Ik ben over het geheel gezien maar een matige drinker, maar ik heb me twee keer per ongeluk een soort van alcoholvergiftiging gezopen en dat is geen pretje kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef WillemDepri het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms is het lekker je een delirium of twee te drinken.
Wat de hel is hetquote:
Crodinoquote:
Tsja... dat is ook niet handig nee... ik heb me wel een paar deliriums gedronken in m'n leven. Meestal hopende er niet uit te komen, maar dat is nooit gelukt tot op heden...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben over het geheel gezien maar een matige drinker, maar ik heb me twee keer per ongeluk een soort van alcoholvergiftiging gezopen en dat is geen pretje kan ik je vertellen. 8 uur lang om de 10 minuten over je nek gaan is geen pretje (dit is geen geintje). Over het algemeen drink ik gewoon sociaal. 5-10 bier op een avond en als de nacht lang is en/of ik vet zin heb en ik een bodempje heb liggen dan wel een keer 15+. De alcoholvergiftigingservaringen had ik door in ZEER korte tijd zeer veel naar binnen te werken (wat achteraf gewoon stom was). Bij de eerste ben ik bijna knockout gegaan...
He, dat vind ik echt geen lekker spul...quote:
Volgens mij is het ook pas de eerste keer dat je hier post. Sowieso heb ik nooit begrepen waarom jij R&P-mod geworden bent daar je vrij onbekend was.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gelukkig staat ik nog niet in de OP
en nee dit is niet een verkapte-ik-wil-er-ook-in-post
Nee, we hebben je nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
Jullie hebben vandaag echt bijna niks gepost. Kan ik niet eens een dagje wat anders gaan doen en jullie op de winkel laten passen?![]()
Ik wilde net vragen of je een betoog aan het beginnen was om Frenkie terug te krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook pas de eerste kier dat je hier post. owieso heb ik nooit begrepen waarom jij R&P-mod geworden bent daar je vrij onbekend was.
Maar goed, tot op heden heb ik geen last van je gehad en dat kan ik van je voorganger niet zeggen. Van mij mag je dus blijven.![]()
Heb je lekker gewerkt Plato?quote:
Nee, maar als er een actie gestart wordt om Frenkie een nekschot te geven meld ik me meteen aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je een betoog aan het beginnen was om Frenkie terug te krijgen
Gun die jongen nou zijn levenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je een betoog aan het beginnen was om Frenkie terug te krijgen
Heerlijk paar uurtjes gelopen en daarna nog even in de stad gaan eten met iemand die ik lang niet gezien had.quote:
Was dat die ski pauper?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar als er een actie gestart wordt om Frenkie een nekschot te geven meld ik me meteen aan.
Het was een omhooggevallen lul die dacht dat hij een soort God was omdat hij het tot skileraar geschopt had.quote:
Ah leuk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heerlijk paar uurtjes gelopen en daarna nog even in de stad gaan eten met iemand die ik lang niet gezien had.![]()
Ja diequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een omhooggevallen lul die dacht dat hij een soort God was omdat hij het tot skileraar geschopt had.![]()
Hetgeen op zich best vermakelijk was, ware het niet dat hij misbruik van zijn macht als moderator maakte.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een omhooggevallen lul die dacht dat hij een soort God was omdat hij het tot skileraar geschopt had.![]()
Absoluut! En jij? Genoten van je vrije zaterdag?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen op zich best vermakelijk was, ware het niet dat hij misbruik van zijn macht als moderator maakte.Stiekem posts verwijderen bijvoorbeeld.
Ja hoor, dat heeft hij bij mij herhaaldelijk gedaan. Of herhaaldelijk is overdreven, maar van twee keer weet ik het zeker.quote:
Ik ken er meer hoor, die zo over hem denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat heeft hij bij mij herhaaldelijk gedaan. Of herhaaldelijk is overdreven, maar van twee keer weet ik het zeker.
Ik begrijp ook niet waarom hij ooit moderator geworden is. Hij was echt de meest ongeschikte R&P-mod die je kunt bedenken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ken er meer hoor, die zo over hem denken
Hij valt me nu pas op.quote:
Wat gekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:44 schreef ThunderChild het volgende:
Ik alleen de tweede. Ooit wel es alle drie gehad, maar kan jullie niet meer vertellen hoe dat was. Ben dat ff kwijtgeraakt . . .![]()
![]()
Niet alledrie, wel diverse combinaties. Waarvan die met drugs minstens vijf jaar geleden zijn.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje?
Grolsch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje?
Ik heb wel eerder in de reeks gepost hoor, misschien nu wel 25 delen geleden (aangezien deze erg snel gaan). Verder ben ik idd als onbekende binnengehaald om ook zonder alle vooroordelen binnen te komen. Van mensen als Vivi en Dromenvanger had ik nooit wat gelezen. En ik moet natuurlijk mijn mede-mod-dames in toom houden hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook pas de eerste keer dat je hier post. Sowieso heb ik nooit begrepen waarom jij R&P-mod geworden bent daar je vrij onbekend was.
Maar goed, tot op heden heb ik geen last van je gehad en dat kan ik van je voorganger niet zeggen. Van mij mag je dus blijven.![]()
shandyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef melismay het volgende:
Wijn alstublieft!
Ik denk eerder 250 delen geleden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder in de reeks gepost hoor, misschien nu wel 25 delen geleden (aangezien deze erg snel gaan). Verder ben ik idd als onbekende binnengehaald om ook zonder alle vooroordelen binnen te komen. Van mensen als Vivi en Dromenvanger had ik nooit wat gelezen. En ik moet natuurlijk de dames in toom houden hè![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk eerder 250 delen geleden.![]()
Maar ik heb nog niks negatiefs over je gehoord en dat is een goed teken.![]()
Rood of wit?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef melismay het volgende:
Wijn alstublieft!
Mits je er niet te veel van drinkt is het goed te drinken.quote:
Heel erg goed zelfsquote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits je er niet te veel van drinkt is het goed te drinken.![]()
Moet je nagaan hoe weinig jullie weten van "jullie" deel . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik heb wel eerder in de reeks gepost hoor, misschien nu wel 25 delen geleden (aangezien deze erg snel gaan). Verder ben ik idd als onbekende binnengehaald om ook zonder alle vooroordelen binnen te komen. Van mensen als Vivi en Dromenvanger had ik nooit wat gelezen. En ik moet natuurlijk mijn mede-mod-dames in toom houden hè![]()
Nee hoor, dat hoeft echt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
En ik moet natuurlijk mijn mede-mod-dames in toom houden hè![]()
Leg uit.... Ik heb een nuchtere kijk op zaken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe weinig jullie weten van "jullie" deel . . .![]()
![]()
Ik denk dat het probleem is dat Thunderchild momenteel geen nuchtere kijk op de zaken heeft.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Leg uit.... Ik heb een nuchtere kijk op zaken.
Of moeten we soms psychologisch en relatietherapeutisch afgestudeerd zijn ?
Prefereer jij witte wijn boven rode wijn?quote:
Ja, ik ben niet iemand die veel drinkt, dus rode wijn moet ik nog echt leren drinken denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Prefereer jij witte wijn boven rode wijn?
Zijn we dan al aan de overkant ??quote:
Die gaan we nooit halen in dit tempoquote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zijn we dan al aan de overkant ??![]()
Je had je rokje zeker aan?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja
Hij lachte nog naar me![]()
*voelt zich even 15
Euhquote:Op zondag 22 januari 2006 00:41 schreef Sc0rPi0n het volgende:
er tegen aan .... eerder er op liggen ...
Ah! Die! Ga ik zo ook maar eens opzoeken denk ik. Zodra ik mezelf zover krijg om van de bank op te staanquote:
Misschien... de volgende keer... een duetje?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Ik was wel vol overgave aan het meezingen. Ik denk dat dat het was.
Het geeuwen werkt wel aanstekelijk!quote:
Bijna...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:55 schreef melismay het volgende:
Hey, ligt iedereen nou te slapen hier?!
Ik kan dus echt niet zingen he, was maar goed dat die man het niet kon horen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien... de volgende keer... een duetje?
Je grote teen ??quote:Op zondag 22 januari 2006 00:56 schreef melismay het volgende:
Flauw hoor, dat iedereen al zit te slapen, waar moet ik me dan mee vermaken?![]()
Ja truste!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je grote teen ??
Afijn, ik ga ook slapen, terusten
Dat gaat niet helpen denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Marc heeft wel een lekkere deken, misschien kan je die lenen
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je bent bang voor de praatjes![]()
Daar zouden ze eens een Postbus 51 campagne over moeten starten.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:31 schreef liefie_ het volgende:
roddels maken meer kapot dan je lief is
en nog meer van die onzin met een moraal :p
volgens mij werken die postbus 51 dingen alleen averechts :p dus graag want dat betekend meer roddels :pquote:Op zondag 22 januari 2006 01:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar zouden ze eens een Postbus 51 campagne over moeten starten.
Heb jij nog roddels dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij werken die postbus 51 dingen alleen averechts :p dus graag want dat betekend meer roddels :p
nou ik ken jullie nietquote:
doelde meer op mijn buren hahaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:37 schreef QyRoZ het volgende:
Vertel maar iets over mijn buren dan. Die heb ik zelf ook nog niet ontmoet, dus ik ben wel benieuwd.![]()
Weet ik ze al dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb zat roddels.
Maar die houd ik nog even voor me.
Nee, want anders kunnen we er geen vakantie meer uitslepenquote:
Fijn zo'n gehoorzame kerelquote:
geef mij er maar een die een beetje stout is (klinkt ook lekker fout haha)quote:
Daar zijn alle vrouwen tot aangetrokken, maar uiteindelijk kan je maar beter kiezen voor een gehoorzame kerelquote:Op zondag 22 januari 2006 02:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geef mij er maar een die een beetje stout is (klinkt ook lekker fout haha)
Oe! Wist je al hoeveel ik van je hou?quote:
Slim ook om dan toch uit te gaanquote:Op zondag 22 januari 2006 02:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedenavond. Net nog uitgeweest toch nog met een aantal lui. Zometeen lekker slapen
Op zich was het wel gezellig. Van de ene kant best wel, van de andere kant ook weer echt totaal niet.
Ik ga zo pitten. Heb er niet zoveel zin meer in
Bedanktquote:
Wat wil je daar nu weer mee zeggenquote:
Je uit precies waarom ik zei dat het dan wel heel slim was dat je was uitgegaanquote:Op zondag 22 januari 2006 02:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen![]()
Ach, zout ook allemaal maar op ook, ik heb er schoon genoeg van. Niet persoonlijk bedoeld Melis.
Is het weer daar zo beroerd dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 10:15 schreef AirwiN het volgende:
Wat een net-niks-ik-blijf-lekker-in-mijn-bed-liggen-weer!![]()
Maar verder, goedemorgen!![]()
't Is net niks, geen zon, geen regen, geen wind, geen.... niks. Gewoon, grijs...quote:Op zondag 22 januari 2006 10:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is het weer daar zo beroerd dan?
mogguh
Hm, maar geen gladheid of zo (gisteravond reden de strooiwagens in Groningen af en aan).quote:Op zondag 22 januari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
't Is net niks, geen zon, geen regen, geen wind, geen.... niks. Gewoon, grijs...
Gelukkig niet... Maar hier (in Den Haag) zitten we ook net iets verder van de poolcirkel af. Blijkbaar maakt dat toch verschil...quote:Op zondag 22 januari 2006 10:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hm, maar geen gladheid of zo (gisteravond reden de strooiwagens in Groningen af en aan).
Daarentegen schijnt hier dus wel de zonquote:Op zondag 22 januari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig niet... Maar hier (in Den Haag) zitten we ook net iets verder van de poolcirkel af. Blijkbaar maakt dat toch verschil...![]()
Hier nietquote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Daarentegen schijnt hier dus wel de zon
Je krijgt wat je toekomt...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Daarentegen schijnt hier dus wel de zon
Webcamsessie via MSN doen?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Tijd voor een half uurtje zonnebank dus!
Hm, dan zal ik binnenkort eens met m'n werkgever gaan praten over loonsverlaging.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hm, dan zal ik binnenkort eens met m'n werkgever gaan praten over loonsverlaging.
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:15 schreef AirwiN het volgende:
Als hij zo onkundig is om jou op de juiste manier te beoordelen, dan krijg je toch wat je toekomt?
Bewijs mijn gelijk door alsnog dat gesprek met je werkgever aan te gaan en een salarisverhoging te realiseren!quote:
Eerste slimme uitspraak die je ooit gemaakt hebt . . .quote:
Dat zal er voorlopig niet inzitten.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
Bewijs mijn gelijk door alsnog dat gesprek met je werkgever aan te gaan en een salarisverhoging te realiseren!![]()
helaas.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste slimme uitspraak die je ooit gemaakt hebt . . .![]()
Nou ja, een mens zou ik mezelf niet willen noemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
Tjeemig!! Er zijn mensen hier!!!!
Ah, de gedeelde foute muziekcollectie steekt weer de kop opquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
@AirwiN: You're my heart, you're my soul...
I can win if I want...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
@AirwiN: You're my heart, you're my soul...
nee, ik ga dan ook nu maar weer slapen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef QyRoZ het volgende:
Leef je nog een beetje, Twist?
Je begrijpt nu ook hoe cruciaal jouw rol als DJ gaat worden binnenkort?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, de gedeelde foute muziekcollectie steekt weer de kop op.
Ik zal mijn hele Zorncollectie meenemenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begrijpt nu ook hoe cruciaal jouw rol als DJ gaat worden binnenkort?
Binnenkort als in de 3e?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begrijpt nu ook hoe cruciaal jouw rol als DJ gaat worden binnenkort?
Truste Twistje!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee, ik ga dan ook nu maar weer slapen.![]()
En dan met een stalen gezicht roepen: Er mag gedanst worden!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal mijn hele Zorncollectie meenemen.
Precies, hoever ben jij in jouw missie om het ultieme cadeau te achterhalen?quote:
Dat lijkt me wel de finishing touch, jaquote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan met een stalen gezicht roepen: Er mag gedanst worden!
Nog niet echt ver... Maar ik ga er deze week hard aan werken!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoever ben jij in jouw missie om het ultieme cadeau te achterhalen?![]()
Ik heb er 't volste vetrouwen in dat je dit tot een geweldig eind gaat brengen!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog niet echt ver... Maar ik ga er deze week hard aan werken!
en aangezien vrouwen maar één zo'n ding krijgen per leven...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste slimme uitspraak die je ooit gemaakt hebt . . .![]()
Klopt, dat is de volgende stap.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet iemand die veel drinkt, dus rode wijn moet ik nog echt leren drinken denk ik
Jij maakt lekker vrienden zo!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef AlonzoD het volgende:
[..]
en aangezien vrouwen maar één zo'n ding krijgen per leven...
Gelukkig heb ik daar al mannen voorquote:
volgens mij kunnen mannen niet eens gewoon bevriend zijn met vrouwenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:31 schreef AlonzoD het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar al mannen voorVrouwen als vrienden, het idee [afbeelding]
Dit was dus niet een van je goede gedachtesquote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij kunnen mannen niet eens gewoon bevriend zijn met vrouwen
ze willen dr altijd neuken en denken daar over, of ze moeten al met je gesext hebben en dan denken ze er aan hoe je er uit zag zonder kleren
niet dat ik denk dat vrouwen goed met mannen bevriend kunnen zijn... wel beter, maar toch
Profiel: vrouw. She's the weakest link, goodbyequote:Op zondag 22 januari 2006 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was dus niet die ene goede gedachte![]()
nee ik had die van mij al vroeg dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2006 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was dus niet een van je goede gedachtes![]()
Toen al? Misschien komen er dan nog wel meerquote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik had die van mij al vroeg dit jaar
11 januari dat vergeet ik nooit meer
tja jammer dat het al voorbij is, maar ook wel makkelijk om te weten waar je aan toe bent ;p
zou je denken?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen al? Misschien komen er dan nog wel meer![]()
Ik denk zo min mogelijk in het weekend hoor :pquote:Op zondag 22 januari 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zou je denken?
ow dat zou me wel laten schrikken hoor!
stick around and you'll see!
maar verwacht niet te veel van me hoor!!
aaaaargh ik voel de druk nu al
Keuze zat in de TT om je wat te ontspannen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
nou hopelijk dan in de loop van de komende week want dan heb ik tentames
en ik ben bang dat als ik nu wat neem dat in de war komt met mn kalmerende stress reducerende, beter om de stof op te nemen pillen :pneej grapje hoor :p
ik help ook wel een handjequote:
Dusquote:Op zondag 22 januari 2006 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik help ook wel een handje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<---- handjes smileys
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk... Jou kan ik niets weigeren, dat weet je toch![]()
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef melismay het volgende:
Nixxx, je wordt wel erg flauw van al die paracetemol
Wodka nemen, gaat veel beterquote:Op zondag 22 januari 2006 14:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
ja... wat denk je, zou ik er nog een glaasje wijn op gooien?
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk... Jou kan ik niets weigeren, dat weet je toch![]()
nee, wijn it is.. rode wijnquote:
quote:
Jij begint te huilen van wijn??quote:Op zondag 22 januari 2006 14:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, wijn it is.. rode wijnen zakdoeken
Nu heb ik het weer gedaanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]nee vikingsmeisje in de OP... met "mystery" lover
nee.. snotquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij begint te huilen van wijn??
Daar stond ik de vorige keer niet in (toen was het wel terecht geweest), dus zal er nu wel in komen danquote:
Hey... vertel eensquote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar stond ik de vorige keer niet in (toen was het wel terecht geweest), dus zal er nu wel in komen dan
Met die zakdoekjes van mij wil je echt nie meer in de buurt van je ogen komenquote:
Lees de topics maar terugquote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey... vertel eensdat soort roddels moeten we hebben
Jij hoort er dus al in te staanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar stond ik de vorige keer niet in (toen was het wel terecht geweest), dus zal er nu wel in komen dan
Dudequote:Op zondag 22 januari 2006 14:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Met die zakdoekjes van mij wil je echt nie meer in de buurt van je ogen komen
toch niet in *ril* singles he... daar kom ik nietquote:
Ik ook niet, gewoon de r&p scquote:Op zondag 22 januari 2006 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
toch niet in *ril* singles he... daar kom ik niet
met snot! uit mijn neus!quote:
hmmm dan heb ik dat gemist.. of was voor mijn tijd.. Maar terug lezen is teveel moeite.. ik vraag het wel aan Cc als ze er eens is.. of was het toevallig Ccquote:
Marc gaat toch zijn eigen roddels niet vertellen?? Het is juist leuker als hij er niets van af weetquote:Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef melismay het volgende:
Nou Nixxx, dat heb ik dan ook gemist, volgens mij wilde marc het toen ook al niet vertellen, dus....
En hoe zou Cc het antwoord moeten weten?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm dan heb ik dat gemist.. of was voor mijn tijd.. Maar terug lezen is teveel moeite.. ik vraag het wel aan Cc als ze er eens is.. of was het toevallig Cc
Jammer... sappige roddels zijn altijd wel leuk... trouwens, als iemand het gewoon zegt is het veel minder leuk, dus heb liever dat marc het niet zegt, dan kunnen we er nog even over speculerenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef melismay het volgende:
Nou Nixxx, dat heb ik dan ook gemist, volgens mij wilde marc het toen ook al niet vertellen, dus....
Omdat Cc in den beginnequote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zou Cc het antwoord moeten weten?
Melis heeft gelijk hoor, ga maar zoeken dan vindt je dat ik niet ga vertelle wie
Daar hadden we het vannacht dus ook al over, hoe noem je het als iets wel waar is, maar je het via via hoort?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Marc gaat toch zijn eigen roddels niet vertellen?? Het is juist leuker als hij er niets van af weet
Daarom dus, en gok maar een eind wegquote:Op zondag 22 januari 2006 14:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Omdat Cc in den beginnewel erg veel aanwezig was in deze reeks.. Maar als je het toen al niet verteld had, dan levert dat weinig op ja
Even terug lezen maarquote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar hadden we het vannacht dus ook al over, hoe noem je het als iets wel waar is, maar je het via via hoort?Dus net zoiets als roddels, maar dat het dan wel waar is
Zo via via kom je best veel te weten eigenlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 14:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar hadden we het vannacht dus ook al over, hoe noem je het als iets wel waar is, maar je het via via hoort?Dus net zoiets als roddels, maar dat het dan wel waar is
Sta jij er al op? *wink wink nudgenudge*quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef Mokster het volgende:
Ow gosh... Ben je ff weg... Gaat het weer over dé lijst...
Beter lezen, het gaat over ware roddels!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef Mokster het volgende:
Er valt niets te vertellen, ze willen gewoon niet echt roddelenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vertel het mij straks dan ook even
Wat mij betreft mogen ze dat topic naar de meest ontoegankelijke regionen van het forum verhuizen, compleet met groot hangslot.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef Mokster het volgende:
En ik maar denken dat wat er op dé lijst staat altijd waar is...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Beter lezen, het gaat over ware roddels!!!
Geen slecht idee...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze dat topic naar de meest ontoegankelijke regionen van het forum verhuizen, compleet met groot hangslot.
Ik ben ook tegen roddelen...quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er valt niets te vertellen, ze willen gewoon niet echt roddelen
quote:
Want jij wil erop maar het is nog niet gelukt?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze dat topic naar de meest ontoegankelijke regionen van het forum verhuizen, compleet met groot hangslot.
Ja, dat dacht ik nou ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo via via kom je best veel te weten eigenlijk
Ik zal op alle mogelijke manieren voorkomen dat mijn naam ooit op die lijst zal staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
Want jij wil erop maar het is nog niet gelukt?
Behalve als ik er 2 goede vakanties voor mij en Twist uit kan slepenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het verder natuurlijk allemaal "onder ons" blijft
Dit riekt naar chantage... Melis toch! Foei!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Behalve als ik er 2 goede vakanties voor mij en Twist uit kan slepen![]()
Ach, het is gewoon als geintje begonnen. Dat er mensen zijn die er trots op zijn omdat ze er op voor komen, laat ze.. Als ze mij maar met rust latenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik zal op alle mogelijke manieren voorkomen dat mijn naam ooit op die lijst zal staan.
Het hele topic slaat gewoon nergens op.
maak je een sex-kloon aanquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik zal op alle mogelijke manieren voorkomen dat mijn naam ooit op die lijst zal staan.
Het is gewoon het speeltje van de incrowd van fok!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik vind toch echt dat ik dat verdiend hebquote:Op zondag 22 januari 2006 15:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit riekt naar chantage... Melis toch! Foei!![]()
En ik me vervolgens suf prakkizeren wat "het" dan precies wasquote:Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef melismay het volgende:
[..]
En owja, ik ben erg blij dat ik het weet
Schatje, maak je niet druk, ik doe er niks meequote:Op zondag 22 januari 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik me vervolgens suf prakkizeren wat "het" dan precies was
(jaja... giet er wijn in en Moks lult wel door)
Weet ik toch!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Schatje, maak je niet druk, ik doe er niks mee![]()
Oe!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet ik toch!
Trouwens: volgende keer bij mij mét zelfgemaakte tiramisu (op verzoek van Twist)!
ooooh ze maakt zelf tiramisuquote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet ik toch!
Trouwens: volgende keer bij mij mét zelfgemaakte tiramisu (op verzoek van Twist)!
jij hoeft toch maar een keer per decennium op de lijst? Dat hoorde ik laatst in dit topic ergensquote:
Je kan ook thuis op de bank blijven liggen en wachten tot er iemand bij toeval op je "schoot" belandt...quote:
Dan heb ik nog wel wat in te halen ben ik bangquote:Op zondag 22 januari 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij hoeft toch maar een keer per decennium op de lijst? Dat hoorde ik laatst in dit topic ergens
she tripped fell and landed on my dickquote:Op zondag 22 januari 2006 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan ook thuis op de bank blijven liggen en wachten tot er iemand bij toeval op je "schoot" belandt...
Dat doe ik dan ook. Het lukt nog niet echt.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan ook thuis op de bank blijven liggen en wachten tot er iemand bij toeval op je "schoot" belandt...
Dat was precies wat ik voor me zag ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
she tripped fell and landed on my dick
zit je weer films te kijken!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik voor me zag ja!
Nee hoor, we geven je alleen dat idee maar . . .quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Hoera! Ik ben populair.
Dat doen we eigenlijk alleen maar op het topic vol te krijgenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Hoera! Ik ben populair.
Thunnie!!quote:
[R&P SC] Waar men denkt dat men populair isquote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal, zullen we dan maar vast een niewe topictitel bedenken!? Nog maar een paar posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |