Waar, waar, vertel snelquote:Op zondag 22 januari 2006 03:04 schreef TehRockstar het volgende:
Dikke Piemels.
ik heb alleen niet goed geteldquote:Op zondag 22 januari 2006 03:03 schreef Stroekie het volgende:
Zo je liet ons wel in spanning zeg
CDP kan je d'r allles over vertellenquote:Op zondag 22 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
Over torrent gesproken, kan iemand mij vertellen hoe dat allemaal werkt![]()
Aan de andere kant van mijn mobieltje.quote:
Ach het is nog vroeg, dus dan mag dat wel hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 03:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb alleen niet goed geteld
TR is al onderweg
Ok, want ik wil de docu over tijgers in India die ik download heel graag zien!quote:Op zondag 22 januari 2006 03:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
CDP kan je d'r allles over vertellen
volgens mij is hij hier de download koning
vlarpquote:Op zondag 22 januari 2006 03:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
CDP kan je d'r allles over vertellen
volgens mij is hij hier de download koning
aaaah, wat isser?quote:
ik gebruik uTorrent... daar kun je gewoon instellen waar je je downloads wil hebben.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:05 schreef BB_Koning het volgende:
Over torrent gesproken, kan iemand mij vertellen hoe dat allemaal werkt![]()
maar die torrents werken precies hetzelfde als voor films van Sean Cody hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 03:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, want ik wil de docu over tijgers in India die ik download heel graag zien!![]()
Dat had ik ook, een jaar terug. Ik kreeg van de dokter zo'n pufding om het ademen makkelijker te maken, maar verder is het uitzieken. Ik was twee weken mijn stem kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:09 schreef LuQas het volgende:
Het is echt verkeerd met mijn keel. Als ik praat klink ik als een vrouw van 64 die haar leven lang 2 pakjes Barclay Menthol per dag heeft gerookt en daarnaast een grondige whiskeyverslaving heeft. Praten doet pijn, slikken doet pijn, ademen doet pijn, mijn keel is een soort gang van schuurpapier. Enzo.
Seksie enzo!quote:Op zondag 22 januari 2006 03:09 schreef LuQas het volgende:
Het is echt verkeerd met mijn keel. Als ik praat klink ik als een vrouw van 64 die haar leven lang 2 pakjes Barclay Menthol per dag heeft gerookt en daarnaast een grondige whiskeyverslaving heeft. Praten doet pijn, slikken doet pijn, ademen doet pijn, mijn keel is een soort gang van schuurpapier. Enzo.
quote:Op zondag 22 januari 2006 03:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die torrents werken precies hetzelfde als voor films van Sean Cody hoor![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 03:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik ook, een jaar terug. Ik kreeg van de dokter zo'n pufding om het ademen makkelijker te maken, maar verder is het uitzieken. Ik was twee weken mijn stem kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |