alleen als je niet populair bentquote:
Mja, een zware werkweek achter de rug (rond de 68 uur) en gisteren werd ik na 4 uur slaap uit mn nest gebeld door het werk ...quote:
ik ben al weer moe hahaquote:
Ik ben kei niet populair!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgende keer lul ik je maar meteen het bed in.
quote:
Ik dacht dat dat al oud nieuws wasquote:
Iemand moet het doen hè?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welk een schaamteloze zelfverheerlijking.
Ik sliepquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef JoeyT het volgende:
En?
There is no "try".quote:
west to tha side 50 cent in tha housequote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
There is no "try".
There is just "do", or "die"![]()
Zeg Yoda, Mokster verleiden is hopelijk iets minder zelfmoord dan de Charge of the Light Brigadequote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
There is no "try".
There is just "do", or "die"![]()
quote:
beter bekend als: zondagquote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik ben brak en heb nergens zin in...![]()
Ga fitnessenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik ben brak en heb nergens zin in...![]()
wat een respect weerquote:
Anthraxx, de meester der gemiste kansenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het winkelcentrum van Rijswijk niet de meest tactische plaats om haar te nemen.
True. Straks naar de meid toe, zal ze leuk vinden, een sjacherijnig, duf, brak vriendje naast haar op de bankquote:
Ja had haar mee kunnen slepen, caveman-style, aan de haren. Ben jij nou een man?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het winkelcentrum van Rijswijk niet de meest tactische plaats om haar te nemen.
Waar spreken we de volgende keer af?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Slappe kutwedstrijd van PSV gezien en naar een gaar concert van een gare bejaarde Duitse Metalzanger geweest en de rest van de avond in een gare kroeg met gare vrienden bier liggen hijsen...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedemiddag allemaal iemand nog iets beleefd dit weekend?
beter dan geen vriendje naast dr op de bank... ze moet maar tevreden zijn met wat ze heeftquote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
True. Straks naar de meid toe, zal ze leuk vinden, een sjacherijnig, duf, brak vriendje naast haar op de bank...
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
beter dan geen vriendje naast dr op de bank... ze moet maar tevreden zijn met wat ze heeft
En hoe-heet-ze dan ??quote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik probeer Moks te verleiden.
Twist? Die heeft ook geprobeerd Mokster te verleiden, dus ik zou zeggen dat het gelijk spel is zoverquote:
dat was toch al over... lees je in johquote:
en twist krijg je toch niet los van melismayquote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist? Die heeft ook geprobeerd Mokster te verleiden, dus ik zou zeggen dat het gelijk spel is zover.
Ze had toevallig wel speciaal een rokje voor me aangetrokken!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
en twist krijg je toch niet los van melismay
Er zitten hotels genoeg in de buurt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar spreken we de volgende keer af?
Wij hebben een vrije relatie ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
en twist krijg je toch niet los van melismay
dan weet ik wel wie er daar de broek aanheeftquote:Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze had toevallig wel speciaal een rokje voor me aangetrokken!
GF?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan weet ik wel wie er daar de broek aanheeft
Wij dragen gewoon allebei rokjes!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan weet ik wel wie er daar de broek aanheeft
Dan heb ik dat gemist, maar ik niet tig topics teruglezen . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef nixxx het volgende:
dat was toch al over... lees je in joh
Mokster is ondertussen al een streepje op m'n bedrand hoor. Annie heeft wat in te halen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist? Die heeft ook geprobeerd Mokster te verleiden, dus ik zou zeggen dat het gelijk spel is zover.
quote:
En Ik wilde het nog voorzichtig brengen...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mokster is ondertussen al een streepje op m'n bedrand hoor. Annie heeft wat in te halen.
Wat een timing!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mokster is ondertussen al een streepje op m'n bedrand hoor. Annie heeft wat in te halen.
Pics!! Pics!!quote:
quote:
Ik was ook net mijn lijstje aan het bijwerken...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik denk dat ik al weet hoe melismays bed zo wankel komt...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegen hoge betaling zal ik eens zien wat ik kan regelenquote:
Er ligt hier nog wel 14 cent naast mijn toetsenbord, genoeg?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Tegen hoge betaling zal ik eens zien wat ik kan regelen![]()
Helaas!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel 14 cent naast mijn toetsenbord, genoeg?
gelukkig geen 50 ct... kutrappersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel 14 cent naast mijn toetsenbord, genoeg?
nog erger: mannetjes van 40 die alleen uit gaan, denken dat ze 50ct zijn en ook zo'n vreselijk hoofddoekje op hebben, en dan vreselijk smerig aan je proberen te zittenquote:
yummie... vreselijk smerig aan mensen zittenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
Waar ga jij in godsnaam uit!?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog erger: mannetjes van 40 die alleen uit gaan, denken dat ze 50ct zijn en ook zo'n vreselijk hoofddoekje op hebben, en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
aaaargh
juk juk juk juk
Wat dan ook de reden is dat ze 40 zijn en alleen uitgaanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
in een kroeg genaamt brandpuntquote:
Jij bent ook zo'n hockeymeisje?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in een kroeg genaamt brandpunt
er komen nogal wat hockeymeisjes
en hockeymeisjes zijn voor viezen mannen wat stroop is voor een vlieg geloof ik haha
wheheheheheeeeeeeeee marcquote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in een kroeg genaamt brandpunt
er komen nogal wat hockeymeisjes
en hockeymeisjes zijn voor viezen mannen wat stroop is voor een vlieg geloof ik haha
Hey! Niets tegen mij hè?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog erger: mannetjes van 40 die alleen uit gaan, denken dat ze 50ct zijn en ook zo'n vreselijk hoofddoekje op hebben, en dan vreselijk smerig aan je proberen te zitten
Na flink wat drank is bijna geen enkele kerel nog kieskeurig.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:35 schreef melismay het volgende:
Ow, en in zulke kroegen is volgens mij alles wat vrouwelijk is als stroop voor de vliegen
Daar heb je dan ook wel weer een puntquote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Na flink wat drank is bijna geen enkele kerel nog kieskeurig.
Behalve ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
vind ze zoiezo niet de meest kieskeurige soort op aarde....quote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jouw hele leven is uitzondering troef.quote:
Lekker bekrompen dus...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
ik was een hockeymeisje
tot dat bleek dat die rokjes mij ook wel wat doen en nu word ik niet meer zo gewaardeerd in mijn kleine dorpje en dus ook niet op de kleine hockeyclub dus ben er maar mee gestopt haha
Er zijn niet zo veel andere soorten. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ze zoiezo niet de meest kieskeurige soort op aarde....
Mooi hè?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jouw hele leven is uitzondering troef.
ja beetje een vervelende eigenschap van kleine dorpjesquote:
Uiteraard! Ik kan rokjes ook enorm waarderen!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja beetje een vervelende eigenschap van kleine dorpjes
(naja hoop dat je het dorpje bedoelde en niet mijmaar daar ga ik maar even van uit haha)
Het is iets waar je trots op mag zijn.quote:
ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik kan rokjes ook enorm waarderen!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind ze zoiezo niet de meest kieskeurige soort op aarde....
haha ik zeg toch ook niet dat het slecht is om niet zo kieskeurig te zijn? was maar een onpartijdige observatiequote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel andere soorten. Dat scheelt.
Offtopic: Waarom gebruik jij hetzelfde icoon als HP22?quote:
Ik hoop dat je niet gestopt bent met rokjes leuk te vinden?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
tot dat bleek dat die rokjes mij ook wel wat doen en nu word ik niet meer zo gewaardeerd in mijn kleine dorpje en dus ook niet op de kleine hockeyclub dus ben er maar mee gestopt haha
Offtopicquote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Offtopic: Waarom gebruik jij hetzelfde icoon als HP22?
Ik zou niet durven... En voel me zeer gevleidquote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
en ik hoop dat ik hier niet om gestenigd ga worden, maar mokster jou fotos zijn ook erg te waarderen
neej tuurlijk nietquote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet gestopt bent met rokjes leuk te vinden?![]()
Net op fok, en nu al de goede houding!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik zeg toch ook niet dat het slecht is om niet zo kieskeurig te zijn? was maar een onpartijdige observatie
en ik hoop dat ik hier niet om gestenigd ga worden, maar mokster jou fotos zijn ook erg te waarderen
Ik vraag het me soms ook wel eens afquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe kunnen mensen rokjes niet leuk vinden?
of beter gezegt meisjes in rokjes
achter aan aansluiten in de rij liefie_quote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Is er een topic in SC dan ?quote:
Mijn hart is gebroken.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mrrrrrauw!quote:
he verdoriequote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
achter aan aansluiten in de rij liefie_![]()
mijquote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
wie kan ik omkopen om voorgetrokken te worden?
![]()
Moks zelf waarschijnlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
![]()
Mij! Voor een zonvakantie en een kampeervakantie, voor 2 personen graag...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
![]()
Ze zijn meestal van korte duur en wederkerend.quote:
kamperen?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Mij! Voor een zonvakantie en een kampeervakantie, voor 2 personen graag...
Owja, jij bent niet uitgenodigd
quote:
Moeten er wel een paar mooie benen onder zitten iigquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet
hoe kunnen mensen rokjes niet leuk vinden?
of beter gezegt meisjes in rokjes
Well duh! Anders vroeg ik het toch niet!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kamperen?
doen mensen dat nog tegenwoordig?
! hahaha!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
, zo'n goed idee had ik dan weer niet.
ik hoopte dat het was om mij te shokerenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Well duh! Anders vroeg ik het toch niet!
Je bent niet de enige die daar zo over denkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef MissMSX het volgende:
Moeten er wel een paar mooie benen onder zitten iig
QyRoZ.quote:
Van die lelijke eiland-inteelt Japanse schoolmeisjesbenenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:00 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van die lelijke eiland-inteelt Japanse schoolmeisjesbenen
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef MissMSX het volgende:
Van die lelijke eiland-inteelt Japanse schoolmeisjesbenen
Kamperenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Well duh! Anders vroeg ik het toch niet!
tsk... zomers een mooi kort rokje staat je ook wel.. en als je je daarin niet prettig voelt kun je ook een lange wikkelrok aan ofzo.. er is keuze zatquote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef melismay het volgende:
Ik kan alleen in de winter rokjes aanDan kan je tenminste panty's dragen
whoei een medestander!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Nooit gesnapt wat daar leuk aan is![]()
Bert Visscher - Kamperen...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
Kamperen![]()
keigaaf man.. het liefst een langere trektocht te voet door de wildernis.. in canada ofzo.. lijkt me superrrr!!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Schatje, luister, ik word niet bruin.. dan is het geen gezichtquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsk... zomers een mooi kort rokje staat je ook wel.. en als je je daarin niet prettig voelt kun je ook een lange wikkelrok aan ofzo.. er is keuze zat
Mensen moeten doen wat ze zelf willen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei een medestander!
had gehoopt dat het ook al zo'n beetje uitgestorven was... of aan het uitsterven is
jammer
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Kan er wel om lachenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bert Visscher - Kamperen...
(erg herkenbaar in ieder geval)
Ik heb nog nooit gekampeerd, maar ik ga wel, met Twist, van de zomer... En ik heb er nog zin in ook!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kamperen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |