Bek houden jijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een vergelijking![]()
Ga je schamen![]()
Nauw zeg dat kan ook wel wat minderquote:
Ja, was wel spannend. Ze waren natuurlijk bang dat ie Sonja neer zou knallen, maar hadden ze niet eerst z'n autoband leeg kunnen schieten? Of 'm klemrijden ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:54 schreef ImPrEzA het volgende:
Kansloze actie van Sonja zeg, ze had gewoon weg moeten lopen of liegen o.i.d. zodat ze Serge op konden pakken. Ik denk niet dat hij ergens van wist, maar nu zullen we dat nooit weten.
Durft-ie niet, en ik weet ook niet zeker of ík het wel zou durven met zo'n broer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind Peer toch ook nog steeds niet te vertrouwen.
Dat Ferdi het was met die honkbalknuppel is wel duidelijk, ik vind het jammer dat Deniz niets tegen de politie zei daarover!
En wat zei Serge nou uiteindelijk?
Dan had hij z'n pistool tegen Sonja's slaap gezet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, was wel spannend. Ze waren natuurlijk bang dat ie Sonja neer zou knallen, maar hadden ze niet eerst z'n autoband leeg kunnen schieten? Of 'm klemrijden ofzo?
Dat komt door jou. Jij verbied mij om te posten !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauw zeg dat kan ook wel wat minder![]()
Nee inderdaad hij deed ook wel heel raar, maar als Ferdi wordt opgepakt dan heeft hij niets te vrezen denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Noorman het volgende:
[..]
Durft-ie niet, en ik weet ook niet zeker of ík het wel zou durven met zo'n broer.(Ferdi heeft daar gewoon vrij spel, met z'n moeder vierkant achter zich.)
![]()
Idd, MrBean.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dan had hij z'n pistool tegen Sonja's slaap gezet.
Weet je niet. Het kan ook een cynisch grapje van hem zijn tegen Sonja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef Dada het volgende:
Spannend![]()
Slecht politiewerk van Lysette en haar team. Werd al duidelijk toen ze zei dat dit haar eerste "actie" was. Sergi praatte zichzelf vlak voor zijn dood nog even vrij door te vragen naar Merel en Yasmin.
Klopt, maar de vraag is of Deniz dat wel beseft natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee inderdaad hij deed ook wel heel raar, maar als Ferdi wordt opgepakt dan heeft hij niets te vrezen denk ik.
Daarom dacht ik dat Serge gedaan had !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Weet je niet. Het kan ook een cynisch grapje van hem zijn tegen Sonja.
Wordt ze als bitch neergezet dan? Dat wordt me dan helemaal niet duidelijk ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Scheepschroef het volgende:
Haha, iedereen vind dat Marijke (actrice die Lysette speelt) slecht acteert. Volgens mij vooral omdat iedereen haar een bitch vind![]()
Toen ik de scene bekeek kreeg ik niet het idee dat hij dat deed. Ik denk dat hij de waarheid sprak.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:03 schreef MrBean het volgende:
Weet je niet. Het kan ook een cynisch grapje van hem zijn tegen Sonja.
Ik geloof morgen..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Gemist.
Wanneer staat 't online?
Ze heet geen Marijke maar Marjolein Ley, voormalig fotomodel: oa: Kaatje van Verkade. Vroeger bij op school gezeten, ken haar alleen van gezicht. Ze is mooi maar speelt slecht. Ik vind haar niet bitcherig overkomen, ze straalt helemaal geen kracht uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Scheepschroef het volgende:
Haha, iedereen vind dat Marijke (actrice die Lysette speelt) slecht acteert. Volgens mij vooral omdat iedereen haar een bitch vind![]()
Precies dat zeg ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef Fidelio het volgende:
[..]
Ze heet geen Marijke maar Marjolein Ley, voormalig fotomodel: oa: Kaatje van Verkade. Vroeger bij op school gezetem, ken haar alleen van gezicht. Ze is mooi maar speelt slecht. Ik vind haar niet bitcherig overkomen, ze straalt helemaal geen kracht uit.
Ja, dat heb jij ook wel gelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
Precies dat zeg ik ook.
Zo ziet die personage van Kristel er ook heel vreemd uit. Een huisarts (die een hoop rare types over de vloer krijgt) die zich laat intimideren door zo'n klein zacht meisje?![]()
Ze hebben een actrice nodig die heel boos kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |