alleen als je niet populair bentquote:
Mja, een zware werkweek achter de rug (rond de 68 uur) en gisteren werd ik na 4 uur slaap uit mn nest gebeld door het werk ...quote:
ik ben al weer moe hahaquote:
Ik ben kei niet populair!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende keer lul ik je maar meteen het bed in.
quote:
Ik dacht dat dat al oud nieuws wasquote:
Iemand moet het doen hè?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welk een schaamteloze zelfverheerlijking.
Ik sliepquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef JoeyT het volgende:
En?
There is no "try".quote:
west to tha side 50 cent in tha housequote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
There is no "try".
There is just "do", or "die"![]()
Zeg Yoda, Mokster verleiden is hopelijk iets minder zelfmoord dan de Charge of the Light Brigadequote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
There is no "try".
There is just "do", or "die"![]()
quote:
beter bekend als: zondagquote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik ben brak en heb nergens zin in...![]()
Ga fitnessenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik ben brak en heb nergens zin in...![]()
wat een respect weerquote:
Anthraxx, de meester der gemiste kansenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het winkelcentrum van Rijswijk niet de meest tactische plaats om haar te nemen.
True. Straks naar de meid toe, zal ze leuk vinden, een sjacherijnig, duf, brak vriendje naast haar op de bankquote:
Ja had haar mee kunnen slepen, caveman-style, aan de haren. Ben jij nou een man?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het winkelcentrum van Rijswijk niet de meest tactische plaats om haar te nemen.
Waar spreken we de volgende keer af?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Slappe kutwedstrijd van PSV gezien en naar een gaar concert van een gare bejaarde Duitse Metalzanger geweest en de rest van de avond in een gare kroeg met gare vrienden bier liggen hijsen...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedemiddag allemaal iemand nog iets beleefd dit weekend?
beter dan geen vriendje naast dr op de bank... ze moet maar tevreden zijn met wat ze heeftquote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True. Straks naar de meid toe, zal ze leuk vinden, een sjacherijnig, duf, brak vriendje naast haar op de bank...
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
beter dan geen vriendje naast dr op de bank... ze moet maar tevreden zijn met wat ze heeft
En hoe-heet-ze dan ??quote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik probeer Moks te verleiden.
Twist? Die heeft ook geprobeerd Mokster te verleiden, dus ik zou zeggen dat het gelijk spel is zoverquote:
dat was toch al over... lees je in johquote:
en twist krijg je toch niet los van melismayquote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist? Die heeft ook geprobeerd Mokster te verleiden, dus ik zou zeggen dat het gelijk spel is zover.
Ze had toevallig wel speciaal een rokje voor me aangetrokken!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
en twist krijg je toch niet los van melismay
Er zitten hotels genoeg in de buurt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar spreken we de volgende keer af?
Wij hebben een vrije relatie ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
en twist krijg je toch niet los van melismay
dan weet ik wel wie er daar de broek aanheeftquote:Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze had toevallig wel speciaal een rokje voor me aangetrokken!
GF?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan weet ik wel wie er daar de broek aanheeft
Wij dragen gewoon allebei rokjes!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan weet ik wel wie er daar de broek aanheeft
Dan heb ik dat gemist, maar ik niet tig topics teruglezen . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef nixxx het volgende:
dat was toch al over... lees je in joh
Mokster is ondertussen al een streepje op m'n bedrand hoor. Annie heeft wat in te halen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist? Die heeft ook geprobeerd Mokster te verleiden, dus ik zou zeggen dat het gelijk spel is zover.
quote:
En Ik wilde het nog voorzichtig brengen...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mokster is ondertussen al een streepje op m'n bedrand hoor. Annie heeft wat in te halen.
Wat een timing!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mokster is ondertussen al een streepje op m'n bedrand hoor. Annie heeft wat in te halen.
Pics!! Pics!!quote:
quote:
Ik was ook net mijn lijstje aan het bijwerken...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik denk dat ik al weet hoe melismays bed zo wankel komt...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegen hoge betaling zal ik eens zien wat ik kan regelenquote:
Er ligt hier nog wel 14 cent naast mijn toetsenbord, genoeg?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Tegen hoge betaling zal ik eens zien wat ik kan regelen![]()
Helaas!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel 14 cent naast mijn toetsenbord, genoeg?
gelukkig geen 50 ct... kutrappersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel 14 cent naast mijn toetsenbord, genoeg?
nog erger: mannetjes van 40 die alleen uit gaan, denken dat ze 50ct zijn en ook zo'n vreselijk hoofddoekje op hebben, en dan vreselijk smerig aan je proberen te zittenquote:
yummie... vreselijk smerig aan mensen zittenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
Waar ga jij in godsnaam uit!?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog erger: mannetjes van 40 die alleen uit gaan, denken dat ze 50ct zijn en ook zo'n vreselijk hoofddoekje op hebben, en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
aaaargh
juk juk juk juk
Wat dan ook de reden is dat ze 40 zijn en alleen uitgaanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
in een kroeg genaamt brandpuntquote:
Jij bent ook zo'n hockeymeisje?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in een kroeg genaamt brandpunt
er komen nogal wat hockeymeisjes
en hockeymeisjes zijn voor viezen mannen wat stroop is voor een vlieg geloof ik haha
wheheheheheeeeeeeeee marcquote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in een kroeg genaamt brandpunt
er komen nogal wat hockeymeisjes
en hockeymeisjes zijn voor viezen mannen wat stroop is voor een vlieg geloof ik haha
Hey! Niets tegen mij hè?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog erger: mannetjes van 40 die alleen uit gaan, denken dat ze 50ct zijn en ook zo'n vreselijk hoofddoekje op hebben, en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
Na flink wat drank is bijna geen enkele kerel nog kieskeurig.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:35 schreef melismay het volgende:
Ow, en in zulke kroegen is volgens mij alles wat vrouwelijk is als stroop voor de vliegen
Daar heb je dan ook wel weer een puntquote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Na flink wat drank is bijna geen enkele kerel nog kieskeurig.
Behalve ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
vind ze zoiezo niet de meest kieskeurige soort op aarde....quote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jouw hele leven is uitzondering troef.quote:
Lekker bekrompen dus...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
ik was een hockeymeisje
tot dat bleek dat die rokjes mij ook wel wat doen en nu word ik niet meer zo gewaardeerd in mijn kleine dorpje en dus ook niet op de kleine hockeyclub dus ben er maar mee gestopt haha
Er zijn niet zo veel andere soorten. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ze zoiezo niet de meest kieskeurige soort op aarde....
Mooi hè?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jouw hele leven is uitzondering troef.
ja beetje een vervelende eigenschap van kleine dorpjesquote:
Uiteraard! Ik kan rokjes ook enorm waarderen!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja beetje een vervelende eigenschap van kleine dorpjes
(naja hoop dat je het dorpje bedoelde en niet mijmaar daar ga ik maar even van uit haha)
Het is iets waar je trots op mag zijn.quote:
ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik kan rokjes ook enorm waarderen!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ze zoiezo niet de meest kieskeurige soort op aarde....
haha ik zeg toch ook niet dat het slecht is om niet zo kieskeurig te zijn? was maar een onpartijdige observatiequote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel andere soorten. Dat scheelt.
Offtopic: Waarom gebruik jij hetzelfde icoon als HP22?quote:
Ik hoop dat je niet gestopt bent met rokjes leuk te vinden?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
tot dat bleek dat die rokjes mij ook wel wat doen en nu word ik niet meer zo gewaardeerd in mijn kleine dorpje en dus ook niet op de kleine hockeyclub dus ben er maar mee gestopt haha
Offtopicquote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Offtopic: Waarom gebruik jij hetzelfde icoon als HP22?
Ik zou niet durven... En voel me zeer gevleidquote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
en ik hoop dat ik hier niet om gestenigd ga worden, maar mokster jou fotos zijn ook erg te waarderen
neej tuurlijk nietquote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet gestopt bent met rokjes leuk te vinden?![]()
Net op fok, en nu al de goede houding!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik zeg toch ook niet dat het slecht is om niet zo kieskeurig te zijn? was maar een onpartijdige observatie
en ik hoop dat ik hier niet om gestenigd ga worden, maar mokster jou fotos zijn ook erg te waarderen
Ik vraag het me soms ook wel eens afquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe kunnen mensen rokjes niet leuk vinden?
of beter gezegt meisjes in rokjes
achter aan aansluiten in de rij liefie_quote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Is er een topic in SC dan ?quote:
Mijn hart is gebroken.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mrrrrrauw!quote:
he verdoriequote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
achter aan aansluiten in de rij liefie_![]()
mijquote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
wie kan ik omkopen om voorgetrokken te worden?
![]()
Moks zelf waarschijnlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
![]()
Mij! Voor een zonvakantie en een kampeervakantie, voor 2 personen graag...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
![]()
Ze zijn meestal van korte duur en wederkerend.quote:
kamperen?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Mij! Voor een zonvakantie en een kampeervakantie, voor 2 personen graag...
Owja, jij bent niet uitgenodigd
quote:
Moeten er wel een paar mooie benen onder zitten iigquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet
hoe kunnen mensen rokjes niet leuk vinden?
of beter gezegt meisjes in rokjes
Well duh! Anders vroeg ik het toch niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kamperen?
doen mensen dat nog tegenwoordig?
! hahaha!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, zo'n goed idee had ik dan weer niet.
ik hoopte dat het was om mij te shokerenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Well duh! Anders vroeg ik het toch niet!
Je bent niet de enige die daar zo over denkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef MissMSX het volgende:
Moeten er wel een paar mooie benen onder zitten iig
QyRoZ.quote:
Van die lelijke eiland-inteelt Japanse schoolmeisjesbenenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:00 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van die lelijke eiland-inteelt Japanse schoolmeisjesbenen
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef MissMSX het volgende:
Van die lelijke eiland-inteelt Japanse schoolmeisjesbenen
Kamperenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Well duh! Anders vroeg ik het toch niet!
tsk... zomers een mooi kort rokje staat je ook wel.. en als je je daarin niet prettig voelt kun je ook een lange wikkelrok aan ofzo.. er is keuze zatquote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef melismay het volgende:
Ik kan alleen in de winter rokjes aanDan kan je tenminste panty's dragen
whoei een medestander!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Nooit gesnapt wat daar leuk aan is![]()
Bert Visscher - Kamperen...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
Kamperen![]()
keigaaf man.. het liefst een langere trektocht te voet door de wildernis.. in canada ofzo.. lijkt me superrrr!!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Schatje, luister, ik word niet bruin.. dan is het geen gezichtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk... zomers een mooi kort rokje staat je ook wel.. en als je je daarin niet prettig voelt kun je ook een lange wikkelrok aan ofzo.. er is keuze zat
Mensen moeten doen wat ze zelf willen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei een medestander!
had gehoopt dat het ook al zo'n beetje uitgestorven was... of aan het uitsterven is
jammer
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Kan er wel om lachenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bert Visscher - Kamperen...
(erg herkenbaar in ieder geval)
Ik heb nog nooit gekampeerd, maar ik ga wel, met Twist, van de zomer... En ik heb er nog zin in ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
nou, daarom, dan kun je een lange rok aan doen.. dat kan ook heel vrouwelijk e sexy staanquote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Schatje, luister, ik word niet bruin.. dan is het geen gezicht
Zoals als youp ooit zei: Het hele jaar hard werken om vervolgens twee weken te doen als of je dakloos bentquote:
Leuk geprobeerd nixxxquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou, daarom, dan kun je een lange rok aan doen.. dat kan ook heel vrouwelijk e sexy staan
whaha das ook weer waarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen moeten doen wat ze zelf willen.
Ik heb het liefst dat het merendeel van de mensen gaat kamperen
Dan zijn de hotels een stuk leuker![]()
Tot nu toe één keer gedaan en het is allemaal erg slecht bevallenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
Kan er wel om lachen![]()
Maar niet herkenbaar aangezien ik niet aan kamperen doe![]()
Ook in europa zijn er prima plekken te vindenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha das ook weer waar
tip: neem geen hotel in europa dat scheelt al een hoop
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zoals als youp ooit zei: Het hele jaar hard werken om vervolgens twee weken te doen als of je dakloos bent![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef liefie_ het volgende:
tip: neem geen hotel in europa dat scheelt al een hoop
Ook nog in nederland?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tot nu toe één keer gedaan en het is allemaal erg slecht bevallen
Was geen poging ofzoquote:
Sommige mensen zijn met heel weinig al tevreden.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ook nog in nederland?![]()
Nog iets wat ik niet snapOp vakantie in nederland
![]()
dat de hotels/resorts buiten europa (bv azie) een stuk anders zijn als die binnen europaquote:
Het liefste zo dicht mogelijk bij huis.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt m'n piet meegenomen in de OP!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:47 schreef ThunderChild het volgende:
Tja, als je natuurlijk de boel dichtgooit . . .![]()
Zolang je de kerktoren van je eigen woonplaats maar blijft zien...quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
keigaaf man.. het liefst een langere trektocht te voet door de wildernis.. in canada ofzo.. lijkt me superrrr!!
In welk opzicht anders?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat de hotels/resorts buiten europa (bv azie) een stuk anders zijn als die binnen europa
Gelukkig heeft mijn woonplaats tegenwoordig een hoge kerktoren.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zolang je de kerktoren van je eigen woonplaats maar blijft zien...
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef AirwiN het volgende:
Bankroet! Maar wel een berg nieuwe kleding!![]()
Hallo!![]()
Wil jij met mij door Scandinavie trekken?quote:
ik zeg niet dat ze hier niet mooi of gevarieerd kunnen zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
In welk opzicht anders?
Binnen Europa zijn heel veel mooie/gevarieerde vakantie bestemmingen te vinden.
ja dat wou ik 2 jaar geleden doenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wil jij met mij door Scandinavie trekken?
ook een paar keer gedaan met stedentrips van een weekend/midweek.. erg tof 14.gifquote:Op zondag 22 januari 2006 17:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb de afgelopen vakanties in hostels gezeten, ook gezellig. Je kan nog een beetje liggen en het is altijd gezellig tussen mensen van andere nationaliteiten.
Iemandgeinteresseerd in een vakantie naar Japan? Ik heb nog een ticket over!quote:
Dat wil ik wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij missmsx en ikquote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat wou ik 2 jaar geleden doen
helemaal door naar st petersburg maar niemand wil met me mee
te koud en te saai zeggen ze
maar niet kamperen dan maja dat maakt ook niet uit
Ik haak ook ff afquote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nu twee keer gedaan, 1x in Barcelona en 1x in Budapest. Kost geen kont, je kan je zelfs af en toe nog een keer douchen en lekker midden in de stad.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook een paar keer gedaan met stedentrips van een weekend/midweek.. erg tof 14.gif
ook altijd jongere mensen etc.. lekker feesten, beter dan die suffe hotels
Die zie je niet gauw over het hoofdquote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig heeft mijn woonplaats tegenwoordig een hoge kerktoren.
St Petersburg is wel een erg mooie stad. Zeggen ze.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over een stel wereldvreemde mensen. Friezen...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die zie je niet gauw over het hoofd
Mooi voorbeeld is trouwens Harlingen. Daar is een camping aan de rand van het dorp welke eigenlijk uitsluitend wordt bevolkt door inwoners van die plaats.
ik moet nog ergens zo'n legerslaapzak op de kop zien te tikken.. liefst goedkopie tweedehands.. en een berghaus vulcan rugzak.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wil ik wel ja
Heb net een nieuwe slaapzak die ik dan mooi kan uitproberen
Nu alleen nog een tentje
wahaahahaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die zie je niet gauw over het hoofd
Mooi voorbeeld is trouwens Harlingen. Daar is een camping aan de rand van het dorp welke eigenlijk uitsluitend wordt bevolkt door inwoners van die plaats.
Harlingen?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wahaahaha
nou sorry maar dat gaat er bij mij dus echt totaaaaal niet in!
Welkom bij de club . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn hart is gebroken.
Het klinkt inderdaad heel ongeloofwaardig, maar helaas...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
wahaahaha
nou sorry maar dat gaat er bij mij dus echt totaaaaal niet in!
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Harlingen?
Zo groot is het niet.
Wie weet past het
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Harlingen?
Zo groot is het niet.
Wie weet past het
Kun je thuis even gaan eten, want dat is zo gemakkelijk,quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef MSXUser het volgende:
En douchen. En slapen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kun je thuis even gaan eten, want dat is zo gemakkelijk,.
Doet het auw?quote:
waarom niet op vakantie gaan in NL dan? Ik zou het niet erg vinden, net of ik heel nederland kenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Over 6 jaar, okquote:Op zondag 22 januari 2006 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan rij ik wel heen en weer die dagquote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
waarom niet op vakantie gaan in NL dan? Ik zou het niet erg vinden, net of ik heel nederland ken![]()
quote:
T is weekend, dan kan dat toch helemaal nietquote:
Het zou bij mij niet echt een vakantie sfeer opwekken, alles vlak enzo. Bovendien kun je prima een dagje ergens naar toe binnen Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
waarom niet op vakantie gaan in NL dan? Ik zou het niet erg vinden, net of ik heel nederland ken![]()
Nou ja een weekendje dan.. Ik kan niet alles in limburg zien in een dag hoor, of op texel. Maar nou ben ik daar al eens geweest en een tweede keer zou ik dan ook weer niet doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan rij ik wel heen en weer die dag
Op vakantie![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:27 schreef nixxx het volgende:
[..]MissMSX ja! jij mag niet met mij trekken!
Da's 's zomers ook Nederland, maar dan wat warmer en er zijn bergenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:27 schreef GF het volgende:
Ik bleef vorige zomer ook gewoon in NL. Dit jaar ws ook. Of ik moet geld genoeg hebben voor Frankrijk/Spanje.
Ik heb zo'n mummie-slaapzak. lekker lichtgewicht. Die legerdingen wegen altijd zo veelquote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik moet nog ergens zo'n legerslaapzak op de kop zien te tikken.. liefst goedkopie tweedehands.. en een berghaus vulcan rugzak.
Waar gaat het heen?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik ga over een maandje gewoon naar Engeland
Mja, okquote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Da's 's zomers ook Nederland, maar dan wat warmer en er zijn bergen
Ik wil er geen eens overnachtenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nou ja een weekendje dan.. Ik kan niet alles in limburg zien in een dag hoor, of op texel. Maar nou ben ik daar al eens geweest en een tweede keer zou ik dan ook weer niet doen.
Ik ga over een maandje gewoon naar Engeland
Trier is mooi in elk gevalquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga dit jaar iig naar Trier, Luxemburg en nog een stad. Weet alleen nog niet wat die derde zijn gaat
maar met zo'n legerslaapzak met goretex buitenhoes hoef je niet eens een tent op te zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mummie-slaapzak. lekker lichtgewicht. Die legerdingen wegen altijd zo veel
Goeie rugtas heb ik ook al.
[afbeelding]
Ik ga gewoon op visite bij mn opa maar het klinkt altijd leuk als ik zeg dat ik op vakantie gaquote:
Whehhe, daar mag je toch ook een vakantie van makenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op visite bij mn opa maar het klinkt altijd leuk als ik zeg dat ik op vakantie ga![]()
Ik ken het daar al een beetje, vlak bij trier heb je Saarburg, daar wil ik ook weer eens goed een dag rondlopen. Trier zelf is ook zat moois te vinden. Ga ik me helemaal niet vervelen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Trier is mooi in elk geval. Langs de mozel is genoeg te vinden, al zijn dat wel klei8ne plaatsjes.
Ik heb 2 jaar geleden een paar dagen in Bernkastel gezeten.
Nadelen vind ik dat je niet kan uitslapen. Althans, ik kan dat niet. Waardoor je veel te vroeg op bent en uit verveling nog voor de middag begint te zuipen. Best slopend als je dat een paar dagen doetquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef PimpShaggy het volgende:
Kamperen is gaaf!
Je moet wel op een goede camping zitten, mooi weer hebben (droog bijvoorbeeld) en leuke mensen. Dan kunnen er leuke dingen gebeuren.....
Ik wil toch wel graag een tent om me heen hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar met zo'n legerslaapzak met goretex buitenhoes hoef je niet eens een tent op te zetten
Je kan ook zorgen dat je wel wat te doen hebt als je ergens benquote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef GF het volgende:
[..]
Nadelen vind ik dat je niet kan uitslapen. Althans, ik kan dat niet. Waardoor je veel te vroeg op bent en uit verveling nog voor de middag begint te zuipen. Best slopend als je dat een paar dagen doet
Dat doe ik ook wel hoor. Hele week alleen met mn opa en stiefoma opgescheept te zitten is ook weer zo leuk niet. Maar het gebied daar opzich heb ik al vaak genoeg gezien, dus het is niet echt dat ik het oh zo leuk vind in Engeland. Mooi is het wel daarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Whehhe, daar mag je toch ook een vakantie van maken.
Dan neem je toch hun auto en ga je wat verder weg?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel hoor. Hele week alleen met mn opa en stiefoma opgescheept te zitten is ook weer zo leuk niet. Maar het gebied daar opzich heb ik al vaak genoeg gezien, dus het is niet echt dat ik het oh zo leuk vind in Engeland. Mooi is het wel daar
Uhuh.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan ook zorgen dat je wel wat te doen hebt als je ergens ben
Dus idd eens wat mooie dingen bezichtingen ofzo.
ik denk dat jij me heel goed kunt helpen om een fikse tent op te zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag een tent om me heen hebben
Oh ja, jij gaat natuurlijk voor het zuipenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh.
Had wel een gitaar bij me, en we voetbalden + strand. Maar toch
Subtielquote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij me heel goed kunt helpen om een fikse tent op te zetten
Ja, ik heb jarenlange tentopzetervaringquote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij me heel goed kunt helpen om een fikse tent op te zetten
grapjasquote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je toch hun auto en ga je wat verder weg?
Voor een groot deel wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, jij gaat natuurlijk voor het zuipen
echt.. ik ben alleen zo op fok hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, ik heb jarenlange tentopzetervaring
jij bent nog jong... dan is dat alleen maar naturlijkquote:
Je kunt 't niet meer goed pratenquote:
Waarom de 'quote:
buiten het feit dat alles wat je aan kan rijden daar ik dat allemaal ook al gezien heb, betwijfel ik ten zeerste of ik een van hun auto's mee ga krijgen. Aangezien ik en nog nooit links heb gereden en het stuur ook nog is aan de verkeerde kant zit.quote:
Dat is eitjequote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
buiten het feit dat alles wat je aan kan rijden daar ik dat allemaal ook al gezien heb, betwijfel ik ten zeerste of ik een van hun auto's mee ga krijgen. Aangezien ik en nog nooit links heb gereden en het stuur ook nog is aan de verkeerde kant zit.
[offtopic] Dankjewel voor je-weet-welquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is eitje
Ff wennen maar daarna pook je er zo mee weg
ik voel me nu net een mannelijke moksterquote:
Even oefenen dan, je kan gewoon autorijden, dus daar moet dat ook lukken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
buiten het feit dat alles wat je aan kan rijden daar ik dat allemaal ook al gezien heb, betwijfel ik ten zeerste of ik een van hun auto's mee ga krijgen. Aangezien ik en nog nooit links heb gereden en het stuur ook nog is aan de verkeerde kant zit.
Ach ik laat me wel gewoon rondrijden daarquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is eitje
Ff wennen maar daarna pook je er zo mee weg
NPquote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[offtopic] Dankjewel voor je-weet-wel
vergeet vooral de genante fotos nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef GF het volgende:
Ja, maar op zich is zo'n zuip-vakantie ook best kansloos
Maar goed, we hebben lol en verhalen die je jaren later nog kan vertellen![]()
Mokkerquote:Op zondag 22 januari 2006 17:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik voel me nu net een mannelijke mokster
De hoofdfoto van m'n fobo is daar gemaakt. Zo heb ik overdag daar de hele week gelopenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
vergeet vooral de genante fotos niet!!! dronken mensen zijn echt de beste fotomodellen
quote:
Mja... ik heb ergens een mooie foto dat ik 'snachts in alleen een zwembroek met een volslagen debiele gezichtsuitdrukking en kei-verbrand een fles whisky leeggiet in een glasquote:Op zondag 22 januari 2006 17:51 schreef GF het volgende:
De hoofdfoto van m'n fobo is daar gemaakt. Zo heb ik overdag daar de hele week gelopenNa de eerste dag konden we niet eens meer normaal naar de WC zonder dat een groepje stond met 'hey dat zijn toch die 2 die..'
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja... ik heb ergens een mooie foto dat ik 'snachts in alleen een zwembroek met een volslagen debiele gezichtsuitdrukking en kei-verbrand een fles whisky leeggiet in een glasEn een vriend van me met zijn plastic tasje vol kots ergens bij een tolhuisje s nachts.. .. nou ja.. de lijst gaat maar door !
Ben ik blij dat ik dat soort vakanties nooit gedaan hebquote:Op zondag 22 januari 2006 17:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja... ik heb ergens een mooie foto dat ik 'snachts in alleen een zwembroek met een volslagen debiele gezichtsuitdrukking en kei-verbrand een fles whisky leeggiet in een glasEn een vriend van me met zijn plastic tasje vol kots ergens bij een tolhuisje s nachts.. .. nou ja.. de lijst gaat maar door !
Scannerquote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef nixxx het volgende:
gelukkig zijn sommige van die fotos nog voor het digitale tijdperk en zijn de negatieven + afdrukken in mijn bezit![]()
En?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef JoeyT het volgende:
Soms lijkt t me zooo heerlijk om gewoon geen vriendin te hebben... Gevoelens zijn vermoeiend... Iemand missen is gaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben zooo chago
Heb je goed gedaan! Vier rijlessen en dan al een vluchtauto besturen!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef GF het volgende:
Onbekenden blazen pinautomaat op
Voor m'n deur
En dan had je ook meteen de Claire-look-a-like de JoeyT behandeling kunnen geven!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef JoeyT het volgende:
Soms lijkt t me zooo heerlijk om gewoon geen vriendin te hebben... Gevoelens zijn vermoeiend... Iemand missen is gaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ben zooo chago
Dankquote:Op zondag 22 januari 2006 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan! Vier rijlessen en dan al een vluchtauto besturen!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat soort vakanties nooit gedaan heb![]()
Dat kan sowieso nog... Maar ook daar heb ik nu totaal geen zin in...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan had je ook meteen de Claire-look-a-like de JoeyT behandeling kunnen geven!![]()
Ja gister, maar gister is verledentijd en telt dus niet meerquote:
waarom heb ik het idee, dat ik nooit en te nimmer ook maar 1 post van je serieus kan nemen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat kan sowieso nog... Maar ook daar heb ik nu totaal geen zin in...
Kortom: T leven zuigt
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Omdat FOK! er niet is onm serieus te nemen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee, dat ik nooit en te nimmer ook maar 1 post van je serieus kan nemen?
Voor foto's van de damesteams hou ik me van harte aanbevolen!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog![]()
Wij gingen een keer of 5 per jaar op hockeytoernooi, zelfde effect alleen wat meer verspreid over een paar maanden![]()
Misschien staat er wat interessants tussenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef AirwiN het volgende:
Voor foto's van de damesteams hou ik me van harte aanbevolen!![]()
Met sommige mensen wel, met sommige mensen nietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:09 schreef JoeyT het volgende:
Omdat FOK! er niet is onm serieus te nemen?
Ja.. soms welquote:Maar dat t leven zuigt was trws wel serieus
Vertel!!!quote:
Er is gisteren een bejaarde doodgereden, voor mn deur.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef GF het volgende:
Onbekenden blazen pinautomaat op
Voor m'n deur
ow het gaat nu juist heel goed met me hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vertel!!!
ik voel me altijd beter als t slechter gaat met anderen
T vervelende is dat dat nog de waarheid is ook![]()
Jammerquote:Op zondag 22 januari 2006 18:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow het gaat nu juist heel goed met me hoor... sorry ...
komende week een date, bijna klaar met studie, misschien ook al uitzicht op een baan
prive Q.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef QyRoZ het volgende:
Date met een fok!ster, nixxx?
maar ik ben wel verkouden nuquote:
Nee daar w8 ik nog ff mee... Volg week vrijdag voel ik me weer lekkerquote:
Neejquote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar ik ben wel verkouden nu... misschien vrolijkt dat je op
prive? dan moet je het hier ook niet vertellen.. nu moet je meer vertellen, al is het alleen maar welke dag en wat en hoe en wie en ga zo maar doorquote:
Moet? moet?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
prive? dan moet je het hier ook niet vertellen.. nu moet je meer vertellen, al is het alleen maar welke dag en wat en hoe en wie en ga zo maar door
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
prive? dan moet je het hier ook niet vertellen.. nu moet je meer vertellen, al is het alleen maar welke dag en wat en hoe en wie en ga zo maar door
Preciesquote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al aan het bier.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef GF het volgende:
Bier moet.
Ik heb niet eens door dat ik dat zo neerzetquote:
wijn moet!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef GF het volgende:
Bier moet.
ok, wil je dan wat vertellen over je bijna mogelijke baan? of is dat ook prive?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..].. was alleen maar om joey in de put te praten.. en verder is het prive
Ik geloofde tochal niet dat je een date hebt, dus heeft niet geholpenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..].. was alleen maar om joey in de put te praten.. en verder is het prive
das via een vriendin die dezelfde studie heeft gedaan, maar dan wat snellerquote:Op zondag 22 januari 2006 18:38 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ok, wil je dan wat vertellen over je bijna mogelijke baan? of is dat ook prive?
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jij hebt dus een date met een andere vent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |