quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is ook wel erg moeilijk...
Ja hallo, dit is een serieuze vraagquote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Tijn het volgende:
Hey vraagje: hoe verplaats je een venster met het toetsenbord?
Shift+Command+A, ga naar 'Safari'. Druk op tab totdat je een internetadress kunt invullen, vul hier 'www.apple.nl' in (zonder de aanhalingstekens uiteraard) en druk op enter. Jens dan op tab totdat je bij de 'Store' komt. Als het goed is kom je nu bij de hoofdpagina van de store, nu moet je met de arrow keys even naar beneden scrollen en weer op tab jensen totdat je bij het onderdeel 'Toetsenborden' komt, druk hier weer op enter. Bij een toetsenbord zul je 'koop' zien staan, wederom tab je je weg hiernaartoe en drukt wederom op enter. Nu dit product in je winkelwagen zit zoek je verder zelf maar uit hoe vaak je moet tabben en op welke knoppen.quote:

Jij..., jij... ISPY!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Tijn het volgende:
Fuck die kapotte kut-iBook. Ik heb een MacBook Pro besteld
Misschien moet ik dan toch maar geen iBook kopen. Dat Windows is duidelijk beter.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:25 schreef Slarioux het volgende:
Met windows is dat gewoon met de pijltjes.
Heb je daar dan geen 'stennis' geschopt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:15 schreef Furious het volgende:
Wat kut.
MacHouse lijkt wel i-spy, een stel leugenaars!
Goed, Powerbook terug gebracht. De Powerbook is helemaal niet gebruikt op 1 demodag, dit ding is 3 maanden lang verkocht geweest, de eigenaar heeft 'em terug gebracht toen de SuperDrive kapot ging en heeft een vervangend exemplaar gekregen. Deze (die 'defecte' dus) hebben ze dus gewoon zo weer in de verkoop gedaan (welliswaar als 'refurbished' ??) en hebben niet eens de moeite genomen om de HD te formateren. Als smoes vertelden ze mij dat zoiets 'vreemd' is omdat 'Apple' de HD normaal gesproken wel formateerd. (Leugenaars, dat ding is nooit teruggeweest naar Apple)
Nu wordt het nog mooier. Ze gaan de Powerbook opsturen naar 'Apple' (ze hebben zeker hun schuurtje 'Apple' genoemd), en over 2 of 3 werkdagen kan ik de Powerbook weer komen halen. Als ik even na ga hoelang het met mijn iPod heeft geduurt toen er niets kapot was (zo bleek) heeft het 2 weken geduurt voordat ik 'em weer terug had. Hier leid ik vanaf dat ze gewoon ergens anders een SuperDrive vandaan plukken, en zelf 'em erin proppen.
En een vergoeding voor deze gebreken en leugens? Nee hoor, een excuus.
Ik had een Mighty Mouse goed kunnen gebruiken.
MacHouse. Be afraid, be very, very afraid.
Als ik 'em weer ga ophalen neem ik een kapotte wijnfles mee, schreeuw ik heel Woerden bij elkaar (is toch niet zo groot, moet lukken) en zeg ik dat ik beroofd ben door de ene verkoper.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je daar dan geen 'stennis' geschopt?
Ik had direkt gezegd dat ik dan onder valse voorwendselen deze powerbook aangesmeerd heb gekregen, dat ik nog wel bereid zou zijn een reparatie af te wachten, maar dat ik wel een coulance regeling verwacht.
Nee, ik zou voor minimaal 100 euro gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Als ik 'em weer ga ophalen neem ik een kapotte wijnfles mee, schreeuw ik heel Woerden bij elkaar (is toch niet zo groot, moet lukken) en zeg ik dat ik beroofd ben door de ene verkoper.
Maar even serieus, ik probeer er nog wel een Mighty Mouse uit te slaan, dat lijkt mij op z'n minst terecht.
Of doe ik nu raar?
Dan doe ik een iSight.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik zou voor minimaal 100 euro gaan.
Een demo dag of 3 maanden vind ik nogal een serieus verschil.
Ja, doe voor mij inderdaad ook maar gelijk een mighty mouse.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik zou voor minimaal 100 euro gaan.
Doe jij eerst maar een iBook.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, doe voor mij inderdaad ook maar gelijk een mighty mouse.
Mijn vader, die mij in eerste instantie even het geld moet voorschieten, wilde nog even met moeders overleggen. Maar dat moet wel goedkomen, over 2 maanden hebben ze het terug.quote:
Samehere, ik sta nu dik in het rood door die Powerbook. Maar het is wel 'worth it' weet ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn vader, die mij in eerste instantie even het geld moet voorschieten, wilde nog even met moeders overleggen. Maar dat moet wel goedkomen, over 2 maanden hebben ze het terug.
Weet je gelijk wat je als coulance regeling moet vragen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:51 schreef Furious het volgende:
Ik lees nu net dat Aperture minimaal 1GB geheugen nodig heeft anders start het niet op, is echter wel makkelijk te omzeilen door iets in de configtextbestanden te veranderen. Maar wat dat betreft vind ik OS X toch wel stom, als het niet 'ruim' lukt, dan maar helemaal niet.
Zoiets werkt niet aan de telefoon. Ik moet daar dan gewoon heen gaan en de verkoper het lekker ongemakkelijk maken, bijvoorbeeld lange stiltes tussen je zinnen in totdat de verkoper zelf iets zegt, geen suggesties geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat je als coulance regeling moet vragen.
Gelijk bellen morgen, als ze 'm toch open hebben voor je SD.
Dat kan ik op alle mogelijke manierquote:Op maandag 23 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
en de verkoper het lekker ongemakkelijk maken
Maar ik ben ook een soort I-Spy.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan ik op alle mogelijke manier
Bel jij dan even voor me?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan ik op alle mogelijke manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |