abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:00:07 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_34297086
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van vrijdag 20 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_34297411
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef A-en-M het volgende:
Inmiddels zit iedereen aan tafel en Henk verteld dat hij niet in het huis blijft slapen door medische redenen en beperkingen die hij heeft nadat hij kanker heeft gehad, stoma enz. zegt hij, hij wil daar verder niet dramatisch over doen.

Hij slaapt heel dichtbij dus ze kunnen hem altijd bellen en dan is hij zo paraat.

Hij geeft wat punten aan die hij heeft gezien op internet en tv, te dichtbij staan bij de gasten, hij vind dat ze er wel rekening mee moeten houden.

Hij verteld nu over een zangeres die een wereldster is, Caroline ( di Olanda ).
Hij verteld een heel verhaal van haar achtergrond (gaat me iets te snel)

Hij heeft de zangeres zover gekregen dat ze morgen hier komt zingen, er komen ook voorname gasten, een ambassadeur van Mexico.

Een van de grootste wijnimporteurs komt morgen hun leren om drankjes en coktails te maken.

Er komt een kok morgen Pedro.

sorry de uitleg gaat me iets te snel.
pi_34297617
Viola gaat haar Spaans morgen weer even oproepen. De ambassadeur van Mexico komt en een beroemde Mexicaanse zangeres van Nederlandse afkomst. Ook komt de burgemeester van Wijchen (?) komt waar het Mappa Mondo huis gebouwd gaat worden Dhr. H.C.R.M. Baron de Wijkerslooth de Weerdesteijn.

Viola zou eigenlijk morgen naar de trouwbeurs gaan in Eindhoven maar wil natuurlijk heel graag bij deze Mexicaanse avond zijn. Zij gaat zondag wel naar die beurs, dan mist ze Koos Alberts, vind ze toch niet erg. Ontmoet liever de zangeres, de ambassadeur en de burgemeester.
pi_34298104
John wil ze wel even bijpraten over "Sterren in de stress" Nee nee doe maar niet zegt Bart resoluut. We worden plat neergezet maar ligt meer aan de makers dan aan ons. Moeten ze bij Talpa zijn!

Het Rode Kruis was bijna afgehaakt zegt Viool, dat had ze gehoord. Henk had ook verteld dat een Seat dealer Henk een auto had beloofd maar na het zien van HBB hebben ze hun aanbod ingetrokken.

Viola krijgt van Henk het geld van de vorige manager, ze bewaart het onder haar kussen.
Viola zegt tegen John dat de camera's tussen 8 en 9 uit staan i.v.m douchen en zo, ja we willen geen beavershot zegt John

Ik heb alweer een verantwoordelijkheid zucht Viola.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperMOM op 21-01-2006 01:22:17 ]
pi_34298255
Henk geeft nog uitleg hoe de regie de hotelliers neerzet, als iemand op de aanrecht zit of op tafel komt dat in beeld.
Het plan is nu om van de eetzaal een privehuiskamer te maken voor de hotelliers, en dat het (huis) het hotel is, hebben ze iets heel groots moet dat natuurlijk in de eetzaal gegeven worden.

Verder wil hij iedereen een dag in de week vrij geven, hij wil minder organiseren in de week maar de dingen die ze doen moeten heel chique zijn.

Verder heeft hij nog een heel goed plan , want de buurvrouw twee straten verder op wil toch ook iets doen, dus hij heeft een site gemaakt dat je ¤10,- kan doneren, en kans maakt op een prijs, zo kunnen ook de mensen met een kleine beurs mee helpen aan het Mappa Mondohuis.
Hij wacht nog op toestemming voor deze site.

[ Bericht 0% gewijzigd door A-en-M op 21-01-2006 00:50:48 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34298783
Viola loopt met het koffertje van Henk Krol door het hotel heen te sjokken

Monique geeft aan John Jones wat uitleg over de gang van zaken in het hotel.

pi_34298885
Viola gaat nu bij Bart in het kantoor zitten en heeft het over een Seat-verhaal. (geen idee wat dat is).
Viola zegt dat als ze een prima setje krijgen voor zichzelf dat ze dan whammmm naar achter moeten verhuizen. Ze vindt de tafels wel veel chiquer zegt ze. Ze is dus nu met Bart "haar styling-ideetjes" aan het bepraten.
pi_34299449
Gert en Bonnie zijn weer druk bezig in de keuken.

Viola zegt tegen John dat ze de kaarsen beter vroeg uit kunnen blazen, omdat ze anders de hele nacht de reuk van die kaarsen blijven houden.
Ook vindt Viola het belangrijk om even te melden dat ze een "truttig" kastje gekregen hebben.

(ben er ff weg van )

[ Bericht 13% gewijzigd door M-en-A op 21-01-2006 01:38:56 ]
pi_34301473
Gesprek tussen Bonnie en Viola.

Viola heeft het over Micky. Bonnie vind Micky arrogant, vooral in het begin. Ze vindt dat niet erg maar ze vindt dat Micky haar wat onderschatte.

Ineens gaat het weer over Viola. Volgens Viola lijkt Micky op haar, net zo arrogant. Viola is het ineens zat en gaat weer naar de tafelcamera. R2D2, roept ze meerdere malen. Ze heeft er een relatie mee, ze praat ermee. Welterusten, roept Viola tegen R2D2

Volgens Viola luistert er niemand meer. Ze zegt dat ze lekker niet meer gaat douchen. Ze willen beide het licht uit doen, maar dat kan niet.

*fluisterfluister
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:05:08 #10
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_34302633
Bart legt Henk ff het zendergebeuren uit. Henk is er vroeg bij zoals beloofd
Ook voor warm vers brood heeft Henk gezorgd. Hij loopt door het huis met een kritische blik, en mi vallen alle vlekjes en oneffenheden op. Iets zegt me dat Henk het personeel heel hard gaat laten werken vandaag.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:18:18 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_34302688
Viola krijgt op een hele voorzichtige manier van Henk te horen dat ze moet kappen met haar divagedrag
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:35:58 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34306019
Henk Krol wil het concert met Koos Alberts aflasten. Er zijn maar 7 aanmeldingen voor binnengekomen. Dat is niet alleen genant voor Koos, maar ook voor de Mappa Mondo actie. Zo willen ze niet op tv komen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:43:57 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34306218
Henk Krol slaat nu een beetje door.
Hij wil, in hun aller belang, dat de titel van het programma veranderd wordt.
"In huis voor een huis" zou het moeten worden.
Monique Sluyter: "Ik dacht dat het gewoon Hotel Big Brother heette?

De redactie vindt dit ook wat te ver gaan en gooit spontaan alle streams op de tuin.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34306268
Ik hoor net een discussie op de streams over de titel "Sterren in de stress" van het programma op maandagavond. Viola zegt dat ze in de DBK heeft aangegeven dat ze het daar niet mee eens is. Ze vindt het een negatieve klank hebben. Ook Monique is zeer verbaasd over die titel. "Ik heb een contract getekend voor het programma "Hotel Big Brother" en niet voor een ander programma", zegt ze verontwaardigd. Henk zegt dat ze het met de redactie op kunnen nemen, maar dat ze verder geen zeggenschap hebben. De redaktie beslist. En zoals te verwachten vallen de streams alle vier weer op de tuin.
pi_34306320
Viola vertelde ook dat ze in de DBK even had aangegeven dat ze nou eenmaal met een andere kledingmaat te maken heeft dan de andere bewoners. En dat ze BB gevraagd heeft of ze iets aan de kledingsponsoring kunnen doen.
pi_34306348
Ineens komt de "oude" schoonmaakploeg weer binnen vallen.

Henk Krol zegt dat hij van de productie te horen heeft gekregen dat de schoonmaakploeg heel even tijd heeft om handjes te schudden en dat ze om 5 voor 2 klaar moeten zijn

(ben er weer vandoor )

[ Bericht 16% gewijzigd door M-en-A op 21-01-2006 13:27:04 ]
pi_34312245
10.00 uur: (wilde ik jullie niet onthouden )

Viola hoorde ik zeggen tegen Bonnie dat Carolina (de zangeres) in de damesslaapkamer moet vanavond maar dat de modellen (welke?) daar niet in mogen van haar, want stel ze pikken de make-up en zo. Nee, de modellen moeten maar in de herenslaapkamer. (ik denk dat ze die willen gebruiken als kleedkamers).
Viola regelde daarnaar van alles zonder zelf wat te doen, (ze bereid zich voor)
Bonnie klaagde dat er van alles moet gebeuren en John Jones is poetsknecht. (ondertussen mopperd die dat die "ik heb er de kracht niet meer voor", na opmerking van Viola).
pi_34313028
11.49 uur - 14.50 uur : (constateringen uit de SC, ik kon zelf geen streams kijken)

Henk noemde John, Donald.
Hij verontschuldigt zich daarvoor en zegt dat hij vroeger waanzinnig verliefd is geweest op Donald, John's vader.

Henk:"Hier bloot rondlopen, dat mag gewoon en een flesje coca-cola moet afgeplakt worden!"

Henk vertelt net over dat Mexicaanse jongetje die vanavond komt.
Die was van de week bij Henk op visite en zag daar Kelly op de tv.
Hij was stomverbaasd toen hem werd uitgelegd dat Kel een transsexueel was. Dat begrip kende hij niet.

Er mag geen reclame meer gemaakt worden voor het koffieconcert van Koos Alberts, anders komen er natuurlijk teveel aanmeldingen, en moet het alsnog doorgaan

Ze hebben het koffie concert van Koos Alberts dus gewoon afgezegd, er waren maar 8 aanmeldingen en dat vind Henk te weinig, sneu voor Koos ook en geen goede reclame voor HBB."

Gert tegen een kippepootje: "Wat heeft Gert toch gedaan dat je zo verbrand bent? Nu lekker terug in de pan"

Henk: als gert het uit gaat kunnen we het huis meteen sluiten.
Henk constateert dat de inzet van Gert ongekend is.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperMOM op 21-01-2006 16:29:20 ]
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 17:03:02 #19
128220 Peter6000
pi_34314353
Rond 1630 is Joost in het BB huis hotel gearriveerd

tnx Peter6000, of wacht: dat ben ik zelf
pi_34314457
De zangeres is al een tijdje in het Hotel, de hoteliers zijn druk bezig met alle voorbereidingen en zo rond 16.45 uur kom ook Joost binnen. Monique wil hem een rondleiding geven maar komt erachter dat dit hetzelfde huis is als waar Joost 3 maanden heeft vertoefd.
Joost meld dat hij de hoteliers komt helpen, hij is er niet alleen als gast. Hij blijft wel slapen en Monique laat zijn prive slaapkamer zien.

(Foreverblue)

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperMOM op 21-01-2006 23:39:16 ]
pi_34315109
Viola wil met een Limo naar Maastricht, Krol: Welnee, het gaat om het plaatje, alleen uitstappen is genoeg, je gaat met een busje ofzo naar Maastricht !!
pi_34315516
De Mexicaanse koks zijn gearriveerd. John maakt de koks wegwijs in de keuken. "Als jullie hulp nodig hebben, ik sta tot jullie beschikking. Gert is de kok, die weet ook alles. Dan ga ik me nu even scheren, zodat ik er toonbaar uitzie voor de gasten."

(bron: www.talpa.tv)
pi_34316355
Joost voelt zich al helemaal thuis, hij gaat weer gelijk drinken inschenken voor anderen.
Joost babbelt wat over D66. Bonnie en Joost in diep gesprek over politiek.... Joost en Bart halen herinneringen op aan het BB-winnen.

Viola is boos dat de diner kamer anders is ingedeeld die volgens mij door de mensen van RooiePannen is verzorgd. Ze had het zo goed voor elkaar, en nu staan hier geen glazen meer.

"Daar ben ik zolang mee bezig geweest, komt er iemand met een andere smaak en dan wordt het veranderd". Viola: "Ik maak me niet boos hoor" maar ze is behoorlijk pissig!
Alles moet van tafel van Viola, "sommige mensen hebben geen smaak". "En nou wil ik dat iedereen met zijn poten ervan af blijft".

(Snaptnix)

De paarse loper vind ze wel top, maar dat is dan ook alles zegt Viola. Ze doet de styling voor al haar vrienden dus weet wel hoe het moet.

Bonnie zingt: "morgen is het anders"

Viola: "Wat een gekut zeg".

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperMOM op 21-01-2006 23:42:18 ]
pi_34316953
"Sorry mijn panty gaat afzakken zegt Viola". "Dan moet je de panty's van Monique nemen die gegarandeerd niet afzakken zegt Bart" terug

Bart vindt Krol nu al een slechte manager (over zijn gedrag tegen Viola) Ook Joost heeft lol om Viola.

Bonnie gaat zich opsluiten in de badkamer, wil ver weg zijn van Viola.
Bart schuift de tafel nu andersom. Bonnie zegt: "daar staat de doodstraf op volgens Viola"

pi_34320512
Bonnie in de stress,maar Joost schiet al te hulp.
Vraagt of hij glaasje water moet halen.
Bonnie moet nog omkleden en Viola is nergens te bekennen.

Viola: "ik ken Mexicanen als de beste, er mag géén fruit op tafel, dat is voor het dessert".

Bonnie is nu een beetje boos.
Iedereen aan het optutten en zij heeft nog niks gedaan dan alleen maar sloven.

Inmiddels zijn de mannen omgekleed en ze zien er keurig uit!! Echt hotel personeel!

(Snaptnix)

(Fritzi)
Joost is druk aan het meehelpen. De muzikanten zijn er ook en zijn aan het omkleden.

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperMOM op 21-01-2006 23:47:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')