een gipsvlucht op de heenwegquote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ze komt met haar hele been in het gips te zitten.....
ze wordt dadelijk geopereerd en dinsdag ook weer.....
dus ze zal niet mee kunnen......
vraag 2 familie leden om in de plek van jou en je vriendin te gaan (wellicht tegen een kleine vergoeding...)quote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef TheOneAndOnly het volgende:
de boeking een paar weken naar voren schuiven zal niet meer gaan, aangezien we zaterdag vertrekken....
vanmiddag gaat er gebeld worden naar desbetreffende hotel en dan gaat er een en ander uitgelegd worden.... baal er wel gruwelijk van....
hoop dat ze een beetje begrip hebben, maar oostenijkers zijn altijd wel vriendelijk vind ik..... hopen dat zij van het hotel dat ook zijn....
Ik zou me wintersportvakantie ook niet laten verpesten door me vriendin.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Je vindt het echt erg kut voor haar merk ik?
Alleen maar aan het huilen over je wintersportvakantie.
Zoek eens het woord "egoist" op in de dikke van Dale.
alleen haar been zit in het gips, haar doos doet het nog prima denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 18:46 schreef Razor21 het volgende:
Oei dat wordt een aantal weken / maanden niet meer neuken
Dus ik zou lekker gaan....![]()
Dat is dan niet zo slim van je, want ondanks dat je het rechtstreeks boekt, kun je gewoon overal een annuleringsverzekering afsluiten. Had je je van tevoren even beter moeten laten informeren.quote:Op zondag 22 januari 2006 06:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Zo trouw als ik altijd ben sloot ik altijd een annuleringsverzekering af, nou hebben we dus rechtsstreeks geboekt bij een hotel, zonder tussenpersoon, dus geen tussenpersoon a al D-reizen ofzo, en dan zit er natuurlijk geen annuleringsverzekering bij.....
dit is afdeling klaagbaak, niet relaties en psychologie.....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:28 schreef Platinum het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo slim van je, want ondanks dat je het rechtstreeks boekt, kun je gewoon overal een annuleringsverzekering afsluiten. Had je je van tevoren even beter moeten laten informeren.
Fijn trouwens dat je zo geschrokken en bezorgd over je vriendin bent, dat stelt het beeld dat je over jezelf geeft echt positief bij.
Ja.. mede hierdoor:quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dit is afdeling klaagbaak, niet relaties en psychologie.....
staat er ergens dat ik niet bezorgd ben om mijn vriendin?
en schrikken doe ik niet snel.... en als iemand schrikt, dan schrikt ie niet de hele dag......
oh ja, morgen gaat mijn zwager bellen naar de verzekering, kijken of we de reis voor haar nog kunnen annuleren,
quote:ik ga wel gewoon op vakantie
er voor haar zijn, zorgen dat ze niet elke dag alleen in dat ziekenhuis ligt enzo, ik noem maar wat geks...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
wat kan ik voor haar doen als ze in het ziekenhuis ligt?
ze ligt er niet alleen... er liggen er nog een paar honderd....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
er voor haar zijn, zorgen dat ze niet elke dag alleen in dat ziekenhuis ligt enzo, ik noem maar wat geks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |