en toch ben ik blij voor je na een ander topic gelezen te hebbenquote:op donderdag 16 maart 2006 08:15 schreef scorpie het volgende:
ik ben gisteravond afgevallen mensen....helaasch.
dank je schatquote:op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
en toch ben ik blij voor je na een ander topic gelezen te hebben
vroeg slapen is ook niet altijd de oplossing trouwens, als je dan in bed ligt en je kan niet goed in slaap komen is het zo'n beetje het enige wat je nog te doen hebt. ga dus vroeg slapen als je ook echt moe bent. hardlopen werkt natuurlijk altijd, het is erg lastig om dan wat te doen. tv kijken moet je natuurlijk oppassen met wat je kijkt. mtv en tmf is misschien niet de beste keus (maar dat ook erg geestdodend natuurlijk).quote:op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef bak_beest het volgende:
ken je dat gevoel dat je heel nodig moet plassen, maar je het toch nog op moet houden? dat gevoel heb ik dus nu zo'n beetje. maar ik heb er al wat op gevonden, ik ga straks even hardlopen en dan vanavond gewoon tv kijken en vroeg slapen
.
[/quote]quote:op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef don_vanelli het volgende:
lijstje:
1.thomas__acda
2. intergalactrick
3. ikke333 dag 3
4. nies
5. mr.g
6. dehovenier
7. bak_beest
8. scorpie
9. twinky
10. black_ninja
11, zweefvliegje
12. don_vanelli kort![]()
13. hari-bo (8 maart)
ja maar dat is toch juist de bedoeling? als je er geen sex voor afslaat dan is het toch ook gewoon gemakkelijker al... ik heb een vriendin dus begin niet aan dat soort weddenschappen. maar jullie wel stelletje spelbrekers die jullie der zijnquote:stop s met me er steeds aan te herinnerenik voel me beschaamd dat ik het maar 3 dagen volhield. maar tja, ik ga er ook echt geen sex voor afslaan
vertelquote:op dinsdag 21 maart 2006 00:57 schreef nies het volgende:
op dag hoeveel zitten we al?
ik ga dit gewoon halen
met gemak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |