We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
nee, dat snapte ik wel dank je hihi toch heb ik zelf nog wel het gevoel dat er veel vet bij zit (had dan ook al een buikje van mezelf) en volgens mij is al het vet naar boven gegaan, want ik vind mijn buik zo hoog zitten.
En ons derde wonder Lucas!! Onze zoon Kevin! Sarah is al zo oud!!!
Wow Crazy, mooi hoor! Je navel is aan het verdwijnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef CrazyMoon het volgende: en volgens mij is al het vet naar boven gegaan, want ik vind mijn buik zo hoog zitten.
Mooie buik Enne dat heb ik nou ook..van dat hoog zitten dan hè
nog 1 dagje wachten nieuwschierige dames
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.