Gaan wij het dan gewoon over stalinrichting voor bokken en geitjes hebben Just-Dennis?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef Just-Dennis het volgende:
Bla bla bla bla
Hello Beavio!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
flappo.
Aaah alweer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gaan wij het dan gewoon over stalinrichting voor bokken en geitjes hebben Just-Dennis?
Monsieur Nuvole!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hello Beavio!
Comment ça va avec toi?
culottes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monsieur Nuvole!.
tres bien et la ceinture dans ton culottes est tres amusant nescafe?
Het was geen discussie, meer een korte bespreking. Maar voel je vrij om die voort te zetten, dat zou tenslotte on topic zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
grmbl, net ene discussie over bauhaus gemist, een stijl, in de bouwkunde vooral ontstaan door gropius, die nu nog steeds zowel weerstand als liefde oproept... zucht... zwijmel...
wat vind jij de charme van het bauhaus? de puurheid of de strikte theorien die bedacht zijn daarover of gewon de uitstraling zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
culottes?.
[..]
Het was geen discussie, meer een korte bespreking. Maar voel je vrij om die voort te zetten, dat zou tenslotte on topic zijn..
Nee die nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en KUS en Djhumbo en dan natuurlijk ook Kim Lian![]()
mjwa, ik word vast slachtofferquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik zei maar wat
En als iemand even een clubje wil redden...nomineer dan even!
Nomineer OF mij OF iemand anders.... maar als je vandaag nog niet genomineerd hebt, doe dat dan even![]()
Dit om persoonlijke redenen
Maar daar is niet zo heel veel discussie voor nodig hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik las Hertog Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |