Alle beetjes helpenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
en nu?
wat wil je met deze post bereiken dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:22 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen![]()
Van niets komt niets![]()
Dus vul het maar in![]()
Hier staat het http://www.telegraaf.nl/b(...)_heel_Nederland.htmlquote:Op zondag 22 januari 2006 12:22 schreef boyv het volgende:
in welke telegraag stond dat bericht?
Uiteindelijk dat een kind die het heel goed doet hier en geboren is niet het land word uitgezetquote:Op zondag 22 januari 2006 12:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je met deze post bereiken dan?
nog 25.998 gezichten te gaan...quote:
Ik zie toch echt wel een verschil tussen uitzetting van iemand die in Nederland is geboren en al haar 17 levensjaren in Nederland heeft gewoond enerzijds, en een migrant die later naar Nederland is verhuisd maar niet de Nederlandse nationaliteit toegewezen krijgt, anderzijds.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Er zijn bij ELKE "uitzetting" wel mensen persoonlijk betrokken... En af en toe vinden ze het nodig om daar een media-drama van te maken.
Ik heb geen medelijden. Niet met 1 speciaal geval. Niet met alle gevallen bij elkaar!
De wetten zijn soepel genoeg om hier te kunnen blijven. Lukt het dan niet, dan hoor je hier gewoon niet. Klaar.
Go Rita!
Ja zo als de waard is ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef Jozzy het volgende:
En nu ben je op zoek naar schouderklopjes op fok!forum?
Dat sowieso. Maar dan hoeft een kind daar nog niet direct de dupe van te worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt me dat vooral de ouders aangesproken kunnen worden in deze zaak. maar ik kan het mishebben.
Ja maar als het aan jou zou liggen zou elke allochtoon uitgezet worden, niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je kunt nu eenmaal geen uitzonderingen maken. Einde discussie, slotje.
klopt als een busquote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je kunt nu eenmaal geen uitzonderingen maken. Einde discussie, slotje.
Beste bedankt voor jou advies,maar juist daarom schrijven zoals ik ben eerlijk oprecht en niet te proffessioneel,komt het beter over,en krijg nog steeds serieuse antwooden terug van de politicie,etc zie op de group antwoordenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet om flauw te doen, TS, maar ik zou mijn briefjes aan bewindslieden voortaan laten schrijven. Je boodschap wordt waarschijnlijk serieuzer genomen als het in leesbaar nederlands wordt gesteld. Geen verwijt aan jou persoonlijk, gewoon een adviesje.
waarom verwacht je wel een generaal pardon van verdonk, terwijl dit tijdens paars gewoon is laten liggen?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
klopt als een bus![]()
Geen uitzonderingen,maar een geheel pardon voor degeen die hier al jaren zitten te wachten!![]()
En zeker voor degeen die hier zijn geboren!!!
Ja joh, en over tien jaar hebben we weer te maken met zo'n groep. Maar ja, het is een nog niet volledig geteste tactiek, dus misschien gaat het nog lukken ook...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:02 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
klopt als een bus![]()
Geen uitzonderingen,maar een geheel pardon voor degeen die hier al jaren zitten te wachten!![]()
En zeker voor degeen die hier zijn geboren!!!
wat heb je, behalve serieuze antwoorden, dan nog meer bereikt?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Beste bedankt voor jou advies,maar juist daarom schrijven zoals ik ben eerlijk oprecht en niet te proffessioneel,komt het beter over,en krijg nog steeds serieuse antwooden terug van de politicie,etc zie op de group antwoorden![]()
Maar bedankt voor je eerlijke mening en advies!![]()
Zie voorstellen luchteveld(vvd) CO-OUDERSCHAPSPLANquote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heb je, behalve serieuze antwoorden, dan nog meer bereikt?
klinkt goed. in dat geval ga ik het ook eens proberen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Zie voorstellen luchteveld(vvd) CO-OUDERSCHAPSPLAN
Zie Voorstel Donner (cda) ZORGPLAN
Zie werken voor werkloze
Allemaal voorstellen van ons,die ook worden uitgevoerd/zijn aangenomen!
Zie ook aandacht kindermisbruik etc etc![]()
hehe idd, taalgebruik is bagger zeg.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet om flauw te doen, TS, maar ik zou mijn briefjes aan bewindslieden voortaan laten schrijven. Je boodschap wordt waarschijnlijk serieuzer genomen als het in leesbaar nederlands wordt gesteld. Geen verwijt aan jou persoonlijk, gewoon een adviesje.
Juist PAARS was het die schuldig is aan het gedoog beleid,en waar alles maar kon waardoor nu de problemen op het bord komen!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom verwacht je wel een generaal pardon van verdonk, terwijl dit tijdens paars gewoon is laten liggen?
Da's allemaal heel mooi, maar deze wordt een iets lastigere dobber... omdat hier objectiviteit een beetje moeilijk definieerbaar is...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Zie voorstellen luchteveld(vvd) CO-OUDERSCHAPSPLAN
Zie Voorstel Donner (cda) ZORGPLAN
Zie werken voor werkloze
Allemaal voorstellen van ons,die ook worden uitgevoerd/zijn aangenomen!
Zie ook aandacht kindermisbruik etc etc![]()
Hoezo lastiger,mensenrechten kinderrechten!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Da's allemaal heel mooi, maar deze wordt een iets lastigere dobber... omdat hier objectiviteit een beetje moeilijk definieerbaar is...
Inderdaad. Het mag dan al een nobel initiatief zijn, maar ik vrees dat niemand bovenstaande brief serieus zal nemen, want hij is vrijwel onleesbaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, als ze hier geboren is, dan staat ze volgens mij ook ingeschreven in het geboorteregister... hoe zit dat dan? Daar kun je vast antwoord op geven...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Hoezo lastiger,mensenrechten kinderrechten!
En zeker in dit geval hier geboren,nu zeventien jaar,niets op aan te merken,doet het heel goed op school,doet het heel goed in de samenleving!
Wat wil je nog meer,als dat geen reden is wat is dan nog wel een reden??
Zij voldoet daarbij nog eens aan de NORM INTEGRATIE al is zij dan hier geboren,dus zou integratie niet eens mee mogen wegen![]()
Zij is hier geboren staat ingeschreven en heeft dus een geboorte bewijs!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, als ze hier geboren is, dan staat ze volgens mij ook ingeschreven in het geboorteregister... hoe zit dat dan? Daar kun je vast antwoord op geven...
Ze is ook een in Nederland geboren kind die hulp nodig heeft!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:
Is het een optie voor de ouders dan om hun dochter het huis uit te trappen en te verklaren dat ze nooit meer iets met haar te maken willen hebben? Dan is ze gewoon een Nederlandse die hulp nodig heeft en zo ook zonder de ouders in aanmerking kan komen voor een paspoort... moet technisch mogelijk zijn...
Zoals gemeld, dreigt de Hengelose haar geboorteland te worden uitgezet. Zij beschikt niet over een Nederlands paspoort, omdat haar ouders van Turkse komaf zijn en die nooit voor haar hebben aangevraagd. Daarom is ze afhankelijk van een verblijfsvergunning. Omdat haar inmiddels gescheiden ouders de leges te laat hebben betaald, werd die vergunning niet verlengd.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef AlphaOmega het volgende:
Persoonlijk heb ik sterk het gevoel dat er meer schuil gaat achter dit verhaal. Er wordt heus niet vreselijk roekeloos omgegaan met mensen in dit land. Wel wordt er heel erg gestuurd op basis van regels, maar he, wat wil je, we leven met 16 miljoen + mensen in een landje waarbij op de gemiddelde globe de naam niet eens in het landje kan worden weergegeven.... daar zijn regels nodig, en hard ook...
Ik niet. En weet je waarom? Omdat er een soortgelijk verhaal zich in mijn omgeving afspeelt. De persoon die ik ken doet 4 VWO en weet bijna niks van het land waar hij vandaan komt.(12 jaar geleden)quote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef AlphaOmega het volgende:
Persoonlijk heb ik sterk het gevoel dat er meer schuil gaat achter dit verhaal.
Ok, uit welk land zijn ze gekomen? Dat is het eerste belangrijke punt, en dan, wanneer is het... maar nee, het idee van regels, dat zal men nooit snappen... dus ik ga er verder ook niet op in. Het komt wel zoals het komen moet...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef IHVK het volgende:
Er wordt niet gedreigd met uitzetting, maar een permanente verblijfsvergunning krijgen ze ook niet.
Het is in inderdaad ingewikeld. Ze komen uit Vietnam en de school doet alles om hen iedere keer weer aan die vergunning te helpen.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ok, uit welk land zijn ze gekomen? Dat is het eerste belangrijke punt, en dan, wanneer is het... maar nee, het idee van regels, dat zal men nooit snappen... dus ik ga er verder ook niet op in. Het komt wel zoals het komen moet...
De fout ligt dus bij de ouders. Een beetje eigen verantwoordelijkheid hadden ze niet en nu moeten ze dus op de blaren zitten.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Zoals gemeld, dreigt de Hengelose haar geboorteland te worden uitgezet. Zij beschikt niet over een Nederlands paspoort, omdat haar ouders van Turkse komaf zijn en die nooit voor haar hebben aangevraagd .
Maar het is wel lief van die Kerken.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh ja, kerken moeten zich er zowiezo buiten houden. Er heerst hier, ja in Nederland wel, een scheiding tussen kerk en staat. Dus prachtig, die acties van kerken. Laat de religies maar eens in hun eigen sociale verleden kijken...
Wat kan dat kind er nou aan doen, als de ouders niet voldoende op de hoogte waren van de regels?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef J_CDA het volgende:
[..]
De fout ligt dus bij de ouders. Een beetje eigen verantwoordelijkheid hadden ze niet en nu moeten ze dus op de blaren zitten.![]()
Als je in dit land leeft, dan hoor je ook de regels te kennen... en het is ook nog eens onderdeel van de opvoeding...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat kan dat kind er nou aan doen, als de ouders niet voldoende op de hoogte waren van de regels?
De vraag is: Wat kan dat kind eraan doen? Vind jij dat kinderen gestraft moeten worden voor de fouten van hun ouders?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als je in dit land leeft, dan hoor je ook de regels te kennen... en het is ook nog eens onderdeel van de opvoeding...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |