abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34335771
*&^&^$%&#$%$%^%^&%%^

mijn vriendin heeft vannacht een bedrijfsongeval gehad, nou is haar been op 2 plaatsen net boven haar enkel gebroken....

heb ik eindelijk eens een rede om hier echt flink te klagen, ben ik er nog niet eens blij mee ook, we zouden komende zaterdag op wintersport gaan.... ik zou lekker gaan skien met mijn zwager en zij zou daar beetje rond gaan hangen met mijn zwangere zus.....

Zo trouw als ik altijd ben sloot ik altijd een annuleringsverzekering af, nou hebben we dus rechtsstreeks geboekt bij een hotel, zonder tussenpersoon, dus geen tussenpersoon a al D-reizen ofzo, en dan zit er natuurlijk geen annuleringsverzekering bij.....

GODVER DE GODVER

god weet hoe lang ze hier zoet mee is....
pi_34335793
neem iemand anders mee??? .
pi_34340215
ik dacht dat jij de been van je vriendin had gebroken toen ik topic las
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_34340302
Snel een andere vriendin zoeken
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34340359
ze kan toch nog wel mee? ze wilde toch niet skiën zeg je
pi_34340401
ze komt met haar hele been in het gips te zitten.....

ze wordt dadelijk geopereerd en dinsdag ook weer.....

dus ze zal niet mee kunnen......
pi_34340547
Zo, weer wat bagger verwijderd. Nogmaals, als je net normaal kan reageren reageer dan niet
pi_34340589
Heb je geen doorlopende reisverzekering dan? Daar zit nl vaak een annuleringsclausule bij in?

Wel balen
pi_34340610
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ze komt met haar hele been in het gips te zitten.....

ze wordt dadelijk geopereerd en dinsdag ook weer.....

dus ze zal niet mee kunnen......
een gipsvlucht op de heenweg
  zondag 22 januari 2006 @ 13:11:25 #10
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34340611
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 22:00:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34340664
Kan je dat hotel niet bellen en het probleem uitleggen?
Vraag of ze jullie boeking een paar weken naar voren kunnen schuiven. Je kan het altijd proberen natuurlijk!
pi_34341721
de boeking een paar weken naar voren schuiven zal niet meer gaan, aangezien we zaterdag vertrekken....

vanmiddag gaat er gebeld worden naar desbetreffende hotel en dan gaat er een en ander uitgelegd worden.... baal er wel gruwelijk van....

hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar oostenijkers zijn altijd wel vriendelijk vind ik..... hopen dat zij van het hotel dat ook zijn....
pi_34350352
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
de boeking een paar weken naar voren schuiven zal niet meer gaan, aangezien we zaterdag vertrekken....

vanmiddag gaat er gebeld worden naar desbetreffende hotel en dan gaat er een en ander uitgelegd worden.... baal er wel gruwelijk van....

hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar oostenijkers zijn altijd wel vriendelijk vind ik..... hopen dat zij van het hotel dat ook zijn....
vraag 2 familie leden om in de plek van jou en je vriendin te gaan (wellicht tegen een kleine vergoeding...)
pi_34350601
Je vindt het echt erg kut voor haar merk ik?

Alleen maar aan het huilen over je wintersportvakantie.

Zoek eens het woord "egoist" op in de dikke van Dale.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_34351063
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Je vindt het echt erg kut voor haar merk ik?

Alleen maar aan het huilen over je wintersportvakantie.

Zoek eens het woord "egoist" op in de dikke van Dale.
Ik zou me wintersportvakantie ook niet laten verpesten door me vriendin.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:46:04 #16
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34351311
Oei dat wordt een aantal weken / maanden niet meer neuken

Dus ik zou lekker gaan....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 22 januari 2006 @ 20:59:59 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34356880
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Oei dat wordt een aantal weken / maanden niet meer neuken

Dus ik zou lekker gaan....
alleen haar been zit in het gips, haar doos doet het nog prima denk ik
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34357468
Ze wilde gewoon niet met je mee .
pi_34358294
quote:
Op zondag 22 januari 2006 06:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Zo trouw als ik altijd ben sloot ik altijd een annuleringsverzekering af, nou hebben we dus rechtsstreeks geboekt bij een hotel, zonder tussenpersoon, dus geen tussenpersoon a al D-reizen ofzo, en dan zit er natuurlijk geen annuleringsverzekering bij.....
Dat is dan niet zo slim van je, want ondanks dat je het rechtstreeks boekt, kun je gewoon overal een annuleringsverzekering afsluiten. Had je je van tevoren even beter moeten laten informeren.

Fijn trouwens dat je zo geschrokken en bezorgd over je vriendin bent, dat stelt het beeld dat je over jezelf geeft echt positief bij.
pi_34360086
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef Platinum het volgende:

[..]

Dat is dan niet zo slim van je, want ondanks dat je het rechtstreeks boekt, kun je gewoon overal een annuleringsverzekering afsluiten. Had je je van tevoren even beter moeten laten informeren.

Fijn trouwens dat je zo geschrokken en bezorgd over je vriendin bent, dat stelt het beeld dat je over jezelf geeft echt positief bij.
dit is afdeling klaagbaak, niet relaties en psychologie.....

staat er ergens dat ik niet bezorgd ben om mijn vriendin?
en schrikken doe ik niet snel.... en als iemand schrikt, dan schrikt ie niet de hele dag......

oh ja, morgen gaat mijn zwager bellen naar de verzekering, kijken of we de reis voor haar nog kunnen annuleren, ik ga wel gewoon op vakantie
pi_34360987
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

dit is afdeling klaagbaak, niet relaties en psychologie.....

staat er ergens dat ik niet bezorgd ben om mijn vriendin?
en schrikken doe ik niet snel.... en als iemand schrikt, dan schrikt ie niet de hele dag......

oh ja, morgen gaat mijn zwager bellen naar de verzekering, kijken of we de reis voor haar nog kunnen annuleren,
Ja.. mede hierdoor:
quote:
ik ga wel gewoon op vakantie
pi_34361139
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ja.. mede hierdoor:
[..]
wat kan ik voor haar doen als ze in het ziekenhuis ligt?
pi_34361158
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

wat kan ik voor haar doen als ze in het ziekenhuis ligt?
er voor haar zijn, zorgen dat ze niet elke dag alleen in dat ziekenhuis ligt enzo, ik noem maar wat geks...
  zondag 22 januari 2006 @ 22:39:35 #24
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34361304
overtuig haar dat gebroken benen niet onder de annuleringsverzekering vallen
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34361341
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Thrilled het volgende:

[..]

er voor haar zijn, zorgen dat ze niet elke dag alleen in dat ziekenhuis ligt enzo, ik noem maar wat geks...
ze ligt er niet alleen... er liggen er nog een paar honderd....

en bezoek krijgt ze zat.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')