Ja ik bedoel meer dat er steeds word gezegt dat sprinters nu ook de 1500 meter aankunnen. Terwijl je bij de vrouwen eigenlijk het omgekeerde ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
1500 is ook nog steeds een allround afstand.
Zeker weten.quote:
Dat moet in Turijn dus andersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker weten.
Wang nog tweede, Timmer 4e.
Ja, net als Ireentjequote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef MiLalaa het volgende:
Praat Ria met bomen?
Idd.quote:
Riaquote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef MiLalaa het volgende:
Praat Ria met bomen?
Vind ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind de interviews met Cheek trouwens erg leuk. Hij komt over als een toffe vent.
In wielrennen is de sprint over 1 km.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de vijfhonderd meter is ook in geen enkele andere sport een sprint.....
dit is het WK Korte(re) Afstanden
Die dweilen was toch deels op verzoek van de NOS?quote:
Maar dat ziet er ook uit als een sprint. De 1000m schaatsen bij de meesten niet. Ze schaatsen wel hard, maar 't is geen sprint.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In wielrennen is de sprint over 1 km.
Nee, dat is later ook weer ontkend.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef Wombcat het volgende:
Die dweilen was toch deels op verzoek van de NOS?
En dan Smeets maar weer zeuren dat 't zo lang duurt.
Dat zie je vaak, dat die laatste afstand tegenvalt.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
Slechte tijden van beide rijders in de laatste rit, maar toch 1e en 2e in het klassement
Ik denk dat ze vooral bezig waren met tegen elkaar schaatsen, niet meer tegen de rest.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zie je vaak, dat die laatste afstand tegenvalt.
Cheek.
nietus, cheek heeft een normale mondquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Messenga het volgende: Cheek heeft dezelfde gezichtsuitdrukking als Jochem uit den haage![]()
Je moet het idd positief bekijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef KWAKje het volgende:
mart en ria noemen het een merkwaardig kampioenschap. vergeleken met vorige week vinnik het een doodgewoon kampioenschap![]()
cheek is stoerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind de interviews met Cheek trouwens erg leuk. Hij komt over als een toffe vent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |