Ohoooh Go Juliusquote:Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef renzell het volgende:
Julius trok zich net op tot staan!![]()
Loop ik naar de slaapkamer, waar vriendlief nog steeds (!!!) ligt te slapen (komt door die paardenmiddelpijnstillers), maak hem wakker en vertel wat Juultje net deed. Mompelt ie doodleuk.... "Ja, dat deed ie gister ook al...."Mannen!
![]()
![]()
Met de voeding gaat het nu goed. Met dezelfde fles en speen trouwens. Ze doet er soms nog wel lang over, het verschilt per keer. Gisteren wilde ze voor de nacht niks drinken, toen hebben we nog een tijdje met haar getutteld, de luier verschoond etc. En toen ging de fles er wel in!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat het cb er al vanuit gaat dat je dat zelf probeert, maar ja, je moet er maar net op komen idd. Hoe is het nu met de voeding, en had je mn vorige vraag nog gezien?
Wat een mooi gewicht alquote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen is hier ook wel eens eens klaarwakker beetje rond aan het turen en absoluut niet mopperig![]()
net nara het cb egweest en mijn vermoedens bevestigd tis idd reflux maar das niet erg.. ze krijgt vanaf nu friso 1 met frisocomfort gemengd.. moeten opbouwen met de helft normale friso en de andere helft met comfort en als dat nog teveel terug komt beetje opbouwen om dan eventueel volledig naar de comfort te gaan.
Donderdag belt het cb terug om even ene terugkoppeling te doentoch wel fijn hoor.
ze groeit trouwens wel als kool.. madammeke is inmiddels 4200 gramlekker spekkie
![]()
Liev hequote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef _evenstar_ het volgende:
jordy en julius petje af hoor![]()
en trouwens sara lieve foto van a met sara![]()
is hier normaal ook altijd zo! Maar ik heb de little people garage gister uit doos gehaald en hij is er helemaal verzot op! continu die auto's van de glijbaan enzo.. en dan maar lachen want dan zwiepen ze zo hard onder zn bedje en knallen ze tegen de muur aan..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:08 schreef Githa het volgende:
Dylan wat knapJordy speelt niet graag alleen in zijn kamer, zodra ik de kamer uitga komt hij me achterna.
Jazeker, volop de zenuwen hierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef renzell het volgende:
Hoe is het met de dames Bos en Jdee? Al een beetje de zenuwen?Staan de taarten gereed en zijn de cadeau's ingepakt? uiteraard willen wij uitgebreide fotoverslagen van de grote 1-jarigen-festijnen...
![]()
Ja gezellig, je bent welkom hoor ! Ook morgenmiddag trouwens als je niets te doen hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:17 schreef DaanBanaantje het volgende:
Oeh MyrtheJij ook alweer bijna baby-af.. Men wat gaat dat snel! En dat terugkijken kan ook ik me heel goed voorstellen. Ik doe het nu al en Dylan is pas over 3.5 week 1 jaar
Maak er een hele leuke gezellige dag van.. en vind je het goed als we volgende week even langskomen? Ga ik ook nog een mooi kadootje scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |