een gipsvlucht op de heenwegquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ze komt met haar hele been in het gips te zitten.....
ze wordt dadelijk geopereerd en dinsdag ook weer.....
dus ze zal niet mee kunnen......
vraag 2 familie leden om in de plek van jou en je vriendin te gaan (wellicht tegen een kleine vergoeding...)quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
de boeking een paar weken naar voren schuiven zal niet meer gaan, aangezien we zaterdag vertrekken....
vanmiddag gaat er gebeld worden naar desbetreffende hotel en dan gaat er een en ander uitgelegd worden.... baal er wel gruwelijk van....
hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar oostenijkers zijn altijd wel vriendelijk vind ik..... hopen dat zij van het hotel dat ook zijn....
Ik zou me wintersportvakantie ook niet laten verpesten door me vriendin.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Je vindt het echt erg kut voor haar merk ik?
Alleen maar aan het huilen over je wintersportvakantie.
Zoek eens het woord "egoist" op in de dikke van Dale.
alleen haar been zit in het gips, haar doos doet het nog prima denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Oei dat wordt een aantal weken / maanden niet meer neuken
Dus ik zou lekker gaan....![]()
Dat is dan niet zo slim van je, want ondanks dat je het rechtstreeks boekt, kun je gewoon overal een annuleringsverzekering afsluiten. Had je je van tevoren even beter moeten laten informeren.quote:Op zondag 22 januari 2006 06:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Zo trouw als ik altijd ben sloot ik altijd een annuleringsverzekering af, nou hebben we dus rechtsstreeks geboekt bij een hotel, zonder tussenpersoon, dus geen tussenpersoon a al D-reizen ofzo, en dan zit er natuurlijk geen annuleringsverzekering bij.....
dit is afdeling klaagbaak, niet relaties en psychologie.....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef Platinum het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo slim van je, want ondanks dat je het rechtstreeks boekt, kun je gewoon overal een annuleringsverzekering afsluiten. Had je je van tevoren even beter moeten laten informeren.
Fijn trouwens dat je zo geschrokken en bezorgd over je vriendin bent, dat stelt het beeld dat je over jezelf geeft echt positief bij.
Ja.. mede hierdoor:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dit is afdeling klaagbaak, niet relaties en psychologie.....
staat er ergens dat ik niet bezorgd ben om mijn vriendin?
en schrikken doe ik niet snel.... en als iemand schrikt, dan schrikt ie niet de hele dag......
oh ja, morgen gaat mijn zwager bellen naar de verzekering, kijken of we de reis voor haar nog kunnen annuleren,
quote:ik ga wel gewoon op vakantie
er voor haar zijn, zorgen dat ze niet elke dag alleen in dat ziekenhuis ligt enzo, ik noem maar wat geks...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
wat kan ik voor haar doen als ze in het ziekenhuis ligt?
ze ligt er niet alleen... er liggen er nog een paar honderd....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
er voor haar zijn, zorgen dat ze niet elke dag alleen in dat ziekenhuis ligt enzo, ik noem maar wat geks...
Jij houdt echt van haar hequote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ze ligt er niet alleen... er liggen er nog een paar honderd....
en bezoek krijgt ze zat.....
Inderdaad, ik zie het al voor me, hij belt op naar zijn vriendin... ja schat, het is hier echt geweldig, elke dag skiën , mooi uitzicht, echt geweldige bergen.. dan die sfeer als je gaat zuipen, echt super!! onze hotelkamer is ook mooi, groter als ik had verwacht, en het uitzicht! man man wat geweldig!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Jij houdt echt van haar he![]()
Het idee dat je lekker op vakantie gaat terwijl je vriendin in het ziekenhuis ligt![]()
Goh, dat is vrouwen logica, jij denkt echt dat ze uit haar eigen zal zeggen, nee ik wil liever niet dat je op vakantie gaat, maar elke dag bij mij aan mijn bed zit, mij gezelschap houden?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hou wel van haar en ja we bellen meerdere keren per dag....
en ze gaat er zelf mee akkoord dat ik wel op vakantie ga.....
beter van niet, mensen met een gebroken been moeten douchen met een soort van "condoom" om het defecte lichaamsdeel, deze word dus niet nat en gaat stinken, heel erg stinken.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
maar je kan nog wel knallen?
Vrouwen moeten eens leren duidelijk te zijn in hun hints.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Goh, dat is vrouwen logica, jij denkt echt dat ze uit haar eigen zal zeggen, nee ik wil liever niet dat je op vakantie gaat, maar elke dag bij mij aan mijn bed zit, mij gezelschap houden?
My god...![]()
Ik ben 18 en weet nog beter om te gaan met dames als de TS...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:50 schreef Baleog het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens leren duidelijk te zijn in hun hints.
Dat ze ermee accoord gaat is prima, maar dat je zelf nog op vakantie WILT, dat begrijp ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hou wel van haar en ja we bellen meerdere keren per dag....
en ze gaat er zelf mee akkoord dat ik wel op vakantie ga.....
het heeft ook weinig zin om thuis te blijven dunkt me, als ze nou een hersenbloeding had gehad ofzo, maar dit is maar een gebroken been hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Dat ze ermee accoord gaat is prima, maar dat je zelf nog op vakantie WILT, dat begrijp ik niet.
Niks, gelijk heb je! Prima verzorging in het ziekenhuis. 3 keer per dag eten, ze wordt netjes gewassen, ze krijgt bezoek en heel veel kaartjes van geschrokken collega's. En alles lekker ontspannen in bed. Ik weet zeker dat ze het erg naar haar zin zal hebben daar, en dat terwijl jij op de Matterhorn staat te ploeteren. Hebben jullie allebei wat leuks!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat kan ik voor haar doen als ze in het ziekenhuis ligt?
dus als mijn vriendin ermee akkoord gaat en er op staat dat ik gewoon op vakantie ga dan ligt het allemaal aan mij?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik ben 18 en weet nog beter om te gaan met dames als de TS...
echt waar, als de TS dit meent en dit alles echt waar is... geen woorden voor..
Je moet het verder zelf weten, maar dit gaat tegen je gebruikt worden hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dus als mijn vriendin ermee akkoord gaat en er op staat dat ik gewoon op vakantie ga dan ligt het allemaal aan mij?
en wat heeft het te maken met het omgaan met dames?
bezoekuur is per dag alles bij elkaar 1,5 of 2 uur.... verder zit je er toch niet bij, stel dat ik niet op vakantie zou gaan dan zou ik gaan werken, dan ben ik er smiddags al niet dus dan alleen savonds, dus maar een uurtje per dag.... als mijn vriendin naar huis mag ben ik de hele dag niet thuis omdat ik moet werken, dan kom ik thuis, dan kook ik wat en dan ligt mijn vriendin suf in dr bed omdat ze toch zware pijnstillers krijgt, dus daar heb je ook niks aan.... ofwel: waarom zou ik niet gaan dan?
geen matterhorn.... saalbach hinterglemm......quote:Op zondag 22 januari 2006 22:56 schreef Bayer het volgende:
[..]
Niks, gelijk heb je! Prima verzorging in het ziekenhuis. 3 keer per dag eten, ze wordt netjes gewassen, ze krijgt bezoek en heel veel kaartjes van geschrokken collega's. En alles lekker ontspannen in bed. Ik weet zeker dat ze het erg naar haar zin zal hebben daar, en dat terwijl jij op de Matterhorn staat te ploeteren. Hebben jullie allebei wat leuks!
By the way, vergeet je haar geen fotootje te sturen van jou met zo'n Oostenrijkse après-ski bimbo? Vindt ze vast leuk.
door wie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je moet het verder zelf weten, maar dit gaat tegen je gebruikt worden hoor
Ook leuk! Moordend partycircuit daar.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
geen matterhorn.... saalbach hinterglemm......![]()
door iedereen die straks tegen je is..quote:
aldus dr. Phil.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je moet het verder zelf weten, maar dit gaat tegen je gebruikt worden hoor
ze is er zowieso een half jaar zoet mee, incl therapie enzo....quote:Op maandag 23 januari 2006 00:26 schreef Salsagirl het volgende:
tuurlijk zegt ze gaat maar.. ze zal zich waarschijnlijk toch alwel schuldig voelen
maar kan ook dat ze denkt laat hem maar snel gaan..hij wrijft het anders iedere dag wel even onder me neusje
Kijk snap wel dat je wilt gaan..maar sorry ik zou thuis gebleven zijn en dan zo vaak mogenlijk(mijn vriend) haar gaan bezoeken en vertroetelen..en dan maar later een vakantie boeken samen met vriendin/vriend
Daarom heb je geen vriendin of is ze lelijk. Sommige mensen hebben nog wel een leven naast hun vriendin.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik ben 18 en weet nog beter om te gaan met dames als de TS...
echt waar, als de TS dit meent en dit alles echt waar is... geen woorden voor..
en waarom dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef Skinnymike het volgende:
Als de vriendin van TS dit topic zal lezen, dan zal waarde TS sowieso in zn eentje op vakantie gaan denk ik![]()
Misschien omdat je alleen maar loopt te blaten over jouw vakantie die in de soep gelopen in en over de financiele gevolgen daarvan.quote:
1. ze zou al niet gaan skien maar kan toch niet mee ivm operatie donderdag en hele been in gips.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:30 schreef maartena het volgende:
Methodistisch Problemen oplossen:
1) Kan vriendin mee maar niet skieen?
- Ja: Probleem opgelost.
- Nee: Zie vraag 2.
2) Heeft je vriendin je hier nodig, bijv voor vervoer van/naar ziekenhuis?
- Ja: Einde verhaal. Je blijft thuis, allebei geen wintersport.
- Nee: Je gaat toch op wintersport en zie vraag 3:
3) Word je vriendin boos als je iemand anders mee zou nemen?
- Ja: Dan neem je niemand mee, en ga je fijn skieen met je zwager.
- Nee: Zoek een collega of vriend die op korte termijn nog mee kan gaan.
Probleem opgelost!
Is er geen leuk verpleegstertje te regelen in dat ziekenhuis?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
3. ik heb al rond gevraagd maar er is niemand die komende week vrij is of kan krijgen.... helaas...
Zielig kansloos figuur, verdwijn van mijn beeldschermquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
er was wel een jongen binnen gebracht met een gebroken been ook.
die zouden vrijdag op vakantie gaan, misschien is zijn vriendin wel iets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |