quote:Danny Blind haalt in het Algemeen Dagblad uit naar enkele spelers bij Ajax met een aflopend contract. Volgens de oefenmeester van de Amsterdammers denken deze spelers meer in eigen belang dan in teambelang.
Gedoeld wordt op o.a. Steven Pienaar en Nigel de Jong. Geen van beide spelers kreeg tegen FC Twente een basisplaats. Blind koos daarentegen voor spelers waar hij volgend seizoen mee verder gaat. Met resultaat, want voor het eerst in tijden was er vechtlust te bespeuren aan Amsterdamse zijde.
"Bij sommige jongens leidt hun onduidelijke toekomst tot overdreven geldingsdrang", zegt Blind. “En als de onrust intern groeit, komt er een moment dat je moet zeggen: dit heeft geen zin meer.” Typerend voor de verhoudingen bij Ajax was Olaf Lindenbergh, doorlopend contract en een speler die zich erg graag bewijzen wil, wél de ontbrekende beetje strijdlust kon brengen.

quote:
Ok, laat maar, De Jong wordt er gewoon uitgekegeld door Blindquote:Op maandag 23 januari 2006 12:07 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax De Jong nog niet wilt laten gaan. Met het oog op o.a. de CL is hij nog te belangrijk.

Ga je je toch afvragen wat er voor de edit stond.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Backhander het volgende:
AJAXXXXXXXXXX
Even je post aangepast.

Er stonden ongeveer 300 'X'en achter AJAX. De layout vond dat wat minder leuk.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ga je je toch afvragen wat er voor de edit stond.

Begrijpelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er stonden ongeveer 300 'X'en achter AJAX. De layout vond dat wat minder leuk.

Deze taferelen wil ik over een week of twee ook zien in de Kuip!quote:

quote:Op maandag 23 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Deze taferelen wil ik over een week of twee ook zien in de Kuip!![]()

Hierdoor word je toch helemaal verliefd op ons cluppie?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Blind heeft gezegd dat dat aan Lindenbergh zelf lag. Eerst de rode kaart tegen AZ (4 duels schorsing) en daarna een blessure.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef SoA-Holic het volgende:
heerlijke foto idd! uitvak was goed gevuld en de beelden na deze goal brachten me kippenvel! Heerlijk!
Trouwens, ik snap niet dat Blind Lindenbergh zolang op de bank heeft gelaten. De man heeft een prima techniek en speelde gister gewoon een goeie partij! Brengt ervaring en rust in het elftal.

Bij foto's als deze vraag ik me eik toch altijd af wat de fotograaf bezield.quote:

Neem dat hij daarvoor gewoon gejuicht heeft hoor. Bovendien is het ook voor jezelf prachtig om van die mooie foto's te hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij foto's als deze vraag ik me eik toch altijd af wat de fotograaf bezield.
Je club scoort de winnende in extra tijd en het enige waar ze aan denken; Ow,eerst ff een pic maken ipv helemaal door de dolle heen te gaan op dat moment.
Rare jongens,die fotografen...

quote:Volgens Talpa zal Daniël Majstorovic binnen nu en drie dagen een nieuwe club gevonden hebben. De verdediger van FC Twente zou voor 3,3 miljoen euro kunnen vertrekken bij de ploeg uit Enschede. Majstorovic wordt onmiddelijk weer in verband gebracht met Ajax en PSV.
Majstorovic raakte enkele dagen geleden slaags met ploeggenoot Blaise N'Kufo. Trainer Rini Coolen verklaarde na afloop van het duel met Ajax (2-3) dat het incident opgeblazen werd, maar in het programma Café de Sport werd gemeld dat Majstorovic deze winterstop nog vertrekt uit Tukkerland.
Majstorovic werd enkele maanden geleden nog genoemd bij PSV. De Eindhovenaren zouden hem als opvolger van Alex willen. In Amsterdam zoekt men naar een opvolger van de vertrokken Julien Escudé. Het is ook nog altijd niet zeker is dat Zdenek Grygera volgend seizoen nog Ajacied is.

Gister wist Henk Spaan wel heel duidelijk te melden dat het PSV zeker niet is.quote:Majstorovic naar Ajax of PSV'
R. Deelstra | 23-01-2006 13:37:45
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Volgens Talpa zal Daniël Majstorovic binnen nu en drie dagen een nieuwe club gevonden hebben. De verdediger van FC Twente zou voor 3,3 miljoen euro kunnen vertrekken bij de ploeg uit Enschede. Majstorovic wordt onmiddelijk weer in verband gebracht met Ajax en PSV.
Majstorovic raakte enkele dagen geleden slaags met ploeggenoot Blaise N'Kufo. Trainer Rini Coolen verklaarde na afloop van het duel met Ajax (2-3) dat het incident opgeblazen werd, maar in het programma Café de Sport werd gemeld dat Majstorovic deze winterstop nog vertrekt uit Tukkerland.
Majstorovic werd enkele maanden geleden nog genoemd bij PSV. De Eindhovenaren zouden hem als opvolger van Alex willen. In Amsterdam zoekt men naar een opvolger van de vertrokken Julien Escudé. Het is ook nog altijd niet zeker is dat Zdenek Grygera volgend seizoen nog Ajacied is.

heb ik liever Gronkjaer of Sunday Oliseh (is toch weer vrij)quote:Op maandag 23 januari 2006 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Anouar Diba, waarom haalt Ajax hem niet? Hij kan zo ingepast worden, ik vind hem sterker dan Babel.²

Ik word zo teneergeslagen van de manier waarop jij je posts steeds eindigt. Tongs afsluiting is leuk, bij jou wordt het vervelend en vooral deprimerend.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Anouar Diba, waarom haalt Ajax hem niet? Hij kan zo ingepast worden, ik vind hem sterker dan Babel.²

Ik ook! En ik ben benieuwd wanneer die fucking kaartverkoop nou een keer begint! Het is al over twee weken..quote:Op maandag 23 januari 2006 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |