kan t niet vertellen, 2 x keizersneequote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef pinquit het volgende:
pff wat zijn mannen toch scheiterds![]()
als je al bang bent voor geschop in een buik, wat ga je tijdens de bevalling dan doen![]()
ohh das gaaf zegquote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel voetjes zitten vangenhet leukste is om er dan 1 vast te houden. Toch wel handig, zo'n uitgelubberde flubber buik
gaat deze kleine spruit Jeremy's spurtje in je buik achterna? weet nog dat je toen foto liet zien met 28 weken meen ik dat zomaar ineens die buik daar was!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Nou ehm ik sla nog 1 weekje over...dan is de schok voor jullie des te groter![]()
Mijn buik is namelijk in een groeispurt belandEnne dat is nog niet zo erg..maar manlief kan er niet overuit waar die toeter ineens vandaan is gekomen en zit heel de dag vol ongeloof te staren waardoor je je lekker zeker gaat voelen
![]()
Mooie buikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef CrazyMoon het volgende:
en volgens mij is al het vet naar boven gegaan, want ik vind mijn buik zo hoog zitten.
quote:
Vandaag toevallig de eerstequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:07 schreef sjak het volgende:
Ja, een echte buik he! Krijg je inmiddels al opmerkingen erover MissTake?
Super!
uuuhh ik ben overigens ook een kilo of 6 zwaarder dan destijds bij Jeremy sommige noemen het vet..ik noem het welvaartquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef Martineke het volgende:
ik heb het idee dat je buik nu ietsie ronder is dan bij Jeremy, of lijkt dat maar
hahahahaha jah sorry, ik vond het ook wel een lachertje, maar jah ik zal en moet het tot het einde volhoudenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef LadyS het volgende:
dat shirtje
Wat een prachtige buik zeg
Leuk juistquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Girly het volgende:
[..]
hahahahaha jah sorry, ik vond het ook wel een lachertje, maar jah ik zal en moet het tot het einde volhouden![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:11 schreef Anitra het volgende:
Miss take ik zie toch echt psies hetzelfde op je haar na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |