abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:36:03 #101
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34413506
Best leuk dat jullie afl.1 nog een keer ontleden, maar die dingen zijn vrijwel allemaal allang genoemd in 't eerste topic. Met name al die verdenkingen rond Peer enzo...

Opmerkingen zoals die over die rode auto zijn wel leuk, want daarmee worden echt connecties gelegd, maar de rest is wel héél veel leeswerk [voor relatief weinig nieuwe info].
of ben ik de enige die niet op lappen tekst zit te wachten?!
pi_34413804
Nou, die lappen tekst mogen van mij wel maar veel nieuws onder zon is het niet... . Peer was na aflevering één al verdacht.
pi_34413960
Okay sorry, ik had eigenlijk ook eerst Vuurzee #1 moeten lezen!
Ik ben een meisje!
pi_34414005
Wat maakt het nou uit? Ik vind het juist wel leuk, je weet nu toch weer meer van de personages en hun leven dan na aflevering 1, als je het teveel tekst vindt lees je het toch gewoon niet?

vind 't een beetje gezeur eerlijk gezegd...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:51:45 #105
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34414016
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef Airelle het volgende:
Nou, die lappen tekst mogen van mij wel maar veel nieuws onder zon is het niet... . Peer was na aflevering één al verdacht.
mja dat bedoel ik eigenlijk vooral
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:54:12 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34414092
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Angeles het volgende:
Wat maakt het nou uit? Ik vind het juist wel leuk, je weet nu toch weer meer van de personages en hun leven dan na aflevering 1, als je het teveel tekst vindt lees je het toch gewoon niet?
je moet die lange tekst toch eerst lezen om te ontdekken of er iets nieuws in staat?!
nou ja, ik kan niet anders concluderen dan dat dat meestal niet zo is...

ik wil ook niet zeuren, maar niks zeggen en me gaan ergeren is ook 'n beetje zonde toch
pi_34414369
Maar zo erg is het toch niet?

Ik vind het wel leuk om het een beetje uit te pluizen... en ik ben ondanks zijn verdacht gedrag nog steeds niet helemaal overtuigd van de betrokkenheid van Peer, dus ik vind het wel interessant.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34414464
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:

[..]

mja dat bedoel ik eigenlijk vooral
Weet ik . Ik ondersteun je argumentatie, whaha.
pi_34414549
Inderdaad lees je in #1 wel ook al verdenkingen op Peer, maar toch niet met zulke concrete aanwijzingen als wij hier naar voren brengen? Wij wijzen op het vreemde telefoongesprek dat hij heeft met Kristel in de auto (afl 2.), Peer die zoek is (einde afl. 1) en de dromerige Peer in zijn auto langs de dijk (ook alf. 1 meen ik).

Oh ja wat ik ook nog in Vuurzee #1 las: Yasmin is naar de prakijk geweest van Kristel en Josje heeft een paar keer geprobeerd te achterhalen wat daar besproken is. Ik was dat weer helemaal vergeten, maar Kristel weet dus iets van Yasmin wat verder nog niemand weet. Dat ze zwanger was?
pi_34414590
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:07 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad lees je in #1 wel ook al verdenkingen op Peer, maar toch niet met zulke concrete aanwijzingen als wij hier naar voren brengen? Wij wijzen op het vreemde telefoongesprek dat hij heeft met Kristel in de auto (afl 2.), Peer die zoek is (einde afl. 1) en de dromerige Peer in zijn auto langs de dijk (ook alf. 1 meen ik).

Oh ja wat ik ook nog in Vuurzee #1 las: Yasmin is naar de prakijk geweest van Kristel en Josje heeft een paar keer geprobeerd te achterhalen wat daar besproken is. Ik was dat weer helemaal vergeten, maar Kristel weet dus iets van Yasmin wat verder nog niemand weet. Dat ze zwanger was?
In ieder geval dat ze de pil voorgeschreven heeft gekregen van Kristel.
pi_34414602
-edit- mijn comment sloeg nergens meer op

Om het toch nog over iets te hebben.
Heeft Josje het hemdje nou zelf daar neergelegd of niet?
Ik ben een meisje!
pi_34414636
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:09 schreef Airelle het volgende:

[..]

In ieder geval dat ze de pil voorgeschreven heeft gekregen van Kristel.
Ja, maar nog meer, want na die tijd bleef Josje nog steeds vragen aan Kristel wat er aan de hand was met Yasmine.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:11:15 #113
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34414659
ik heb m'n punt gemaakt: ik hoef niet alles 12 keer te lezen! doe ermee wat je wilt...
nieuwe "info" is uiteraard áltijd welkom, ik speculeer ten slotte net zo hard mee

wat mij betreft kunnen we back on topic
pi_34414736
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja, maar nog meer, want na die tijd bleef Josje nog steeds vragen aan Kristel wat er aan de hand was met Yasmine.
Wist Kristel dan dat Josje die pil al had gevonden?
Ik ben een meisje!
pi_34414897
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
wat mij betreft kunnen we back on topic
Dat zijn we al. Ik wilde alleen maar zeggen dat we hier niet alles voor de 12de keer zeggen, en dat er wel degelijk veel interessante feiten hier worden genoemd die in deel 1 nog niet zijn genoemd.

Ik wist dat helemaal niet, dat Kristel haar de pil had voorgeschreven. Ok dan snap ik dat ook weer, de geheimzinnigheid was dan gewoon omdat ze al met sander aan het shaggen was terwijl dat natuurlijk niet mocht van Osman.
pi_34415374
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dat zijn we al. Ik wilde alleen maar zeggen dat we hier niet alles voor de 12de keer zeggen, en dat er wel degelijk veel interessante feiten hier worden genoemd die in deel 1 nog niet zijn genoemd.

Ik wist dat helemaal niet, dat Kristel haar de pil had voorgeschreven. Ok dan snap ik dat ook weer, de geheimzinnigheid was dan gewoon omdat ze al met sander aan het shaggen was terwijl dat natuurlijk niet mocht van Osman.
Josje is er ook niet zo blij mee, toch? Wat een fijne moeder zou dat toch zijn.

Wat denken we trouwens inmiddels van Peers opmerking geen (leeftijds)verschil te ervaren met de kinderen?
pi_34415885
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:36 schreef Noorman het volgende:

[..]

Josje is er ook niet zo blij mee, toch? Wat een fijne moeder zou dat toch zijn.

Wat denken we trouwens inmiddels van Peers opmerking geen (leeftijds)verschil te ervaren met de kinderen?
JAA, over dat leeftijdsverschil zat ik ook te denken.
Hij denkt dat hij nog jong is en daarom zo makkelijk in de verleiding zal komen om toch iets te ondernemen.

Iedereen praat er maar over dat Osman tegen een relatie van Yasmin en Sander is, maar Josje is ook niet achter. Ik vind dat Osman door anderen wordt benadrukt als (strenge) moslim, maar wat we tot nu toe van hem hebben gezien spreekt dat erg tegen.
Behalve dan dat hij Josje naar de keel greep, maar dat zou ik ook hebben gedaan. Josje zeikt echt veel, echt zo een vrouw die je gek zou maken.
Ik ben een meisje!
pi_34444778
En volgens mij heeft Sander dat verwijsbriefje geschreven..
pi_34446237
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef booo het volgende:
Volgens mij niet. Zoals Lysette al zei: Ze reageerde opgelucht toen Lysette haar dat briefje liet zien.

Wanneer ze bang is dat de politie over die pilletjes gaat beginnen, dan reageer je niet opgelucht wanneer ze je een verwijsbriefje laten zien met Sanders handschrift.
pi_34446268
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Wist Kristel dan dat Josje die pil al had gevonden?
Hmmm .. dat is een goeie.
pi_34447622
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:17 schreef MrBean het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Zoals Lysette al zei: Ze reageerde opgelucht toen Lysette haar dat briefje liet zien.

Wanneer ze bang is dat de politie over die pilletjes gaat beginnen, dan reageer je niet opgelucht wanneer ze je een verwijsbriefje laten zien met Sanders handschrift.
Maar het kan ook zijn dat ze zo opgelucht was dat het niet over die pillen ging dat ze Sanders handschrift helemaal niet herkent heeft.
pi_34447804
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef booo het volgende:

[..]

Maar het kan ook zijn dat ze zo opgelucht was dat het niet over die pillen ging dat ze Sanders handschrift helemaal niet herkent heeft.
Mja ... dat weet ik toch niet.

Daarbij: waarom zou Sander verwijsbriefjes schrijven voor Merel?
pi_34449359
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef booo het volgende:
Dat is uitgesloten.
Sander en Merel gingen niet echt met elkaar om.
Sander is helemaal into Yasmin en merkte Merel niet eens op, alleen als vriendin van zusje.
Na de verdwijning wist hij pas dat Merel verliefd op hem was.

Lijkt me niet dat hij dan dat wel effe voor Merel doet.
Ik ben een meisje!
pi_34449459
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:18 schreef MrBean het volgende:

[..]

Hmmm .. dat is een goeie.
Weet je toevallig nog of Josje Kristel ermee had geconfronteerd?
Ik meen me wel iets te herinneren, maar dan moet ik alles weer terug kijken om het te checken.
Dus als iemand het weet, gooi het in de groep!
Ik ben een meisje!
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:29:43 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34450883
Uit de Televizier:
quote:
Herexamen
Drie acteurs uit de serie Vuurzee (za. ned3), Emiel Sandtke, Sylvia Hoeks en Mark Rietman, nemen het op tegen wetenschappers van Hoe?Zo! (di. ned1): Bas Deefize, Wop Rietveld en Frans Verstraten.
Do. 2 februari, 21.05 uur, Ned3
Sander, Sonja en Peer dus
pi_34454323
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
Uit de Televizier:
[..]

Ahh de Loomannetjes een dagje uit.
Zouden ze spoilers weggeven
Ik ben een meisje!
pi_34460651
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
Uit de Televizier:
[..]

Emiel Sandtke
pi_34461319
Maar ehhm, wat denken jullie ervan als het verwijsbriefje van Sonja komt? Ik heb zo het idee dat er op het einde namelijk iemand te voorschijn komt waarvan we het helemaal niet verwachten..
pi_34461395
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:26 schreef booo het volgende:
Maar ehhm, wat denken jullie ervan als het verwijsbriefje van Sonja komt? Ik heb zo het idee dat er op het einde namelijk iemand te voorschijn komt waarvan we het helemaal niet verwachten..
Dat verwijsbriefje is toch gewoon van Merel zelf? Waarom zouden andere mensen medicijnen voor Merel bestellen?
pi_34462676
Ik weet het ook niet, maar als ik uit ga van een onverwacht persoon die er meer mee te maken heeft (geen idee of dit waar is maar dat denk/hoop ik) dan ga ik toch voor Sonja.. Want ze zullen Fedri en Peer toch niet als onverwacht zien?
pi_34463678
Hmmm maar nu heb je het wel over iets dat in een spoiler stond.
Hoe weet je anders af van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Praat daar liever over in spoilertags, aangezien mensen die spoilervrij willen blijven dat niet waarderen.
Ik ben een meisje!
pi_34465003
Normaliter is het de butler, de minst verdachte persoon. Ik denk dat spoilertags daarvoor niet nodig zijn.
pi_34482674
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:24 schreef NAF_NAF het volgende:
Hmmm maar nu heb je het wel over iets dat in een spoiler stond.
Hoe weet je anders af van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Praat daar liever over in spoilertags, aangezien mensen die spoilervrij willen blijven dat niet waarderen.
Ik meen serieus dat ik het niet over een spoiler heb! Ik heb al een keer iets zonder spoiler geplaatst wat er eigenlijk wel in moest, dat doe ik niet nog een keer. Als je iets denkt/vermoed dan hoeft het toch niet meteenin een spoiler?
pi_34483093
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef booo het volgende:

[..]

Ik meen serieus dat ik het niet over een spoiler heb! Ik heb al een keer iets zonder spoiler geplaatst wat er eigenlijk wel in moest, dat doe ik niet nog een keer. Als je iets denkt/vermoed dan hoeft het toch niet meteenin een spoiler?
Wow je vermoedens zijn dan wel goed !!!
Ik ben een meisje!
pi_34483390
Nou zeg
Ik kan er gewoon niet over uit dat er dingen gebeuren die je niet verwacht, dus misschien gebeurt er wel zoiets

Moet ik het alsnog in een spoiler zetten?
pi_34488764
neej joh, ik d8 je hebt al die dingen al gelezen enzo, maar als je dit al vermoedt dan wil ik welke vermoedens je nog meer hebt! Dus zeg het maar ...
Ik ben een meisje!
pi_34489482
Nee, ik weet al welke je bedoelt denk ik. Die ene waar alle afleveringsinfo in staat, maar daar heb ik alleen de eerst paar maar van gelezen..
Voorderest heb ik geen idee, er gebeurt toch wel weer wat anders dan je denkt
pi_34494772
Rinus wordt hier bijna niet genoemd he.
Ik vind hem heel apart. Zijn gedrag, de momenten waarop hij belt. hij wil iets, de vrouw van peer. Maar ook meer. Dat hij nu eist dat Osman de huur aan hem betaalt. Hij hoeft niet per se fout te zijn, maar hij heeft ook zo zijn rol.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:47:47 #139
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34499785
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind hem heel apart. Zijn gedrag, de momenten waarop hij belt. hij wil iets, de vrouw van peer. Maar ook meer. Dat hij nu eist dat Osman de huur aan hem betaalt. Hij hoeft niet per se fout te zijn, maar hij heeft ook zo zijn rol.
Rinus wil alleen maar geld verdienen. Die verdwijningen doen hem wel iets, maar dat is voornamelijk gebaseerd op zijn verwachting dat het ten koste van de omzet gaat. Onrust in het dorp kost hem geld. Ik kan geen motief voor hem bedenken om iets tegen Yasmin of Merel te hebben (gehad).
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_34499869
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik denk dat hij misschien de familie gaat dwingen om hem zijn geld te betalen.
Waarschijnlijk heeft hij nu ook Kristel in zijn macht.
Ik herinner me iets vaags opeens (ja alweer!).

Ergens in een aflevering toen Yasmin pas weg was, kwam Rinus binnen gelopen.
Kristel begon zich toen vreemd te gedragen, dat viel mij op.
Ze wilde gelijk weg, het leek wel alsof ze niet met Rinus in 1 ruimte wilde zijn.

Hij gaat wel voor opschudding zorgen in de komende afleveringen denk ik.
Ik ben een meisje!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 03:28:36 #141
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_34506124
Hoe zou het aflopen met de pacht van het Lido en de zaak van de Aslannetjes?

Over Rinus:
SPOILER
O jee, wat zou dat te betekenen hebben?
SPOILER
O ja, op http://vuurzee.web-log.nl mogelijke theorie gevonden over wat er tussen Yasmin en Merel eigenlijk zou zijn voorgevallen:
SPOILER
Oe, tis zo spannend, kan niet wachten tot zaterdag!

[ Bericht 22% gewijzigd door Andromache op 27-01-2006 04:46:53 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_34508341
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:49 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Ik denk dat hij misschien de familie gaat dwingen om hem zijn geld te betalen.
Waarschijnlijk heeft hij nu ook Kristel in zijn macht.
Ik herinner me iets vaags opeens (ja alweer!).

Ergens in een aflevering toen Yasmin pas weg was, kwam Rinus binnen gelopen.
Kristel begon zich toen vreemd te gedragen, dat viel mij op.
Ze wilde gelijk weg, het leek wel alsof ze niet met Rinus in 1 ruimte wilde zijn.

Hij gaat wel voor opschudding zorgen in de komende afleveringen denk ik.
Volgens mij dacht ze toen: "Oh nee komt die klojo ook er weer aan met z'n jubileum." Kristel is eigenlijk helemaal niet zo blij met dat jubileum omdat ze niets met het dorp heeft.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:15:34 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34512595
Ik wil de dvd, maar het is best duur .
Whatever I want.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:34:34 #144
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34513318
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
Ik wil de dvd, maar het is best duur .
Staat die ook bij Bol.com die DVD.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:23:33 #145
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34514811
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Staat die ook bij Bol.com die DVD.
HIj is toch alleen via de VARA te bestellen?

19,95 incl verzend- en portokosten.. Vara shop en betaalmogelijkheden.
Whatever I want.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:31:36 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34517083
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

HIj is toch alleen via de VARA te bestellen?

19,95 incl verzend- en portokosten.. Vara shop en betaalmogelijkheden.
Ok, dankje !
Is prijzig hé
pi_34518745
OMG ¤ 19,95 is echt niks man, vergeleken met de prijs wat je normaal voor een film betaald.

En dan sturen ze het ook nog op naar je huis!
Ik ben een meisje!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:31:48 #148
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34519172
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG ¤ 19,95 is echt niks man, vergeleken met de prijs wat je normaal voor een film betaald.

En dan sturen ze het ook nog op naar je huis!
Bij Bol.com daar koop ik soms dvd en dat betaal je ook 19,95 met 1.94 verzendkosten.
pi_34525272
Ik heb een nieuwe theorie mensen. Het is een beetje vergezocht, maar het schoot me gewoon opeens binnen.
Yasmin is gewoon vermoord en wel door Ferdi en haar moeder. Waarom? Ze is er op de een of andere manier achtergekomen, dat niet Osman, maar Ferdi haar echte vader is! Ze wilde dit wereldkundig maken en daardoor moest ze gewhacked worden.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34525334
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:32 schreef Slayage het volgende:
Ik heb een nieuwe theorie mensen. Het is een beetje vergezocht, maar het schoot me gewoon opeens binnen.
Yasmin is gewoon vermoord en wel door Ferdi en haar moeder. Waarom? Ze is er op de een of andere manier achtergekomen, dat niet Osman, maar Ferdi haar echte vader is! Ze wilde dit wereldkundig maken en daardoor moest ze gewhacked worden.

WOWWwWW

Hoe oud was Ferdi toen hij het met zijn moeder deed !
Vroege zaadspuiter !
Ik ben een meisje!
pi_34525818
Hahah, hij's wel origineel! Maar zo oud is Ferdi nou ook weer niet geloof ik
pi_34526206
Morgen weer een stukje dichter bij de waarheid
Ik ben een meisje!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:20:29 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34528586
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef NAF_NAF het volgende:
Morgen weer een stukje dichter bij de waarheid
Och ja morgen alweer heerlijk zo'n serie.
pi_34532009
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:32 schreef Slayage het volgende:

pi_34548326
Goede serie, maar eens afleveringen aan het inhalen geweest naar alle goede verhalen die ik hoorde.
pi_34551395
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:52 schreef booo het volgende:
Hahah, hij's wel origineel! Maar zo oud is Ferdi nou ook weer niet geloof ik
En dan zou Josje ook niet wanhopig naar die medium stappen.
pi_34559409
OMG ik kan gewoon niet kijken vanavond
Hopelijk staat hij 's nachts online.
Ik ben een meisje!
pi_34560599
Ik kijk ook weer .
pi_34560727
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik kijk ook weer .
Meld
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_34561824
Ik vind die Lysette echt niet goed kunnen acteren hoor.

Maar het is wel spannend! Nu komen we nooit meer van Serge te weten ....
pi_34561829
Damn, ik krijg de rillingen er van !
pi_34561839
Damn, dat was spannend!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:49:44 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34561879
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:47 schreef Scheepschroef het volgende:
Damn, dat was spannend!
Echt wel.
pi_34561882
Kut, ik ben vergeten de promo te kijken voor volgende week!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:50:50 #165
101884 PeRi
Allons-y!
pi_34561900
Ik denk dat het toch uiteindelijk Ferdi is geweest! Jeeeeutje wat was het spanend zeg !
Whatever I want.
pi_34561951
Mooi einde .
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:52:43 #167
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34561958
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:47 schreef MrBean het volgende:
Ik vind die Lysette echt niet goed kunnen acteren hoor.

.
Ik vind van wel dat zij goed acteert !!
Serge dat is die handelaar in sexfilms hé
Nee, van hem kom je nooit achter / of iets weten..
pi_34561960
Dat was best wel ff spannend ja
Vaag trouwens dat je de dvd box al kunt bestellen voor maar 20 euro... das echt niet veel man!
pi_34561975
Ferdi is niet zuiver nee..
Do it again now
pi_34562012
Nee nogal wiedes dat Ferdi Sander heeft neergeknuppeld, wat heeft Lysette (das die politieagente toch ) mooie ogen trouwens
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:54:48 #171
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34562034
Dat Ferdi dus idd Sander neersloeg mag nu duidelijk zijn... maar dat hij ook nog z'n eigen broertje bedreigt, wtf is wrong with the guy!

Kansloze actie van Sonja zeg, ze had gewoon weg moeten lopen of liegen o.i.d. zodat ze Serge op konden pakken. Ik denk niet dat hij ergens van wist, maar nu zullen we dat nooit weten.

IIG: Spannend!
Seriously!?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:54:57 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562039
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:52 schreef ikke_ook het volgende:
Dat was best wel ff spannend ja
Vaag trouwens dat je de dvd box al kunt bestellen voor maar 20 euro... das echt niet veel man!
Dat is tegenwoordig heel gauw dat het op DVD uitgebracht word Dat was bij ''Joling & Gordon over de vloer'' ook ! Dat kwam ook gelijk op DVD uit.
pi_34562044
Ik vind Peer toch ook nog steeds niet te vertrouwen.

Dat Ferdi het was met die honkbalknuppel is wel duidelijk, ik vind het jammer dat Deniz niets tegen de politie zei daarover!

En wat zei Serge nou uiteindelijk?
pi_34562049
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik vind van wel dat zij goed acteert !!
Ik niet. Ze is knap, maar dan houdt het op.

Ze heeft niet veel kracht in haar stem bv. Ik vind het heel ongeloofwaardig dat zo'n Kristel zich geintimideerd voelt door zo'n zacht meisje.
pi_34562069
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:54 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig heel gauw dat het op DVD uitgebracht word Dat was bij ''Joling & Gordon over de vloer'' ook ! Dat kwam ook gelijk op DVD..
Wat een vergelijking
Ga je schamen
Do it again now
pi_34562078
ikke_ook: je kunt de DVD box al bestellen, maar ze versturen hem pas nadat de serie op tv is afgelopen.
Ferdi is idd een beetje een klootzak aan het worden, ik ben benieuwd hoe het met 'm afloopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pitom op 28-01-2006 22:01:23 ]
Even helemaal weg.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:56:40 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562099
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Wat een vergelijking
Ga je schamen
Bek houden jij
pi_34562141
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bek houden jij
Nauw zeg dat kan ook wel wat minder
Do it again now
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:59:01 #179
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_34562179
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:54 schreef ImPrEzA het volgende:
Kansloze actie van Sonja zeg, ze had gewoon weg moeten lopen of liegen o.i.d. zodat ze Serge op konden pakken. Ik denk niet dat hij ergens van wist, maar nu zullen we dat nooit weten.
Ja, was wel spannend. Ze waren natuurlijk bang dat ie Sonja neer zou knallen, maar hadden ze niet eerst z'n autoband leeg kunnen schieten? Of 'm klemrijden ofzo?

Sonja had beter weg kunnen lopen

Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk nog te gaan?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:59:35 #180
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34562201
Spannend...
pi_34562226
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind Peer toch ook nog steeds niet te vertrouwen.

Dat Ferdi het was met die honkbalknuppel is wel duidelijk, ik vind het jammer dat Deniz niets tegen de politie zei daarover!

En wat zei Serge nou uiteindelijk?
Durft-ie niet, en ik weet ook niet zeker of ík het wel zou durven met zo'n broer. (Ferdi heeft daar gewoon vrij spel, met z'n moeder vierkant achter zich.)
pi_34562261
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ja, was wel spannend. Ze waren natuurlijk bang dat ie Sonja neer zou knallen, maar hadden ze niet eerst z'n autoband leeg kunnen schieten? Of 'm klemrijden ofzo?
Dan had hij z'n pistool tegen Sonja's slaap gezet.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:01:34 #183
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562267
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nauw zeg dat kan ook wel wat minder
Dat komt door jou. Jij verbied mij om te posten !
Alleen omdat iemand zei dat het gauw op DVD uitkomt.
En dan noem ik gewoon dat bij Joling en Gordon ook het geval was...Dat de DVD gauw uit komt.
Dus laat mij door jou niet de baas spelen .
Ontopic nu !!!
pi_34562295
Spannend

Slecht politiewerk van Lysette en haar team. Werd al duidelijk toen ze zei dat dit haar eerste "actie" was. Sergi praatte zichzelf vlak voor zijn dood nog even vrij door te vragen naar Merel en Yasmin. Nu blijven alle ogen op Sander gericht.

Ben benieuwd of het Yasmins lijk is, dat begraven ligt in de duinen.

Die DVD ga ik dus echt wel kopen, zeker voor die prijs
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_34562301
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:00 schreef Noorman het volgende:

[..]

Durft-ie niet, en ik weet ook niet zeker of ík het wel zou durven met zo'n broer. (Ferdi heeft daar gewoon vrij spel, met z'n moeder vierkant achter zich.)
Nee inderdaad hij deed ook wel heel raar, maar als Ferdi wordt opgepakt dan heeft hij niets te vrezen denk ik.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:03:38 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562325
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dan had hij z'n pistool tegen Sonja's slaap gezet.
Idd, MrBean.
Dat had ie dan zeker gedaan... Maar het was spannend hoor
pi_34562330
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef Dada het volgende:
Spannend

Slecht politiewerk van Lysette en haar team. Werd al duidelijk toen ze zei dat dit haar eerste "actie" was. Sergi praatte zichzelf vlak voor zijn dood nog even vrij door te vragen naar Merel en Yasmin.
Weet je niet. Het kan ook een cynisch grapje van hem zijn tegen Sonja.
pi_34562344
Haha, iedereen vind dat Marijke (actrice die Lysette speelt) slecht acteert. Volgens mij vooral omdat iedereen haar een bitch vind
pi_34562347
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:02 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Nee inderdaad hij deed ook wel heel raar, maar als Ferdi wordt opgepakt dan heeft hij niets te vrezen denk ik.
Klopt, maar de vraag is of Deniz dat wel beseft natuurlijk.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:06:21 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562384
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:03 schreef MrBean het volgende:

[..]

Daarom dacht ik dat Serge gedaan had !
Hoe hij de namen van Yasmine en Merel noemde..
pi_34562398
Gemist .
Wanneer staat 't online?
pi_34562401
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Scheepschroef het volgende:
Haha, iedereen vind dat Marijke (actrice die Lysette speelt) slecht acteert. Volgens mij vooral omdat iedereen haar een bitch vind
Wordt ze als bitch neergezet dan? Dat wordt me dan helemaal niet duidelijk ...
pi_34562405
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:03 schreef MrBean het volgende:
Toen ik de scene bekeek kreeg ik niet het idee dat hij dat deed. Ik denk dat hij de waarheid sprak.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:08:49 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562444
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Gemist .
Wanneer staat 't online?
Ik geloof morgen..
pi_34562467
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik geloof morgen..
Bah .
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:10:37 #196
16329 Fidelio
Semper fide
pi_34562495
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:04 schreef Scheepschroef het volgende:
Ze heet geen Marijke maar Marjolein Ley, voormalig fotomodel: oa: Kaatje van Verkade. Vroeger bij op school gezeten, ken haar alleen van gezicht. Ze is mooi maar speelt slecht. Ik vind haar niet bitcherig overkomen, ze straalt helemaal geen kracht uit.

[ Bericht 11% gewijzigd door Fidelio op 28-01-2006 22:16:40 ]
ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:10:44 #197
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562607
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Bah .
Hehe. Wil je alvast een samenvatting?
pi_34562641
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef Fidelio het volgende:

[..]

Ze heet geen Marijke maar Marjolein Ley, voormalig fotomodel: oa: Kaatje van Verkade. Vroeger bij op school gezetem, ken haar alleen van gezicht. Ze is mooi maar speelt slecht. Ik vind haar niet bitcherig overkomen, ze straalt helemaal geen kracht uit.
Precies dat zeg ik ook.

Zo ziet die personage van Kristel er ook heel vreemd uit. Een huisarts (die een hoop rare types over de vloer krijgt) die zich laat intimideren door zo'n klein zacht meisje?

Ze hebben een actrice nodig die heel boos kan worden.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:17:52 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34562700
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef MrBean het volgende:

[..]

Precies dat zeg ik ook.

Zo ziet die personage van Kristel er ook heel vreemd uit. Een huisarts (die een hoop rare types over de vloer krijgt) die zich laat intimideren door zo'n klein zacht meisje?

Ze hebben een actrice nodig die heel boos kan worden.
Ja, dat heb jij ook wel gelijk.
Maar misschien moet zij zo spelen als een zacht meisje
Als kijker komt dat vreemd over (Misschien )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')