Per vak zei je toch? Nee, grapje. Voor mij zit het er gelukkig op voor dit blok. Moet alleen nog een rapport gaan verdedigen volgende week donderdag...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef Skv het volgende:
Per vak een foto.
Herkansing Politieke Processen en Structuren.
Nog te gaan: Redeneren, Argumenteren en Modelleren en Staatsrecht.
Dit zin mijn aantekeningen, de HC-sheets en een samenvatting van 1 boek.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef fallrite het volgende:
Wat een papierwerkZoveel heb ik doorgaans niet, wel dik boek van honderden bladzijden
![]()
Dit is dan ook een verkapt kijk-mij-eens-leren-die-ene-keer-dat-ik-het-wel-doe topicquote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ik moet leren... denk niet dat ik er nog eens foto's van ga maken om mezelf en jullie lamzakken te vermaken :p
RAM is kut! ben het nu aan het leren!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef Skv het volgende:
Zo, even een disciplinair topic.
Post hier foto's van dat je bezig bent met je tentamens te leren.
Als iedereen nou ff meedoet hieraan, ligt alle spul al klaar van de foto zodat je direct kan leren.
Ook handig, nu hoef je jezelf niet op de flikker te geven als je weer een twee hebt gehaald; je hebt er immers nu toch écht voor geleerd
Per vak een foto.
TS begint.
[afbeelding]
Herkansing Politieke Processen en Structuren.
Nog te gaan: Redeneren, Argumenteren en Modelleren en Staatsrecht.
Jah RAM zuigt echt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:30 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
RAM is kut! ben het nu aan het leren!
dinsdag ochtend tentamen he![]()
word weer nachtwerk, hoop dat die jeurnink eens een makkelijk tentamen geeft
heb jij uitwerkingen?quote:
wat studeer je?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
Belastingrecht
Administratieve Organisatie
Bedrijfsadministratie
en volgende week nog een her Bedrijfsadministratie
leuk zo'n deeltijd-studie
HELP!!![]()
yepzquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat studeer je?
lijkt verdacht veel op mijn studie: Bedrijfseconomie
ik dacht aan accountancyquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat studeer je?
lijkt verdacht veel op mijn studie: Bedrijfseconomie
Merel?quote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef Sport_Life het volgende:
achja verschil moet er zijn he.
overigens heb ik naast marketing deze week nog Frans tentamen, Spaans tentamen, Engels mondeling en Chinees mondeling.
Trouwens, SKV, jij had toch een tijdje terug eens ergens foto's geplaatst van een vriend van je die dronken allerlei spullen uit het raam van een hotel gooide? Was daar toevallig een meisje bij genaamd Merel?. Ik heb een verhaal gehoord dat er verdacht veel op leek!
Hey studeer je MER?quote:Op zondag 2 april 2006 15:42 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Beleid.
[afbeelding]
Algemene Economie
[afbeelding]
Publiekrecht voor Bedrijf en Bestuur.
Nee, dat is HBO toch?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 19:30 schreef Sport_Life het volgende:
Zie ik daar Fok! in je taakbalk staan?.
Amerikaanse boeken, dus haal maar van de 1020 pagina's maar zo'n 750 aan voorbeelden, cases, inleidingen en alles vanaf...quote:Op zondag 2 april 2006 15:53 schreef Skv het volgende:
Alleen voor economie al: 500 + 270 + 250 pagina's.
Plus aantekeningen, oefenopdrachten en nog een Computer-deel.
Dat zijn meestal internationale uitgaven van Amerikaanse boeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef Skv het volgende:
1 boek is engels, daar staat heel groot op 'Not for sale in the United States.
het is binomiale verdeling. Kwam ik laatst ook achterquote:
Op mijn rekenmachine zit een knop BinomCDF, die is voor cumulatieve berekeningen met binominale verdeling hoor..quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
het is binomiale verdeling. Kwam ik laatst ook achterschrok me dood, was er zelf namelijk stellig van overtuigt dat het binominale verdeling was en sprak het tot voor kort ook zo uit.
Krijg je de colleges ook van Hoppe zelf toevallig? Daar wordt het beruchte rode boek nóg saaier van namelijkquote:
ikke ook... vrijdag tentamenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef Drive-r het volgende:
Nog even en ik word gek... 'Wind waves'
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef Kwarkie het volgende:
[..]
het is binomiale verdeling. Kwam ik laatst ook achterschrok me dood, was er zelf namelijk stellig van overtuigt dat het binominale verdeling was en sprak het tot voor kort ook zo uit.
Als je genoeg zelfdicipline hebt is het goed te doen. Vooral veel lezen idd en veelal redelijk saaie droge teksten. Zodra je verderop in de studie een richting hebt gekozen en je je meer bezig kan gaan houden met vakken die in je interessegebied liggen wordt het beter.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef Scepsis het volgende:
Skv, is je studie naast veel leeswerk nog te doen?
Nee, van P-J Klok.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg je de colleges ook van Hoppe zelf toevallig? Daar wordt het beruchte rode boek nóg saaier van namelijk
Thnx voor je reply.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je genoeg zelfdicipline hebt is het goed te doen. Vooral veel lezen idd en veelal redelijk saaie droge teksten. Zodra je verderop in de studie een richting hebt gekozen en je je meer bezig kan gaan houden met vakken die in je interessegebied liggen wordt het beter.
Grappig, waar en van wie?quote:
bewijs:quote:
CT3310 Stromingen in open waterlopen @ TuDquote:
De colleges van Hoppe waren zo mogelijk nog saaier dan die van Nico Groenedijkquote:
Aha, ander vak. Ik doe het vak 'Wind Waves' (zo heet het dus echt) van Holthuijsen, wordt alleen als mondeling gegeven. Het is een vak bij CT, maar ik doe het voor offshore.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
CT3310 Stromingen in open waterlopen @ TuD
Geloof dat ie knakker Labeur heet die het geeft...
waar doe jij het dan?
Dat zijn van die vakken die ik in 3 of 4 keer gehaald hebquote:Op woensdag 5 april 2006 17:51 schreef Skv het volgende:
Beleid maken zal het punt ook niet zijn.
Ben nu bezig met oude tentamens van Alg Eco en dat is echt totaal niet te doen
Man wat moeilijk
Zeker geen Photoshop cursus als je je foto niet kan draaienquote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Er is al 2075 dagen niet in dit topic gepost..
*stoft af*
Nou, hoe studeer jij?
Zo zit ik er deze dag bijtenminste, zo ziet te plek uit waar ik aan het studeren ben!
[ afbeelding ]
Ehm, hij staat hier gewoon goed hoor?quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker geen Photoshop cursus als je je foto niet kan draaien
SPOILER: Hier staat de eerste dus wel gewoon goed?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hier echt niet. Kan geen screen maken helaas. Nou ja kan wel maar kan niet oploaden vanaf tabletquote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, hij staat hier gewoon goed hoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |