaal zijn, toch wel leuk om 't even op de dag zelf te vieren. maar 't weekend doen we 't dan nog eens 'officieel' over.

vicky, naar zeg, dat Amber weer zoveel last had van maagzuur dat je er zelfs mee naar de EHBO bent geweest. ik hoop echt dat dat snel minder wordt. en ze heeft dus erg heftig gereageerd op de prik? zielig! (ook voor jullie..!)

David al een heuse dreumes... en Myrthe alvast een heel leuke dag gewenst morgen (de trotse oudersBos natuurlijk ook ). en nog een hele reeks 1e verjaardagen in aantocht inderdaad. ik heb het (net als Githa) eigenlijk te druk om erg bewust bezig te zijn met de ras naderende verjaardag van Anna. baal er wel van dat het me niet eens lukt om al een flink deel van de foto's ingeplakt te hebben. maar heb 't momenteel ook erg druk met tal van andere dingen dus dat zit er denk ik echt niet in.
pi_34426766
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:24 schreef bixister het volgende:

evenstar, waarom moet het dan met net gekookt water? ik maakte altijd een (afsluitbare) kan gekookt water die we gewoon lieten afkoelen, dus zodra ik de fles ermee ging maken moest het zelfs nog opgewarmd worden. maar dit was dus geen 'comfort'.
Zo deden (en doen) wij het ook. Nu krijgt ze Friso normaal, maar ook toen ze comfort kreeg deden wij het zo. Er heeft nooit iemand tegen ons gezegd dat het met gekookt water gemaakt moet worden, nou ja het is altijd goed gegaan. De klachten gingen iig over met de comfort en de abc-dophilus.

Heel in het begin maakten we nog weleens een paar voedingen tegelijk aan in een maatkan, die we dan in de koelkast zette. Maar dat was niet echt een succes en zijn we snel vanaf gestapt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:54:02 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34429872
Met de gewone friso maakte ik ook in een kan klaar voor 24 uur.. maar met de comfort mag dat niet ( aldus de cb arts hier.. )
en met gekookt water ( omdat de temp min. 80 graden moet zijn en net gekookt water ongeveer die temp heeft) het anders gaat klonteren..

ennuh de broekjes passen wel hoor!! dat gewicht zit gewoon in dat bolle toetje dat mevrouw schaap shirt staat der heel lief van de week maar weer een fotosessie doen met madammeke
pi_34431641
Nee de comfort wordt veel te dik als je die van tevoren klaarmaakt. Het is dan net pap.
Bij ons klonterde het niet bij gewoon drinktemperatuur water, maar als we snel een flesje af moesten koelen hielden we het idd ook onder de koude kraan met af en toe schudden.
pi_34436557
De comfort moet je met water van 80 graden maken, anders verdikt het JBPM niet en werkt de voeding niet naar behoren tegen krampjes en/of spugen.
Voor het afkoelen deden wij de fles altijd in een bakje water, hij's dan binnen 10 minuutjes afgekoeld.
Sara
Merel
Ukje
pi_34436827
wij hebben ook een tijdje johannesbroodpitmeel toegevoegd (aan gewone nutrilon) maar dat kon prima bij de standaard temperatuur, en het verdikte wel onmiddellijk.
pi_34437868
Dylan heeft zn ritme weer terug! Na de Amerika reis was ie het helemaal kwijt en toen ie zo ziek was was het (natuurlijk) ook helemaal hopeloos, maar hij slaapt weer van 19.00 tot 08.30 met 1 late voeding Heerlijk! Weer een nacht lekker doorslapen...
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:01:16 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34440008
Myrthe is 1 jaar! Hiep Hiep Hoera!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34440228
Myrthe! Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 11:18:22 #120
81992 Githa
pi_34440513
Jordy is bij het CB geweest en heeft zijn 4de prik gehad en gaf niet eens een kick
Hij weegt 10700 gram en is 77 cm
pi_34440598
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:01 schreef texelonia het volgende:
Myrthe is 1 jaar! Hiep Hiep Hoera!
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:06 #122
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34440684
ik deed altijd helft mineraalwater, en andere helft gekookt water. (was dan wel friso normaal, 1 en 2 en nu 3). dan is het gelijk op temperatuur. \maar kweet niet of dat verschil uitmnaakt met comfort of zoiets.

Jordy stoere jongen, en goed gegroeid!

Myrthe je bent jarig 1jaartje al. gefeliciteerd ook Ladybos en meneerBos gefeliciteerd
pi_34440809
Myrthe, gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:30:13 #124
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34440859
Myrthe gefeliciteerd En Ladybos natuurlijk ook

Jordy groeit lekker zeg en zo stoer niet gehuild bij de prik

Robin is vandaag bij m'n moeder. Vlak voordat ik wegging draaide hij alvast een leuk cadeautje voor oma
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34441695
Myrthe alweer 1 jaar, gefeliciteerd!

En Julius die zich optrekt, goed zeg

Jordy die al 10 stappel loopt...wat gaat het hard ineens allemaal snel zeg! En niet eens gehuild toen hij een prik kreeg! Stoer ventje!

Libel: wat balen van die verjaardag, valt er echt niks te regelen? Wel lekker dat het zo goed gaat op het KDV!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_34441713
Myrthe gefeleciteerd!

Hier helaas even niet de mogelijkheid om nog mee te lezen , mijn laptop is kapot , hopenlijk is deze snel weer gemaakt.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:05:41 #127
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_34445894
Gefeliciteerd Myrthe!!

Ik kan helaas op Aiken zijn verjaardag niet onder het oudercontact uit. Wisselen is geen optie want iedereen heeft bij ons dan oudercontact. Ik vind het echt heel heel jammer. Vooral omdat ik zeker weet dat het voor mij echt een emotionele dag kan zijn. Ik heb dat hier bij anderen ook al gelezen.
pi_34446003
er zullen wel meer mensen zijn die op zo'n dag moeten werken libel, en het echte vieren opschuiven naar het weekend ofzo. dan schuif je je emoties 'gewoon' ff mee. ach en voor die kleine maakt het echt nog niet uit of je het op de dag zelf viert of een paar dagen eerder of later.
pi_34451988
Vandaag met Merlijn naar het CB geweest om hem te laten wegen. Ik was me zelfs een beetje verschrokken. Hij was in twee weken namelijk 590 gram aangekomen. Twee weken geleden woog hij nog 3210 gram, nu was dat 3800 gram.

We hebben veel gewandeld vandaag, Merlijn was weer meegeweest naar de inloopochtend voor ouders met kindjes tot 4 jaar in Budel. Is een 3 kwartier lopen. Daarna naar het bureau om hem te wegen en toen naar mijn schoonmoeder die 's middags even een uurtje op zou passen terwijl ik naar de dokter ging. We zijn saampjes de hele dag weggeweest.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:39:33 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34453145
lekker is dat he lekker teutelen en doen..

Martineke ik heb eens geprobeerd de comfort te mengen met 60 cc gekookt water en de gewone friso met barleduc en dan beiden goed schudden en dan samenvoegen is ideaal
dus dank voor de tip

ze poept wel veel meer.. gisteren 4 flinke poepluiers dat er zoveel uit zo een inimini mensje kan komen.

Verders kregen we een leuk postpakketje van rewimo qltel en christan.. dat truitje gaan we vaak aan doen als ze naar de opa's en oma's gaat (6)
vrijdag naar helmond toe ga ik bij me ouders in het grote bad met de kleine

ze lacht al heel gericht terug en begint al heel vorozichtig af en toe wat terug te babbelen.. althans de mondbeweging is er.. de kirretjes etc.. die komen zo nu en dan mee

in de box madammeke op der rugje gelegd en ze probeerde zichzelf omhoog te tillen dat koppie ging echt 5 cm omhoog ook probeert ze zich op der zij te rollen alleen dat lukt nog niet en dan kan ze wle eens gaan protesteren echt zo bijzonder al die kleine stapjes die ze al maakt.. ze is alweer bijna een maand

myrthe gefeliciteerd veel plezier in het dreumesjes topic

wennie ben je toch weer mooi vanaf gekomen
pi_34455200
Raar he evenstar dat ze al bijna een maand zijn. Ik zit dat ook de hele tijd te denken. Nadat ik hem vanmorgen gewogen had, had ik meteen zoiets van wat wordt hij groot.

Merlijn op zijn rug leggen hier heeft weinig zin omdat hij zelf op zijn zij gaat liggen. Vind het wel knap. Ook het nekje zolang omhoog houden is ook zo knap. Ik heb heel vaak het idee van "ik wist niet dat ze dat al kunnen op die leeftijd".

Volgende week gaan we camera kopen, ik hoop dat we dan ook vlug een "echt" lachje kunnen vastleggen.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:02:54 #132
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_34457918
Myrthe > HIEP HIEP HOERA! er is er eentje jarig, hiep hiep hoera, er viert er eentje feest, hiep hiep hoera, er geeft er een een feestje en tweeeeeeee violen en een trommel en een fluit!

Jordy> waaaaa je loopt! ieieieieieks! wat gaat dat hard joh!

Merlijn> waw! sterk joh! nu al draaien. Dat is best knap hoor, vind ik wel.

Kim> je mama en papa houden HEEL veel van je, maar als je nu even gewoon even de handleiding van jezelf geeft, dan weten ze hoe dat je het nou precies WIL met die voedingen allemaal (of lijk je op Ela en verklap je het geheimpje niet, moeten ze er zelf achterkomen?) Succes mama en papa, vergeet vooral niet: er zijn echt meerdere wegen naar Rome, en dat is niet alleen vervelend, dat is goed! Ik denk dat ik het best mag zeggen: over een jaar heb je een jaar overleefd, en dat gaat helemaal vanzelf! woehjjjj!
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef renzell het volgende:
Julius trok zich net op tot staan!

Loop ik naar de slaapkamer, waar vriendlief nog steeds (!!!) ligt te slapen (komt door die paardenmiddelpijnstillers), maak hem wakker en vertel wat Juultje net deed. Mompelt ie doodleuk.... "Ja, dat deed ie gister ook al...." en slaapt weer verder! Mannen!
waaa julius! goed heee! gaaf man. (nou niet doen wat ela deed: zich optrekken en dan met haar hoofd steeds tegen stoelzittingen, planken in kasten en kleine tafeltjes bonken omdat je nog niet doorhebt dat je wat rechterop moet opstaan )
mannen! hihi. Maar ik doe hetzelfde ook weleens bij Neelix (helaas helaas, niet het uitslaapgedeelte, zucht ), het is het recht van de thuis-aanwezige-op-dat moment!

oh en mag ik dan ook ff: sinds 3 dagen staat Ela af en toe per ongeluk LOS. en dan ziet ze dat ze los staat en gaat maar even zitten dan

en vandaag deden we t spelletje 'staan!' en dat ik mn vingers dan loswrikte van die handjes... 3 seconden! jahaa! en MET tongetje rechts tussen haar lippen (dat maakt VEEL nachten goed, dames, kan ik jullie verklappen, mijn hart sprong zowat uit zijn voegen toen ik dat zag )

En nog 1 dag.

waw.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jdee op 25-01-2006 20:12:27 ]
..en laat gaan...
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 20:08:39 #133
81992 Githa
pi_34458140
Morgen Jdee morgen is je kleine meid geen baby meer
Ela, wat knap van je, gewoon even LOS staan ! ... je moet ook niet kijken hoor gewoon blijven staan met je ogen dicht en als je dat heel goed kan zet je gewoon je voetje vooruit en dan doe je, STAP...STAP...STAP

Heb je er al zin in Jdee, het grote feest en zijn alle voorbereidingen al getroffen ?
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:23:52 #134
63367 Jdee
pi_34458675
ohh doet Jordy dat zo? ik zal het doorgeven, want ze heeft donders goed door dat ik het GEWELDIG vind (die kussen en knuffels en extatisch blij hoera!roepende mama is niet te missen natuurlijk) en ik vind het dan ook echt super om te merken dat ze het er dan om doet, (en dat maakt dus ook die nachten zo goed, jongens, echt, mijn glas is halfvol vandaag; wie wil wat enthousiaste energie oppikken? moet je nu effe bellen woejjj!)

ja, heb vandaag de derde bananencake in 3 weken gebakken (zonder ei, eerste was uitproberen , tweede was voor generale repetitie afgelopen zondag toen we haar verjaardag in het gezellige huisje gezellig vierden met de gezellige opa en oma van neelix (zucht, ik was ZOOOOOVEEL liever naar de meet gegaan), edoch: men neme een halve kilo bananen op 300 gr bloem, hihi, je snapt dat we het wel hebben gemerkt later ).

die is voor het kdv en mijn collegae, en voor ons natuurlijk weer.
ohja en ook een stukje voor ela die het spul wonder boven wonder lust ( ze lust geen bananen!)(en we halen dan wel de chocoladeicing eraf, natuurlijk )(heeeeel vervelend!)
..en laat gaan...
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:27:48 #135
63367 Jdee
pi_34458816
ohja en de traktaties zijn ook klaar (ik ben zo trots, zo trots! heb nog mn moeder gebeld om te vertellen dat ze me goed heeft opgevoed)(en zooo blij dat ik dat nu nog kan doen trouwens)
heb beestjes uitgeknipt (13x5 stuks... au)en ze gelamineerd en weer uitgeknipt (...dat was serieus niet het beste gedeelte van mn plan overigens, dat knippen) en toen gaatjes gemaakt, elastiekjes erdoor en voila! een mobile! ela vindt m leuk,in ieder geval...

nu nog slingers ophangen...
aaaaaargh wat moet ze morgen aaannnnn?!!?!

helemaaaaaal niet hyper ofzo
..en laat gaan...
pi_34459726
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Jdee het volgende:
ohja en de traktaties zijn ook klaar (ik ben zo trots, zo trots! heb nog mn moeder gebeld om te vertellen dat ze me goed heeft opgevoed)(en zooo blij dat ik dat nu nog kan doen trouwens)
heb beestjes uitgeknipt (13x5 stuks... au)en ze gelamineerd en weer uitgeknipt (...dat was serieus niet het beste gedeelte van mn plan overigens, dat knippen) en toen gaatjes gemaakt, elastiekjes erdoor en voila! een mobile! ela vindt m leuk,in ieder geval...

nu nog slingers ophangen...
aaaaaargh wat moet ze morgen aaannnnn?!!?!

helemaaaaaal niet hyper ofzo
hulde hulde, een traktatie zonder vreterij (toch?)
Ennuh ze moet gewoon verjaardagskleren aan JDee veel plezier morgen, geniet er van hè
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:58:26 #137
63367 Jdee
pi_34460073
jahaa, want ze zit in de babygroep nog en de helft mag toch nog niks naast mamamelk (nou ben ik wel donor, maar weet niet of men zit te wachten daarop ), dus dan vind ik het maar jammer als ze iets krijgen waar ze niets aan hebben...
..en laat gaan...
pi_34461406
Maandag vierde een van mijn kindjes haar verjaardag, mama is ook leidster. De traktatie? reepjes cake in frietbakjes met slagroom. Sjonge wat heb ik het daar dan moeilijk mee, ik vind dat helemaal geen goed idee om dat aan die kleintjes te geven( ze krijgen zoiets sowieso pas vanaf een jaar) al was het idee ontzettend leuk.
pi_34462565
Ik vind eigenlijk heel dat trakteren op het KDV maar een beetje raar eigenlijk. Die kindjes beseffen toch helemaal niet hoe of wat?

Ik zou ook echt niet weten wat te trakteren ofzo, ik ben ook helemaal niet creatief in het bedenken van dat soort dingen.
pi_34463008
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef Jelief het volgende:
Maandag vierde een van mijn kindjes haar verjaardag, mama is ook leidster. De traktatie? reepjes cake in frietbakjes met slagroom. Sjonge wat heb ik het daar dan moeilijk mee, ik vind dat helemaal geen goed idee om dat aan die kleintjes te geven( ze krijgen zoiets sowieso pas vanaf een jaar) al was het idee ontzettend leuk.

En al met al een beetje krom idd, zeker als moeders een leidster is en zeker met jonge kindertjes, maar geef jij dat dan ook aan de kindertjes, of aan de ouders mee?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_34463217
Bedankt allemaal voor de felicitaties ! En natuurlijk ook bedankt voor alle steun het afgelopen jaar, hoe veel ik wel niet geleerd heb van Fok!, heel fijn dat zoiets er is en dat je er altijd op terug kan vallen. Meiden ik ga doorschuiven naar het dreumes topic, tot gauw allemaal
pi_34463239
Jdee sterkte morgen Het is heeeeeeeel leuk, je kleine meisje jarig, maar ook best wel een beetje moeilijk soms
pi_34464332
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:07 schreef melonovy het volgende:

[..]

En al met al een beetje krom idd, zeker als moeders een leidster is en zeker met jonge kindertjes, maar geef jij dat dan ook aan de kindertjes, of aan de ouders mee?
Ik geef het liever mee, maar in dit geval was mama er bij en was het niet mee te geven. Daarbij ben ik ook net weer begonnen en sta ik nog niet zo sterk in mijn schoenen, mijn collega's zien niet zo in dat het slecht is, hoewel ze wel terughoudend zijn met zoet op brood. Wij promoten op zich wel de hartige traktaties en niet-eetbare dingen als boekjes of speeltjes. Beleid bij ons is dat we bvb één koekje of snoepje geven en de rest gaat mee naar huis.
Sinds ik zelf mama ben sta ik heel anders in mijn werk, veel meer betrokken ofzo...

Ontopic: Emma had een diareeluier, het kwam er bij haar been én rug uit. verder gaat het erg lekker. Ze is gister naar het kdv geweest (ruildag van afgelopen vrijdag) de leidsters waren erg enthousiast over haar, zo lief en zo klein Dat ze niet zoveel drinkt nemen we maar voor lief. Ze heeft 2 keer 70 cc gedronken en nog steeds niet van harte.
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:29:42 #144
105888 renzell
pi_34475006
Whiehaaaaaa Jdee; het is zover!!!!
Gefeliciteerd!
Wat ben je lekker hyperdepieper. En? Wat heeft ze aan, je prinsesje? En? Hoe vindt ze de cadeau's? En, lust ze taart? En? Wat hoor ik nou.... los staan?!!!! Goed zoooooooo! En? En? En?
FOTO"S GAARNE!!!!!!!!
Vandaag is de dag waarop je een jaar geleden een prachtig klein monstertje op de wereld heb t geperst. Hulde. En een voor jullie allebei.
En.... tot in een volgend topic.
Of..... tot op Oerol.... jaaaaa, ik ga, ik ga, ik ga.... een voorstelling maken op Oerol! Offtopic, maar; moest even.
pi_34476488
En weer jarige!! JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Gefeliciteerd Ela!!

Hoe gaat het eigenlijk met Amber van Biebz? En met Jort?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_34477239
Ela! 1 jaar! gefeliciteerd meisje! En papa en mama natuurlijk ook! Ben benieuwd naar de foto's
pi_34477792
Ela van harte Geniet ervan Jdee, het is een heel speciale dag
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:57:42 #148
63367 Jdee
pi_34479915
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:29 schreef renzell het volgende:
Whiehaaaaaa Jdee; het is zover!!!!
Gefeliciteerd!
Wat ben je lekker hyperdepieper. En? Wat heeft ze aan, je prinsesje?
dank dank!
een blauw rokje! nieuw ook nog, dus dat is dan wel leuk. en een rood vestje. en dan met die rode schoentjes, ze is net roodkapje
quote:
En? Hoe vindt ze de cadeau's? En, lust ze taart? En? Wat hoor ik nou.... los staan?!!!! Goed zoooooooo! En? En? En?
FOTO"S GAARNE!!!!!!!!
nog even geduld dames, we vieren het voor de cadeaus-gevende-goegemeente pas zondag. maar mn collegas vonden de bananencake-met-centimeter-dikke-laag-chocolade-glazuur lekker (en de leidsters op t kdv volgens mij ook, maar dat hoor ik straks als ik r ophaal wel).

jahaaa, los staan. naja. 3 seconden, edoch, heel stoer dat wel.
quote:
Vandaag is de dag waarop je een jaar geleden een prachtig klein monstertje op de wereld heb t geperst. Hulde. En een voor jullie allebei.
En.... tot in een volgend topic.
Of..... tot op Oerol.... jaaaaa, ik ga, ik ga, ik ga.... een voorstelling maken op Oerol! Offtopic, maar; moest even.
ja, als ik dan geweten had wat ik nu weet, was ik toch eerder naar bed gegaan die dagen ervoor hihi. en was ik er niet vanuti gegaan da ik nog 2,5 week rust had... oh well, de 26e is een mooie dag om geboren te worden, rond deze tijd een jaar terug sneeuwde het en lag er een dun laagje ijs... zo romantisch.
ik kan weer niet , werk op n school en ben verantwoordelijk voor een boel dingen sinds dit jaar waardoor ik dan niet weg kan, maar wat voor voorstelling dan? oh wacht, eh, mail me ff of typ t in bij t mama topic ofzo want inderdaad offtopic
..en laat gaan...
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:44:45 #149
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34481611
Jdee, ze is 1!
Lieve mooie Ela, van harte klein mooie!!!!
Jdee, succes vandaag met je emoties , maar vooral; op naar een allerprachtigst 2e jaar! Joepie!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:48:11 #150
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34481752
Gefeliciteerd Ela!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34482751
Wat veel kindjes waren/zijn er hier die over mogen naar het dreumes en peutertopic. Gefeliciteerd en doei .

Merlijn heeft vandaag voor het eerst echt gelachen volgens mij. Het was een ander lachje als dat hij normaal doet. Normaal zijn het nog van gelukzalige stuiptrekkingen van lachjes. Dit lachje was een een mooie open mond en een superstralend gezichtje. Alleen mijn moeder en ik waren erbij. Alleen hij lachte niet naar ons. Maar naar iets wat hij zag. Het was ontzettend lief om te zien.
pi_34483317
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Jdee het volgende:

<knip>
oh well, de 26e is een mooie dag om geboren te worden, rond deze tijd een jaar terug sneeuwde het en lag er een dun laagje ijs... zo romantisch.
[
Zeker wel!!

Ela gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!

mijn kleine meid is vandaag precies een half jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')