quote:Op zondag 22 januari 2006 12:33 schreef buxol het volgende:
ow, jammer, dan mag ik niet meedoen...
Ik vind Mariska nou niet echt een mannennaamquote:Geslacht: Man
Jullie weten zelf ook nog wat de bedoeling is he? Zolang het maar genoeg is om subsidie aan te kunnen vragen voor minderheden.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Mariskaa het volgende:
mee te doen met korte en soms langere enquetes over allerlei leuke en interessante onderwerpen zoals:
eten, drinken, nieuwe produkten, voetbal, reclamefilmpjes, maatschappij, politiek, auto's, muziek etc.
als je de site weghaalt kan je evengoed het topic sluitenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb de ongewenste promotie voor eigen een eigen site even weggehaald, maar verder lijkt dit topic wel potentie te hebben, totdat een GC-mod anders beslist.
Voor de allochtonen ja, negatief voor de autochtonen. Ik wil ook 10 cent per vraag in een online spaarpotquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef Little_Meanie het volgende:
positieve discrimininatie
Misschien heeft dat wel een redequote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Mariskaa het volgende:
Helaas de site is weggehaald...
Heb je ook MSN?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef Mariskaa het volgende:
Helaas de site is weggehaald,maar indien je geinteresseerd bent kun je me mailen op dit adres:
mariska_degroot@hotmail.com
dan zal ik je alsnog de naam van de site doorgeven.
Met vriendelijke groeten,
Mariska de Groot.
Inderdaad. Als je de aandacht wilt moet je jezelf wel eerst voorstellen. En volgens de huisregels van dit forum dient men een foto te plaatsen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
Mariska, post eens een spannende foto van jezelf, dan weten we of we je kunnen vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |