quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
Yeahinho was de enige met Christon als afvaller én Marescha en Ellen op de krukken.
Blijf op 25 staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
25. (25) 250 charmed_angel
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:05 schreef Ztar het volgende:
Hey kun je eigelijk ergens zien hoeveel procent de kandidaten hebben gehaald? Ze zeggen het altijd van de krukken maar de rest?
Vooral de finale.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
moeilijk deze week..
Alle polls, hier op FOK!, die gekke sterren in het publiek, het gejuich, de jury.... overal lijkt ze het populairst.... dus je zou het toch wel gaan denkenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje gaat echt niet winnen hoor.
Ik heb het gevoel dat er dit jaar meer speling in zit dan met Idols 1 en 2.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef BVO het volgende:
Alle polls, hier op FOK!, die gekke sterren in het publiek, het gejuich, de jury.... overal lijkt ze het populairst.... dus je zou het toch wel gaan denken. Ik hoop het niet. Sowieso omdat ik het Raffa, Ellen en Angelique meer gun, maar ook omdat ik na Boris weleens een verrassende en spannende editie wil
.
ik verander hem ffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
Krukken: Marescha, Ellen, Aäron
Finale: Floortje - Raffaela
klinkt erg vreemd, maar steeds had ik bij Christon nothing else matters in mijn hoofd vandaag, en welke muziek draaide er onder zijn filmpje...Nothing else matters...ga strax zelf dat numer maar eens spelen denk ik
Weer een primeurquote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Finale: Floortje en Serge!
Ben wel heel gek bezig..... maar whatever
Hoe kom je nou ooit bij Sergequote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Krukken: Aaron, Ellen, Marescha
Finale: Floortje en Serge!
Ben wel heel gek bezig..... maar whatever
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.quote:
Dat wel. Maar de finale haalt die niet hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.
je weet nooit..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de finale haalt die niet hoor![]()
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de finale haalt die niet hoor![]()
Ik zie eigenlijk nog eerder Serge in de finale komen dan Angelique, haar saaiheid gaat haar denk ik parten spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
Angelique schiet wel opeens omhoog zeg.
Ja, aangezien ze zeiden dat het een uitzondering was vanwege gelijke percentagesquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We gaan deze week weer 3 krukken doen ipv 4?
Ik had de uitslag nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, aangezien ze zeiden dat het een uitzondering was vanwege gelijke percentages.
Ik hoop toch echt dat we daarvoor gespaard blijven. Toen Henkjan Smits in de backstage afgelopen weekend nog maar weer eens herhaalde dat het bij Idols niet ging om de beste zanger(es) maar om 'het grootste idool' kreeg ik meteen een vieze smaak in de mond en visioenen van een finale met Serge en Aäron, en daar tussenin een ontroostbaar jankende Floortje, die de finale nét niet heeft gehaald ...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nog eerder Serge in de finale komen dan Angelique, haar saaiheid gaat haar denk ik parten spelen.
Ik vind ook niemand echt saai, maar ik denk dat het meerendeel van de kijkers, jonge mensen dus, dat wel vinden. Die kunnen zich beter identificeren met iemand die meer van hun leeftijd is (Aäron, Serge) en Angelique die al 34 is wordt misschien sneller gezien als 'die oudere mevrouw'quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
En tenslotte, om nog even to the point te komen, geen van de finalisten is saai als persoon. Angelique (en ook Floortje) zijn wel 'normaal' en 'degelijk', maar dat is toch iets anders dan saai. In ieder geval zijn ze niet saai om naar te luisteren, en dát kun je van een aantal andere finalisten, waaronder Serge en Aäron, weer niet zeggen.
Ik ook niet, wel hoor ik van sommige mensen dat haar stem soms op t randje van t irritante ligt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
Ik zie het ontzettende saaie in Angelique ook niet, alsof Serge ofzo zo'n boeiend persoon is![]()
.
Dat ben ik dus helemaal niet met je eens, een platencontract is omdat je platen verkoopt en niet omdat je een goede stem hebt. Madonna kan/kon echt niet zingen, had regelmatig een valse noot, maar zij is/was toch echt een idool.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat het niet zou gaan om de beste zanger(es) maar om het grootste idool zie ik als niet meer dan een (zwakke) apologie waarmee Smits c.s. zich proberen in te dekken tegen een eventueel onwelgevallige uitkomst. Want de stelling dat het niet gaat om de beste zanger(es) is lichtelijk absurd als we bedenken dat de hoofdprijs toch bestaat uit een platencontract voor maar liefst drie albums.
Hmz, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen, maar anderen heb ik dat veel meer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel hoor ik van sommige mensen dat haar stem soms op t randje van t irritante ligt.
Je bent de enige die stug anti-Floortje blijft stemmenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
Gevarenzone: Ellen, Marescha, Aäron
Finale: Raffaëla, Serge
Ik had al gestemd BVOquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n rare gedachte, het is al wel gebleken dat hij erg populair is.
Hier mijn voorspelling
Krukken: Ellen , Marescha, Aaron
Finale: Floortje Harm
We hebben de zelfde voorspellingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Hier mijn voorspelling
Krukken: Ellen , Marescha, Aaron
Finale: Floortje Harm
Wat betreft de krukken zijn jullie niet de enigen die dat hebbenquote:
Ik kan wel raden wat de algemene voorspelling is over wie eruit gaatquote:
Nou, vertelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan wel raden wat de algemene voorspelling is over wie eruit gaat
Als ik zo het topic doorkijk zie ik erg vaak Ellen staan.quote:
Oei, had ik het toch fout!quote:
En niemand meer Aäron.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef BVO het volgende:
Opvallend dus Angelique: bijna de helft heeft haar nu in de finale staan!
Er zijn zelfs mensen die Serge als winnaar hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:42 schreef Ayaxola het volgende:
Maar hoe kom je ooit op Angelique als winnares![]()
ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent de enige die stug anti-Floortje blijft stemmen.
Maud deed het vier keer.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:14 schreef amaranta het volgende:
hoe vaak kun je door het oog van de naald kruipen?
ik denk dat rafaella zo'n hind gevalletje wordt, waarbij iedereen denkt dat ze gaat winnen en dan 3de wordtquote:
Raffaëlla op de kruk en als winnaresquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:14 schreef amaranta het volgende:
krukken: mareschahoe vaak kun je door het oog van de naald kruipen?ellen en rafaella
finale: rafaella en aäron
aäron is nu flink geschrokken, die doet zn best wel....
serge gaat het ook flink schoppen maar ik wil niet van mijn vaste finalepost afwijken
Ik heb Black Velvet per ongeluk opgezet als mp3tje vanochtend..dat gaf de doorslag.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:18 schreef BVO het volgende:
Heb ik wat gemist ofzo?. Dat Raffa nu opeens twee keer genoemd wordt
.
Ik ben er nog steeds tevreden mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
Krukken: Marescha - Ellen - Harm.
Finale: Floortje - Raffaëla.
Oeh yeah, ik ben goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
Krukken: Aäron, Marescha, Ellen
Finale: Floortje, Angelique.
Mee eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oeh yeah, ik ben goed.
Ellen zit qua haar performance van vanavond niet op de bank, maar heeft te weinig fans denk ik.
Aäron en Marescha lijkt me duidelijk, Floortje uiteraard in de finale. Angelique heeft ook een goede kans.
Had ik maar Aaron ipv Harm gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krukken: Ellen, Marescha en Harm.
Finale: Angelique vs. Floortje.
Omdat jullie top 13 waarschijnlijk anders was.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Woelli het volgende:
Woelli
Kruk: Marescha, Angelique, Harm
Finale: Raffaëla – Floortje
Cee
Krukken: Marescha, Angelique, Ellen
Finale: Floortje, Rafaëlla
Waarom heeft Cee 75 punten en ik 60?
Soms heb ik echt het gevoel dat mijn tekstje net zo goed weggelaten kan wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Woelli het volgende:
Woelli
Kruk: Marescha, Angelique, Harm
Finale: Raffaëla – Floortje
Cee
Krukken: Marescha, Angelique, Ellen
Finale: Floortje, Rafaëlla
Waarom heeft Cee 75 punten en ik 60?
Okidoki. Niet dat ik der veel van snap.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het gevoel dat mijn tekstje net zo goed weggelaten kan worden.
Anyway: Vóór de eerste liveshow kon je je top 13 inleveren. Cee had Marescha op plek 8 en krijgt dus 15 bonuspunten. Jij deed toen nog niet mee, hebt dus ook geen lijstje, en dús heb je 15 punten minder dan Cee.
Je hebt geluk dat ik de eerste 5 (ofzo) rondes niet meer heb gedaan. Vorige week 1e, en nu 2equote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
20 punten maar
Maar toch nog eersteVolgende week ga ik het hopelijk weer wat beter doen
Twee weken terug ook gedeeld eerstequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik de eerste 5 (ofzo) rondes niet meer heb gedaan. Vorige week 1e, en nu 2e.
Kijk, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Twee weken terug ook gedeeld eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |