Die heeft net zulke dijen.quote:
Heb wat screens gemaakt... weet niet of het wat is geworden. Zet ze straks hier wel ff neer.quote:
Ik wil haar wel een keer uit dat pak helpen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb wat screens gemaakt... weet niet of het wat is geworden. Zet ze straks hier wel ff neer.
Klopt het nog niet, of reden ze daar 's avonds?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze reed in Calgary natuurlijk.....
bij Snoeks begint de nacht al om acht uurquote:Op zondag 22 januari 2006 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt het nog niet, of reden ze daar 's avonds?
't EK van Noord Amerika, zeg maar, dus Canada + USA.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:20 schreef Norrage het volgende:
Weet iemand wat meer over wat Hedrick doet daar in Noord Amerika? Ze hadden het erover dat hij weer eens een wereldrecord punten aan het verbeteren is
Een 38'er en een 3,57quote:Op zondag 22 januari 2006 15:26 schreef Ericr het volgende:
Lijkt me minder interessant wat Hedrick daar doet, Klassen is hard op weg om het puntentotaal bij de vrouwen te verbeteren. Grootse vorm, die is klaar voor Turijn.
Raar dat ze de vrouwenvierkamp kleine vierkamp noemen. Het is gewoon de grote vierkamp, alleen dan voor vrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef Remzz het volgende:
http://www.desg.de/results.php?anzeige=event&eventID=2943
Wüst in topvorm zou misschien ook op die afstanden kunnen uithalen.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:27 schreef Norrage het volgende:
Ja, was even vergeten dat Klassen Canadese was ja...Volgens mij gaat zo ongeveer elke afstand buiten de 500 m tussen Friesinger en Klassen in Turijn..Alleen op de 5k misschien nog ruimte voor de anderen
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wüst in topvorm zou misschien ook op die afstanden kunnen uithalen.
Rodriguez valt vooral op de 500 tegen. In 't begin van 't seizoen kon ze ook daarop podium rijden.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
Er vallen echt veel vrouwen tegen, zo vlak voor Turijn. Rempel, Rodriguez, Volker, had ik toch hoger ingeschat.
Gerritsen doet het boven verwachting goed, leuk.![]()
Tsja op de 1000m had ik haar toch ook sneller verwacht. Anni en Klassen schrikt dit niet af denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rodriguez valt vooral op de 500 tegen. In 't begin van 't seizoen kon ze ook daarop podium rijden.
Toen reden ze in SLC en Calgary, zoals ze zelf al zei is dat het verschil.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Rodriguez valt vooral op de 500 tegen. In 't begin van 't seizoen kon ze ook daarop podium rijden.
Oh, nee, ze is gewoon wel echt minder op de 1000 ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef MiLalaa het volgende:
Tsja op de 1000m had ik haar toch ook sneller verwacht. Anni en Klassen schrikt dit niet af denk ik.
Maar misschien lijkt het ook minder doordat Gerritsen gewoon opvallend goed is.
mooie site. heb hem gebookmarktquote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef Remzz het volgende:
http://www.desg.de/results.php?anzeige=event&eventID=2943
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef Remzz het volgende:
Ja ik vind der ook een beetje te mannelijk eigenlijk....
Tja als ze in een rit met Witty zitquote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon verwonderlijk dat jullie dat niet opvallen/leuk vinden.
Verder vind ik haar wel leuk trouwens. Wel tegenvallend rijden.
iddquote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef MiLalaa het volgende:
Zo die Gerritsen gaat een superklassement rijden
Erg knap bij je eerste(toch?) WK in de top 6 rijden.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef MiLalaa het volgende:
Zo die Gerritsen gaat een superklassement rijden
Wustquote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef Ericr het volgende:
Wust reed een 1:15 tijdens het OKT, 1:15,83 om precies te zijn. Barometrische omstandigheden daargelaten zijn ze op dit WK toch een behoorlijk stuk trager. Timmer was daar ook een paar tienden sneller dan gisteren. Stel dat ze door lage luchtdruk zo'n drietiende sneller waren dan is het gat nog steeds enorm groot.
2e naar ik meenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Erg knap bij je eerste(toch?) WK in de top 6 rijden.
zeker. Normaal ben ik vaak aan het zoeken naar de sites van de ovals van SLC en Calgary. voor ik dan bij de uitslagen ben ben ik weer minuten verder.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef Remzz het volgende:
Idd erg handig geen site waar alle uitslagen zo snel opstaan
Wat ik me wel afvraag, de 1500 meter word steeds meer een sprintersafstand terwijl de 1000 meter steeds meer een allround afstand word(Friesinger, Klassen allebei onder de 7 minuten en onder de 1:14). Hoe kan dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:46 schreef Ericr het volgende:
Wust reed een 1:15 tijdens het OKT, 1:15,83 om precies te zijn. Barometrische omstandigheden daargelaten zijn ze op dit WK toch een behoorlijk stuk trager. Timmer was daar ook een paar tienden sneller dan gisteren. Stel dat ze door lage luchtdruk zo'n drietiende sneller waren dan is het gat nog steeds enorm groot.
Zeg dat niet te hardquote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd erg handig geen site waar alle uitslagen zo snel opstaan
Ja, mannen hebben immers ook breden heupen en stevige bovenbenen.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:44 schreef Remzz het volgende:
Ja ik vind der ook een beetje te mannelijk eigenlijk....
1500 is ook nog steeds een allround afstand.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag, de 1500 meter word steeds meer een sprintersafstand terwijl de 1000 meter steeds meer een allround afstand word(Friesinger, Klassen allebei onder de 7 minuten en onder de 1:14). Hoe kan dat?
ja maar ik bedoelde alleen maar te TAPSe benen. Heel raar. Maarja veel plezier hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, mannen hebben immers ook breden heupen en stevige bovenbenen.
Ja ik bedoel meer dat er steeds word gezegt dat sprinters nu ook de 1500 meter aankunnen. Terwijl je bij de vrouwen eigenlijk het omgekeerde ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
1500 is ook nog steeds een allround afstand.
Zeker weten.quote:
Dat moet in Turijn dus andersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker weten.
Wang nog tweede, Timmer 4e.
Ja, net als Ireentjequote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef MiLalaa het volgende:
Praat Ria met bomen?
Idd.quote:
Riaquote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef MiLalaa het volgende:
Praat Ria met bomen?
Vind ik ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind de interviews met Cheek trouwens erg leuk. Hij komt over als een toffe vent.
In wielrennen is de sprint over 1 km.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de vijfhonderd meter is ook in geen enkele andere sport een sprint.....
dit is het WK Korte(re) Afstanden
Die dweilen was toch deels op verzoek van de NOS?quote:
Maar dat ziet er ook uit als een sprint. De 1000m schaatsen bij de meesten niet. Ze schaatsen wel hard, maar 't is geen sprint.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In wielrennen is de sprint over 1 km.
Nee, dat is later ook weer ontkend.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef Wombcat het volgende:
Die dweilen was toch deels op verzoek van de NOS?
En dan Smeets maar weer zeuren dat 't zo lang duurt.
Dat zie je vaak, dat die laatste afstand tegenvalt.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
Slechte tijden van beide rijders in de laatste rit, maar toch 1e en 2e in het klassement
Ik denk dat ze vooral bezig waren met tegen elkaar schaatsen, niet meer tegen de rest.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zie je vaak, dat die laatste afstand tegenvalt.
Cheek.
nietus, cheek heeft een normale mondquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Messenga het volgende: Cheek heeft dezelfde gezichtsuitdrukking als Jochem uit den haage![]()
Je moet het idd positief bekijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:43 schreef KWAKje het volgende:
mart en ria noemen het een merkwaardig kampioenschap. vergeleken met vorige week vinnik het een doodgewoon kampioenschap![]()
cheek is stoerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind de interviews met Cheek trouwens erg leuk. Hij komt over als een toffe vent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |