(En nog wel offtopic ook dus)quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Fuente, waar heb jij op school gezeten? Je komt me zo bekend voor
En toch heb ik het gevoel dat ik je ergens van kenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef Fuente het volgende:
Troel, bedoel je middelbare school? Ik heb op het st. Canisius in Almelo gezeten en erna een tijdje op Saxion Hogeschool Enschede rondgehobbeld
?? weet je het al?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:20 schreef pinquit het volgende:
sugar, sexyyy![]()
hoe heb jij dat de vorige keer met je navelpierc gedaan? erin gelaten?
En? Is je kindje geboren met een gaatje in zn oor?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef Martineke het volgende:
vorige keer heeft ze zover ik nog weet heel de zwangerschap de navelpiercing erin gehad
voor jij jezelf "the funny" noem, kom dan ook met echte humor aanquote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef thefunny het volgende:
[..]
En? Is je kindje geboren met een gaatje in zn oor?![]()
Sorry hoor, meiske.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef Girly het volgende:
[..]
voor jij jezelf "the funny" noem, kom dan ook met echte humor aan![]()
ot: ik moest mijn piercing wel uitdoen,begon helemaal te trekken, dus een zwangerschapspiercing zou ook niet hebben geholpen, vind het wel knap dat tie bij anderen goed blijf zitten.
ik had op die eerste foto een harde buik, dan trekt mijn buik helemaal omhoogquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:00 schreef Sugar het volgende:
Pinquit, je kind heeft zijn kontje omhoog geduwd, denk ik. Je buik is anders van vorm, juist meer volume bovenin!
En prachtig inderdaad.![]()
![]()
![]()
neehoor, vandaag ben ik wk 38 dag 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef minoes_ het volgende:
Pinquit,wat een mooie buik.Maarre......als je 37 weken en 7 dagen bent,dan ben je toch 38 weken![]()
Groetjes,Minoes![]()
*proest* Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef Belana het volgende:
Mččččn, ik ben 6 keer zo groot
wat mooi Icicle!!
Mooi hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef CrazyMoon het volgende:
een nieuwe foto, gisteravond gemaakt:
[afbeelding]
Bleeerghhh ik zoek het niiiiiieeeeeeeeeeeetttttttttttttt!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:41 schreef Martineke het volgende:
MiSS-Takeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waar ben je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Lieve allemaal, prachtige buiken weer!
Ik wilde jullie even laten weten, dat ik bevallen ben van ons derde wondertje, een zoon!! Alles gaat goed, en hij heet Myrdin Floran, woog 7 pond en was 50 cm lang...
Ik zal snel een fotootje plaatsen, en in the mean time: ga zo door met die buiken, vind ze super!
Hier was ik al bang voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:33 schreef dutchie het volgende:
Ik ben eik nu wel heel erg benieuwd naar de fameuze LadyS-buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |