nee, het is vrij normaal.quote:op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef mr.g het volgende:
zijn de afvallers eigenlijk al bij voorbaat bestempeld als seksverslaafd?
geef mij, en vele anderen eens ongelijkquote:op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef mr.g het volgende:
zijn de afvallers eigenlijk al bij voorbaat bestempeld als seksverslaafd?
ach, in mijn geval is het zo dat me vriendin bij me weg is en ik heb besloten om te kijken of mijn geest sterker is dan mijn lichaam en of ik dus de handkar niet nodig heb. als ze vanavond zegt dat ze terug zou komen en ze het wil vieren met een stomende nacht houd mijn poging op dat moment meteen op kan ik je verzekeren.quote:op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef zweefvliegje het volgende:
hmm, het gaat (nu) nog..
ik meld me niet aan voor de 80, ik denk dat de 40 ook niet lukt.
eigenlijk is dit veels te triest, maja ik doe toch maar mee![]()
hahaquote:op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef intergalactrick het volgende:
ik wordt nu echt elke dag met een odol wakker. voorheen gebuerde dit ook wel zo nu en dan, maar niet elke dag.
het spijt me zo he!quote:op zondag 12 maart 2006 21:14 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
ik had nog zoveel vertrouwen in je
zoals verwachtquote:op donderdag 16 maart 2006 08:15 schreef scorpie het volgende:
ik ben gisteravond afgevallen mensen....helaasch.
scorpiequote:op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef bak_beest het volgende:
lijstje:
1.thomas__acda dag 6
2. intergalactrick
3. ikke333 dag 3
4. nies
5. mr.g dag 6
6. dehovenier
7. bak_beest
8. scorpie dag 10
9. twinky
10. black_ninja
11, zweefvliegje
12. don_vanelli
13. hari-bo (8 maart) dag 5
nog 9 te gaan![]()
en toch ben ik blij voor je na een ander topic gelezen te hebbenquote:op donderdag 16 maart 2006 08:15 schreef scorpie het volgende:
ik ben gisteravond afgevallen mensen....helaasch.
dank je schatquote:op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
en toch ben ik blij voor je na een ander topic gelezen te hebben
vroeg slapen is ook niet altijd de oplossing trouwens, als je dan in bed ligt en je kan niet goed in slaap komen is het zo'n beetje het enige wat je nog te doen hebt. ga dus vroeg slapen als je ook echt moe bent. hardlopen werkt natuurlijk altijd, het is erg lastig om dan wat te doen. tv kijken moet je natuurlijk oppassen met wat je kijkt. mtv en tmf is misschien niet de beste keus (maar dat ook erg geestdodend natuurlijk).quote:op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef bak_beest het volgende:
ken je dat gevoel dat je heel nodig moet plassen, maar je het toch nog op moet houden? dat gevoel heb ik dus nu zo'n beetje. maar ik heb er al wat op gevonden, ik ga straks even hardlopen en dan vanavond gewoon tv kijken en vroeg slapen
.
[/quote]quote:op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef don_vanelli het volgende:
lijstje:
1.thomas__acda
2. intergalactrick
3. ikke333 dag 3
4. nies
5. mr.g
6. dehovenier
7. bak_beest
8. scorpie
9. twinky
10. black_ninja
11, zweefvliegje
12. don_vanelli kort![]()
13. hari-bo (8 maart)
ja maar dat is toch juist de bedoeling? als je er geen sex voor afslaat dan is het toch ook gewoon gemakkelijker al... ik heb een vriendin dus begin niet aan dat soort weddenschappen. maar jullie wel stelletje spelbrekers die jullie der zijnquote:stop s met me er steeds aan te herinnerenik voel me beschaamd dat ik het maar 3 dagen volhield. maar tja, ik ga er ook echt geen sex voor afslaan
vertelquote:op dinsdag 21 maart 2006 00:57 schreef nies het volgende:
op dag hoeveel zitten we al?
ik ga dit gewoon halen
met gemak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |