abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 01:04:36 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34332416
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van zaterdag 21 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 22 januari 2006 @ 01:04:58 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34332433
geen rode pijltjes ivm met staking
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 22 januari 2006 @ 01:06:07 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34332465
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef AMDB7 het volgende:
Mijn eerste streamverslag, ik hoop dat het goed is!

22-01-2006 0:50
Alle bewoners zitten aan tafel onder het genot van een drankje en een sigaretje. Een heet hangijzer is aangedragen door Monique: de was! Viola is dominant als altijd en de stemming is ietwat gespannen.
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/436/2201200600517va.th.jpg]afbeelding][/URL]

22-01-2006 0:55
Inmiddels zijnwe aangekomen bij de boodschappenlijst. De stemming klaart op en Gert scharrelt wat rond door de keuken.
[[url=http://img78.imageshack.us/img78/403/2201200600557pa.th.jpg]afbeelding][/URL]

22-01-2006 1:00
De vermoeidheid slaat toe en de eerste bewonders beginnen hun vertrek naar de slaapkamer aan te kondigen De diehards onder leiding van Viola gaan nog even door met het boodschappenlijstje. Echter, Viola kan het niet meer aan, zegt dat Monique het verder op kan lossen en ze taait af ("Ik moet nu echt liggen!"). Echter, voor het weggaan bemoeite ze zich nog even met Gert die op het punt staat de inhoud van een pan weg te gooien.
[[url=http://img78.imageshack.us/img78/7718/2201200601012uc.th.jpg]afbeelding][/URL]

Om het bericht niet te verliezen post ik het nu, updates edit ik er het komende uur bij!
pi_34332582
22-01-2006 1:05
Gert is aan het opruimen in de keuken, Viola drentelt rond en blaat over Airco's en haar vermoeidheid. Ook bemoeite ze zich nog even met Gerts opruimwerk. Bart schrijft zijn dagverslag en de gastkijkt toe. De rest van de bewoners is richting slaapkamer.
Capture

22-01-2006 1:15
Monique komt terug om Gert te helpen, John loopt broekloos rond, Viola legt papier op stapeltjes en Bart en de gast uit BB praten wat.
http://img44.imageshack.us/my.php?image=2201200601159or.jpg

22-01-2006 1:20
Gert, de gast en Bart praten wat na in het kantoortje en Monique is nog bezig in de keuken. De rest lijkt dan toch echt naar bed.
http://img81.imageshack.us/my.php?image=2201200601208nt.jpg

22-01-2006 1:30
Nog steeds zijn Gert, Bart en de gast slap aan het leuteren. Monique is nog bezig in de keuken. Weinig spannends dus.

22-01-2006 1:35
Viola komt voorbij, en de regie roept om dat Viola haar zender moet checken. Ze weigert dit en loopt naar buiten om een sigaret te roken. Verder geen verandering tov. de vorige melding.

22-01-2006 1:40
De gast besluit naar bed te gaan en loopt wat rond. Bart typt rustig door en Monique bikkelt door in de keuken. De gast praat met Viola en Bart roept naar haar dat 'ze nu echt gaan zeiken over haar zender'. Even later roept de regie inderdaad om dat Viola haar zender moet checken. Gert neemt plaats aan tafel.
http://img74.imageshack.us/my.php?image=2201200601401lr.jpg

22-01-2006 2:00
geen wijzigingen tov. vorige melding. Nu even eten, nieuwe updates volgen totdat de bewoners gaan slapen!

22-01-2006 2:15
De gast is naar bed, Gert en Bart praten wat aan tafel terwijl Monique opruimt.

22-01-2006 2:20
Gert is naar bed, Bart en de gast zitten nog wat te praten en Monique gaat eindelijk naar bed na haar harde werk.

22-01-2006 3:10
Bart en de gast zijn opgehouden met praten, en Bart wast nog wat af. De gast gaat richting douche.

22-01-2006 3:22
Het zit er weer op, iedereen is naar bod, de regie kan rustig de krant lezen en morgenochtend begint het circus weer.

Voor vanavond was dit het weer voor mij. Tot een volgende keer.

[ Bericht 3% gewijzigd door AMDB7 op 22-01-2006 03:23:00 ]
"Domheid is het geluk van de massa" - China Svensk
pi_34335642
Kleine nachtelijke update. Geen beweging in het huis. Iedereen is diep in slaap.
"Domheid is het geluk van de massa" - China Svensk
pi_34336081
Frank is wakker en ruimt in de keuken wat op. Hij gaat even naar het voorraadhok om spullen voor het ontbijt te pakken.

Het is ondertussen dus bijna 5 voor 9.

Joost ligt nog heerlijk te slapen in de hoteltelkamer.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34336085
Monique is ook wakker en zit nu in de kamer. Nou ja wakker, ze heeft het best wel moeilijk om de ogen open te krijgen.

Ze gaat even snel douchen zegt ze, maar gaat eerst de andere hoteliers wakker maken met een voorzichtig: "Goede morgen..... vijf voor negen.... vijf voor negen..."

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 22-01-2006 10:17:14 ]
pi_34336109
De bordjes voor het ontbijt staan klaar op de tafel en Frank gaat het brood in de oven doen.

Hij legt er zoveel mogenlijk tegelijk in, zodat het brood klaar is als er straks ontbijtgasten komen.

pi_34336174
De andere bewoners zijn nu ook wakker en helpen mee om het geheel weer op orde te krijgen. Tenslotte kan Henk ook ieder moment weer komen.

Joost begint langzaam te ontwaken, maar blijft nog even keurig in zijn bed liggen.

Viola is haar BH kwijt. Ze weet zeker dat ze hem in de badkamer uit gedaan heeft
pi_34336204
Joost wordt toch steeds wakkerder en gaat maar eens overeind zitten

Dan vindt hij het welletjes en staat op en pakt wat spulletjes

pi_34336216
Daarna trekt hij zijn ochtendjas aan en meldt zich in de keuken waar hij verrast wordt ontvangen.

Bart legt aan Joost uit dat ze om 10.00 uur de eerste ontbijtgasten verwachten, dat ze daarom al zo netjes zijn aangekleed. Hij adviseert Joost om zich even snel op te frissen in de badkamer zodat hij er netjes uit ziet als de gasten komen. En dan mag Joost natuurlijk meehelpen, zegt Bart.

Hij verteldt ook nog even aan Joost dat de Big Boss nu via internet zit mee te kijken naar de streams
pi_34336229
Iedereen is druk in de weer met de voorbereidingen. Ze zijn allemaal aangekleed behalve Frank en Viola. Frank loopt nog steeds in zijn korte broek rond en Viola loopt nog rond in haar badjas en spuit zich nog even vol met een geurtje. Want zij moet naar de "Love and Mariage-beurs" toe

[ Bericht 13% gewijzigd door M-en-A op 22-01-2006 09:45:30 ]
pi_34336252
Het is een drukte van jewelste in de keuken en er wordt hard gewerkt om alles nog op tijd klaar te hebben voor de eerste ontbijtgasten binnen komen.

Viola heeft haar BH ondertussen aan en is verder bezig met haar kleding voor vandaag

pi_34336260
De ontbijttafel begint al aardig vorm te krijgen. Monique zet de jampotten op tafel

en ook Viola heeft haar kleding in orde gekregen

John en Frank zetten de laatste spulletjes op de tafel om het geheel netjes af te maken.

pi_34336273
Viola en Monique gaan in de gang aan de tafel zitten om hun make-up nog even in orde te maken.

Joost is ook klaar in de douche en gaat nu even wat spulletjes op de hotelkamer in orde brengen en komt dan ook helpen zegt hij.
pi_34336298
In de keuken worden we nu getrakteerd op een vertrouwd gezicht

De tandenpoetsende Joost die zijn haar voor de keukenspiegel op orde probeert te brengen

pi_34336323
De bel gaat en Joost loopt naar de deurtelefoon. Hij vraagt netjes wie er is, maar krijgt geen beeld en als hij op het knopje drukt gaat de poort ook niet open.

John loopt naar buiten toe om te kijken, maar de poort blijft dicht en de mensen die bij de poort stonden zijn ook weer verdwenen. John komt weer naar binnen en zegt dat de poort niet open wil. Volgens mij is die deur weer kapot, "net als gister", zegt Bart.
pi_34336347
Viola is nog steeds met de finishing touch bezig in de gang.

Joost zet nog wat kopjes klaar op de ontbijttafel.

Er wordt weer gebeld en Joost rent weer naar de deurtelefoon. Het is Henk. "Goede morgen Henk, de poort gaat open", zegt Joost terwijl hij op de knop drukt.

Henk komt binnen en wordt begroet met "Goede morgen pap, heb je lekker geslapen".
pi_34336353
Henk zegt dat hij zo even wat mee te delen heeft, maar dat hij dat doet als hij zijn zender om heeft.
Joost zegt dat hij ook nog iets heeft, en dat hij dat gelijk wil doen na Henk zijn praatje, omdat hij het wil doen voor Viola en Frank weg gaan.
pi_34336367
Bonnie meldt dit nog even snel bij Henk en zegt tegen hem: "Het lijkt me beter, omdat jij toch de hele dag in het huis blijft, dat Joost het anders eerst even doet zo, omdat die anderen weg moeten".

(ik ben er weg van )

[ Bericht 11% gewijzigd door M-en-A op 22-01-2006 10:12:29 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 21:20:38 #21
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34357927
Monique en Frank hebben net een poosje gerelaxt in de sauna die ze in de tuin blijken te hebben...

Monique wilde de sauna aanlaten voor Gert maar die gunt zichzelf er geen rust voor, hij is dringend toe aan een glaasje.
Na het witte wijntje bij Gert gezien te hebben, gaat Bonnie ook op zoek naar een glaasje.

Big Boss Henk is ook nog in het huis en verblijft met Bart voornamelijk op het kantoor.
Blijkbaar heeft Bonnie hard gepoetst vandaag ... Henk is verheugd en is blij dat het er nu uitziet als een sjiek Hotel!!
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  zondag 22 januari 2006 @ 21:23:18 #22
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34358067

gepikt uit de SC
  zondag 22 januari 2006 @ 21:37:39 #23
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34358698
Henk vertrekt met een taxi.

Bonnie, Gert en Viola (met Blue) zitten voor de tv.
Er wordt zo een film/serie gestart .. Rome?
Voor Viola moet de film harder ... ze is doof. Op de vraag van Frank of ze niet kan meelezen reageert ze met een snauwige "nee, ik wil het echt horen"

Het is tijdens het tv kijken ook erg moeilijk haar mond te houden.
pi_34360140
Monique trekt haar badjas uit en op moment supreme switched de cam naar de gang

[ Bericht 6% gewijzigd door flugeltje op 22-01-2006 22:15:49 (Zie OP) ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_34360761
Viola heeft even buiten staan mediteren (?) maar vind het te koud.
Ze ging buiten staan om wakker te worden...

Muerte

Bonnie en Monique bekijken de gebruiksaanwijzing van de afwasmachines, en overleggen hoe deze machines het beste gebruikt kunnen worden.

Gert en John zitten voor de TV.
Nu komt Viola er ook bijzitten en John geeft een update over de film omdat ze een stukje gemist heeft.

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 22-01-2006 23:19:29 ]
pi_34361579
Bart vertelt aan Frank dat ie elke dag wat schrijft, F. vraagt meerdere keren waar het te lezen is.
B. blijkt het voor de managers te schrijven.
Hij heeft het ook doorgestuurd naar de internetredaktie, en stuurt het op het laatst door naar zijn eigen hotmail adres.
F. vraagt wat B. na HBB gaat doen, hij gaat werken voor een regionale zender in Brabant, 10 weken lang en daarna gaat ie echt op vakantie.

Frank zijn vriend heeft een eigen weersite, ze praten nu over dat ze in maart uit het huis komen, het dan al voorjaar is. Frank wil graag dat het gaat sneeuwen en dat ze dan lekker in bad gaan zitten.
pi_34361661
Intussen in de woonkamer zijn Gert, Viola, John en Bonnie lekker melig bezig.
Gert hoort dat Viola zegt, we moeten nog een kok ophangen... een kók ophangen?
Nee, een kLok giechelt Viola

Viola zit al de hele tijd met een beer op schoot.

AnTjUh

Muerte

Monique loopt met een zonnebril op, ze vind het licht veel te fel.

Muerte

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 22-01-2006 23:22:01 ]
pi_34362342
Bart heeft met Mickey gebeld vanmiddag en ze hebben het over Monique en haar "niet goed uit de verf op tv kom probleempje" gehad.
Mickey heeft het teruggekeken en die vond dat reuze meevallen.
  zondag 22 januari 2006 @ 23:42:43 #29
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34363685
Monique is naar bed vertrokken ... bij haar laatste toiletbezoek was ze vergeten de deur op slot te doen.... en John vergat te kloppen. Oeps!
Monique deelde nog even mee zelf haar bed verschoond te hebben samen met Frank en dat het verstandig is dat iedereen dat zelf even doet.
Het is te zwaar om dat iemand als klus te geven

Daarna hebben ze het hotel nog even glad getrokken en de rommeltjes opgeruimd. Ze liep nog wel even te babbelen dat Viola morgen nog maar even naar de styling moet kijken ... die heeft altijd wel goede ideeën ??!?
Frank is inmiddels ook naar bed.

Het lijkt erop dat alleen Bart nog wakker is.
Viola is op de achtergrond nog wel te horen .. maar er staan geen streams op.
Gesprek in de slaapkamer misschien?
  zondag 22 januari 2006 @ 23:52:00 #30
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34364034
Bonnie blijkt ook nog wakker te zijn ... heeft net de afwasmachines ingeruimd en aangezet.
Ze ging maar bed en wilde daar nog even gaan lezen.
Ze wenste Bart welterusten en vertrok.

Bonnie is snel weer terug wegens een heftige discussie tussen Gert en Viola op de slaapkamer.
Daar heeft ze nu even geen trek in om tussen te zitten.
Ze verteld aan Bart dat ze de naam "Sandra" in de discussie hoorde vallen en dat is de dochter van Gert. Bonnie heeft geen zin om dat aan te horen.

Inmiddels zit ze bij Bart in het kantoor en wacht tot de rust is wedergekeerd om naar bed te gaan.
pi_34364164

scanman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')