abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 11:48:29 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34372697
maar daar maak ik wel uit op dat er ook uierzalfjes zijn zonder perubalsem.
heb gelijk gekeken, op mijn potje staat niks van perubalsem vermeld en maxim reageert er ook niet overgevoelig op, maar dat zal per kind verschillend zijn.
pi_34373532
Leve de poemojns onder ons

Ik vind 't eigenlijk ook niet vreemd Ingrid.. moet je eens op borstvoedingsfora kijken, daar zijn ontzettend veel mensen met zulke 'beginnersvragen' en met flesvoeding zou dat niet normaal zijn? Wij wisten bij Myrthe niet eens goed hoe schuin je de fles moest houden of hoe de gaatjes van de 1-2-3-speen werkten maar dat is toen wel goed gegaan verder, en het is allemaal te leren.
Succes iig, en misschien kun je morgen voor de zekerheid nog weer eens naar het inloopspreekuur gaan... 2nd opinion en nog even wegen.
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 12:40:24 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_34374208
God ja, het schuin houden van die fles, te hoog is niet goed, want dan zit het mondje er niet goed omheen, te laag dan zuigen ze lucht, te ver in de mond, niet ver genoeg.. pftt.

Iemand wel eens gepield met luiers, zelfs dat kan nog een heel geklooi zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 23 januari 2006 @ 12:40:58 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34374232
Julius trok zich net op tot staan!

Loop ik naar de slaapkamer, waar vriendlief nog steeds (!!!) ligt te slapen (komt door die paardenmiddelpijnstillers), maak hem wakker en vertel wat Juultje net deed. Mompelt ie doodleuk.... "Ja, dat deed ie gister ook al...." en slaapt weer verder! Mannen!

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 23-01-2006 12:48:50 ]
pi_34374305
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef renzell het volgende:
Julius trok zich net op tot staan!

Loop ik naar de slaapkamer, waar vriendlief nog steeds (!!!) ligt te slapen (komt door die paardenmiddelpijnstillers), maak hem wakker en vertel wat Juultje net deed. Mompelt ie doodleuk.... "Ja, dat deed ie gister ook al...." Mannen!
Ohoooh Go Julius
En mannen Sjucht

Sara heeft een 'nee-hoor-ik-hoef-niet-te-slapen' dag... sjucht (volgens mannetje had ze dit gisteren ook al). Maar ondertussen wel in d'r oogjes wrijven sjucht...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 januari 2006 @ 12:43:18 #56
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34374306
Julius wat goed zeg had je dat gister op de meeting ook niet ff kunnen doen
pi_34374524
jaaaaa Go Juul Go Juul Go Juul!

wat goed lief mannetje!

Nu nog kruipen, dan snel gaan lopen en je papa en mama hebben helemaal geen rust meer
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 23 januari 2006 @ 12:52:16 #58
105888 renzell
pi_34374579
Sja, op commando wil het nooit zo hier....

Saartje lekker slapen hoor kleintje!

Net toen ik het vorige bericht aan het typen was, trok Juul zich blijkbaar weer op..... en viel. Plat op zijn achterhoofdje. brullen brullen.... arm kleintje. Oeps.... voortaan is het opletten geblazen.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:59:35 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34374839
Julius!!! Wat knap!! Maar wel goed vasthouden hoor! op je mooie bolletje.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34374902
Julius wat goed!! en een voor je hoofdje!
pi_34375289
Hee psssst... Sara....
Slapen is écht heel lekker hoor! En als je dan weer wakker word ben je lekker uitgerust (en je pappa en mamma ook ) en kun je lekker spelen!

Julius! Wat goed man
Maar ik sluit me bij Tex aan.. Je moet je wel goed vast houden!

Hanne heeft tandjes (Nou ja, tandjes.. Randjes! Maar ze zijn door!)
Donderdag de eerste en de tweede was gister door.
W ~ H ~ T
pi_34375378
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:45 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik denk dat het cb er al vanuit gaat dat je dat zelf probeert, maar ja, je moet er maar net op komen idd. Hoe is het nu met de voeding, en had je mn vorige vraag nog gezien?
Met de voeding gaat het nu goed. Met dezelfde fles en speen trouwens. Ze doet er soms nog wel lang over, het verschilt per keer. Gisteren wilde ze voor de nacht niks drinken, toen hebben we nog een tijdje met haar getutteld, de luier verschoond etc. En toen ging de fles er wel in!

Welke vraag was het?
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 13:41:37 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_34376147
Oh dat was de vraag welke soorten voeding jullie al gebruikt hadden en wat er niet goed mee ging.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34376228
Ingrid soms wil Myrthe ook niet drinken opeens en dan neem ik haar bij me op bed, licht uit, en dan drinkt ze opeens wel de fles. Je weet het soms niet met die kleintjes, soms zit er iets dwars, dus heel goed dat je het later dan nog een keertje geprobeerd hebt. Wel uitkijken dat je de fles niet te lang laat staan ivm bacteriegroei.
  maandag 23 januari 2006 @ 13:58:16 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34376654
HIer gaan we strakjes met ons meisje naar het cb.. is het eigenlijk peuterbureau maar ze willen toch de arts er naar laten kijken.. zo zielig zo een kleintje wat zichtbaar pijn heeft.. mijn dappere kleine meisje

ingrid fijn dat de voeding nu beter gaat hou vol daar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34381462
Hanne wat goed zeg, tandjes

Evenstar, hopelijk gaat het snel beter met Arwen, het is zo rot om te zien als ze pijn hebben

Sara heeft een niet-slaap-dag. Ze heeft nog helemaal niet geslapen, zelfs niet met wandelen. Maar ze is wel supervrolijk, vermaakt zichzelf al zo'n beetje de hele dag en is heeeeel druk met gillen/kletsen/spelen, echt leuk om te zien, en ook niet erg aangezien ze er niet drammerig van wordt. Hebben jullie kindjes dat wel eens? Niet slapen en toch heel vrolijk zijn? Gister had Sara het ook met papa, maar rond 18:00 storte ze finaal in, zal vandaag dus ook wel zo zijn..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 23 januari 2006 @ 16:47:33 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34382361
Arwen is hier ook wel eens eens klaarwakker beetje rond aan het turen en absoluut niet mopperig

net nara het cb egweest en mijn vermoedens bevestigd tis idd reflux maar das niet erg.. ze krijgt vanaf nu friso 1 met frisocomfort gemengd.. moeten opbouwen met de helft normale friso en de andere helft met comfort en als dat nog teveel terug komt beetje opbouwen om dan eventueel volledig naar de comfort te gaan.
Donderdag belt het cb terug om even ene terugkoppeling te doen toch wel fijn hoor.
ze groeit trouwens wel als kool.. madammeke is inmiddels 4200 gram lekker spekkie
pi_34382445
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen is hier ook wel eens eens klaarwakker beetje rond aan het turen en absoluut niet mopperig

net nara het cb egweest en mijn vermoedens bevestigd tis idd reflux maar das niet erg.. ze krijgt vanaf nu friso 1 met frisocomfort gemengd.. moeten opbouwen met de helft normale friso en de andere helft met comfort en als dat nog teveel terug komt beetje opbouwen om dan eventueel volledig naar de comfort te gaan.
Donderdag belt het cb terug om even ene terugkoppeling te doen toch wel fijn hoor.
ze groeit trouwens wel als kool.. madammeke is inmiddels 4200 gram lekker spekkie
Wat een mooi gewicht al Ennuh, ik heb hele goede ervaringen met Comfort (krampjes) en heb al meer gehoord dat het ook erg goed helpt tegen reflux/spugen. Hopelijk helpt het ook voor Arwen!

Overigens is Sara het nu wel zat, jengel de jengel Net maar lekker in bedje gelegd maar ze is het er nog niet mee eens.
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 17:48:10 #69
81992 Githa
pi_34384520
Julius WAAAAAUW Man! .... heb je gister goed gezien

Jordy liep vandaag wel 10 hele stappen ja ja, die heeft ook goed gekeken hoe dat nu werkelijk moest
  maandag 23 januari 2006 @ 17:57:56 #70
105888 renzell
pi_34384848
Wow Jordy!!!!! wat goehoeeeeed!
  maandag 23 januari 2006 @ 18:02:02 #71
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34384955
jordy en julius petje af hoor

en trouwens sara lieve foto van a met sara
pi_34386265
Jordy en Julius hebben duidelijk goed opgelet gisteren Myrthe ook, die liet zich vandaag weer voeren
  maandag 23 januari 2006 @ 19:06:23 #73
105888 renzell
pi_34387027
Haha, ze hebben echt iets van elkaar opgestoken, onze kindjes.
pi_34387496
Wat leuk Jordy en Julius
  † In Memoriam † maandag 23 januari 2006 @ 19:57:38 #75
81992 Githa
pi_34388935
Myrthe....
pi_34390150
Myrthe goed gekeken naar Isis en andersom?
Isis was vanavond in een huilbui...
Begon nadat ze har telefoontje tegen de kachel aangooide , toen was het mis...
(Had ik verteld dat ik Isis nogal heb laten schrikken toen ze met dr handje de kachel aan wilde raken? Die dag was het ook mis , telkens als ze de kachel zag was het huilen).
Bij me op schoot was het weer goed en al snel wilde ze weer weg , kruipt ze om de stoel heen komt weer bij de kachel en weer huilen.
Vraag me echt af of zich nog kan herinneren dat ik dr zo liet schrikken om te voorkomen dat ze de kachel aanraakte.
pi_34391227
Jordy ook al zoveel vooruit ineens en Myrthe
Het is zo leuk te zien hoeveel die kleintjes van elkaar opsteken!
Djulian kon vlak nadat Tan hier geweest was met Junah ineens lopen, dus ze kijken het wel degelijk van elkaar af hoor!

Vicky hoe is het met Amber?
  maandag 23 januari 2006 @ 22:45:32 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34396227
ja idd vicky hoe is het met ambertje
pi_34403759
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef _evenstar_ het volgende:
jordy en julius petje af hoor

en trouwens sara lieve foto van a met sara
Liev he Hij's echt superoom/suikeroom

Wat gaaf dat alle ukjes van elkaar spieken

Sara heeft het niet slapen gisteren volgehouden tot de laatste fles, toen was ze helemaal munt, knalrode wangetjes en heerlijk knuffelig. Ze sliep tot 7 uur vanmorgen en is nu wel moe geloof ik. Ze gaat zo lekker naar opa en oma (oppasdag) en wij kunnen even de stad in, voor we moeten werken
Overigens lijkt de maizena goed te werken, de luieruitslag wordt iets minder nu.

Vicky, hoe is het nu?
Sara
Merel
Ukje
pi_34406365
Wij zaten zondag weer bij de EHBO. Amber bleef spugen en dan vooral zurige maagzuur. Zo zielig. Had eerst de hap gebeld en die belde terug dat ik de dag erna de ka kon bellen of dat we wel naar de EHBO mochten. Dus wij naar de EHBO. Ka heeft haar onderzocht maar kon verder niets vinden. Ze krijgt al medicijnen voor het maagzuur, ze heeft speciale voeding en de voeding wordt ook nog eens verdikt. Gister en vandaag ging het gelukkig al weer beter maar ik kijk het nog even aan. Kwamen we zondag thuis.. Migraine

Amber is gister met Michel naar het cb geweest. Ze weegt nu 5260 gram en is 59 cm. 2 januari waren we ook bij het cb om te wegen en toen woog ze 4660. Ze heeft gister ook weer prikje gehad, maar dat ging helemaal fout. Geloof dat ze bijna de hele dag heeft liggen huilen, nou ja krijsen en ze was heel erg aanhankelijk. Toen Michel een flesje wilde geven was ze in slaap gevallen in de box. 's Avonds hebben we haar een zetpilletje gegeven en ze heeft goed geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33:26 #81
105888 renzell
pi_34407620
Vicky; wat naar joh! Arme Ambertje.... (en arme jij, met je migraine!)

Hoe is het met de dames Bos en Jdee? Al een beetje de zenuwen? Staan de taarten gereed en zijn de cadeau's ingepakt? uiteraard willen wij uitgebreide fotoverslagen van de grote 1-jarigen-festijnen...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:34:52 #82
105888 renzell
pi_34407688
Dit topic wordt trouwens de laatste tijd iets te grondig opgeschoond naar mijn mijn mening!
pi_34407752
Ingrid, wat fijn dat het nu goed gaat met de fles en de speen. Houden zo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:42:45 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34407951
Ik kom hier eens even jompelen. Wat gaan die kleine groterds hard! Sjongejonge!
Alle mama's van de bijna jarigen.... Joepie, de voorpret is begonnen. Slingers, ballonnen uit de kast...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34408398
Dylan zit zo lief te spelen met autotjes Helemaal alleen in zn kamertje en ik hoor telkens *boem boem boem boem*
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 12:08:24 #86
81992 Githa
pi_34408836
Dylan wat knap Jordy speelt niet graag alleen in zijn kamer, zodra ik de kamer uitga komt hij me achterna.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:47:15 #87
105888 renzell
pi_34409911
Boem boem... wat lief!
pi_34410381
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:08 schreef Githa het volgende:
Dylan wat knap Jordy speelt niet graag alleen in zijn kamer, zodra ik de kamer uitga komt hij me achterna.
is hier normaal ook altijd zo! Maar ik heb de little people garage gister uit doos gehaald en hij is er helemaal verzot op! continu die auto's van de glijbaan enzo.. en dan maar lachen want dan zwiepen ze zo hard onder zn bedje en knallen ze tegen de muur aan.. hij vind het prachtig!
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 13:08:54 #89
81992 Githa
pi_34410533
Leuk he !

Jordy vind zijn little people garage ook helemaal het einde, het kasteel trouwens ook
Maar wel heel knap van je Dylan dat je zo alleen kunt spelen op je kamer en dat * boem*boem* Tja
pi_34411561
Ja dat Little people spul is echt superleuk! Ik heb hier ook nog een racebaan in doos staan Hij heeft nu de boerderij en de garage dan uitstaan.. die dingen nemen nog een hoop ruimte in beslag! En voorlopig is de garage weer interessant genoeg om mee te spelen
pi_34412079
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef renzell het volgende:

Hoe is het met de dames Bos en Jdee? Al een beetje de zenuwen? Staan de taarten gereed en zijn de cadeau's ingepakt? uiteraard willen wij uitgebreide fotoverslagen van de grote 1-jarigen-festijnen...
Jazeker, volop de zenuwen hier Moet steeds denken aan een jaar terug, m'n vliezen waren gebroken en ik was nog snel vanalles aan het afhandelen op de computer De taart wordt vanmiddag opgehaald (een teletubbietaart dus we zijn er helemaal klaar voor
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:55:59 #92
105888 renzell
pi_34414136
Dat herbeleven van die dag(en) voor je bevalling kan ik me zo goed voorstellen. Alles was een jaar geleden al in volle gang. En nu.... nu loopt daar zo'n prachtig meisje door je woonkamer te stappen. Onbegrijpelijk toch?! Geniet nog maar 1 dagje van je kleine baby'tje.
pi_34414243
Vicky, wat zielig voor Amber, groeit ze hier nou op den duur overheen of kan daar niets over gezegd worden?

Dylan, wat kun jij lief spelen zeg

Wat spannend! Allemaal jarige kindjes
Sara
Merel
Ukje
pi_34414847
Oeh Myrthe Jij ook alweer bijna baby-af.. Men wat gaat dat snel! En dat terugkijken kan ook ik me heel goed voorstellen. Ik doe het nu al en Dylan is pas over 3.5 week 1 jaar

Maak er een hele leuke gezellige dag van.. en vind je het goed als we volgende week even langskomen? Ga ik ook nog een mooi kadootje scoren
pi_34415872
Fuente, als het goed is groeit ze er overheen. Het kan nij 3 mnd. over gaan maar het kan ook nog duren tot haar 1e jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:01:15 #96
105888 renzell
pi_34416167
Pas?! Ik vind dat toch al behoorlijk dichtbij hoor Daan. niet om je zenuwachtig te maken hoor...

Ik doe dat zelfs bij Juultje al, en die is nog lang geen 1....
pi_34416362
zelfs ik kijk al terug en Amber is net 3 mnd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 16:13:25 #98
81992 Githa
pi_34416527
Oooohw, maar dat terugkijken doe ik ook al heel lang wat is ie al groot enzo en wat gaat het vlug... en ik had ook wel verwacht dat ik wat meer kriebels e.d. zou hebben omtrent zijn verjaardag, die volgende week al is, maar dat is niet zo
Ik heb het ook zo druk thuis, op het werk en elke dag dat ziekenhuis...ohwja, en niet te vergeten slapeloze nachten is het niet van een krijsende Jordy dan is het wel van een malend hoofd.
Vandaag te horen gekregen dat oma die misschien morgen naar huis mocht nog zeker een week moet blijven nu is het helemaal niet zo zeker dat ze bij Jordy's eerste verjaardag is.... ze ligt er dan gewoon al een maand in !!! maar goed vreselijk off-topic
pi_34417240
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:17 schreef DaanBanaantje het volgende:
Oeh Myrthe Jij ook alweer bijna baby-af.. Men wat gaat dat snel! En dat terugkijken kan ook ik me heel goed voorstellen. Ik doe het nu al en Dylan is pas over 3.5 week 1 jaar

Maak er een hele leuke gezellige dag van.. en vind je het goed als we volgende week even langskomen? Ga ik ook nog een mooi kadootje scoren
Ja gezellig, je bent welkom hoor ! Ook morgenmiddag trouwens als je niets te doen hebt En kadootje hoeft niet hoor, ze heeft net zo'n mooie puzzel van je gehad !!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:50:51 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34417496
hmm vraagje aan de gebruikers van comfort voeding...
ik doe nu 2 schepjes van normaal en 2 van comfort.. nu heb die cb dame verteld met net gekookt water te doen.. maar das veelste heet nog voor zo een moppie duurt een half uur wachten tot het op goede temp is.. overdags is dat wel te regelen maar dan wete je wel de tijden ongeveer.. maar hoe doe je dat snachts is toch hartstikke zielig heb die kleine mega honger en moet er nog zolang gewacht worden ? er zit niet echt een vaste tijd in de eerste voeding tussen half zes en half zeven.. dus om een half uur eerder er voor op te staan is geen optie want als mevrouw nog geen honger heeft dan krijg je er niks in en dwingen doe ik niet..
misschien dat iemand de gouden tip heeft..
scheelt dat ze nogal goed te troosten is met mijn pink maar moet toch iets anders op te verzinnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')