Nee maar ik ben dan ook niet gaan zoekenquote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef ArTiC het volgende:
Dus: Iemand gisteren Lara gespot?
Heb je wel naar mij gezocht?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:58 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee maar ik ben dan ook niet gaan zoeken![]()
Had je ook lang kunnen zoekenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef Partygurl het volgende:
nee.
ff wachten op mijn salarisquote:Op zondag 22 januari 2006 12:17 schreef Mex_ het volgende:
Alarm al besteld Artic?
drukdrukdrukquote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff wachten op mijn salaris
je beseft wel dat ik je helemaal de tering dingen ga vragen als ik er niet helemaal uitkom he![]()
stalkstalkstalkquote:
ook goed..kom ik donderdag mijn auto ff brengen haal ik hem vrijdag weer op, lukt je wel op 1 avondje he mex?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef amaranta het volgende:
kom anders maar langs artic, ehm ff kijken donderdag ofzo, kun je gelijk blijven eten
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed..kom ik donderdag mijn auto ff brengen haal ik hem vrijdag weer op, lukt je wel op 1 avondje he mex?
quote:
Daarmee zou het goed moeten komen, vooraf even duidelijk dat plaatje bekijken wat ik laatst via msn gaf, daar meteen alle overbodige shit in wegstrepen en dan moet het wel lukken op een zaterdagquote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, ik regel gewoon ff een multimeter en dan wordt het een zaterdagje hobby'en...meteen ff carkit inbouwen dan.
Kortsluiting bij je neon?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh, ik regel gewoon ff een multimeter en dan wordt het een zaterdagje hobby'en...meteen ff carkit inbouwen dan.
Heet ik joost?quote:
Kan die al niet meer vindenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Daarmee zou het goed moeten komen, vooraf even duidelijk dat plaatje bekijken wat ik laatst via msn gaf, daar meteen alle overbodige shit in wegstrepen en dan moet het wel lukken op een zaterdag![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan die al niet meer vinden![]()
Geef hem nog eens door binnenkort dan
opgeslagen nuquote:
14.gifquote:Op zondag 22 januari 2006 13:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
plaatje aangepast, even nieuwe opslaan
Ik ben er gewoon hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef vrouwtje het volgende:
Waar is iedereen?
Ja ik zie het. Maar jij zet altijd rare smileysquote:
Dat is toch een school?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef silverpearl het volgende:
Eindelijk afgewerkt![]()
Wel gezellig op het ROC.![]()
Ben theelepels aan het ombuigen hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:28 schreef vrouwtje het volgende:
Waar is iedereen?
Het was open dag.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dat is toch een school?
Wat heb je daar gedaan?
Nou ja, ik had wel zin in een goed gesprek.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben theelepels aan het ombuigen hoezo?
7de etage? Ow wacht, dat is natuurlijk dat nieuwe gebouw daar op de hoek.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Het was open dag.
En ik zat op de 7e etage koffie te schenken.![]()
Beetje relaxte verbinding daar in 't bos?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had wel zin in een goed gesprek.
Wendy is er niet en Bazel is hout gaan hakken in het bos.
Dus ja ik dacht, ik kruip even lekker achter de computer.
Thee is lekkerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
7de etage? Ow wacht, dat is natuurlijk dat nieuwe gebouw daar op de hoek.
En ook thee neem ik aan?![]()
Zo begint het altijd als ze beginnen met vreemdgaanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef vrouwtje het volgende:
Bazel is hout gaan hakken in het bos.
Ja gaat wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Beetje relaxte verbinding daar in 't bos?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo begint het altijd als ze beginnen met vreemdgaan
Op een ouwe fiets kan je ook nog fietsen.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef vrouwtje het volgende:
[..]Er wonen geen andere vrouwen in het bos
Behalve roodkapjes oma dan, maar die is oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |