ah zo.. hmmm weet ik dat ook mooi voor een eventuele volgende zwangerschapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik krijg dan als ik niet voor die tijd bevallen ben weer een ks. Heb ik eerder gehad, en ze kunnen me niet inleiden ( ivm grotere kans op baarmoeder rupturen). En ivm, hoge bloeddruk en vruchtwater wat langzaam afloopt laten ze me niet tot 42 weken lopen. Dus ik krijg tot nu en volgende week de tijd. Iemand nog ideeen om een en ander in werking te zetten?
Ik zag Sugar laatst schrijven dat we haar pas weer terugzien over een week of 20 spelbreeksterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef Girly het volgende:
sugar en misstake? waar blijven jullie buikjes, volgens mij moeten jullie ook weer nieuwe plaatsen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:28 schreef Sugar het volgende:
En ik kom wel eerder met weer een foto, hoor. Kan het toch niet laten, wat denken jullie?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:33 schreef Fuente het volgende:
Iemand die hier nog mijn 1-dag-voor-de-bevalling-niet-al-te-charmante-plofbuik-foto wil zien?
Gefeliciteerd Blupje, kom er hier lekker over kletsen: Zwangerschap en geboorte deel 170quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef blupje77 het volgende:
Zeker omdat ik weet dat het bij mij ook lekker gaat groeien; ik ben namelijk bijna 10 weken zwanger!
Ik heb soms het idee dat m'n buik al aan het groeien is, maar dat zijn volgens mij m'n darmen ofzo.
Ik mis 'm nu ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Fuente je had eg ene mega buik en ik ken die blik van mezelfen toch.. mis ik mijn buik
![]()
Dat wordt minder hoor die striemen! Ik had vreselijke dikke striemen. Op het einde knalrood, na de bevalling paars. Alles was rimpelig en hing uit modemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef _evenstar_ het volgende:
martineke als jezelf je eigen niet meer fatsoenlijk daar onder klunt wassen of afvegen op het toilet dan is het erg niet tof meer.. plus ik ook superveel pijn had.. dat scheelt ook misschien wel..
wel vreemd is dat mijn striemen altijd erg licht waren en nu echt knalpaars.. lijkt wel een kraterlandschap![]()
dat had ik dus ook, dus dat ik zo snel groei is ook niet zo gekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef E.T. het volgende:
Ik heb zonder zwangerschap al meer buik dan mensen die al een tijd zwanger zijn
Hoe ik dat doe...?? jaaaaaa geheim van de smid hč. Ik snoer mijn buik iedere avond ik met een elastische bandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Geweldige buiken weer. Allemaal!! Miss-Take blijft maar mooi plat he? Hoe doe je het? Hoe groot was je vorige kindje bij de geboorte en hoeveel kom je in totaal aan??
Ik stond vanmorgen voor de spiegel ook nog even te geinen tegen stinkie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:07 schreef E.T. het volgende:
Ik heb zonder zwangerschap al meer buik dan mensen die al een tijd zwanger zijn
Afgelopen zomer toen ik nog wat dikker wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen voor de spiegel ook nog even te geinen tegen stinkie.![]()
Sorry.. nu moet ik denken aan die reclame van de vrouw in het bushokje..quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Beaker het volgende:
[..]
Afgelopen zomer toen ik nog wat dikker washeeft menig mens mij gevraagd of ik zwanger was
Neehee, ik heb gewoon een dikke buik!
Fuente, waar heb jij op school gezeten? Je komt me zo bekend voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:39 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, issie dan:
Niet echt charmant, maar ach
[afbeelding]
Wat was ik het toen zat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |