Nee maar ik ben dan ook niet gaan zoekenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef ArTiC het volgende:
Dus: Iemand gisteren Lara gespot?
Heb je wel naar mij gezocht?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee maar ik ben dan ook niet gaan zoeken![]()
Had je ook lang kunnen zoekenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef Partygurl het volgende:
nee.
ff wachten op mijn salarisquote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Mex_ het volgende:
Alarm al besteld Artic?
drukdrukdrukquote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff wachten op mijn salaris
je beseft wel dat ik je helemaal de tering dingen ga vragen als ik er niet helemaal uitkom he![]()
stalkstalkstalkquote:
ook goed..kom ik donderdag mijn auto ff brengen haal ik hem vrijdag weer op, lukt je wel op 1 avondje he mex?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef amaranta het volgende:
kom anders maar langs artic, ehm ff kijken donderdag ofzo, kun je gelijk blijven eten
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed..kom ik donderdag mijn auto ff brengen haal ik hem vrijdag weer op, lukt je wel op 1 avondje he mex?
quote:
Daarmee zou het goed moeten komen, vooraf even duidelijk dat plaatje bekijken wat ik laatst via msn gaf, daar meteen alle overbodige shit in wegstrepen en dan moet het wel lukken op een zaterdagquote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, ik regel gewoon ff een multimeter en dan wordt het een zaterdagje hobby'en...meteen ff carkit inbouwen dan.
Kortsluiting bij je neon?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, ik regel gewoon ff een multimeter en dan wordt het een zaterdagje hobby'en...meteen ff carkit inbouwen dan.
Heet ik joost?quote:
Kan die al niet meer vindenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daarmee zou het goed moeten komen, vooraf even duidelijk dat plaatje bekijken wat ik laatst via msn gaf, daar meteen alle overbodige shit in wegstrepen en dan moet het wel lukken op een zaterdag![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan die al niet meer vinden![]()
Geef hem nog eens door binnenkort dan
opgeslagen nuquote:
14.gifquote:Op zondag 22 januari 2006 13:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
plaatje aangepast, even nieuwe opslaan
Ik ben er gewoon hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef vrouwtje het volgende:
Waar is iedereen?
Ja ik zie het. Maar jij zet altijd rare smileysquote:
Dat is toch een school?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef silverpearl het volgende:
Eindelijk afgewerkt![]()
Wel gezellig op het ROC.![]()
Ben theelepels aan het ombuigen hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef vrouwtje het volgende:
Waar is iedereen?
Het was open dag.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dat is toch een school?
Wat heb je daar gedaan?
Nou ja, ik had wel zin in een goed gesprek.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben theelepels aan het ombuigen hoezo?
7de etage? Ow wacht, dat is natuurlijk dat nieuwe gebouw daar op de hoek.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Het was open dag.
En ik zat op de 7e etage koffie te schenken.![]()
Beetje relaxte verbinding daar in 't bos?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel zin in een goed gesprek.
Wendy is er niet en Bazel is hout gaan hakken in het bos.
Dus ja ik dacht, ik kruip even lekker achter de computer.
Thee is lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
7de etage? Ow wacht, dat is natuurlijk dat nieuwe gebouw daar op de hoek.
En ook thee neem ik aan?![]()
Zo begint het altijd als ze beginnen met vreemdgaanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef vrouwtje het volgende:
Bazel is hout gaan hakken in het bos.
Ja gaat wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Beetje relaxte verbinding daar in 't bos?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo begint het altijd als ze beginnen met vreemdgaan
Op een ouwe fiets kan je ook nog fietsen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef vrouwtje het volgende:
[..]Er wonen geen andere vrouwen in het bos
Behalve roodkapjes oma dan, maar die is oud.
* amaranta is echt niet wakkerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
7de etage? Ow wacht, dat is natuurlijk dat nieuwe gebouw daar op de hoek.
En ook thee neem ik aan?![]()
Feit.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets kan je ook nog fietsen.
Al moeten die ook gesmeerd worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Feit.
Maar zo'n jonge fiets zoals ik doet het
doorgaans stukken beter.
Wat ik me nu altijd al afgevraagd heb he...quote:
Polly McShane?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat ik me nu altijd al afgevraagd heb he...
Is dat meisje uit de serie: Kids from Room 402
toevallig een nichtje van je?
Die met haar lepelverzameling?
Oh okay.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef vrouwtje het volgende:
Polly McShane?
Nee!
Zou ze willen.
Hoewel ze wel een hele mooie verzameling heeft.
Nee Polly komt uit Letland ofzo en ik niet.
Vervelend voor je.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:04 schreef Partygurl het volgende:
*irritatie*
Hoe was het voetballen?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh okay.
Nee wilde ik even checken.
Nu weer over op de orde van de dag
Verloren met 3-2. Heb alleen 2e helft gespeeld en toen stond het al 2-1.quote:
Op welke positie speel je?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Verloren met 3-2. Heb alleen 2e helft gespeeld en toen stond het al 2-1.
Slechte eerste helft, goede tweede helft waarin de kansen niet werden benut en er via een counter de 3-1 viel.
Laatste man.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Op welke positie speel je?
En, wat is een counter?
Maak eens foto van je kinquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
En dat moet juf worden?
Bedankt.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Laatste man.
Counter = Snelle tegenaanval
meer informatie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetbal
Nee. Dat ben ik niet.quote:
Ik zoek het wel op.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Bedankt.
Is de laatste man de man die net voor de
denkbeeldige buitenspel lijn staat?
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef vrouwtje het volgende:
Is de laatste man de man die net voor de
denkbeeldige buitenspel lijn staat?
Daar moet je maar overheen lezen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef Partygurl het volgende:
Joh je meent het!
Ik kan veel hebben ja..maar iemand die zich constant voordoet als vrouwtje theelepel...dat is gewoon irritant!
Eigenlijk niet veel.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat heeft vrouwtje nog meer gedaan afgelopen weekend?
Jij ookquote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Partygurl het volgende:
Of niet Febster![]()
Maar goed,
Een hele fijne avond iedereen![]()
Febster is wel grappig ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef Partygurl het volgende:
Of niet Febster![]()
Maar goed,
Een hele fijne avond iedereen![]()
Je eigen verjaardag of iemand van uw vriendjes en vriendinnetjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:23 schreef vrouwtje het volgende:
Eigenlijk niet veel.
Beetje uitgerust.
Verjaardag.
Een vriendin.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je eigen verjaardag of iemand van uw vriendjes en vriendinnetjes?
Zegt hier dan iemand dat jij geen vrienden hebt.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:26 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Een vriendin.
Want ja ik heb vrienden.
Nee dat niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Zegt hier dan iemand dat jij geen vrienden hebt.
Zoals wat?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar er worden wel
andere dingen geinsinueerd.
Was ze lief geweest?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:26 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Een vriendin.
Want ja ik heb vrienden.
Ja ze is heel erg lief.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was ze lief geweest?
en had je leuk kadotje gekocht?
Ze zei dat ze geirriteerd was, maar niet waarom.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld de opmerking
van PG.
Maar laat ik daar maar niet over
uitweidden.
Nou ja ze heeft zelf gezegd waarover ze geirriteerd was. Lees maar.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ze zei dat ze geirriteerd was, maar niet waarom.
Jij valt meteen over haar beroepskeuze, niet echt aardig.
Ze zei pas later dat ze door jou geirriteerd raakte.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft zelf gezegd waarover ze geirriteerd was. Lees maar.
En het was mij vrij duidelijk dat ze op mij doelde.
En daarnaast, lurk ik al enige tijd in dit topic, en is me opgevallen
dat ze wel vaker geirriteerd reageert op andere users.
Feit,quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ze zei pas later dat ze door jou geirriteerd raakte.
Lees maar.
Je hoeft je niet te verantwoorden, maar je reageert een beetje agressief.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Feit,
maar mijn gevoel dat ze het over mij
had was terecht.
Maar ik hoef me niet te verantwoorden
bij jou over dingen die ik zeg,
dacht ik zo.
Zit in de aard van het beestje.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:42 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden, maar je reageert een beetje agressief.
IK las ook dat iemand zijn fiets door het raam had gegooid?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 05:48 schreef silver_bullet het volgende:
Ik ben blauw,
net stond er hier een politiemacht van 10 man hier binnen..
2 ruiten ingekicked door een paar personen die dachten dat een maat van me een fiets van de 3e verdipieng op een meiske haar kop had gegooid.
heejuh, k weet van nikshihi,maaruh ik heb niks gedaan
![]()
misschien moet die maat van mij maar eens normaal doen![]()
![]()
hihi
hihi, moes`k ff kwijt. bitch
owjah, ze namen ook alle verkeersborden mee die aan de muur hingen![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:07 schreef Juup© het volgende:
Mogge.
Goed bezig geweest!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ja ze is heel erg lief.
En ik had bij Eigen Stekkie,
dat is een woonwinkel in de stad.
Een bordje gekocht met een tekst erop.
Die heeft ze namelijk meerdere aan haar muur
hangen.
Vond ze erg leuk.
Ja klopt.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef amaranta het volgende:
Alleen het einde.
Met Lange Frans en Baas B, wordt vanavond herhaald als ik me niet vergewis.
Hoe gaat zo'n voorbereiding in z'n werkquote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja klopt.
Vroeg dat omdat ik me dan kan voorbereiden op super aflevering of op een gewone aflevering.
Wat mij betreft zijn de lamas altijd super.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja klopt.
Vroeg dat omdat ik me dan kan voorbereiden op super aflevering of op een gewone aflevering.
Wekker zetten.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n voorbereiding in z'n werk![]()
Je bent goed creatief bezig met je avatar.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn de lamas altijd super.
Hmm, relaxed, die nieuwe msn.quote:The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.
Ja, de 1e keer had ik hem per ongeluk onder een verkeerde naam opgeslagen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je bent goed creatief bezig met je avatar.
van het vrouwtje theelepel naar een stilstaande lepel naar een bewegende lepel
Ik hoop dat je er **** aan gaatquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ja, de 1e keer had ik hem per ongeluk onder een verkeerde naam opgeslagen.
Hierdoor was het geen gif.bestand meer.
Duurde even voordat ik dat doorhad.![]()
Maar bedankt in ieder geval.
Jij succes met leren. En geniet maar van de lama's vanavond.
Ik ga naar EHBO kijken.
Hallo! Hoe is het hier? Beetje aan het na-garen van het weekend?quote:
sorry hoor, eerste keer dat ik jou hier tegenkom en op mij kom je Nu al irritant over..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nee. Dat ben ik niet.
Maar ik vind het wel frappant,
dat je net komt binnenvallen,
en al gelijk geërgerd reageert.
Zegt genoeg over jouw frustratiegrens.
En als juf moet je veel kunnen hebben.
Blauwe!quote:
Ik verwacht een smurfquote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef gazylady het volgende:
[..]
Blauwe!![]()
Wat wordt jij met carnaval? leuk weekend gehad
Haha...quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:05 schreef gazylady het volgende:
[..]
Blauwe!![]()
Wat wordt jij met carnaval? leuk weekend gehad
Nee nee.quote:
Op een blauw bord, in een blauw pak.. Waar ga je ergens naar toe?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
[..]
Nee nee.
Ik ga niet carnavallen.
Ga op wintersportvakantie.
Lekker boarden!
Val Thorens.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef gazylady het volgende:
[..]
Op een blauw bord, in een blauw pak.. Waar ga je ergens naar toe?
toch niet naar een blauwe piste he?![]()
Joepie!quote:Op maandag 23 januari 2006 08:08 schreef Partygurl het volgende:
Goejemorgennnnnnnn!
De week gaat weer beginnen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 januari 2006 11:05 schreef r8ality het volgende:
Morgen. Sollicitatie ge-aced. Dus nu ben ik een collega van Flow en Omega.
Nu even leren voor een te simpel hertentamen en dan acen we die er gewoon achteraan.
Vrijdag naar de ds?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef Partygurl het volgende:
daaar zijn we weer
glad-he-eat-hers?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:59 schreef Partygurl het volgende:
Ohh gladiators bedoel je?
Denk het niet..
Groot valt wel mee, maar op de kruisstraat zit er eentje (tegenover Wiener Schnitzelquote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Partygurl het volgende:
Weet iemand enkele grote carnavalswinkels hier in de buurt?
Als je de rondweg pakt vanaf de Berenkuil alsmaar rechtdoor en dan kom je eerst rechts langs Paleis Soestdijk van Johan Vlemmix, dan onder het spoor door langs het klokgebouw en DAN rij je over een bultje, brug, verhoogde weg, whatever. 3 maal raaien hoe dat bultje heetquote:
Klopt, maar je moet dus niet over het bultje heen, maar vooraf de ventweg pakken en dan onder de bult doorquote:Op maandag 23 januari 2006 12:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je de rondweg pakt vanaf de Berenkuil alsmaar rechtdoor en dan kom je eerst rechts langs Paleis Soestdijk van Johan Vlemmix, dan onder het spoor door langs het klokgebouw en DAN rij je over een bultje, brug, verhoogde weg, whatever. 3 maal raaien hoe dat bultje heet. (Overigens kom je als je dan verder rijdt langs het Evoluon, AH XL etc.)
op de vestdijk... nog voor de schellekes (beddewinkel)... zit een carnavalswinkelquote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Partygurl het volgende:
Weet iemand enkele grote carnavalswinkels hier in de buurt?
Bel je na de presentatie nog wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef r8ality het volgende:
Ga es afstuderen ofzo..
*naar school, eten en tentamen maken. Mazzel.
Was je al in Helmond geweest?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:28 schreef Partygurl het volgende:
Strijpsbultje?
Ik ga zo zoeken..samen met yvon..dat kan nog wel eens wat worden
Ik moet en zal een barbiejurk vinden !
Mooi gaan we daar ook even heen !quote:Op maandag 23 januari 2006 12:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
op de vestdijk... nog voor de schellekes (beddewinkel)... zit een carnavalswinkel
en er zit in Nuenen op de huufkes een SUPER grote carnavalswinkel.. ongeveer formaat praxis/gamma... zit net over het spoor bij het tankstation rechts..
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jep..papa en mama gaan als maje de bij en kikker![]()
Mooi tijdstip!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:43 schreef FlowDesign het volgende:
Mogguh... jaaaa maar tot 05:00u zitten pokeren![]()
![]()
ff naar de Fontys
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef blieblie het volgende:
Godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdegodverdomme.
Ik neem verdomme WEER een middag vrij voor de afstudeerpresentatie van iemand anders. Ik denk, ow, zal ff ruim van te voren (om 2 uur) met mijn eigen stagedocent ff kletsen over hoe het gaat e.d. .
Ik geeeef aan dat ik om 3 uur beneden moet zijn. 5 voor 3 zegt die hoer... Ow! Het is 5 voor 3, ga maar snel. Kom ik om 3 voor 3 bij het lokaal aan waar de presentatie gehouden wordt. Zijn ze al bezig@#%@#$%^@#$*%^
Godver!!! Alsof die pokke vrije dagen op mijn rug groeien!
.
Kuthoereteringtyfuszooi. Helemaal voor nix allerlei moeite zitten doen voor die scheitpresentatie.
En ja, ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer sjagrijnig momenteel. Want meneer de docentbegeleider vond ook helemaal niets nada nix goed aan mijn afstudeerscriptie, terwijl andere mensen met hetzelfde format 8en of 9ens halen![]()
.
Misschien omdat hij weet dat jij beter kunt?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef blieblie het volgende:
En ja, ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer sjagrijnig momenteel. Want meneer de docentbegeleider vond ook helemaal niets nada nix goed aan mijn afstudeerscriptie, terwijl andere mensen met hetzelfde format 8en of 9ens halen![]()
.
Neej omdat het een zeurpiet is die alles volgens zijn methode gedaan wil zien/hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien omdat hij weet dat jij beter kunt?
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet bij de afstudeerzitting kan zijn van een vriend van me (ja die heb ik! hahaquote:
Nou misschien kan ik je opvrolijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet bij de afstudeerzitting kan zijn van een vriend van me (ja die heb ik! haha) terwijl ik daar met veel moeite een halve dag vrij voor heb gevraagd. + Dat mijn jas & tas in het lokaal liggen waar ze nu bezig zijn en ik dus geen zinnigere dingen kan doen dan wachten tot ze klaar zijn
.
Is het een kodak moment?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:44 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nou misschien kan ik je opvrolijken.
Ik heb net mijn haar geverfd en het ziet er naar uit dat het rood gaat worden ipv cognac kleur.![]()
Gaan wij dan ook meegenieten van het kodak moment?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:03 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik moet even wachten tot het helemaal droog is, als het rood is dan is het een kodak moment![]()
Maar wel hele mooie pruikenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef amaranta het volgende:
He PG ik ben bang dat ze bij dat winkeltje in strijp geen barbiejurken hebben.
Die van Ben?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik niet bij de afstudeerzitting kan zijn van een vriend van me (ja die heb ik! haha) terwijl ik daar met veel moeite een halve dag vrij voor heb gevraagd. + Dat mijn jas & tas in het lokaal liggen waar ze nu bezig zijn en ik dus geen zinnigere dingen kan doen dan wachten tot ze klaar zijn
.
Gefeliciteerdquote:
Mooi rood is niet lelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 15:44 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nou misschien kan ik je opvrolijken.
Ik heb net mijn haar geverfd en het ziet er naar uit dat het rood gaat worden ipv cognac kleur.![]()
Ik wacht met smart op de fotoquote:Op maandag 23 januari 2006 16:03 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik moet even wachten tot het helemaal droog is, als het rood is dan is het een kodak moment![]()
En is er echt nergens een roze jurkje?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef Partygurl het volgende:
Nee ik wil perse een roze jurkje..en die beplak ik met zilveren steentjes aan de achterkant met de merknaam barbie..begrijp je wat ik bedoel?
Ga dr gwoon zelf 1 maken denk ik..ofja..3!
Doon wil alleen niet als Ken
Veeleisend voor carnaval?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef Partygurl het volgende:
Idd ook nog een idee, ik moet eens goed gaan rondkijken..ik ben nogal veeleisend
Die ene avond dat ik dat jurkje aanheb moet ie wel mooiiiiiii zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 18:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Veeleisend voor carnaval?
Er gaat toch wel bier overheen![]()
![]()
Doe je goed danquote:Op maandag 23 januari 2006 18:18 schreef Ingridh007 het volgende:
Nou wie weet ben ik per 1 feb ook mn stage kwijt
"Hoezo onderzoek? Jullie zouden toch folders maken!"
Owquote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
bij strictly men hebben ze dieDoon heeft m ook.
Hoiquote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
hé buurman wijkgenoot.
alles goed?
heb je zin om op de koffie te komen?
Hij mag geen bier ivm zijn uhhh lever was het toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
hallo
fijn dat alles goed gaat
biertje dan?
Nou ja ik zal het wel gemist hebben dan...dat van blauwe dus.....quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef Partygurl het volgende:
Amaranta: Die barbiejurken van wat blueman zei, die hebben ze alleen voor kids
Genoeg barbie te vinden overal
Hij mag nu tussen operatie 1 en 2 nog een beetje zondigen....quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij mag geen bier ivm zijn uhhh lever was het toch?
of maag?
Omgquote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja ik zal het wel gemist hebben dan...dat van blauwe dus.....
Ik had net een ingeving... maar eh... misschien dat je op internet bij zo'n postoder bedrijf kan kijken.
Er zijn vast wel vrouwen die zich weleens 'verkleden' als barbie... zonder dat het te hoerig wordt.....
misschien???
denk ik...quote:
Ik mag eigenlijk geen bier meer nee, maar over 2.5 maand ofzo is het definitief. Dus ik zal voor die tijd nog wel eens een biertje pakkenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij mag geen bier ivm zijn uhhh lever was het toch?
of maag?
Jij snapt hetquote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij mag nu tussen operatie 1 en 2 nog een beetje zondigen....
toch?
heb nog een mooie latex, lenen voor de carnavalquote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
denk ik...
ik weet het dus niet zeker....
maar je kan er ook vast zusterpakjes bestellen ofzo...
;')
ik kijk ook wel ff![]()
blieblie weet dat soort dingen nou een maal...quote:
neequote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Blueman het volgende:
Met behulp van google:
zoiets PG?
http://www.kissmekatalogus.nl
Ze zal het vast en zeker wel ooit gedaan hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef amaranta het volgende:
Heeft die vrouw uit het plaatje nou een 'pijpmond'?
Nietwaar. Gewoon in de polonaise, lekker dicht op elkaar hossen. Niks aan de hand.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef febster het volgende:
Ja lekker, dan vriest PG dood of krijgt ze allemaal peuken in der buik
Nou ja vast.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze zal het vast en zeker wel ooit gedaan hebben
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:11 schreef febster het volgende:
Ja lekker, dan vriest PG dood of krijgt ze allemaal peuken in der buik
Misschien moest ze dat wel zo van de fotograaf.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja vast.
Dr lippen staan wel zo raar uit elkaar...
haha.. ik zie het al voor mequote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Misschien moest ze dat wel zo van de fotograaf.
Levert wel mooie foto's op danquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
haha.. ik zie het al voor me
schatje, kijk maar zoals je doet wanneer je me pijpt![]()
Hoi!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef wackiejacky het volgende:
![]()
Ik kom ook eventjes kijken.![]()
Eindhoven-feestjesvierster represent!
ik haat dat woordquote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef blieblie het volgende:
Ey maar Febster, het zou voor mij een goede reden zijn om mijn carnaval aversie opzij te zetten![]()
.
Ow en Amaranta, "een kaasschaaf".
Hoiquote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef wackiejacky het volgende:
![]()
Ik kom ook eventjes kijken.![]()
Eindhoven-feestjesvierster represent!
Ik had een vroege trein. (Was om 1 uur al in Eindhoven).quote:
http://www.wondermagnet.com/ferro.htmlquote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef blieblie het volgende:
Dit is echt chill spul: http://cosmos.hc.uec.ac.jp/protrudeflow/movies/wmv/profloD.wmv
Zou het duur zijn?
en zonder randjes, geen fratsen, dat scheeltquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef amaranta het volgende:
Wij kopen ons kaas al voorgesneden.
jep...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
en zonder randjes, geen fratsen, dat scheelt
Een vroege trein! om 1 uur! T moet niet gekker worden!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik had een vroege trein. (Was om 1 uur al in Eindhoven).
Maar waar was jij vrijdag?
Hoelaat pak je de trein en zit je dan in het voorste treinstel of het achterste.
Loop je maar 2 keer per week stage dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Een vroege trein! om 1 uur! T moet niet gekker worden!
Ben bang dat onze eerste keer meteen de laatste keer was, maja, dan kunnen we onze eenmalige ontmoeting wel verromaniseren in onze dromen![]()
![]()
Vrijdag, geen idee. Eerst es kijken of ik vrijdag nog wel stage loop
ofquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Een vroege trein! om 1 uur! T moet niet gekker worden!
Ben bang dat onze eerste keer meteen de laatste keer was, maja, dan kunnen we onze eenmalige ontmoeting wel verromaniseren in onze dromen![]()
![]()
Vrijdag, geen idee. Eerst es kijken of ik vrijdag nog wel stage loop
Stage's zijn altijd zo lekker geregeld via Fontys (..neem ik aan) Ik heb een soortgelijk iets gehad.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee, maar morgen gesprek met onze opdrachtgever en diens baas.
De opperbaas wil namelijk middelen (folder maken) en wij moeten een scriptie schrijven (advies nav onderzoek).
Alst goed is regel je die stage zelf toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Stage's zijn altijd zo lekker geregeld via Fontys (..neem ik aan) Ik heb een soortgelijk iets gehad.
Nouw, hoe laat pak je morgen de trein? En zit je voor of achterinquote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef Ingridh007 het volgende:
De opperbaas wil namelijk middelen (folder maken) en wij moeten een scriptie schrijven (advies nav onderzoek).
Anders gezegd, school zet vaak samen met het stagebedrijf een opdracht op, die komen vervolgens in de stagemap te zitten. Als je daar iets uit haalt dan ga ik er vanuit dat het goed zit..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alst goed is regel je die stage zelf toch?
Dan ist je eigen schuld, niet die van de fontys.
Bij ons (iig) gaat het alsvolgende, je hebt de beschikking over een database met opdrachten, deze zijn allemaal waardeloos dus slaan we die over. Vervolgens ga ik zelf op zoek naar een stage, vind ik een leuke, ga ik er naar toe voor een gesprek. Krijg je te horen wat de opdracht is + wat ze van je verwachten. Als het geen leuke opdracht is zoek je verder. Als het wel een leuke opdracht is maar er moet nog iets aan veranderen om em aan de Fontys verkocht te krijgen geef je aan wat er moet veranderen om em goedgekeurd te krijgen. Je voert de opdracht online in, stagedude kijkt er een keer naar, keurt em goed en je hebt een stage.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Anders gezegd, school zet vaak samen met het stagebedrijf een opdracht op, die komen vervolgens in de stagemap te zitten. Als je daar iets uit haalt dan ga ik er vanuit dat het goed zit..
Dus je denkt dat je van stage wordt gekickt?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Vandaag ff ingeschreven voor de ISA's "Opfriscursus Engels" à 2 ECTS en "Websites maken met databases en PHP" à 3 ECTS.quote:
Bij ons is het dus een map (ja op papier, wat nou digitaal) met daarin door Frans van Analebeek goedgekeurde stageopdrachten, zijn handtekening staat er zelfs onder. Vervolgens pak je papiertjes uit de map, maakt afspraak met bedrijf, komt er in het gesprek achter of hetgeen in de map staat overeen komt met wat bedrijf wil. 9 van de 10 keer klopt dat gewoon, vervolgens begin je met je stage en komen ze er na een paar maanden achter dat de opdracht eigenlijk te licht is.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Bij ons (iig) gaat het alsvolgende, je hebt de beschikking over een database met opdrachten, deze zijn allemaal waardeloos dus slaan we die over. Vervolgens ga ik zelf op zoek naar een stage, vind ik een leuke, ga ik er naar toe voor een gesprek. Krijg je te horen wat de opdracht is + wat ze van je verwachten. Als het geen leuke opdracht is zoek je verder. Als het wel een leuke opdracht is maar er moet nog iets aan veranderen om em aan de Fontys verkocht te krijgen geef je aan wat er moet veranderen om em goedgekeurd te krijgen. Je voert de opdracht online in, stagedude kijkt er een keer naar, keurt em goed en je hebt een stage.
Maarrrrrrr die map. Bedrijven mikken daar stages in met een redelijk summiere omschrijving. Ik heb zo een vermoeden dat het jouw verantwoordelijkheid is om in je gesprek naar boven te halen of de opdracht wel past bij hetgeen ze op de Fontys willen zien.
Een beetje eigen inbreng cq. initiatief is niet verboden hoor.
+ Dat je er niet achteraf achter komt dat ze em op school niet goed vinden.
Van Alebeek checkt die zooi heel globaalquote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij ons is het dus een map (ja op papier, wat nou digitaal) met daarin door Frans van Analebeek goedgekeurde stageopdrachten, zijn handtekening staat er zelfs onder. Vervolgens pak je papiertjes uit de map, maakt afspraak met bedrijf, komt er in het gesprek achter of hetgeen in de map staat overeen komt met wat bedrijf wil. 9 van de 10 keer klopt dat gewoon, vervolgens begin je met je stage en komen ze er na een paar maanden achter dat de opdracht eigenlijk te licht is.
Dat hoeft bij ons dus allemaal niet, Frans wordt gezien als een almachtige binnen de BI, al is hij dat grotendeels ook welquote:Op maandag 23 januari 2006 21:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Van Alebeek checkt die zooi heel globaal.
Het is ook officieel de bedoeling dat je na je gesprek met die lui een betere omschrijving inlevert bij ons Frans die hij dan opnieuw moet keuren.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoi!
Wat brengt jouw zoal hiero?
Moet je nie in tillieburg wonen.
Ehhhh...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoi
Ga je nog steeds met Joris?
Neen... Hij doet bij ons alleen het stagedepartment.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat hoeft bij ons dus allemaal niet, Frans wordt gezien als een almachtige binnen de BI, al is hij dat grotendeels ook welAl eens college gehad van hem?
Ben je dat zelf op je icoon?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:33 schreef wackiejacky het volgende:
[..]Neeeeee! Tilburg is saai! Heb altijd gewoon op en neer gereisd hoor. Niet dat Eindhoven nou altijd zo bruisend is, maar ik woon hier prima naar m'n zin, leuk huisje, m'n vrienden wonen hier...Tillytown is saai!
En hoe ik hier terecht kom...geen idee eigenlijkZit de laatste weken veel rond te snuffelen op Fok! en het is hier best leuk...
![]()
omg... jijquote:
Hmmm lekker dan....quote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Het ligt inderdaad niet aan Fontys.
Wij zijn een overeenkomst aangegaan met onze opdrachtgever, over een opdracht waarin onderzoek en advies centraal staan.
Zijn baas (en dus onze opperbaas) hoort nu pas van deze overeenkomst en komt nu met haar eis dat ze middelen wil.
Ligt dus aan interne communicatie, waar wij nu misschien de dupe van worden.
Lurkerquote:Op maandag 23 januari 2006 21:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
omg... jij![]()
Ik dacht na vrijdagnacht dat je niet dieper kon zinken dan msn?
Je zit hier in een mannentopic. Wen aan de vrouwonvriendelijke benaming die je krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef Ingridh007 het volgende:
O, en nog even over mn Eindhoven koosnaampje, graag in t volgende topic een andere. :/
Ik d8 dat jij met Joris ging http://partyflock.nl/user/1119.htmlquote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef wackiejacky het volgende:
[..]
Ehhhh...
Joris?![]()
Geloof niet dat ik een Joris ken eigenlijk....Verklaar u nader?![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef punchdrunk het volgende:
moest ooit een maat van me sochtends uit de cel gaan halen. toen ik hem vroeg waarom, vertelde hij doodleuk dat hij tijdens een ongelofelijke kloppartij buiten een discotheek, zogenaamd totaal in paniek op het raampje van een ME busje had staan kloppen, en toen ze het raampje omlaag draaiden om te vragen wat er was, hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
kwam hem op een nachtje cel te staan.
http://pettreenederland.f(...)irtuemart/Itemid,29/quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef amaranta het volgende:
knuffelplant
zeg okke superspeurder, waar ik kan ik er eentje kopen?
Wat the fuck moet iemand met zo'n ding aan zijn sleutelbos?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
http://pettreenederland.f(...)irtuemart/Itemid,29/
http://www.pettreeshop.nl/
http://nl.gizmodo.com/2005/12/15/het_huisdierboompje.html
De dingen heten Pettrees.
Veel plezier dermee.
Ze bestaan overigens al een hele tijd.
Oh is goed, denk alleen niet dat je ooit een positieve benaming krijgt hier als je zo doorgaatquote:Op maandag 23 januari 2006 21:39 schreef Ingridh007 het volgende:
O, en nog even over mn Eindhoven koosnaampje, graag in t volgende topic een andere. :/
if so....dan staat mijn mond openquote:
*mond dichtduwt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |